תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.
-
@אליהוא ראה גם כאן:
https://polisa.news/?p=117804 -
@מיכלין-שמאי-רכב בעצם ביטוח צ’יק של ליברה גורם לנהגים ליסוע בלי ביטוח חובה?
-
@אליהוא
מדוע? הרי ייחודיות של הביטוח שכל נהג צעיר יכול להפעיל ביטוח. זה שיש הרבה מקרים ששוכחים להפעיל זה משהו אחר.@מיכלין-שמאי-רכב ליברה מבטחים נהג צעיר רק צד ג’, כיון שלדבריהם ביטוח חובה של הרכב תקף לכל נהג.
-
@מיכלין-שמאי-רכב ליברה מבטחים נהג צעיר רק צד ג’, כיון שלדבריהם ביטוח חובה של הרכב תקף לכל נהג.
-
@אליהוא
תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)@מיכלין-שמאי-רכב כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
@אליהוא
תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)לי אמרו בפירוש בשיחה טלפונית, שביטוח חובה מכל סוג מכסה כל נהג, מה שכן כתוב באתר אחרת, ולליברה אין ביטוח חובה בכלל, רק חובה וצד ג’

זה כבר נתון לפרשנות מה כוונתם. -
@אליהוא
תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)@מיכלין-שמאי-רכב אין לי.
תסתכל כאן https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001473396 -
@אליהוא כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
@מיכלין-שמאי-רכב אין לי.
תסתכל כאן https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001473396מעיין, מעיין, לא מבין כלום!!
משחקים במילים, רק לכאורה, לכאורה! כתוב שזה חוקי לנהוג עם ביטוח חובה לא מתאים, אבל זה חשוף לתביעות…
זה לא נכון???
לא מתאין לגלובס מידע שקרי כ"כ…מוזר מוזר מוזר
כל החכמים אנא עזרו לעשות סדר בבקשה.
המילים שמהם נשמע כך:

-
@מיכלין-שמאי-רכב כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:
@אליהוא
תוכל לשלוח לפורום צילום ביטוח חובה של ליברה שמבטחת כל נהג כולל נהג צעיר? (תשחיר שמות ות’'ז)לי אמרו בפירוש בשיחה טלפונית, שביטוח חובה מכל סוג מכסה כל נהג, מה שכן כתוב באתר אחרת, ולליברה אין ביטוח חובה בכלל, רק חובה וצד ג’

זה כבר נתון לפרשנות מה כוונתם. -
@קלאטש
הבנתי, חשבתי שביטוח חובה של ליברה מבטח כל נהג כברירת מחדל.
