רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק
-
אם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע. -
מ מאיר ג סימן נושא זה כשאלה
-
אם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע.@אלוף-העולם-1 תשובה הגינית בהחלט
אבל זה עדיין לא מסביר למה המזגן לא מקרר מספיקבנוסף אם דבריך נכונים היה אמור להיות איבוד כוח במנוע גם בלי מזגן שפועל
בנוסף אין לו צריכת שמן -
בניסאן טידה ונוט יש להם מותחן של הרצועה רגיש וב’‘ה שזה היה על הרכב עבודה שלי אבל דפקתי אותו וכו’ וכו’עד שהחלטתי סיפור ארוך וזה תקין אבל הוא מרעיש רק כשהמזגן עובד הac אבל מדובר על רעש די חריג
יתכן שהמותחן ההוא של הרצועה גם כן הסיבה לרעש? ממליץ לבדוק כי אם לא מתחו היטב את הרצועה הוא לא ידחוס את הגז מספיק גם אם הרכב חדש ממש מהחברה
אומנם יאמרו המומחים פה שא’‘כ גם האלטרנטור וכו’לא יתפקדו טוב אבל יש רכבים רבים שהרצועה של המזגן נפרדת כמו מאזדה חמש וסוברואים רבים ולכן ממליץ לך לבדוק את זה
והדרך לבדוק יחסית פשוטה פשוט לעקוב אחרי הצנרת גז ולתפוס איפה המדחס של המזגן ולראות האם הרצועה מתוחה אתה יכול לבדוק ביד האם היא רופפת קצת או מתוחה טוב
אגב כמו בכל דבר יש חלקים סינים דפוקים ויש איכותיים וכו’אז אם חוץ מכל מה שמדובר פה כלום לא יסדר את הבעיה יתכן שהמדחס דפוק יש כאלה שבאים משיפוץ מדחסים וזה תקין אבל לפני שבועים הרכבתי אלטרנטור של מאזדה חמש חדש משיוץ כמובן בידיעת הלקוח והכל היה תקין והוא נסע צפונה ונתקע בדרך וה’ ישמור ומבדיקה שעשיתי אם המולטימטר האלטרנטור החדש לא סיפק את הסחורה אז המשפץ שהוא אמין מאוד החליף לי ודי היתפדח וב’'ה הכל הסתדר מה שאני אומר שלגיטימי לחזור למי שעשה את העבודה זה אמור להיות בסיסי שיקח אחריות על זה -
בניסאן טידה ונוט יש להם מותחן של הרצועה רגיש וב’‘ה שזה היה על הרכב עבודה שלי אבל דפקתי אותו וכו’ וכו’עד שהחלטתי סיפור ארוך וזה תקין אבל הוא מרעיש רק כשהמזגן עובד הac אבל מדובר על רעש די חריג
יתכן שהמותחן ההוא של הרצועה גם כן הסיבה לרעש? ממליץ לבדוק כי אם לא מתחו היטב את הרצועה הוא לא ידחוס את הגז מספיק גם אם הרכב חדש ממש מהחברה
אומנם יאמרו המומחים פה שא’‘כ גם האלטרנטור וכו’לא יתפקדו טוב אבל יש רכבים רבים שהרצועה של המזגן נפרדת כמו מאזדה חמש וסוברואים רבים ולכן ממליץ לך לבדוק את זה
והדרך לבדוק יחסית פשוטה פשוט לעקוב אחרי הצנרת גז ולתפוס איפה המדחס של המזגן ולראות האם הרצועה מתוחה אתה יכול לבדוק ביד האם היא רופפת קצת או מתוחה טוב
אגב כמו בכל דבר יש חלקים סינים דפוקים ויש איכותיים וכו’אז אם חוץ מכל מה שמדובר פה כלום לא יסדר את הבעיה יתכן שהמדחס דפוק יש כאלה שבאים משיפוץ מדחסים וזה תקין אבל לפני שבועים הרכבתי אלטרנטור של מאזדה חמש חדש משיוץ כמובן בידיעת הלקוח והכל היה תקין והוא נסע צפונה ונתקע בדרך וה’ ישמור ומבדיקה שעשיתי אם המולטימטר האלטרנטור החדש לא סיפק את הסחורה אז המשפץ שהוא אמין מאוד החליף לי ודי היתפדח וב’'ה הכל הסתדר מה שאני אומר שלגיטימי לחזור למי שעשה את העבודה זה אמור להיות בסיסי שיקח אחריות על זה@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
בטיחות ונוט
???
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
תכן שהמותחן ההוא של הרצועה גם כן הסיבה לרעש? ממליץ לבדוק כי אם לא מתחו היטב את הרצועה הוא לא ידחוס
הסתכלתי כבר ולא ראיתי חריג
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
והדרך לבדוק יחסית פשוטה פשוט לעקוב אחרי הצנרת גז ולתפוס איפה המדחס של המזגן ולראות האם הרצועה מתוחה אתה יכול לבדוק ביד האם היא רופפת קצת או מתוחה טוב
באמת ההתחלה ככה ניסיתי לבדוק אבל לא הצלחתי לראות דרך המכסה מנוע ונמנעתי מלשכב מתחת לרכב כדי לבדוק זאת כי לא רציתי לרבב את בגדי (כי אני אוהב להתרברב
)
אבל ממה שהיה נראה לי המדחס שם כן מחובר לרצועה -
הוא בהחלט יהיה מחובר רק מוסכניק אידיוט מושלם לא ישים בכלל רצועה רק שאם לא מותחים אותה כראוי ומן הסתם אחרי כל הדוקטורט שעשית על המזגן גילית שהסיבובים של הרצועה דוחפים את הגז ואם אין מתיחה טובה אז הסיבובים לא מתבצעים כראוי
-
אם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע.@אלוף-העולם-1 את חטאי אני מזכיר היום…
האמת שאני קצת פשעתי שכתבתי לך אין לו צריכת שמן
אבל למה בכל אופן כתבתי זאת בביטחון כ"כ גדול
כי בדרך כלל כל בעיה שש לו הוא פונה אלי ולא שמעתי ממנו על זה
אז שערתי שאין לו
בנוסף אני יודע שהוא עשה טיפול לפני זמן לא רב וגם במהלך דקדוקיי אחר משהו חריג בכל הקישקע ראיתי גם שאין לו הזאות או נזילות אז עניתי בביטחון מופרז מידי שאין לו צריכת שמן
אבל…
היום בדקתי לו שמן ופשוט אין לו
והוא טוען שהוא עשה את הטיפול אצל טיוטה (בנתיבות שהבנתי שהם לא הכי טיוטה) והוא סיפר להם על האיבוד שמן והם אמרו לו נשים לך שמן עם תוספים והכל יהיה פיקס
תכלס’ לא עזר אלא כן נתן טווח יותר גדול (במקום זה שהוא היה ממלא כל חודש הוא עכשיו צריך למלאות אחרי 3 חודשים, והוא לא נוסע הרבה)תכלס’ אני כעת באמת חושב שקודם כל לעשות בדיקת קומפרסיה
כי קצב כזה של אכילת שמן בלי נזילות והזאות די משאיר רק את הברירה הזאתרק שאלה קטנה (לא להירדם בבקשה…)
עדיין לא הבנתי למה עם המנוע מתאמץ ומאבד כוח זה אמור להשפיע על המזגן
בכללי יש לי כמה פערים וקושיות שאני צריך לסגור בעניין מערכת המיזוג
דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! ) -
@אלוף-העולם-1 את חטאי אני מזכיר היום…
האמת שאני קצת פשעתי שכתבתי לך אין לו צריכת שמן
אבל למה בכל אופן כתבתי זאת בביטחון כ"כ גדול
כי בדרך כלל כל בעיה שש לו הוא פונה אלי ולא שמעתי ממנו על זה
אז שערתי שאין לו
בנוסף אני יודע שהוא עשה טיפול לפני זמן לא רב וגם במהלך דקדוקיי אחר משהו חריג בכל הקישקע ראיתי גם שאין לו הזאות או נזילות אז עניתי בביטחון מופרז מידי שאין לו צריכת שמן
אבל…
היום בדקתי לו שמן ופשוט אין לו
והוא טוען שהוא עשה את הטיפול אצל טיוטה (בנתיבות שהבנתי שהם לא הכי טיוטה) והוא סיפר להם על האיבוד שמן והם אמרו לו נשים לך שמן עם תוספים והכל יהיה פיקס
תכלס’ לא עזר אלא כן נתן טווח יותר גדול (במקום זה שהוא היה ממלא כל חודש הוא עכשיו צריך למלאות אחרי 3 חודשים, והוא לא נוסע הרבה)תכלס’ אני כעת באמת חושב שקודם כל לעשות בדיקת קומפרסיה
כי קצב כזה של אכילת שמן בלי נזילות והזאות די משאיר רק את הברירה הזאתרק שאלה קטנה (לא להירדם בבקשה…)
עדיין לא הבנתי למה עם המנוע מתאמץ ומאבד כוח זה אמור להשפיע על המזגן
בכללי יש לי כמה פערים וקושיות שאני צריך לסגור בעניין מערכת המיזוג
דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! )
@מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! )
אם זה לא בשרשור המיועד - לא אזכור כשאגיע לכך, לכשאגיע לכך…
אבל נ"ל שסוג כזה של מדריך יותר מתאים למישהו כמו @אביעד (שמזמן לא שמענו ממנו)
או לכל אחד מתותחי הפורום, שעולים עליי לאין שיעור. -
@מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
תקרא שוב לא הבנת אותי מספיק טוב
ניסיתי ועוד לא הבנתי אולי במטותא תוכל להסביר לי איך בודקים רצועה האם היא מתוחה בלי למשש שזה באמת מתוח מה גם שהרעש המצוין לעיל יכול לאפיין את הרצועה
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
יסיתי ועוד לא הבנתי אולי במטותא תוכל להסביר לי איך בודקים רצועה האם היא מתוחה בלי למשש שזה באמת מתוח
אולי אתה צודק שזה נשמע שרק הסתכלתי. אבל וודאי שלא.
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
מה גם שהרעש המצוין לעיל יכול לאפיין את הרצועה
למה? זה לא כל הזמן רק כשהמזגן פועל
-
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
יסיתי ועוד לא הבנתי אולי במטותא תוכל להסביר לי איך בודקים רצועה האם היא מתוחה בלי למשש שזה באמת מתוח
אולי אתה צודק שזה נשמע שרק הסתכלתי. אבל וודאי שלא.
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
מה גם שהרעש המצוין לעיל יכול לאפיין את הרצועה
למה? זה לא כל הזמן רק כשהמזגן פועל
@מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
למה? זה לא כל הזמן רק כשהמזגן פועל
בגלל שאם יש רצועה נפרדת למזגן וגם אם לא המתח שמוסיף על הרצועה המדחס מלבד האלטרנטור גם בהנחה שזה רק רצועה אחת זה יותר מהכפלה של המתח תנסה לסובב את הפולי של המדחס איפה שיושב הקלאץ’ כשיש גז זה עבודה זה לא קל לכן לפעמים הרצועה לא תתן את הכח הזה ברמת מתיחה חלשה והרעש יקרה רק כשזה דולק כי הוא מסתובב על ריק קצת בגלל החוסר מתח
-
@מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
למה? זה לא כל הזמן רק כשהמזגן פועל
בגלל שאם יש רצועה נפרדת למזגן וגם אם לא המתח שמוסיף על הרצועה המדחס מלבד האלטרנטור גם בהנחה שזה רק רצועה אחת זה יותר מהכפלה של המתח תנסה לסובב את הפולי של המדחס איפה שיושב הקלאץ’ כשיש גז זה עבודה זה לא קל לכן לפעמים הרצועה לא תתן את הכח הזה ברמת מתיחה חלשה והרעש יקרה רק כשזה דולק כי הוא מסתובב על ריק קצת בגלל החוסר מתח
-
@מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
דווקא כששמים גז
הערה נכונה מאוד אבל שתדע שהרצועה לא עובדת לפי ההיגיון שלנו יש לה היגיון משל עצמה אצלי למשל עד היום בהנעה יש שקט אא’'כ המזגן דולק וברגע שמפעילים את המדחס נהיה רעש שעד שלוחצים גז איזה עשר שניות זה לא עובר ויש לי תאוריה למה זה רק שאין לי כח וזמן לטפל בזה
ולגבי הרכב שלך זה יכול להיות פשוט יותר כיון שכשלוחצים על גז הרצועה מסתובבת מהר יותר ולכן בנסיעה או בגז על ריק הרכב מקרר יותר ואם הרצועה מתוחה אבל לא מספיק זה בדיוק הזמן שהיא תתחיל לפספס ולהיסתובב קצת על ריק ודווקא אז יהיה הרעש
