דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק

      רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      32 פוסטים 8 כותבים 661 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מאיר ג

        @87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

        המדחס חדש או מפירוק

        ציינתי כבר למעלה שזה חדש ולא מפירוק

        תכלס’ כמה עדכונים לגבי הרכב שליט"א

        עשיתי שוב סיבוב ושמתי לב שכל פעם שאני לוחץ על כפתור A/C יש כמין ססססייי כזה
        דבר נוסף עכשיו באמת שמעתי את מה שכתבתי בתחילת השרשור שיש רעש מוזר ברכב כשהמזגן דולק, אבל הרעש הוא דווקא שלוחצים גז, סתם ככה חוץ ממתי שלוחצים על הכפתור של A/C אין שום רעש.

        כשלוחצים על הגז יש כמין רעש מתבכיין כזה בהתחלה הייתי בטוח שזה רעש של התיבה הרובוטית רק כשהמזגן כובה הבנתי שזה קשור למזגן

        אני מזכיר שוב מדחס הוחלף וכן מעבה בפילטר אין ליכלוכים
        במפוח לא יודע כי קשה להגיע איליו באייגו

        אני אציין מה שציינתי כבר למעלה שהוצאתי מהמקום של הפילטר המון עלים

        וחשבתי שמא בין המאייד למפוח תקועים הרבה עלים מה שלא מאשר למפוח לזרוק את הקור

        @נייטרון-חפשי @גיל @חיים-Y0737 @אבי-56 @87878787
        אולי בתוספת הנתונים הללו התמונה יותר ברורה ?
        אם משהו מכם יודע על אחד מחכמי הפורום שמייבין במזגנים יהיה טוב אם יוכל לתייג אותו
        יישר כוחכם 🤝

        א מנותק
        א מנותק
        אלעזר 3
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @מאיר-ג זה שמדלקים וזה עושה כמין ססססססייייי זה פשוט הרעש של הגז זורם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג גיל

          @מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

          עשיתי שוב סיבוב ושמתי לב שכל פעם שאני לוחץ על כפתור A/C יש כמין ססססייי כזה
          דבר נוסף עכשיו באמת שמעתי את מה שכתבתי בתחילת השרשור שיש רעש מוזר ברכב כשהמזגן דולק, אבל הרעש הוא דווקא שלוחצים גז, סתם ככה חוץ ממתי שלוחצים על הכפתור של A/C אין שום רעש.

          אתה בטוח שהכיסוי של בית הפילטר סגור טוב?
          (סליחה שאני מחזיר את הרמה אחורה…)

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר ג
          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
          #24

          @גיל כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

          אתה בטוח שהכיסוי של בית הפילטר סגור טוב?
          (סליחה שאני מחזיר את הרמה אחורה…)

          כן באייגו הפילטר בא כמו מגירה עם כיסוי מובנה ולא עם דלת או כיסוי

          @אלעזר-3 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

          זה שמדלקים וזה עושה כמין ססססססייייי זה פשוט הרעש של הגז זורם

          אבל הדלקתי מספיק פעמים בחיי מזגנים בבית וברכב ולא זוכר ששמעתי את הגז זורם
          בנוסף מה הסברא שנשמע את הגז רק בהתחלה למה לא לשמוע את זה בכל זמן הזרימה
          אם כבר הייתי אומר שזה רעש של הדחיסה של הגז

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אלוף העולם 1א מנותק
            אלוף העולם 1א מנותק
            אלוף העולם 1
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            אם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
            יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע.

            סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
            התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

            ניתן ליצור קשר:
            ehh3266@gmail.com

            זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

            מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • מ מאיר ג סימן נושא זה כשאלה
            • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

              אם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
              יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע.

              מ מנותק
              מ מנותק
              מאיר ג
              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
              #26

              @אלוף-העולם-1 תשובה הגינית בהחלט
              אבל זה עדיין לא מסביר למה המזגן לא מקרר מספיק

              בנוסף אם דבריך נכונים היה אמור להיות איבוד כוח במנוע גם בלי מזגן שפועל
              בנוסף אין לו צריכת שמן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 8 מנותק
                8 מנותק
                87878787
                כתב נערך לאחרונה על ידי 87878787
                #27

                בניסאן טידה ונוט יש להם מותחן של הרצועה רגיש וב’‘ה שזה היה על הרכב עבודה שלי אבל דפקתי אותו וכו’ וכו’עד שהחלטתי סיפור ארוך וזה תקין אבל הוא מרעיש רק כשהמזגן עובד הac אבל מדובר על רעש די חריג
                יתכן שהמותחן ההוא של הרצועה גם כן הסיבה לרעש? ממליץ לבדוק כי אם לא מתחו היטב את הרצועה הוא לא ידחוס את הגז מספיק גם אם הרכב חדש ממש מהחברה
                אומנם יאמרו המומחים פה שא’‘כ גם האלטרנטור וכו’לא יתפקדו טוב אבל יש רכבים רבים שהרצועה של המזגן נפרדת כמו מאזדה חמש וסוברואים רבים ולכן ממליץ לך לבדוק את זה
                והדרך לבדוק יחסית פשוטה פשוט לעקוב אחרי הצנרת גז ולתפוס איפה המדחס של המזגן ולראות האם הרצועה מתוחה אתה יכול לבדוק ביד האם היא רופפת קצת או מתוחה טוב
                אגב כמו בכל דבר יש חלקים סינים דפוקים ויש איכותיים וכו’אז אם חוץ מכל מה שמדובר פה כלום לא יסדר את הבעיה יתכן שהמדחס דפוק יש כאלה שבאים משיפוץ מדחסים וזה תקין אבל לפני שבועים הרכבתי אלטרנטור של מאזדה חמש חדש משיוץ כמובן בידיעת הלקוח והכל היה תקין והוא נסע צפונה ונתקע בדרך וה’ ישמור ומבדיקה שעשיתי אם המולטימטר האלטרנטור החדש לא סיפק את הסחורה אז המשפץ שהוא אמין מאוד החליף לי ודי היתפדח וב’'ה הכל הסתדר מה שאני אומר שלגיטימי לחזור למי שעשה את העבודה זה אמור להיות בסיסי שיקח אחריות על זה

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 8 87878787

                  בניסאן טידה ונוט יש להם מותחן של הרצועה רגיש וב’‘ה שזה היה על הרכב עבודה שלי אבל דפקתי אותו וכו’ וכו’עד שהחלטתי סיפור ארוך וזה תקין אבל הוא מרעיש רק כשהמזגן עובד הac אבל מדובר על רעש די חריג
                  יתכן שהמותחן ההוא של הרצועה גם כן הסיבה לרעש? ממליץ לבדוק כי אם לא מתחו היטב את הרצועה הוא לא ידחוס את הגז מספיק גם אם הרכב חדש ממש מהחברה
                  אומנם יאמרו המומחים פה שא’‘כ גם האלטרנטור וכו’לא יתפקדו טוב אבל יש רכבים רבים שהרצועה של המזגן נפרדת כמו מאזדה חמש וסוברואים רבים ולכן ממליץ לך לבדוק את זה
                  והדרך לבדוק יחסית פשוטה פשוט לעקוב אחרי הצנרת גז ולתפוס איפה המדחס של המזגן ולראות האם הרצועה מתוחה אתה יכול לבדוק ביד האם היא רופפת קצת או מתוחה טוב
                  אגב כמו בכל דבר יש חלקים סינים דפוקים ויש איכותיים וכו’אז אם חוץ מכל מה שמדובר פה כלום לא יסדר את הבעיה יתכן שהמדחס דפוק יש כאלה שבאים משיפוץ מדחסים וזה תקין אבל לפני שבועים הרכבתי אלטרנטור של מאזדה חמש חדש משיוץ כמובן בידיעת הלקוח והכל היה תקין והוא נסע צפונה ונתקע בדרך וה’ ישמור ומבדיקה שעשיתי אם המולטימטר האלטרנטור החדש לא סיפק את הסחורה אז המשפץ שהוא אמין מאוד החליף לי ודי היתפדח וב’'ה הכל הסתדר מה שאני אומר שלגיטימי לחזור למי שעשה את העבודה זה אמור להיות בסיסי שיקח אחריות על זה

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  @87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

                  בטיחות ונוט

                  ???

                  @87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

                  תכן שהמותחן ההוא של הרצועה גם כן הסיבה לרעש? ממליץ לבדוק כי אם לא מתחו היטב את הרצועה הוא לא ידחוס

                  הסתכלתי כבר ולא ראיתי חריג

                  @87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

                  והדרך לבדוק יחסית פשוטה פשוט לעקוב אחרי הצנרת גז ולתפוס איפה המדחס של המזגן ולראות האם הרצועה מתוחה אתה יכול לבדוק ביד האם היא רופפת קצת או מתוחה טוב

                  באמת ההתחלה ככה ניסיתי לבדוק אבל לא הצלחתי לראות דרך המכסה מנוע ונמנעתי מלשכב מתחת לרכב כדי לבדוק זאת כי לא רציתי לרבב את בגדי (כי אני אוהב להתרברב😉 )
                  אבל ממה שהיה נראה לי המדחס שם כן מחובר לרצועה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 8 מנותק
                    8 מנותק
                    87878787
                    כתב נערך לאחרונה על ידי 87878787
                    #29

                    הוא בהחלט יהיה מחובר רק מוסכניק אידיוט מושלם לא ישים בכלל רצועה רק שאם לא מותחים אותה כראוי ומן הסתם אחרי כל הדוקטורט שעשית על המזגן גילית שהסיבובים של הרצועה דוחפים את הגז ואם אין מתיחה טובה אז הסיבובים לא מתבצעים כראוי

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 8 87878787

                      הוא בהחלט יהיה מחובר רק מוסכניק אידיוט מושלם לא ישים בכלל רצועה רק שאם לא מותחים אותה כראוי ומן הסתם אחרי כל הדוקטורט שעשית על המזגן גילית שהסיבובים של הרצועה דוחפים את הגז ואם אין מתיחה טובה אז הסיבובים לא מתבצעים כראוי

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מאיר ג
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #30

                      @87878787 תקרא שוב לא הבנת אותי מספיק טוב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                        אם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
                        יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע.

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מאיר ג
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        @אלוף-העולם-1 את חטאי אני מזכיר היום…
                        האמת שאני קצת פשעתי שכתבתי לך אין לו צריכת שמן
                        אבל למה בכל אופן כתבתי זאת בביטחון כ"כ גדול
                        כי בדרך כלל כל בעיה שש לו הוא פונה אלי ולא שמעתי ממנו על זה
                        אז שערתי שאין לו
                        בנוסף אני יודע שהוא עשה טיפול לפני זמן לא רב וגם במהלך דקדוקיי אחר משהו חריג בכל הקישקע ראיתי גם שאין לו הזאות או נזילות אז עניתי בביטחון מופרז מידי שאין לו צריכת שמן
                        אבל…
                        היום בדקתי לו שמן ופשוט אין לו
                        והוא טוען שהוא עשה את הטיפול אצל טיוטה (בנתיבות שהבנתי שהם לא הכי טיוטה) והוא סיפר להם על האיבוד שמן והם אמרו לו נשים לך שמן עם תוספים והכל יהיה פיקס
                        תכלס’ לא עזר אלא כן נתן טווח יותר גדול (במקום זה שהוא היה ממלא כל חודש הוא עכשיו צריך למלאות אחרי 3 חודשים, והוא לא נוסע הרבה)

                        תכלס’ אני כעת באמת חושב שקודם כל לעשות בדיקת קומפרסיה
                        כי קצב כזה של אכילת שמן בלי נזילות והזאות די משאיר רק את הברירה הזאת

                        רק שאלה קטנה (לא להירדם בבקשה…)
                        עדיין לא הבנתי למה עם המנוע מתאמץ ומאבד כוח זה אמור להשפיע על המזגן
                        בכללי יש לי כמה פערים וקושיות שאני צריך לסגור בעניין מערכת המיזוג
                        דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! )

                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מאיר ג

                          @אלוף-העולם-1 את חטאי אני מזכיר היום…
                          האמת שאני קצת פשעתי שכתבתי לך אין לו צריכת שמן
                          אבל למה בכל אופן כתבתי זאת בביטחון כ"כ גדול
                          כי בדרך כלל כל בעיה שש לו הוא פונה אלי ולא שמעתי ממנו על זה
                          אז שערתי שאין לו
                          בנוסף אני יודע שהוא עשה טיפול לפני זמן לא רב וגם במהלך דקדוקיי אחר משהו חריג בכל הקישקע ראיתי גם שאין לו הזאות או נזילות אז עניתי בביטחון מופרז מידי שאין לו צריכת שמן
                          אבל…
                          היום בדקתי לו שמן ופשוט אין לו
                          והוא טוען שהוא עשה את הטיפול אצל טיוטה (בנתיבות שהבנתי שהם לא הכי טיוטה) והוא סיפר להם על האיבוד שמן והם אמרו לו נשים לך שמן עם תוספים והכל יהיה פיקס
                          תכלס’ לא עזר אלא כן נתן טווח יותר גדול (במקום זה שהוא היה ממלא כל חודש הוא עכשיו צריך למלאות אחרי 3 חודשים, והוא לא נוסע הרבה)

                          תכלס’ אני כעת באמת חושב שקודם כל לעשות בדיקת קומפרסיה
                          כי קצב כזה של אכילת שמן בלי נזילות והזאות די משאיר רק את הברירה הזאת

                          רק שאלה קטנה (לא להירדם בבקשה…)
                          עדיין לא הבנתי למה עם המנוע מתאמץ ומאבד כוח זה אמור להשפיע על המזגן
                          בכללי יש לי כמה פערים וקושיות שאני צריך לסגור בעניין מערכת המיזוג
                          דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! )

                          ג מנותק
                          ג מנותק
                          גיל
                          מאסטר מגיה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #32


                          @מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:

                          דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! )

                          אם זה לא בשרשור המיועד - לא אזכור כשאגיע לכך, לכשאגיע לכך…
                          אבל נ"ל שסוג כזה של מדריך יותר מתאים למישהו כמו @אביעד (שמזמן לא שמענו ממנו)
                          או לכל אחד מתותחי הפורום, שעולים עליי לאין שיעור.


                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2

                          51

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.6k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום