רכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק
-
@גיל תכלס’ נבדק לחץ גם בזמן עבודה ואין חריג
המזגן לא מקרר זה וודאי
גם אם נעזוב רגע את האיבוד כוח שאני לא הצלחתי להרגיש שינוי משמעותי באמת מבחינת כוח כשהפעלתי מזגן
תודה לך
-
מ מאיר ג התייחס לנושא זה
-
המדחס חדש או מפירוק פשוט לפעמים המדחסים עובדים אבל כמו שטעייגען של אברך בסוף סדר ג וזה הגיוני בהתחשב בנסיבות…
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
וזה הגיוני בהתחשב בנסיבות…
מה הגיוני? האברך או המזגן?
-
המדחס חדש או מפירוק פשוט לפעמים המדחסים עובדים אבל כמו שטעייגען של אברך בסוף סדר ג וזה הגיוני בהתחשב בנסיבות…
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
המדחס חדש או מפירוק
ציינתי כבר למעלה שזה חדש ולא מפירוק
תכלס’ כמה עדכונים לגבי הרכב שליט"א
עשיתי שוב סיבוב ושמתי לב שכל פעם שאני לוחץ על כפתור A/C יש כמין ססססייי כזה
דבר נוסף עכשיו באמת שמעתי את מה שכתבתי בתחילת השרשור שיש רעש מוזר ברכב כשהמזגן דולק, אבל הרעש הוא דווקא שלוחצים גז, סתם ככה חוץ ממתי שלוחצים על הכפתור של A/C אין שום רעש.כשלוחצים על הגז יש כמין רעש מתבכיין כזה בהתחלה הייתי בטוח שזה רעש של התיבה הרובוטית רק כשהמזגן כובה הבנתי שזה קשור למזגן
אני מזכיר שוב מדחס הוחלף וכן מעבה בפילטר אין ליכלוכים
במפוח לא יודע כי קשה להגיע איליו באייגואני אציין מה שציינתי כבר למעלה שהוצאתי מהמקום של הפילטר המון עלים
וחשבתי שמא בין המאייד למפוח תקועים הרבה עלים מה שלא מאשר למפוח לזרוק את הקור
@נייטרון-חפשי @גיל @חיים-Y0737 @אבי-56 @87878787
אולי בתוספת הנתונים הללו התמונה יותר ברורה ?
אם משהו מכם יודע על אחד מחכמי הפורום שמייבין במזגנים יהיה טוב אם יוכל לתייג אותו
יישר כוחכם
-
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
המדחס חדש או מפירוק
ציינתי כבר למעלה שזה חדש ולא מפירוק
תכלס’ כמה עדכונים לגבי הרכב שליט"א
עשיתי שוב סיבוב ושמתי לב שכל פעם שאני לוחץ על כפתור A/C יש כמין ססססייי כזה
דבר נוסף עכשיו באמת שמעתי את מה שכתבתי בתחילת השרשור שיש רעש מוזר ברכב כשהמזגן דולק, אבל הרעש הוא דווקא שלוחצים גז, סתם ככה חוץ ממתי שלוחצים על הכפתור של A/C אין שום רעש.כשלוחצים על הגז יש כמין רעש מתבכיין כזה בהתחלה הייתי בטוח שזה רעש של התיבה הרובוטית רק כשהמזגן כובה הבנתי שזה קשור למזגן
אני מזכיר שוב מדחס הוחלף וכן מעבה בפילטר אין ליכלוכים
במפוח לא יודע כי קשה להגיע איליו באייגואני אציין מה שציינתי כבר למעלה שהוצאתי מהמקום של הפילטר המון עלים
וחשבתי שמא בין המאייד למפוח תקועים הרבה עלים מה שלא מאשר למפוח לזרוק את הקור
@נייטרון-חפשי @גיל @חיים-Y0737 @אבי-56 @87878787
אולי בתוספת הנתונים הללו התמונה יותר ברורה ?
אם משהו מכם יודע על אחד מחכמי הפורום שמייבין במזגנים יהיה טוב אם יוכל לתייג אותו
יישר כוחכם
@מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
עשיתי שוב סיבוב ושמתי לב שכל פעם שאני לוחץ על כפתור A/C יש כמין ססססייי כזה
דבר נוסף עכשיו באמת שמעתי את מה שכתבתי בתחילת השרשור שיש רעש מוזר ברכב כשהמזגן דולק, אבל הרעש הוא דווקא שלוחצים גז, סתם ככה חוץ ממתי שלוחצים על הכפתור של A/C אין שום רעש.אתה בטוח שהכיסוי של בית הפילטר סגור טוב?
(סליחה שאני מחזיר את הרמה אחורה…) -
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
המדחס חדש או מפירוק
ציינתי כבר למעלה שזה חדש ולא מפירוק
תכלס’ כמה עדכונים לגבי הרכב שליט"א
עשיתי שוב סיבוב ושמתי לב שכל פעם שאני לוחץ על כפתור A/C יש כמין ססססייי כזה
דבר נוסף עכשיו באמת שמעתי את מה שכתבתי בתחילת השרשור שיש רעש מוזר ברכב כשהמזגן דולק, אבל הרעש הוא דווקא שלוחצים גז, סתם ככה חוץ ממתי שלוחצים על הכפתור של A/C אין שום רעש.כשלוחצים על הגז יש כמין רעש מתבכיין כזה בהתחלה הייתי בטוח שזה רעש של התיבה הרובוטית רק כשהמזגן כובה הבנתי שזה קשור למזגן
אני מזכיר שוב מדחס הוחלף וכן מעבה בפילטר אין ליכלוכים
במפוח לא יודע כי קשה להגיע איליו באייגואני אציין מה שציינתי כבר למעלה שהוצאתי מהמקום של הפילטר המון עלים
וחשבתי שמא בין המאייד למפוח תקועים הרבה עלים מה שלא מאשר למפוח לזרוק את הקור
@נייטרון-חפשי @גיל @חיים-Y0737 @אבי-56 @87878787
אולי בתוספת הנתונים הללו התמונה יותר ברורה ?
אם משהו מכם יודע על אחד מחכמי הפורום שמייבין במזגנים יהיה טוב אם יוכל לתייג אותו
יישר כוחכם
-
@מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
עשיתי שוב סיבוב ושמתי לב שכל פעם שאני לוחץ על כפתור A/C יש כמין ססססייי כזה
דבר נוסף עכשיו באמת שמעתי את מה שכתבתי בתחילת השרשור שיש רעש מוזר ברכב כשהמזגן דולק, אבל הרעש הוא דווקא שלוחצים גז, סתם ככה חוץ ממתי שלוחצים על הכפתור של A/C אין שום רעש.אתה בטוח שהכיסוי של בית הפילטר סגור טוב?
(סליחה שאני מחזיר את הרמה אחורה…)@גיל כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
אתה בטוח שהכיסוי של בית הפילטר סגור טוב?
(סליחה שאני מחזיר את הרמה אחורה…)כן באייגו הפילטר בא כמו מגירה עם כיסוי מובנה ולא עם דלת או כיסוי
@אלעזר-3 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
זה שמדלקים וזה עושה כמין ססססססייייי זה פשוט הרעש של הגז זורם
אבל הדלקתי מספיק פעמים בחיי מזגנים בבית וברכב ולא זוכר ששמעתי את הגז זורם
בנוסף מה הסברא שנשמע את הגז רק בהתחלה למה לא לשמוע את זה בכל זמן הזרימה
אם כבר הייתי אומר שזה רעש של הדחיסה של הגז -
אם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע. -
מ מאיר ג סימן נושא זה כשאלה
-
אם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע.@אלוף-העולם-1 תשובה הגינית בהחלט
אבל זה עדיין לא מסביר למה המזגן לא מקרר מספיקבנוסף אם דבריך נכונים היה אמור להיות איבוד כוח במנוע גם בלי מזגן שפועל
בנוסף אין לו צריכת שמן -
בניסאן טידה ונוט יש להם מותחן של הרצועה רגיש וב’‘ה שזה היה על הרכב עבודה שלי אבל דפקתי אותו וכו’ וכו’עד שהחלטתי סיפור ארוך וזה תקין אבל הוא מרעיש רק כשהמזגן עובד הac אבל מדובר על רעש די חריג
יתכן שהמותחן ההוא של הרצועה גם כן הסיבה לרעש? ממליץ לבדוק כי אם לא מתחו היטב את הרצועה הוא לא ידחוס את הגז מספיק גם אם הרכב חדש ממש מהחברה
אומנם יאמרו המומחים פה שא’‘כ גם האלטרנטור וכו’לא יתפקדו טוב אבל יש רכבים רבים שהרצועה של המזגן נפרדת כמו מאזדה חמש וסוברואים רבים ולכן ממליץ לך לבדוק את זה
והדרך לבדוק יחסית פשוטה פשוט לעקוב אחרי הצנרת גז ולתפוס איפה המדחס של המזגן ולראות האם הרצועה מתוחה אתה יכול לבדוק ביד האם היא רופפת קצת או מתוחה טוב
אגב כמו בכל דבר יש חלקים סינים דפוקים ויש איכותיים וכו’אז אם חוץ מכל מה שמדובר פה כלום לא יסדר את הבעיה יתכן שהמדחס דפוק יש כאלה שבאים משיפוץ מדחסים וזה תקין אבל לפני שבועים הרכבתי אלטרנטור של מאזדה חמש חדש משיוץ כמובן בידיעת הלקוח והכל היה תקין והוא נסע צפונה ונתקע בדרך וה’ ישמור ומבדיקה שעשיתי אם המולטימטר האלטרנטור החדש לא סיפק את הסחורה אז המשפץ שהוא אמין מאוד החליף לי ודי היתפדח וב’'ה הכל הסתדר מה שאני אומר שלגיטימי לחזור למי שעשה את העבודה זה אמור להיות בסיסי שיקח אחריות על זה -
בניסאן טידה ונוט יש להם מותחן של הרצועה רגיש וב’‘ה שזה היה על הרכב עבודה שלי אבל דפקתי אותו וכו’ וכו’עד שהחלטתי סיפור ארוך וזה תקין אבל הוא מרעיש רק כשהמזגן עובד הac אבל מדובר על רעש די חריג
יתכן שהמותחן ההוא של הרצועה גם כן הסיבה לרעש? ממליץ לבדוק כי אם לא מתחו היטב את הרצועה הוא לא ידחוס את הגז מספיק גם אם הרכב חדש ממש מהחברה
אומנם יאמרו המומחים פה שא’‘כ גם האלטרנטור וכו’לא יתפקדו טוב אבל יש רכבים רבים שהרצועה של המזגן נפרדת כמו מאזדה חמש וסוברואים רבים ולכן ממליץ לך לבדוק את זה
והדרך לבדוק יחסית פשוטה פשוט לעקוב אחרי הצנרת גז ולתפוס איפה המדחס של המזגן ולראות האם הרצועה מתוחה אתה יכול לבדוק ביד האם היא רופפת קצת או מתוחה טוב
אגב כמו בכל דבר יש חלקים סינים דפוקים ויש איכותיים וכו’אז אם חוץ מכל מה שמדובר פה כלום לא יסדר את הבעיה יתכן שהמדחס דפוק יש כאלה שבאים משיפוץ מדחסים וזה תקין אבל לפני שבועים הרכבתי אלטרנטור של מאזדה חמש חדש משיוץ כמובן בידיעת הלקוח והכל היה תקין והוא נסע צפונה ונתקע בדרך וה’ ישמור ומבדיקה שעשיתי אם המולטימטר האלטרנטור החדש לא סיפק את הסחורה אז המשפץ שהוא אמין מאוד החליף לי ודי היתפדח וב’'ה הכל הסתדר מה שאני אומר שלגיטימי לחזור למי שעשה את העבודה זה אמור להיות בסיסי שיקח אחריות על זה@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
בטיחות ונוט
???
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
תכן שהמותחן ההוא של הרצועה גם כן הסיבה לרעש? ממליץ לבדוק כי אם לא מתחו היטב את הרצועה הוא לא ידחוס
הסתכלתי כבר ולא ראיתי חריג
@87878787 כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:
והדרך לבדוק יחסית פשוטה פשוט לעקוב אחרי הצנרת גז ולתפוס איפה המדחס של המזגן ולראות האם הרצועה מתוחה אתה יכול לבדוק ביד האם היא רופפת קצת או מתוחה טוב
באמת ההתחלה ככה ניסיתי לבדוק אבל לא הצלחתי לראות דרך המכסה מנוע ונמנעתי מלשכב מתחת לרכב כדי לבדוק זאת כי לא רציתי לרבב את בגדי (כי אני אוהב להתרברב
)
אבל ממה שהיה נראה לי המדחס שם כן מחובר לרצועה -
הוא בהחלט יהיה מחובר רק מוסכניק אידיוט מושלם לא ישים בכלל רצועה רק שאם לא מותחים אותה כראוי ומן הסתם אחרי כל הדוקטורט שעשית על המזגן גילית שהסיבובים של הרצועה דוחפים את הגז ואם אין מתיחה טובה אז הסיבובים לא מתבצעים כראוי
-
אם המתחים של הטעינה תקינים, הייתי בודק קומפרסיה למנוע.
יתכן שיש בריחת לחץ מהרינגים ולכן כשהמדחס פועל אז העומס מקשה על המנוע.@אלוף-העולם-1 את חטאי אני מזכיר היום…
האמת שאני קצת פשעתי שכתבתי לך אין לו צריכת שמן
אבל למה בכל אופן כתבתי זאת בביטחון כ"כ גדול
כי בדרך כלל כל בעיה שש לו הוא פונה אלי ולא שמעתי ממנו על זה
אז שערתי שאין לו
בנוסף אני יודע שהוא עשה טיפול לפני זמן לא רב וגם במהלך דקדוקיי אחר משהו חריג בכל הקישקע ראיתי גם שאין לו הזאות או נזילות אז עניתי בביטחון מופרז מידי שאין לו צריכת שמן
אבל…
היום בדקתי לו שמן ופשוט אין לו
והוא טוען שהוא עשה את הטיפול אצל טיוטה (בנתיבות שהבנתי שהם לא הכי טיוטה) והוא סיפר להם על האיבוד שמן והם אמרו לו נשים לך שמן עם תוספים והכל יהיה פיקס
תכלס’ לא עזר אלא כן נתן טווח יותר גדול (במקום זה שהוא היה ממלא כל חודש הוא עכשיו צריך למלאות אחרי 3 חודשים, והוא לא נוסע הרבה)תכלס’ אני כעת באמת חושב שקודם כל לעשות בדיקת קומפרסיה
כי קצב כזה של אכילת שמן בלי נזילות והזאות די משאיר רק את הברירה הזאתרק שאלה קטנה (לא להירדם בבקשה…)
עדיין לא הבנתי למה עם המנוע מתאמץ ומאבד כוח זה אמור להשפיע על המזגן
בכללי יש לי כמה פערים וקושיות שאני צריך לסגור בעניין מערכת המיזוג
דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! ) -
@אלוף-העולם-1 את חטאי אני מזכיר היום…
האמת שאני קצת פשעתי שכתבתי לך אין לו צריכת שמן
אבל למה בכל אופן כתבתי זאת בביטחון כ"כ גדול
כי בדרך כלל כל בעיה שש לו הוא פונה אלי ולא שמעתי ממנו על זה
אז שערתי שאין לו
בנוסף אני יודע שהוא עשה טיפול לפני זמן לא רב וגם במהלך דקדוקיי אחר משהו חריג בכל הקישקע ראיתי גם שאין לו הזאות או נזילות אז עניתי בביטחון מופרז מידי שאין לו צריכת שמן
אבל…
היום בדקתי לו שמן ופשוט אין לו
והוא טוען שהוא עשה את הטיפול אצל טיוטה (בנתיבות שהבנתי שהם לא הכי טיוטה) והוא סיפר להם על האיבוד שמן והם אמרו לו נשים לך שמן עם תוספים והכל יהיה פיקס
תכלס’ לא עזר אלא כן נתן טווח יותר גדול (במקום זה שהוא היה ממלא כל חודש הוא עכשיו צריך למלאות אחרי 3 חודשים, והוא לא נוסע הרבה)תכלס’ אני כעת באמת חושב שקודם כל לעשות בדיקת קומפרסיה
כי קצב כזה של אכילת שמן בלי נזילות והזאות די משאיר רק את הברירה הזאתרק שאלה קטנה (לא להירדם בבקשה…)
עדיין לא הבנתי למה עם המנוע מתאמץ ומאבד כוח זה אמור להשפיע על המזגן
בכללי יש לי כמה פערים וקושיות שאני צריך לסגור בעניין מערכת המיזוג
דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! )
@מאיר-ג כתב ברכב לא מצליח לסחוב כשהמזגן דולק:דחוף שמישהו יעשה מדריך על זה ( @גיל ?! אתה שאלת מה הציבור מבקש?! )
אם זה לא בשרשור המיועד - לא אזכור כשאגיע לכך, לכשאגיע לכך…
אבל נ"ל שסוג כזה של מדריך יותר מתאים למישהו כמו @אביעד (שמזמן לא שמענו ממנו)
או לכל אחד מתותחי הפורום, שעולים עליי לאין שיעור.
