דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. לעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין

      לעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      35 פוסטים 16 כותבים 9.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

        @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

        ונוסיף, ומעכשיו אין לו בעיות דוגמת מעונות וכו

        וואלה, חבל לא כולם יודעים את זה.
        מעניין לדעת את הסיבה, הוא הרי עדיין מחוייב ג.

        ג מנותק
        ג מנותק
        גיל
        מאסטר מגיה
        כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
        #24

        @קורולה-אברכים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:
        הוא הרי עדיין מחוייב ג.

        ממש לא.


        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

        חובק עולםח קורולה אברכיםק 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ג גיל

          @קורולה-אברכים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:
          הוא הרי עדיין מחוייב ג.

          ממש לא.

          חובק עולםח מנותק
          חובק עולםח מנותק
          חובק עולם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #25

          @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

          ממש לא.

          מהיכי תיתי?

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גיל

            @קורולה-אברכים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:
            הוא הרי עדיין מחוייב ג.

            ממש לא.

            קורולה אברכיםק מנותק
            קורולה אברכיםק מנותק
            קורולה אברכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #26

            @גיל אז הכי טוב זה להסגיר את עצמך?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חובק עולםח חובק עולם

              @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

              ממש לא.

              מהיכי תיתי?

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #27

              @חובק-עולם כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

              מהיכי תיתי?

              לאו עליי דידי קא סמכת? הכא נמי סמוך עליי…
              (שבת לא.)

              @קורולה-אברכים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

              @גיל אז הכי טוב זה להסגיר את עצמך?

              לא אמרתי את זה.
              רק אמרתי שאחרי שהדבורה עוקצת לא מתים, רק יוצאים בריאים יותר.


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • ג גיל

                @חובק-עולם כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                מהיכי תיתי?

                לאו עליי דידי קא סמכת? הכא נמי סמוך עליי…
                (שבת לא.)

                @קורולה-אברכים כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                @גיל אז הכי טוב זה להסגיר את עצמך?

                לא אמרתי את זה.
                רק אמרתי שאחרי שהדבורה עוקצת לא מתים, רק יוצאים בריאים יותר.

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #28

                @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                לאו עליי דידי קא סמכת? הכא נמי סמוך עליי…

                פשוט ידוע לי ההפך. (אדרבה אשמח שתחכים אותי. )
                שמקבל זימון נוסף בעוד… ולא נפתר לו הפלונטר. וידוע לי על כאלה שנכוו מזה.

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חובק עולםח חובק עולם

                  @גיל כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                  לאו עליי דידי קא סמכת? הכא נמי סמוך עליי…

                  פשוט ידוע לי ההפך. (אדרבה אשמח שתחכים אותי. )
                  שמקבל זימון נוסף בעוד… ולא נפתר לו הפלונטר. וידוע לי על כאלה שנכוו מזה.

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גיל
                  מאסטר מגיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #29

                  כמדומה אני שאתם נכוים בפושרים עכשיו אי אתם נכוים אפילו בחמי חמין (ברכות טז:) ?


                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                  mik6868M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ג גיל

                    כמדומה אני שאתם נכוים בפושרים עכשיו אי אתם נכוים אפילו בחמי חמין (ברכות טז:) ?

                    mik6868M מנותק
                    mik6868M מנותק
                    mik6868
                    כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
                    #30

                    הרב @גיל שליט"א

                    לא יודע למה מרגיש שאתה תמיד באמצע לימוד והפלאפון בכיס נלחץ על הודעה קולית כל כמה דקות,

                    או סליחה כמעט כל פוסט שלך בפורום,

                    אני שוקל לנסות את זה גם ממש יוצא מוצלח אני רואה…

                    קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • mik6868M mik6868

                      הרב @גיל שליט"א

                      לא יודע למה מרגיש שאתה תמיד באמצע לימוד והפלאפון בכיס נלחץ על הודעה קולית כל כמה דקות,

                      או סליחה כמעט כל פוסט שלך בפורום,

                      אני שוקל לנסות את זה גם ממש יוצא מוצלח אני רואה…

                      קורולה אברכיםק מנותק
                      קורולה אברכיםק מנותק
                      קורולה אברכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי קורולה אברכים
                      #31

                      @mik6868
                      טעות בידך

                      mik6868M טרנטעט 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                        @mik6868
                        טעות בידך

                        mik6868M מנותק
                        mik6868M מנותק
                        mik6868
                        כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
                        #32
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש מנותק
                          ש מנותק
                          שרולצ'ה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #33

                          בקצב הזה צריך לברך ברכות התורה לפני שנכנסים לפורום.

                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                            @mik6868
                            טעות בידך

                            טרנטעט מנותק
                            טרנטעט מנותק
                            טרנטע
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #34

                            @קורולה-אברכים מוחה מחאה נמרצת את כבוד התורה

                            זה באמת לא בצחוק

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • ש שרולצ'ה

                              בקצב הזה צריך לברך ברכות התורה לפני שנכנסים לפורום.

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גיל
                              מאסטר מגיה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                              #35

                              @שרולצ-ה כתב בלעריקים להקפיד יותר לתקן פנסים ותקלות נראות לעין:

                              בקצב הזה צריך לברך ברכות התורה לפני שנכנסים לפורום.

                              שמע, בפוסטים שלי ב-9 בבוקר, אני לא חושד באיש על ברכות התורה…
                              אבל אם זה ירגיע אותך, בפוסטים שאחרי חצות הלילה אכתוב עפ"י תורת הקבלה…
                              נתחיל משער ה @גיל גולים… 😆


                              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9

                              • 1
                              • 2

                              62

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              131.8k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום