דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. דלקן לדיזל

      דלקן לדיזל

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      50 פוסטים 12 כותבים 952 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צילפינגיםצ צילפינגים

        @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

        ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?

        אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

        @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

        אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?

        אני תמיד בעד אני הראשון!

        יעקבי מנותק
        יעקבי מנותק
        יעקב
        כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב
        #41

        @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

        כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

        הבנתי שאתה אומר שזה המחיר בלי דלקן, עכשיו אני מבין שכוונתך שהדלקן מביא לך את המחיר הזה
        @חובק-עולם עדיין לא שלחו לי את הכרטיס, ודיברתי איתם היום והבנתי מהם שבעצם אני מקבל כרטיס אחד לכל חברה, דהיינו 3 כרטיסים שונים, האם באמת זה כך או שיש לך כרטיס אחד שכולל את כולם?

        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעקבי יעקב

          @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

          כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

          הבנתי שאתה אומר שזה המחיר בלי דלקן, עכשיו אני מבין שכוונתך שהדלקן מביא לך את המחיר הזה
          @חובק-עולם עדיין לא שלחו לי את הכרטיס, ודיברתי איתם היום והבנתי מהם שבעצם אני מקבל כרטיס אחד לכל חברה, דהיינו 3 כרטיסים שונים, האם באמת זה כך או שיש לך כרטיס אחד שכולל את כולם?

          חובק עולםח מנותק
          חובק עולםח מנותק
          חובק עולם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #42

          @יעקב כן 3 כרטיסים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צילפינגיםצ צילפינגים

            @יעקב כתב בדלקן לדיזל:

            אז כנראה שבתחנה הספציפית שלך יותר זול,

            בדלקן כל התחנות אותו מחיר גם אם התחנה תמכור ב20 ש"ח לליטר דווקא התחנה ליידי מחיר יקר איזור ה10 לליטר סולר אבל עם הדלקן זה יוצא יותר זול אם המחיר המעודכן לאותו חודש זול אתה תקבל מחיר זול יותר

            טרנטעט מנותק
            טרנטעט מנותק
            טרנטע
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #43

            @צילפינגים לצפונים שביננו באורות חיפה אתמול עלה 7.79

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • Y מנותק
              Y מנותק
              yso
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #44

              מבירור שעשיתי עם חבר שמשתמש בדיזל:
              יש לו מנוי של סלו כולל דלקן,
              משלם נכון לחודש 6/2026 בערך 7.96 לליטר ללא מינימום תדלוק, התקנה חינם.
              בתחנות:
              סונול
              דור אלון
              טן,
              דמי מנוי סלו 12.90 לחודש
              וכמובן יש עוד הטבות מנוי, חניה אוטומטית, מנוי 6 ו6 צפון וכו’
              מתאים למי שיש לו מנוי סלו קיים
              או למי שרוצה לעשות חשבון אם זה שווה

              צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • Y yso

                מבירור שעשיתי עם חבר שמשתמש בדיזל:
                יש לו מנוי של סלו כולל דלקן,
                משלם נכון לחודש 6/2026 בערך 7.96 לליטר ללא מינימום תדלוק, התקנה חינם.
                בתחנות:
                סונול
                דור אלון
                טן,
                דמי מנוי סלו 12.90 לחודש
                וכמובן יש עוד הטבות מנוי, חניה אוטומטית, מנוי 6 ו6 צפון וכו’
                מתאים למי שיש לו מנוי סלו קיים
                או למי שרוצה לעשות חשבון אם זה שווה

                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגים
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #45

                @yso כתב בדלקן לדיזל:

                של סלו

                סלו של החניה?
                הבנתי נכון?

                התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                איזור ירושלים
                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • צילפינגיםצ צילפינגים

                  @yso כתב בדלקן לדיזל:

                  של סלו

                  סלו של החניה?
                  הבנתי נכון?

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  yso
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #46

                  @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

                  סלו של החניה?
                  הבנתי נכון?

                  הבנת מצוין!
                  הכל בתוך האפליקציה במכשירי ווייז (לא במולטימדיות)

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y yso

                    @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

                    סלו של החניה?
                    הבנתי נכון?

                    הבנת מצוין!
                    הכל בתוך האפליקציה במכשירי ווייז (לא במולטימדיות)

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #47

                    @yso בלי כרטיסים ושאר התקנים?
                    אולי יש עוד אפליקציות שנותנות את השירות הזה? אולי בדמי שירות נמוכים יותר

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)

                    נחייה ולא…

                    חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טוסוןט טוסון

                      @yso בלי כרטיסים ושאר התקנים?
                      אולי יש עוד אפליקציות שנותנות את השירות הזה? אולי בדמי שירות נמוכים יותר

                      חובק עולםח מנותק
                      חובק עולםח מנותק
                      חובק עולם
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #48

                      @טוסון הוא כתב

                      @yso כתב בדלקן לדיזל:

                      התקנה חינם.

                      משמע מתקינים טבעת דלקן.

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • חובק עולםח חובק עולם

                        @טוסון הוא כתב

                        @yso כתב בדלקן לדיזל:

                        התקנה חינם.

                        משמע מתקינים טבעת דלקן.

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #49

                        @חובק-עולם איך מתקינים את זה?
                        (ולמה אם כן יצטרכו אפליקציה?)

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טוסוןט טוסון

                          @חובק-עולם איך מתקינים את זה?
                          (ולמה אם כן יצטרכו אפליקציה?)

                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #50

                          @טוסון אתה הולך למתקין שעובד איתם. ומתקין לך את התקן. בחינם לפי מה שכתב @yso
                          אני לא יודע מה מיוחד באפליקציה שלהם. ישנם חברות שאינם מחייבים אפליקציה לדלקן.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3

                          68

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          131.8k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום