דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. דלקן לדיזל

      דלקן לדיזל

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      43 פוסטים 11 כותבים 821 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צילפינגיםצ צילפינגים

        @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

        ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?

        אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

        @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

        אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?

        אני תמיד בעד אני הראשון!

        יעקבי מנותק
        יעקבי מנותק
        יעקב
        כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב
        #41

        @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

        כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

        הבנתי שאתה אומר שזה המחיר בלי דלקן, עכשיו אני מבין שכוונתך שהדלקן מביא לך את המחיר הזה
        @חובק-עולם עדיין לא שלחו לי את הכרטיס, ודיברתי איתם היום והבנתי מהם שבעצם אני מקבל כרטיס אחד לכל חברה, דהיינו 3 כרטיסים שונים, האם באמת זה כך או שיש לך כרטיס אחד שכולל את כולם?

        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעקבי יעקב

          @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

          כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

          הבנתי שאתה אומר שזה המחיר בלי דלקן, עכשיו אני מבין שכוונתך שהדלקן מביא לך את המחיר הזה
          @חובק-עולם עדיין לא שלחו לי את הכרטיס, ודיברתי איתם היום והבנתי מהם שבעצם אני מקבל כרטיס אחד לכל חברה, דהיינו 3 כרטיסים שונים, האם באמת זה כך או שיש לך כרטיס אחד שכולל את כולם?

          חובק עולםח מחובר
          חובק עולםח מחובר
          חובק עולם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #42

          @יעקב כן 3 כרטיסים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צילפינגיםצ צילפינגים

            @יעקב כתב בדלקן לדיזל:

            אז כנראה שבתחנה הספציפית שלך יותר זול,

            בדלקן כל התחנות אותו מחיר גם אם התחנה תמכור ב20 ש"ח לליטר דווקא התחנה ליידי מחיר יקר איזור ה10 לליטר סולר אבל עם הדלקן זה יוצא יותר זול אם המחיר המעודכן לאותו חודש זול אתה תקבל מחיר זול יותר

            טרנטעט מנותק
            טרנטעט מנותק
            טרנטע
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #43

            @צילפינגים לצפונים שביננו באורות חיפה אתמול עלה 7.79

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1

            • 1
            • 2
            • 3

            106

            מחובר

            3.0k

            משתמשים

            9.7k

            נושאים

            131.4k

            פוסטים
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • תקנון הפורום
            • מילון מושגים המלא
            • המדריך המלא למשתמש
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • פנייה למנהל הפורום