דלקן לדיזל
-
@משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:
ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?
אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן
@משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:
אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?
אני תמיד בעד אני הראשון!
@צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:
כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן
הבנתי שאתה אומר שזה המחיר בלי דלקן, עכשיו אני מבין שכוונתך שהדלקן מביא לך את המחיר הזה
@חובק-עולם עדיין לא שלחו לי את הכרטיס, ודיברתי איתם היום והבנתי מהם שבעצם אני מקבל כרטיס אחד לכל חברה, דהיינו 3 כרטיסים שונים, האם באמת זה כך או שיש לך כרטיס אחד שכולל את כולם? -
@צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:
כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן
הבנתי שאתה אומר שזה המחיר בלי דלקן, עכשיו אני מבין שכוונתך שהדלקן מביא לך את המחיר הזה
@חובק-עולם עדיין לא שלחו לי את הכרטיס, ודיברתי איתם היום והבנתי מהם שבעצם אני מקבל כרטיס אחד לכל חברה, דהיינו 3 כרטיסים שונים, האם באמת זה כך או שיש לך כרטיס אחד שכולל את כולם? -
@יעקב כתב בדלקן לדיזל:
אז כנראה שבתחנה הספציפית שלך יותר זול,
בדלקן כל התחנות אותו מחיר גם אם התחנה תמכור ב20 ש"ח לליטר דווקא התחנה ליידי מחיר יקר איזור ה10 לליטר סולר אבל עם הדלקן זה יוצא יותר זול אם המחיר המעודכן לאותו חודש זול אתה תקבל מחיר זול יותר
@צילפינגים לצפונים שביננו באורות חיפה אתמול עלה 7.79
