דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      146 פוסטים 16 כותבים 27.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט טכנולוג

        @בנג-ה האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת ובוודאי שלא שווה לשלם עוד 200 ₪ עבור הz50 pro

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנג'ה
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #86

        @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת

        אתה מתכוון ל 70mai 810life ?

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב בנג'ה

          @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

          האחרונה היא בדיוק אותו מפרט כמו הz50 pro למה אתה כל כך מאוכזב היא מצלמה מצויינת

          אתה מתכוון ל 70mai 810life ?

          ט מנותק
          ט מנותק
          טכנולוג
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #87

          @בנג-ה כן. בדיוק

          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ט טכנולוג

            @בנג-ה טוב…
            אני רק עושה סיכום ביניים
            אתה רוצה מצלמה קדמית ואחורית עם אפשרות לחיבור סים לצפיה מרחוק בלי לשלם מכס
            ולאחר שהחוק בוטל כמו שאמר @טוסון חוזרים לרף של 75$ ואז המשימה נעשית קצת קשה ראשית המצלמות של ddpai יורדות מהפרק כי יחד עם רכיב 4g הם עוברות את רף המכס מה שנשאר זה המצלמות של 70mai שהיא חברה מצויינת לא פחות מddpai ושם ניתן לקנות את הרכיב לבד בעלות של כ40$
            להלן האפשרויות מהטוב לפחות טוב

            1. 70mai A510 - מצלמה איכותית עם חיישן סוני

            70mai a510

            בעלת חיישן מתקדם של סוני (Sony IMX675)
            ברזולוציה - 2592x1944 למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה האחורית

            מבוססת סוללה

            מפתח צמצם של 1.8 למצלמה הקדמית ו2 לאחורית
            מסך בגודל 2 אינץ’ 
            זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו130 מעלות למצלמה האחורית 
            רכיב gps משולב במצלמה 
            המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון עד נפח של 256 ג’יגה בייט
            במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של 70mai שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת
            מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ85-90$
            כאן עם או בלי קיט חניה וכאן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

            בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
            ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
            סה"כ 112$

            1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

            70Mai A810Lite

            מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

            החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

            • מבוססת קבל ולא סוללה
            • מסך בגודל 3 אינץ
            • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
            • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
            • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

            בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
            ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
            זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
            רכיב gps משולב במצלמה 
            במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
            מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
            כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

            בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
            ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
            סה"כ 108$

            לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

            1. היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
            2. אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
            3. תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
            4. דגם קצת ישן
            ב מנותק
            ב מנותק
            בנג'ה
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי בנג'ה
            #88

            @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

            בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74

            1000186775.jpg ❓️

            ובנוסף כרטיס זכרון?
            ומתי לבצע את הקניה השניה כדי שלא יצרפו אותן ביחד?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ט טכנולוג

              @בנג-ה טוב…
              אני רק עושה סיכום ביניים
              אתה רוצה מצלמה קדמית ואחורית עם אפשרות לחיבור סים לצפיה מרחוק בלי לשלם מכס
              ולאחר שהחוק בוטל כמו שאמר @טוסון חוזרים לרף של 75$ ואז המשימה נעשית קצת קשה ראשית המצלמות של ddpai יורדות מהפרק כי יחד עם רכיב 4g הם עוברות את רף המכס מה שנשאר זה המצלמות של 70mai שהיא חברה מצויינת לא פחות מddpai ושם ניתן לקנות את הרכיב לבד בעלות של כ40$
              להלן האפשרויות מהטוב לפחות טוב

              1. 70mai A510 - מצלמה איכותית עם חיישן סוני

              70mai a510

              בעלת חיישן מתקדם של סוני (Sony IMX675)
              ברזולוציה - 2592x1944 למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה האחורית

              מבוססת סוללה

              מפתח צמצם של 1.8 למצלמה הקדמית ו2 לאחורית
              מסך בגודל 2 אינץ’ 
              זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו130 מעלות למצלמה האחורית 
              רכיב gps משולב במצלמה 
              המצלמה תומכת בכרטיס זיכרון עד נפח של 256 ג’יגה בייט
              במצלמה זו ניתן לחבר את הרכיב של 70mai שמאפשר צפיה מרחוק באמצעות חיבור לרשת
              מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ85-90$
              כאן עם או בלי קיט חניה וכאן עם רכיב 4g המאפשר צפיה במצלמה מכל מקום בעולם (אם משתמשים ברכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

              בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון 70MSS01 ואח"כ ILSS3 יוצא 74$
              ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
              סה"כ 112$

              1. 70mai A810Lite - המתחרה של הz50 pro בערך עם אותו מפרט

              70Mai A810Lite

              מצלמת 2 ערוצים עם חיבור סים לצפיה מרחוק

              החיישנים שלה הם לא סוני אלא gc אבל מדובר בחיישנים טובים ובנוסף יש לה חיבור סים ועוד המון יתרונות היא בעצם המתחרה הישירה של הz50 pro של ddpai המפרט שלהם כמעט זהה

              • מבוססת קבל ולא סוללה
              • מסך בגודל 3 אינץ
              • תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
              • wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
              • מפתח צמצם ענק של 1.55 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה

              בעלת חיישן GC8613 למצלמה הקדמית - אותו חיישן שנמצא בz50 pro
              ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
              זווית צילום של 140 מעלות למצלמה הקדמית ו 130 מעלות למצלמה האחורית
              רכיב gps משולב במצלמה 
              במצלמה הזו יש אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים בקניה של הרכיב של ddpai לחיבור סים
              מחיר רגיל כ90$ ובזמני מבצעים כ65$
              כאן עם או בלי קיט חניה ורכיב 4g (במצלמות של 70mai אם קונים רכיב 4g אין צורך בקיט חניה)

              בקישור הזה קדמית ואחורית בלבד (לבחור באופציה Color Name: 2-Channel) קוד קופון IL2602 ואח"כ ILSS3 יוצא 70$
              ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)
              סה"כ 108$

              לכאורא המצלמה הראשונה עדיפה אבל יש לה כמה חסרונות

              1. היא מבוססת סוללה ולא קבל כמו רוב המצלמות הטובות (זה לא קריטי כל כך)
              2. אמנם החיישן שלה יותר טוב מהשניה אבל הוא לא 4k אלא 2.5k כלומר רזולוציה קצת יותר נמוכה אבל בתנאי תאורה קשים כמו לילה הוא יציג תמונות טובות יותר
              3. תומכת בכרטיס זיכרון של עד 256 ג’יגה לעומת השניה שתומכת עד 512
              4. דגם קצת ישן
              ב מנותק
              ב מנותק
              בנג'ה
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #89

              @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

              ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)

              1000186784.jpg
              ❓️

              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב בנג'ה

                @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                ובנוסף לקנות קיט חניה שמשמש גם כרכיב 4g בקישור הזה בעלות של 38$ עם הקופון ILSS2 (לא לקנות יחד כדי שלא יאחדו לחבילה אחת)

                1000186784.jpg
                ❓️

                ט מנותק
                ט מנותק
                טכנולוג
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                #90

                @בנג-ה לא כל כך הבנתי מה התכוונת להראות בתמונות אם כוונתך לשאול האם בחרת נכון התשובה היא כן
                בכל מצב ממליץ לך להעביר את הסכום לדולרים וכך לוודא שאתה לא עובר את הסכום של 75$
                כדאי להמתין יום אחד בין שתי ההזמנות
                לגבי כרטיס זיכרון לדעתי הכרטיס טוב ביותר למצלמות דרך הוא של סמסונג בקישור הזה או זה או זה
                רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                אם זה יקר עבורך ניתן לקנות סאנדיסק כאן

                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                ישראל ו.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ט טכנולוג

                  @בנג-ה לא כל כך הבנתי מה התכוונת להראות בתמונות אם כוונתך לשאול האם בחרת נכון התשובה היא כן
                  בכל מצב ממליץ לך להעביר את הסכום לדולרים וכך לוודא שאתה לא עובר את הסכום של 75$
                  כדאי להמתין יום אחד בין שתי ההזמנות
                  לגבי כרטיס זיכרון לדעתי הכרטיס טוב ביותר למצלמות דרך הוא של סמסונג בקישור הזה או זה או זה
                  רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                  אם זה יקר עבורך ניתן לקנות סאנדיסק כאן

                  ישראל ו.י מנותק
                  ישראל ו.י מנותק
                  ישראל ו.
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #91

                  @טכנולוג כמה ג’יגה מומלץ?
                  או יותר נכון כמה ג’יגה בערך נשמרת ביום, בהנחה שמותקן כמובן קיט חנייה?

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ישראל ו.י ישראל ו.

                    @טכנולוג כמה ג’יגה מומלץ?
                    או יותר נכון כמה ג’יגה בערך נשמרת ביום, בהנחה שמותקן כמובן קיט חנייה?

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טכנולוג
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                    #92

                    @ישראל-ו. זה תלוי בכל אחד כמה הוא נוסע בממוצע
                    בצילום רגיל בנסיעה למצלמות 4k (רוב המצלמות הקדמיות המומלצות) כל 10 דקות בערך 4 ג’יגה
                    ובמצב חניה בערך ג’יגה לשעה
                    ולמצלמת fhd (רוב המצלמות האחוריות) כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
                    עכשיו תחשב כמה אתה רוצה שישמר לך בכרטיס כי ברגע שהוא מתמלא הוא דורס את הסרטונים הישנים

                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • itamarI itamar

                      @מיישה
                      וואלה?
                      אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                      itamarI מנותק
                      itamarI מנותק
                      itamar
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #93

                      @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                      אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                      ביררתי עם המוכר על המוצר הזה וזה מה שהוא כתב לי,

                      5156d22d-984d-4b34-9ff6-4dbc2007ac8f-image.png

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • itamarI itamar

                        @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                        אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                        ביררתי עם המוכר על המוצר הזה וזה מה שהוא כתב לי,

                        5156d22d-984d-4b34-9ff6-4dbc2007ac8f-image.png

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #94

                        @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                        @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                        אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                        ביררתי עם המוכר על המוצר הזה וזה מה שהוא כתב לי,

                        5156d22d-984d-4b34-9ff6-4dbc2007ac8f-image.png

                        ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        itamarI תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיישהמ מיישה

                          @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                          @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                          אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

                          ביררתי עם המוכר על המוצר הזה וזה מה שהוא כתב לי,

                          5156d22d-984d-4b34-9ff6-4dbc2007ac8f-image.png

                          ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                          itamarI מנותק
                          itamarI מנותק
                          itamar
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #95

                          @מיישה

                          ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                          למה לא עוזר? אם כתוב על החבילה 70$ למה שיגבו עליה מס?

                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • itamarI itamar

                            @מיישה

                            ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                            למה לא עוזר? אם כתוב על החבילה 70$ למה שיגבו עליה מס?

                            מיישהמ מנותק
                            מיישהמ מנותק
                            מיישה
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #96

                            @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                            @מיישה

                            ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                            למה לא עוזר? אם כתוב על החבילה 70$ למה שיגבו עליה מס?

                            כי עליאקספרס נותנים שיקוף מלא של כל נתוני ההזמנה באופן ממוחשב, התקדם העולם…

                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מיישהמ מיישה

                              @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                              @מיישה

                              ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

                              למה לא עוזר? אם כתוב על החבילה 70$ למה שיגבו עליה מס?

                              כי עליאקספרס נותנים שיקוף מלא של כל נתוני ההזמנה באופן ממוחשב, התקדם העולם…

                              ט מנותק
                              ט מנותק
                              טכנולוג
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                              #97

                              @מיישה עקרונית זה נכון יש שיתוף פעולה של עלי אקספרס בעניין אבל זה בעיקר במולטימדיות ולאחרונה גם במצלמות דרך, לגבי בוסטרים (שעל זה דיבר @itamar) מהניסיון שלי זה בד"כ עוזר (בתקופה האחרונה כל הבוסטרים היו מתחת רף המס אז לא ניתן לדעת מה קורה עכשיו כתבתי על זה כאן)

                              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ט טכנולוג

                                @מיישה עקרונית זה נכון יש שיתוף פעולה של עלי אקספרס בעניין אבל זה בעיקר במולטימדיות ולאחרונה גם במצלמות דרך, לגבי בוסטרים (שעל זה דיבר @itamar) מהניסיון שלי זה בד"כ עוזר (בתקופה האחרונה כל הבוסטרים היו מתחת רף המס אז לא ניתן לדעת מה קורה עכשיו כתבתי על זה כאן)

                                מיישהמ מנותק
                                מיישהמ מנותק
                                מיישה
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #98

                                @טכנולוג
                                אני קיבלתי לא מזמן רשימה של 20 מוצרים ששלחו לי בחבילה אחת.
                                היה שם כתוב כל מוצר בדיוק מהו כמה הוא עולה וכל הנתונים!
                                גם על מתקן לשמפו באמבטיה, אז אני לא יודע על מה אתה מדבר.

                                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                itamarI ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • מיישהמ מיישה

                                  @טכנולוג
                                  אני קיבלתי לא מזמן רשימה של 20 מוצרים ששלחו לי בחבילה אחת.
                                  היה שם כתוב כל מוצר בדיוק מהו כמה הוא עולה וכל הנתונים!
                                  גם על מתקן לשמפו באמבטיה, אז אני לא יודע על מה אתה מדבר.

                                  itamarI מנותק
                                  itamarI מנותק
                                  itamar
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #99

                                  @מיישה
                                  מה הכוונה רשימה? המדבקה שעל החבילה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיישהמ מיישה

                                    @טכנולוג
                                    אני קיבלתי לא מזמן רשימה של 20 מוצרים ששלחו לי בחבילה אחת.
                                    היה שם כתוב כל מוצר בדיוק מהו כמה הוא עולה וכל הנתונים!
                                    גם על מתקן לשמפו באמבטיה, אז אני לא יודע על מה אתה מדבר.

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #100

                                    @מיישה אוקיי.
                                    כל מה שאני כותב זה מניסיון אישי שלי או של אנשים קרובים אלי שאני יודע את הפרטים בבירור
                                    בעבר כשרף המכס היה עד 75$ הזמנתי המון בוסטרים ומצלמות דרך וגם מולטימדיות בבוסטרים אף פעם לא היה מכס במצלמות לפעמים היה ולפעמים לא ובמולטימדיות תמיד היה מכס
                                    מאז שהמכס עלה ל130$ כמעט כל הנ"ל היו מתחת רף המכס ולא היה איך לדעת אם יש מכס בפועל או לא
                                    מה שכן הזמנתי כמה פעמים נפרדות פלאפונים בעלות של מאות דולרים ובחלק היה וחלק לא היה למרות שהם עלו מעל 130$
                                    מה שאני מבין מכל זה שזה לאט לאט עובר לדיווח מלא על כל הזמנה אבל כרגע לא הכל מדווח יש מוצרים שמדליקים להם אור אדום ומיד מדווחים כמו מולטימדיות ויש מוצרים שלא תמיד מעוררים אותם
                                    לכן אני אומר שיש כאן איזה הימור שאולי הוא יצליח אבל כמו שאמרתי עדיין לא ניסיתי כי הרף החדש נכנס רק עכשיו

                                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                    אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ט טכנולוג

                                      @מיישה אוקיי.
                                      כל מה שאני כותב זה מניסיון אישי שלי או של אנשים קרובים אלי שאני יודע את הפרטים בבירור
                                      בעבר כשרף המכס היה עד 75$ הזמנתי המון בוסטרים ומצלמות דרך וגם מולטימדיות בבוסטרים אף פעם לא היה מכס במצלמות לפעמים היה ולפעמים לא ובמולטימדיות תמיד היה מכס
                                      מאז שהמכס עלה ל130$ כמעט כל הנ"ל היו מתחת רף המכס ולא היה איך לדעת אם יש מכס בפועל או לא
                                      מה שכן הזמנתי כמה פעמים נפרדות פלאפונים בעלות של מאות דולרים ובחלק היה וחלק לא היה למרות שהם עלו מעל 130$
                                      מה שאני מבין מכל זה שזה לאט לאט עובר לדיווח מלא על כל הזמנה אבל כרגע לא הכל מדווח יש מוצרים שמדליקים להם אור אדום ומיד מדווחים כמו מולטימדיות ויש מוצרים שלא תמיד מעוררים אותם
                                      לכן אני אומר שיש כאן איזה הימור שאולי הוא יצליח אבל כמו שאמרתי עדיין לא ניסיתי כי הרף החדש נכנס רק עכשיו

                                      אושר מתקרבא מנותק
                                      אושר מתקרבא מנותק
                                      אושר מתקרב
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #101

                                      @טכנולוג הטבה חדשה של עלי

                                      החל מ-2 ביוני 2026, ישראל הורידה את סף הפטור ממע"מ עבור יבוא אישי חוצה גבולות מ-130 דולר ל-75 דולר. כתוצאה מכך, חבילות בשווי שבין 75 ל-130 דולר כפופות כעת למע"מ של 18% במכס.

                                      כדי לתמוך בלקוחותינו במהלך מעבר זה, הפלטפורמה תכסה את המע"מ עבור הזמנות זכאיות, אנא התעלמו זמנית מהודעת התשלום של ספק הלוגיסטיקה, ואין צורך להגיש בקשה להחזרה והחזר כספי. אנא המתינו בסבלנות לעדכוני הפלטפורמה בנוגע לשחרור ממכס. תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה.

                                      בכפוף לתנאים הבאים:

                                      הזמנות זכאיות:

                                      ● הזמנות שנשלחו לישראל

                                      ● הסכום הכולל ששולם בעסקת תשלום אחת הוא בין 75 ל-130 דולר

                                      ● הסטטוס “הגיע למכס” בפרטי המעקב נרשם ב-2 ביוני 2026 או אחריו

                                      ● תשלום ההזמנה הושלם לפני 23:59:59 IDT ב-10 ביוני 2026

                                      תקרת סבסוד: סבסוד זה ניתן על בסיס כל הקודם זוכה וכפוף לזמינות התקציב. הפלטפורמה שומרת לעצמה את הזכות לסיים את הסבסוד לאחר תום התקציב שהוקצה.


                                      מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                      אושר מתקרבא מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                        @טכנולוג הטבה חדשה של עלי

                                        החל מ-2 ביוני 2026, ישראל הורידה את סף הפטור ממע"מ עבור יבוא אישי חוצה גבולות מ-130 דולר ל-75 דולר. כתוצאה מכך, חבילות בשווי שבין 75 ל-130 דולר כפופות כעת למע"מ של 18% במכס.

                                        כדי לתמוך בלקוחותינו במהלך מעבר זה, הפלטפורמה תכסה את המע"מ עבור הזמנות זכאיות, אנא התעלמו זמנית מהודעת התשלום של ספק הלוגיסטיקה, ואין צורך להגיש בקשה להחזרה והחזר כספי. אנא המתינו בסבלנות לעדכוני הפלטפורמה בנוגע לשחרור ממכס. תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה.

                                        בכפוף לתנאים הבאים:

                                        הזמנות זכאיות:

                                        ● הזמנות שנשלחו לישראל

                                        ● הסכום הכולל ששולם בעסקת תשלום אחת הוא בין 75 ל-130 דולר

                                        ● הסטטוס “הגיע למכס” בפרטי המעקב נרשם ב-2 ביוני 2026 או אחריו

                                        ● תשלום ההזמנה הושלם לפני 23:59:59 IDT ב-10 ביוני 2026

                                        תקרת סבסוד: סבסוד זה ניתן על בסיס כל הקודם זוכה וכפוף לזמינות התקציב. הפלטפורמה שומרת לעצמה את הזכות לסיים את הסבסוד לאחר תום התקציב שהוקצה.

                                        אושר מתקרבא מנותק
                                        אושר מתקרבא מנותק
                                        אושר מתקרב
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #102

                                        @אושר-מתקרב שימו לב, להזמנות עד ה10 לחודש


                                        מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                          @אושר-מתקרב שימו לב, להזמנות עד ה10 לחודש

                                          ט מנותק
                                          ט מנותק
                                          טכנולוג
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                          #103

                                          @אושר-מתקרב תודה על העדכון זה חשוב מאוד

                                          קיבלתי את ההודעה על זה כבר בערב שבת וכתבתי על כך פוסט אך משום מה הוא לא נשלח

                                          במצב שנוצר עכשיו עם הסבסוד של עלי אקספרס יש הזדמנות שכנראה לא תחזור יותר לקנות את המצלמות הטובות בהנחה של מאות שקלים (מחירי הסייל שהינם זולים משמעותית + סבסוד של המס מטעם עלי אקספרס)
                                          לכן לדעתי מי שמסתפק או ששוקל זה הזמן לקנות (עד 130$) ולהרוויח מחיר זול ופטור מתשלום מכס

                                          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                            @טכנולוג הטבה חדשה של עלי

                                            החל מ-2 ביוני 2026, ישראל הורידה את סף הפטור ממע"מ עבור יבוא אישי חוצה גבולות מ-130 דולר ל-75 דולר. כתוצאה מכך, חבילות בשווי שבין 75 ל-130 דולר כפופות כעת למע"מ של 18% במכס.

                                            כדי לתמוך בלקוחותינו במהלך מעבר זה, הפלטפורמה תכסה את המע"מ עבור הזמנות זכאיות, אנא התעלמו זמנית מהודעת התשלום של ספק הלוגיסטיקה, ואין צורך להגיש בקשה להחזרה והחזר כספי. אנא המתינו בסבלנות לעדכוני הפלטפורמה בנוגע לשחרור ממכס. תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה.

                                            בכפוף לתנאים הבאים:

                                            הזמנות זכאיות:

                                            ● הזמנות שנשלחו לישראל

                                            ● הסכום הכולל ששולם בעסקת תשלום אחת הוא בין 75 ל-130 דולר

                                            ● הסטטוס “הגיע למכס” בפרטי המעקב נרשם ב-2 ביוני 2026 או אחריו

                                            ● תשלום ההזמנה הושלם לפני 23:59:59 IDT ב-10 ביוני 2026

                                            תקרת סבסוד: סבסוד זה ניתן על בסיס כל הקודם זוכה וכפוף לזמינות התקציב. הפלטפורמה שומרת לעצמה את הזכות לסיים את הסבסוד לאחר תום התקציב שהוקצה.

                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישה
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                                            #104

                                            @אושר-מתקרב כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                            אנא התעלמו זמנית מהודעת התשלום של ספק הלוגיסטיקה, ואין צורך להגיש בקשה להחזרה והחזר כספי.

                                            אשמח אם תוכל לפרט, איך זה עובד?
                                            איך עליאקספרס ישלמו את זה?
                                            יש לי הודעת חיוב, לשלם?
                                            מאיפה הוצאת את המידע הזה?

                                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                            אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • מיישהמ מיישה

                                              @אושר-מתקרב כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

                                              אנא התעלמו זמנית מהודעת התשלום של ספק הלוגיסטיקה, ואין צורך להגיש בקשה להחזרה והחזר כספי.

                                              אשמח אם תוכל לפרט, איך זה עובד?
                                              איך עליאקספרס ישלמו את זה?
                                              יש לי הודעת חיוב, לשלם?
                                              מאיפה הוצאת את המידע הזה?

                                              אושר מתקרבא מנותק
                                              אושר מתקרבא מנותק
                                              אושר מתקרב
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #105

                                              @מיישה תברר מולם בשירות לקוחות, כמו שאני עשיתי🙂
                                              אני לא חפרתי לו יותר מדי, רק רציתי לדעת שזה לא פייק


                                              מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7
                                              • 8

                                              44

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום