דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      מציאהיד 2שווה
      345 פוסטים 79 כותבים 17.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ו מנותק
        ו מנותק
        ואשרי הנוסעים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #335

        שאלה לפני קניה:
        מאזדה2 משנת 2009, יד 4 (בעלות קודמת “חברה”), 250,000 ק"מ, ועבר עכשיו טסט לשנה קדימה.
        אני לא יכול להעלות קישור, להלן מספר הרכב: 2150269.
        האם שווה?

        מ א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ו ואשרי הנוסעים

          שאלה לפני קניה:
          מאזדה2 משנת 2009, יד 4 (בעלות קודמת “חברה”), 250,000 ק"מ, ועבר עכשיו טסט לשנה קדימה.
          אני לא יכול להעלות קישור, להלן מספר הרכב: 2150269.
          האם שווה?

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר ג
          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
          #336

          @ואשרי-הנוסעים

          תפתח נושא חדש יותר.
          ככה גם יותר יעזרו לך.
          מה המחיר
          ואיזה חברה-השכרה-ליסינג
          וכמה זמן היה שם
          יש היסטורית טיפולים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ו מנותק
            ו מנותק
            ואשרי הנוסעים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #337

            @מאיר-ג תודה על הצעתך (אם לא תהיה היענות אפתח נושא חדש).
            אויש שכחתי את העיקר, המחיר 9000, המוכר מתחייב בבדיקה.
            אין לי מידע על שאר הפרטים.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ו ואשרי הנוסעים

              שאלה לפני קניה:
              מאזדה2 משנת 2009, יד 4 (בעלות קודמת “חברה”), 250,000 ק"מ, ועבר עכשיו טסט לשנה קדימה.
              אני לא יכול להעלות קישור, להלן מספר הרכב: 2150269.
              האם שווה?

              א מנותק
              א מנותק
              אבי KIA
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #338

              @ואשרי-הנוסעים
              פתח לצרות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ט מנותק
                ט מנותק
                טידה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #339

                שואל בשביל חבר
                הציעו לו קורולה 2007 130K ק"מ
                יד 1 מזקן צפונבון
                כל הטיפולים בטויוטה
                16 אלף שקל
                חשוב להדגיש שהחבר מתכנן למכור את הרכב אחרי החגים, הוא יצליח במחיר הזה למכור?

                המייביןה פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ט מנותק
                  ט מנותק
                  טיוטה אברכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #340

                  נתונים נשמעים טוב - במידה וטסט ארוך וכן טופל במוסך מסודר ויש הסטוריה וכו’
                  המחיר לא זול - זה המחיר לנתונים כאלו
                  למכור בכזה מחיר - יצטרך לעבוד קצת…
                  כך לענ’ד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ט טידה

                    שואל בשביל חבר
                    הציעו לו קורולה 2007 130K ק"מ
                    יד 1 מזקן צפונבון
                    כל הטיפולים בטויוטה
                    16 אלף שקל
                    חשוב להדגיש שהחבר מתכנן למכור את הרכב אחרי החגים, הוא יצליח במחיר הזה למכור?

                    המייביןה מנותק
                    המייביןה מנותק
                    המייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי המייבין
                    #341

                    @טידה צריך גם לזכור שממש עוד מעט הוא צריך שתי טסטים בשנה
                    אני אישית הייתי מעדיף יותר חדש יותר עם ק"מ גבוה יותר
                    למכור את זה במחיר כזה זה לא שוק ברור (יש סיכוי אבל זה יכול לקחת זמן במיוחד שמי שקונה ממנו זה כבר לא ראשונה מזקן)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מ מאיר ג

                      טיוטה פריוס 2008 נראת שמורה מאד רק צריך לברר מצב בטריה על אף הק"מ לדעתי כדאי אם זה באמת שמור כמו שזה נראה

                      אהרן 4א מחובר
                      אהרן 4א מחובר
                      אהרן 4
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #342

                      @מאיר-ג

                      @מאיר-ג כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                      טיוטה פריוס 2008 נראת שמורה מאד רק צריך לברר מצב בטריה על אף הק"מ לדעתי כדאי אם זה באמת שמור כמו שזה נראה

                      2008 זה לא בעיה? דיברו שזה שנתון עם בעיות לא?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ט טידה

                        שואל בשביל חבר
                        הציעו לו קורולה 2007 130K ק"מ
                        יד 1 מזקן צפונבון
                        כל הטיפולים בטויוטה
                        16 אלף שקל
                        חשוב להדגיש שהחבר מתכנן למכור את הרכב אחרי החגים, הוא יצליח במחיר הזה למכור?

                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמוע
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #343

                        @טידה כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                        הציעו לו קורולה 2007 130K ק"מ
                        יד 1 מזקן צפונבון
                        כל הטיפולים בטויוטה
                        16 אלף שקל
                        חשוב להדגיש שהחבר מתכנן למכור את הרכב אחרי החגים, הוא יצליח במחיר הזה למכור?

                        לא יצליח

                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                        הם אלו שיודעים לשאול
                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א מחובר
                          א מחובר
                          אליחי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #344

                          פריוס פלוס 210 אלף יד 1 ב74 וחצי
                          שווה?
                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ya3u1bna?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=1

                          טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אליחי

                            פריוס פלוס 210 אלף יד 1 ב74 וחצי
                            שווה?
                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ya3u1bna?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=1

                            טרנטעט מנותק
                            טרנטעט מנותק
                            טרנטע
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                            #345

                            @אליחי לדעתי לא, אם אני לא טועה זה עדיין עם סוללת ניקל לא ליתיום

                            שים לב כמה זמן זה ביד 2 והוא לא ירד הרבה

                            326f378b-a146-4011-a346-4eff6cbe599b-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 5
                            • 17
                            • 18

                            116

                            מחובר

                            3.1k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.4k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום