דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      מציאהיד 2שווה
      333 פוסטים 75 כותבים 16.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נ נהג אלוף

        @צביקה-0
        חושב שכן.
        ק"מ נמוך ביחס לשנתון מה שמצריך בדיקה טובה,
        אבל בודאי בנתונים האלו זה מציאה.

        צביקה 0צ מנותק
        צביקה 0צ מנותק
        צביקה 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #271

        @נהג-אלוף האם הרכב נחשב אמין? וכן יש לך מושג מה צריך לבדוק באופן ספציפי ברכב זה?

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • צביקה 0צ צביקה 0

          האם זה משתלם?
          9aa38e34-1854-4d7b-a23e-5d6348ce5a2e-image.png

          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטוני מנותק
          יצחק רשטונ
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
          #272

          @צביקה-0
          אם הנתונים אמיתיים זה מציאה הזוייה !!! וספק אם היא עדיין רלוונטית
          אבל צריך דבר ראשון להרים טלפון לשמוע

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

            @צביקה-0
            אם הנתונים אמיתיים זה מציאה הזוייה !!! וספק אם היא עדיין רלוונטית
            אבל צריך דבר ראשון להרים טלפון לשמוע

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #273

            @יצחק-רשטונ כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

            מציאה הזוייה

            בהנחה ולא נגרם בלאי מואץ מ 90 אק’‘מ רק עירוניים
            לבדוק שאין בוצה בשמן וכו’

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • זה לזהז מנותק
              זה לזהז מנותק
              זה לזה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #274

              שלום לחברים היקרים
              רציתי לשאול יש לי הצעה על יונדאי טוסון מנוע 2.0 122 ק"מ מטופל רק במוסך מורשה נקנה מחברת אלבר 0 ק"מ מאז אותו אדם כל השנים שנת הרכב 2018
              הוא רוצה על הרכב לאחר קצת לחץ 60 אלף האם המחיר מציאה לדעתכם? יש מה לטרוח? הרכב באילת…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צביקה 0צ צביקה 0

                @נהג-אלוף האם הרכב נחשב אמין? וכן יש לך מושג מה צריך לבדוק באופן ספציפי ברכב זה?

                נ מנותק
                נ מנותק
                נהג אלוף
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #275

                @צביקה-0
                אמין באופן יחסי,
                זה לא טויוטה אבל אמין בסך הכל,
                צריך להקפיד על שמן ומים כמו שצריך.
                חלקי חילוף זולים,
                נוחות נסיעה טובה.
                אם זה רלוונטי זה שווה מאוד.

                זה לזהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ נהג אלוף

                  @צביקה-0
                  אמין באופן יחסי,
                  זה לא טויוטה אבל אמין בסך הכל,
                  צריך להקפיד על שמן ומים כמו שצריך.
                  חלקי חילוף זולים,
                  נוחות נסיעה טובה.
                  אם זה רלוונטי זה שווה מאוד.

                  זה לזהז מנותק
                  זה לזהז מנותק
                  זה לזה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי זה לזה
                  #276

                  @נהג-אלוף
                  תודה רבה…מה הכוונה שמן ומים? אוכלים שמן ומים? או לבדוק שהחליפו בזמן
                  ואשמח לשמוע עוד חוות דעת

                  נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • זה לזהז זה לזה

                    @נהג-אלוף
                    תודה רבה…מה הכוונה שמן ומים? אוכלים שמן ומים? או לבדוק שהחליפו בזמן
                    ואשמח לשמוע עוד חוות דעת

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נהג אלוף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #277

                    @זה-לזה

                    הגבתי ל@צביקה-0… אבל אם מעניין גם אותך…

                    זה לזהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נהג אלוף

                      @זה-לזה

                      הגבתי ל@צביקה-0… אבל אם מעניין גם אותך…

                      זה לזהז מנותק
                      זה לזהז מנותק
                      זה לזה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #278

                      @נהג-אלוף
                      חחחח
                      טעות שלי סליחה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • זה לזהז זה לזה

                        @נהג-אלוף
                        תודה רבה…מה הכוונה שמן ומים? אוכלים שמן ומים? או לבדוק שהחליפו בזמן
                        ואשמח לשמוע עוד חוות דעת

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נהג אלוף
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #279

                        @זה-לזה
                        לבדוק שמחליפים בזמן,
                        ואין בוצה במנוע.
                        פחות נראה לי בק"מ הזה, אבל תמיד כדאי לבדוק.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מאיר ג
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #280

                          יונדאי איוניק-2017 178 K ב- 49 א"ש

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צביקה 0צ מנותק
                            צביקה 0צ מנותק
                            צביקה 0
                            כתב נערך לאחרונה על ידי צביקה 0
                            #281

                            האם שווה את המחיר?
                            2dbbd26e-df13-4257-863a-780a6481033f-image.png

                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • צביקה 0צ צביקה 0

                              האם שווה את המחיר?
                              2dbbd26e-df13-4257-863a-780a6481033f-image.png

                              טוסוןט מנותק
                              טוסוןט מנותק
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #282

                              @צביקה-0 בעיקרון כן, כמובן אחרי בדיקה שאין מדובר בזיוף ק”מ או בהזנחה

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)

                              נחייה ולא…

                              צביקה 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • LexusL מנותק
                                LexusL מנותק
                                Lexus
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                #283

                                חוץ מהדברים הרגילים
                                תבדוק צופר שעובד - סימן לסליל הגה (בגרסה הזו אין כפתורים בהגה, וזה בערך כל ההבדל בין הגרסאות… אחלה רכב, תהנה)

                                שיפור החיפוש ביד2

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • טוסוןט טוסון

                                  @צביקה-0 בעיקרון כן, כמובן אחרי בדיקה שאין מדובר בזיוף ק”מ או בהזנחה

                                  צביקה 0צ מנותק
                                  צביקה 0צ מנותק
                                  צביקה 0
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #284

                                  @טוסון תודה
                                  איך לבדוק ק"מ דרך המספר רכב?

                                  LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צביקה 0צ צביקה 0

                                    @טוסון תודה
                                    איך לבדוק ק"מ דרך המספר רכב?

                                    LexusL מנותק
                                    LexusL מנותק
                                    Lexus
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #285

                                    @צביקה-0 כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                    @טוסון תודה
                                    איך לבדוק ק"מ דרך המספר רכב?

                                    אם יש היסטוריית טיפולים או לחילופין רשיונות רכב משנים עברו

                                    שיפור החיפוש ביד2

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מאירמ מנותק
                                      מאירמ מנותק
                                      מאיר
                                      מנהל ראשי
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #286

                                      האם זו מציאה?

                                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/mb4nlax7?utm_campaign=m-ToAd&utm_source=clipboard&utm_content=Cars&openedFrom=share

                                      ליצירת קשר לחץ כאן

                                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מאירמ מאיר

                                        האם זו מציאה?

                                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/mb4nlax7?utm_campaign=m-ToAd&utm_source=clipboard&utm_content=Cars&openedFrom=share

                                        ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיים Y0737
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #287

                                        @מאיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                        האם זו מציאה?

                                        היבואן שלהם לא פשט רגל? מה שמעורר חשש על חלפים וטיפולים… כמו איווייס למשל

                                        א מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ח חיים Y0737

                                          @מאיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                          האם זו מציאה?

                                          היבואן שלהם לא פשט רגל? מה שמעורר חשש על חלפים וטיפולים… כמו איווייס למשל

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אנונימוס
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #288

                                          @חיים-Y0737 כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                          @מאיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                          האם זו מציאה?

                                          היבואן שלהם לא פשט רגל?

                                          ממש לא

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ח חיים Y0737

                                            @מאיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                            האם זו מציאה?

                                            היבואן שלהם לא פשט רגל? מה שמעורר חשש על חלפים וטיפולים… כמו איווייס למשל

                                            מאירמ מנותק
                                            מאירמ מנותק
                                            מאיר
                                            מנהל ראשי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #289

                                            @חיים-Y0737 כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                                            היבואן שלהם לא פשט רגל?

                                            לא ידוע לי על פשיטת רגל. אבל התבלבלתי בין GAC לJAC שכן GAC נחשבת לאמינה בזכות זה שהיא מייצרת את רכבי טויוטה והונדה בסין…

                                            ליצירת קשר לחץ כאן

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • מ מחובר
                                              מ מחובר
                                              משה בלום
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #290

                                              הרכב הזה מומלץ?
                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/e3xygx9k
                                              קשקאי + 2 , שנה 2009, ק"מ 169000, 22 אל"ש

                                              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 13
                                              • 14
                                              • 15
                                              • 16
                                              • 17

                                              17

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום