דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. טיפולים, אחזקה ותקלות
  3. הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
  4. מדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן

מדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
קומפרסורמדריךהמלצהטכנולוג
147 פוסטים 26 כותבים 6.0k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ג גיל

    @טכנולוג כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

    אבל גם אם קונים עם חיבור למצת מומלץ לקנות מתאם לבוסטר או למצבר על מנת להמנע ממצב שהפיוז נשרף

    או לקנות מאלי מארז פיוזים כזה בכמה שקלים
    (ולפני שישאלו - יש לי כמה מארזים ליתר בטחון ויצא לי להשתמש והחזיק מצויין).

    ט מנותק
    ט מנותק
    טכנולוג
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
    #138

    @gil3686 אם דיברנו על פיוזים אז @שלמה היקר שלנו כתב מדריך מקיף וממצה

    ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • EBAE EBA

      @gil3686 כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

      א. אז כאן בא הנסיון שלי ששנים אני משתמש בשתי הדרכים ואין בעיות ב"ה.

      שומר פתאים ה’…

      ב. שמת לב שכתבתי אפליקציה ולא סמארטפון?

      ניסיתי להבין דבר מתוך דבר.

      אני לא מחזיק לא את זה ולא את זה. ברכב יש לי IGO וזהו.

      אשריך!!

      ג. ברור שמפתח למעלית קשור לידידים, בגלל זה הזכרתי את זה! התכוונתי שזה לא קשור לפורום של רכבים! כמאמר החכם - תפעיל את ההגיון…

      אהההמ

      ג מנותק
      ג מנותק
      גיל
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
      #139

      @EBA כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

      אשריך!!

      אשרי הדור שגדולים שנשמע לקטנים (כמוני)…
      שמח שקיבלת.

      ותודה להנהלה


      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
      • EBAE EBA

        דבר ראשון יישר כח ל @טכנולוג על כל הפוסט הארוך והמושקע, מי כמוני יודע כמה זמן ומאמץ מושקעים בכזה מדריך…
        יש לי רק כמה הערות , בתור מתנדב ידידים שמאחוריי כמה מאות פנצ’רים, וניסיון של עוד עשרות חברים שמתעסקים בזה כל היום:

        1. את הספריי פנצ’ר ההוא תשמרו לאופניים, ברכב הוא לא מומלץ בכלל. ברוב המקרים הוא בכלל לא פותר את הבעיה [זה עוזר רק לחור קטן מאוד שלוקח לו יום שלם לרדת כל האוויר, חור של בורג זה כבר לא יסתום] ובכל מקרה הוא מלכלך נוראות את הצמיג מבפנים, מה שמקשה על הפנצ’ריה למצוא את החור, וכמו שכתוב במדריך זה גם מייבש את הצמיג ועושה אותו פחות בטיחותי.
        2. תולעת זה דבר שמצריך ידע, וכוח פיזי, ולכלוך, וזה מאוד מאוד לא בטיחותי, היא נתפסת על הברזלים שבתוך הצמיג ויכולה להזיז אותם, מה שיכול לגרום לכשל צמיג פתאומי במהירות גבוהה, שזה דבר לא נעים בכלל [כי כבר נסעתם 5 קטעים בכביש שש, ומכאן ואילך זה בכל מקרה לא עולה עוד כסף, אז חבל למות באמצע…] זה אכן היה הפתרון היחיד שהיה פעם, אבל מאז המצאת בורג הסיליקון - חבל על העבודה.
        3. בורג סיליקון הוא אכן המצאת המאה וזה הפתרון הכי טוב שיש, וזה עולה גרושים [אפשר למצוא אצלי חבילה של 20 ב12 ש"ח…] וכמובן עם קומפרסור. איזה? עיינו במדריך… ואגב, הפנצ’ריות שאני מכיר דווקא מאוד אוהבות את הבורג סיליקון, והם אלו שממליצות עליו. שימו לב - לא מכניסים אותו לעומק, אלא שהוא יהיה בקו אפס עם הצמיג.
          אבל!! וזה חשוב מאוד!
          אסור בשום פנים ואופן לשים בורג [ותולעת] במקום שהוא לא סוליית הצמיג, דהיינו בחלק שלא נוגע בכביש, וגם לא במקום שיש ספק! מחוץ לסוליה עצמה זו שכבת גומי הרבה יותר דקה, והבורג לא מיועד לזה!
          וכמו שאמרו כאן, זה לא פתרון קבע, וגם בידידים ההוראה היא לשלוח את הבנאדם ישר לפנצ’ריה, אבל שלא לציטוט - אם הבורג יושב ממש טוב וישר, אפשר לעשות עוד כמה דברים דחופים לפני הפנצ’ריה [לנסוע למירון, למשל…] לא על אחריותי.
        מאיר 3מ מנותק
        מאיר 3מ מנותק
        מאיר 3
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #140

        @EBA כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

        אבל שלא לציטוט - אם הבורג יושב ממש טוב וישר, אפשר לעשות עוד כמה דברים דחופים לפני הפנצ’ריה [לנסוע למירון, למשל…] לא על אחריותי.

        תכלס. יש אפשרות לעבור טסט ככה?

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מאיר 3מ מאיר 3

          @EBA כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

          אבל שלא לציטוט - אם הבורג יושב ממש טוב וישר, אפשר לעשות עוד כמה דברים דחופים לפני הפנצ’ריה [לנסוע למירון, למשל…] לא על אחריותי.

          תכלס. יש אפשרות לעבור טסט ככה?

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
          #141

          @מאיר-3 כן, זה לא נראה לעין, והם לא בודקים את הצמיגים ברזולוציה הזו.
          היחידי שימצא לך בורג כזה שבוע אחרי ששמת אותו - זה הפנצ’ר מאכער שיפריד את הצמיג מהג’נט ויראה את הבורג מבפנים.


          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          מאיר 3מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ג גיל

            @מאיר-3 כן, זה לא נראה לעין, והם לא בודקים את הצמיגים ברזולוציה הזו.
            היחידי שימצא לך בורג כזה שבוע אחרי ששמת אותו - זה הפנצ’ר מאכער שיפריד את הצמיג מהג’נט ויראה את הבורג מבפנים.

            מאיר 3מ מנותק
            מאיר 3מ מנותק
            מאיר 3
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #142

            @גיל מה אפשר לעשות אם יש לי בורג רגיל שחדר לצמיג…
            כמובן מבחינת הטסט?

            KlonimoosK ג 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • מאיר 3מ מאיר 3

              @גיל מה אפשר לעשות אם יש לי בורג רגיל שחדר לצמיג…
              כמובן מבחינת הטסט?

              KlonimoosK מנותק
              KlonimoosK מנותק
              Klonimoos
              מייבין סיירת פיקוח
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #143

              @מאיר-3 כתב במדריך לקומפרסור לניפוח גלגל - מדריך מתעדכן:

              @גיל מה אפשר לעשות אם יש לי בורג רגיל שחדר לצמיג…
              כמובן מבחינת הטסט?

              כמו שכתב לך @גיל שמוסר נפשו לענות ולהגיב במסירות לכולם 👑
              זה דומה אך שונה.
              בטסט בד’'כ לא מגיעים לרזולוציות האלו, אם הגלגל מנופח כדבעי למרות הבורג, והוא אינו במקום בולט לעין, הם לא יחפשו אותו.
              אך זה סיכון יותר מסיליקון, חד משמעית.


              ''חכם לב, יקח מצוות!''
              🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • מאיר 3מ מאיר 3

                @גיל מה אפשר לעשות אם יש לי בורג רגיל שחדר לצמיג…
                כמובן מבחינת הטסט?

                ג מנותק
                ג מנותק
                גיל
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                #144

                @מאיר-3 בדיוק כמו שענה לך חברי הטוב @Klonimoos שכשהרגלו בקודש מדייק בכל מילה.

                והפעם אסכים אף עם הרישא של דבריך, חברי הטוב והיקר, איברא אני חולק בהחלט על האימוג’י.
                את הכתר הנח לראשך (כפי שרמזתי באימוג’י), שכן שם מקומו, ממך למדתי לנהוג כן. ואני עדיין לומד…


                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ל לחיים התייחס לנושא זה
                • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-עצות ותדריכים
                • מ מנאששש התייחס לנושא זה
                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
                • המאעסטרה המאעסטר התייחס לנושא זה
                • דני מערכותד דני מערכות התייחס לנושא זה
                • המאעסטרה מנותק
                  המאעסטרה מנותק
                  המאעסטר
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                  #145

                  @טכנולוג אשמח מאוד לדעת מה אתה ממליץ מצד אחד אני רוצה לקנות את הוונטיל שמובנה בתוך הגלגל אך יש לי ספק מכיוון שסוף סוף זה וונטיל סיני כמה אפשר לסמוך עליו בנוסף על כך שאם אתה מוכר את האוטו אתה לא יכול לפרק את המערכת מצד שני אם אתהקונה את החיישן שמתחבר על הווונטיל מבחוץ אולי יש סיכון שמכיוון שהוא לוחץ כל הזמן על הוונטיל האוויר יכול לצאת בקלות בנוסף על כך שהוא יכול להרוס את הקפיץ מה גם שכשאתה רוצה למלאות אוויר אתה צריך לפרק ולהתקין אותו שוב מצד שני יותר קל להתקנה אשמח מאוד לדעת מה דעתך בנושא ומה אתה ממליץ איזה מהם לקנות או לא לקנות בכלל ולעקוב מדי פעם על הלחץ אוויר
                  תודה רבה מדריך מושלם

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • המאעסטרה המאעסטר

                    @טכנולוג אשמח מאוד לדעת מה אתה ממליץ מצד אחד אני רוצה לקנות את הוונטיל שמובנה בתוך הגלגל אך יש לי ספק מכיוון שסוף סוף זה וונטיל סיני כמה אפשר לסמוך עליו בנוסף על כך שאם אתה מוכר את האוטו אתה לא יכול לפרק את המערכת מצד שני אם אתהקונה את החיישן שמתחבר על הווונטיל מבחוץ אולי יש סיכון שמכיוון שהוא לוחץ כל הזמן על הוונטיל האוויר יכול לצאת בקלות בנוסף על כך שהוא יכול להרוס את הקפיץ מה גם שכשאתה רוצה למלאות אוויר אתה צריך לפרק ולהתקין אותו שוב מצד שני יותר קל להתקנה אשמח מאוד לדעת מה דעתך בנושא ומה אתה ממליץ איזה מהם לקנות או לא לקנות בכלל ולעקוב מדי פעם על הלחץ אוויר
                    תודה רבה מדריך מושלם

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טכנולוג
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                    #146

                    @המאעסטר לדעתי כדאי לקנות חיישנים זה עלות זניחה של כ50 ש"ח ונותן שקט נפשי בלי להסתפק כל פעם אם יש מספיק אוויר וכו’
                    אני בהתחלה קניתי את החיצוניים היה לי אותם תקופה של כשנה וחצי עד שנמאס לי בעיקר מהסיבה שכל פעם שצריך לנפח אז צריך לפרק עם המפתח המיוחד שמסופק איתם ואח"כ שוב להדק וגם בגלל שאם אתה לא מבריג אותם נכון עד הסוף יש בריחה איטית של אוויר
                    ואז החלפתי לפנימיים לקחו לי 100₪ בפנצ’ריה (@מנסיונו של ר’ @גיל מי שבלאו הכי מחליף צמיגים באוטודיפו מחליפים לו את החיישנים בחינם) ומאז תענוג יש חיווי מדוייק על הלחץ האמיתי וניפוח צמיג לוקח בתחנת דלק שניה וחצי (בדיוק כמו שזה אמור לקחת) ולא, הם ממש לא מרגישים כמו משהו סיני דפוק זה נראה חזק ואיכותי ונכון להיום אחרי כשנה וחצי נוספות עדיין הסוללה שלהם עובדת
                    מסקנא שלי פשוט שים פנימיים וזהו

                    וכשתחליף רכב בעז"ה תמסור לו את זה עם מיכל דלק ריק כך תתקזז על ה150₪ של החיישנים 😉😉😉

                    (אני באופן אישי מכרתי את הרכב שלי לאדם חרדי וממש נהנתי לתת לו קצת בונוסים עם המולטימדיה והמצלמת דרך ועוד כמה פיצ’פקעס אתה יוצא בתחושה טובה)

                    ליצירת קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • ט טכנולוג

                      @המאעסטר לדעתי כדאי לקנות חיישנים זה עלות זניחה של כ50 ש"ח ונותן שקט נפשי בלי להסתפק כל פעם אם יש מספיק אוויר וכו’
                      אני בהתחלה קניתי את החיצוניים היה לי אותם תקופה של כשנה וחצי עד שנמאס לי בעיקר מהסיבה שכל פעם שצריך לנפח אז צריך לפרק עם המפתח המיוחד שמסופק איתם ואח"כ שוב להדק וגם בגלל שאם אתה לא מבריג אותם נכון עד הסוף יש בריחה איטית של אוויר
                      ואז החלפתי לפנימיים לקחו לי 100₪ בפנצ’ריה (@מנסיונו של ר’ @גיל מי שבלאו הכי מחליף צמיגים באוטודיפו מחליפים לו את החיישנים בחינם) ומאז תענוג יש חיווי מדוייק על הלחץ האמיתי וניפוח צמיג לוקח בתחנת דלק שניה וחצי (בדיוק כמו שזה אמור לקחת) ולא, הם ממש לא מרגישים כמו משהו סיני דפוק זה נראה חזק ואיכותי ונכון להיום אחרי כשנה וחצי נוספות עדיין הסוללה שלהם עובדת
                      מסקנא שלי פשוט שים פנימיים וזהו

                      וכשתחליף רכב בעז"ה תמסור לו את זה עם מיכל דלק ריק כך תתקזז על ה150₪ של החיישנים 😉😉😉

                      (אני באופן אישי מכרתי את הרכב שלי לאדם חרדי וממש נהנתי לתת לו קצת בונוסים עם המולטימדיה והמצלמת דרך ועוד כמה פיצ’פקעס אתה יוצא בתחושה טובה)

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיל
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #147

                      @טכנולוג אני רק רוצה להוסיף שגם מי שקונה את החיצוני, צריך גם הוא ביקור בפנצ’ריה במיוחד, כדי לעשות איזון לגלגלים, שכן הראש של החיישן החיצוני מפר את האיזון… וגניב, למרות מה שחושבים שלא.
                      מניסיון (עכו).


                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 4
                      • 5
                      • 6
                      • 7
                      • 8

                      13

                      מחובר

                      2.1k

                      משתמשים

                      6.8k

                      נושאים

                      90.7k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום