עדכוני פקקים חריגים וכד'
-
-
@חיים-Y0737 דרך כביש 3
(למה נראה לך שתוכל להכנס לבני ברק)
השמועות אומרות שיוצאות הסעות מכל הארץ, כולל מירושלים
איצ׳ה אומר בעיקר בגוש דן, אם כי יתכן בעוד מקומות בארץ@טוסון כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':
(למה נראה לך שתוכל להכנס לבני ברק
חשבתי לנסוע את 446 עד אלעד, ואח’‘כ להיכנס מגבעת שמואל כמו שהוייז נתן לי בפורים תשפ’‘ג (והגעתי תוך שעה ו 10 דק’)
-
@חיים-Y0737 אם אתה יוצא דרך 446 לכיוון אלעד אשמח לשמוע ממך עדכון
גם אני בניתי על המסלול הזה@Lexus כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':
@חיים-Y0737 אם אתה יוצא דרך 446 לכיוון אלעד אשמח לשמוע ממך עדכון
גם אני בניתי על המסלול הזהלמעשה נשארתי בק’‘ס ויצאתי ב 7.30 דרך אלעד הגעתי ב 8.30 לב’‘ב ב’'ה
-
עברה משם למשטרת אופקים
-
שימו לב
️ | פלג הרצפניקים הקיצוני מתכנן לחסום כבישים היום בשעות הבוקר ולא בשעות אחר הצהריים כנהוג.
(הגזרה)מחר מתוכנן על ידי אגודת ישראל ושלומי אמונים מחאת רכבים ענקית בין 16:00 ל 20:00 ממוקדי יציאה בכל הארץ וכנראה שמערד עד קרית שמונה יהיה מקומות שיהיה עומסי תנועה כבדים לפי התקדמות השיירות נא להיערך בהתאם (וכמובן מי שדעת רבותיו להצטרף כמובן שיצטרף להגדיל תורה ולהאדירה )
