דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הוויז שלי לא מצליח להתחבר למיקום GPS. משהו חדש מהשבוע האחרון

      הוויז שלי לא מצליח להתחבר למיקום GPS. משהו חדש מהשבוע האחרון

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      24 פוסטים 9 כותבים 10.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • S sh7635156

        מה אני עושה??
        תודה

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @sh7635156 באיזה אזור בארץ?
        בירושלים ובני ברק עובד כרגיל המיקום, לפחות אצלי
        @נייטרון-חפשי אם יש מיסוך אז מופיע שאתה בביירות בד"כ

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • אליהו התחא מנותק
          אליהו התחא מנותק
          אליהו התח
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          בחלקים נרחבים מאד בארץ אין GPS מתחילת המלחמה
          בשושן פורים נסעתי מב"ב לירושלים וחזור לב"ב כשכל הדרך הוויז היה תקוע על המיקום האחרון שלו בתוך בני ברק.

          מה שגרם לי בשלב כלשהוא לטייל בלב הכפרים הערביים ליד נווה יעקב עם 2 שיכורים ברכב

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • S מנותק
            S מנותק
            sh7635156
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            בפלאפון עובד לי מצוין, רק בוויז של האנדרואיד אין שום התחברות לג’י פי אס, אגב, בגוגל מאפס זה כן עובד

            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט טוסון

              @sh7635156 באיזה אזור בארץ?
              בירושלים ובני ברק עובד כרגיל המיקום, לפחות אצלי
              @נייטרון-חפשי אם יש מיסוך אז מופיע שאתה בביירות בד"כ

              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @טוסון כתב בהוויז שלי לא מצליח להתחבר למיקום GPS. משהו חדש מהשבוע האחרון:

              @נייטרון-חפשי אם יש מיסוך אז מופיע שאתה בביירות בד"כ

              לפעמים כך ולפעמים כך, ראיתי גם מולטימדיה שהצהירה על מהירות נסיעה של 254 קמ"ש במלחמה הקודמת.
              אדרבה, אם מישהו יגלה שאני טועה אשמח בשביל כולכם, אבל לדעתי ההתעסקות בזה היא בזבוז זמן חסר תוחלת.

              pikolinou@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • S sh7635156

                מה אני עושה??
                תודה

                פתוח לשמועפ מנותק
                פתוח לשמועפ מנותק
                פתוח לשמוע
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @sh7635156 כתב בהוויז שלי לא מצליח להתחבר למיקום GPS. משהו חדש מהשבוע האחרון:

                מה אני עושה??

                מה עשית? תתחיל בהפעלה מחדש
                אם לא תתקין אפליקציה שמשפרת מיקום
                זה מולטימדיה נכון?
                איפה האנטנה של הGPS?

                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                הם אלו שיודעים לשאול
                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טרנטעט מנותק
                  טרנטעט מנותק
                  טרנטע
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                  #8

                  גם לי הוא תקוע בשבוע האחרון ואין מה לעשות

                  ואגב בשלושת השנים האחרונות התרגלתי ללמוד לנהוג בלי וויז, וגיליתי שיש שילוט בדרכים…

                  יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • S sh7635156

                    בפלאפון עובד לי מצוין, רק בוויז של האנדרואיד אין שום התחברות לג’י פי אס, אגב, בגוגל מאפס זה כן עובד

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @sh7635156 גם אצלי היה ככה בליל שישי, בטלפון עבד ובts18 לקח מלא זמן לחיבור
                    מיקום עבד וgps לא

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)

                    נחייה ולא…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טרנטעט טרנטע

                      גם לי הוא תקוע בשבוע האחרון ואין מה לעשות

                      ואגב בשלושת השנים האחרונות התרגלתי ללמוד לנהוג בלי וויז, וגיליתי שיש שילוט בדרכים…

                      יוניי מנותק
                      יוניי מנותק
                      יוני
                      מגיה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @טרנטע כתב בהוויז שלי לא מצליח להתחבר למיקום GPS. משהו חדש מהשבוע האחרון:

                      ואגב בשלושת השנים האחרונות התרגלתי ללמוד לנהוג בלי וויז, וגיליתי שיש שילוט בדרכים…

                      עד שאתה נתקע באמצע עיר כשכל מקום יש לך אין כניסה וכו’

                      רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                      גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • S sh7635156

                        מה אני עושה??
                        תודה

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @sh7635156 תנסה את מה שכתוב כאן

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        אליהו התחא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טוסוןט טוסון

                          @sh7635156 תנסה את מה שכתוב כאן

                          אליהו התחא מנותק
                          אליהו התחא מנותק
                          אליהו התח
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @טוסון ענית את התשובה שענו מקודם.

                          12.בזמני מלחמה אין מה לעשות רק להתפלל.

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אליהו התחא אליהו התח

                            @טוסון ענית את התשובה שענו מקודם.

                            12.בזמני מלחמה אין מה לעשות רק להתפלל.

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @אליהו-הת-ח היום אכלתי מזה חצץ רציני, הייתי צריך לסוע לחור בת"א, וכשהגיפיאס לוקר כבר צלצל שננעל על לוויין, מצאתי את עצמי רגע אחד בים ורגע במלכה עליא
                            (לדעתי אצלנו האנטנה גם בעייתית, כי בטלפון עובד לי הרבה יותר טוב, למרות שהתחבר לי אחרי כמה דקות להרבה לוויינים, נחכה ל5 אחרי המלחמה)

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            אליהו התחא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • טוסוןט טוסון

                              @אליהו-הת-ח היום אכלתי מזה חצץ רציני, הייתי צריך לסוע לחור בת"א, וכשהגיפיאס לוקר כבר צלצל שננעל על לוויין, מצאתי את עצמי רגע אחד בים ורגע במלכה עליא
                              (לדעתי אצלנו האנטנה גם בעייתית, כי בטלפון עובד לי הרבה יותר טוב, למרות שהתחבר לי אחרי כמה דקות להרבה לוויינים, נחכה ל5 אחרי המלחמה)

                              אליהו התחא מנותק
                              אליהו התחא מנותק
                              אליהו התח
                              כתב נערך לאחרונה על ידי אליהו התח
                              #14

                              @טוסון אגב, משהו מענין ממש.
                              אני נוסע עם וויז פתוח ברקע כל הזמן, כדי שאם לרגע יהיה קליטה אז המכשיר יקלוט איפה אני. ונחשפתי למשהו מעניין
                              בגוש דן אין קליטת GPS בכלל (בכ"א מה שאני ניסיתי = ב"ב, פ"ת, ת"א, ר"ג, 4 צפון ודרום.
                              משא"כ בערים אחרות יש מקומות שעובד ויש שלא (באלעד עבד לי חלקי, ובמ"ע עבד לי מצויין)

                              אני לאחרונה נוסע לכל מקום עם וויז פתוח ברקע בשביל לבדוק את זה. וזה מתחיל להשמע שהטענות של האיראנים על בסיס טילים בב"ב נכונות.
                              כי משום מה בב"ב אין קליטת GPS בכלל

                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • טרנטעט מנותק
                                טרנטעט מנותק
                                טרנטע
                                כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                                #15

                                לי בחיפה עבד לפני כמה ימים, אבל מידי פעם הוא זיהה אותי נמצא כמה רחובות מאיפה שבאמת הייתי, הייתי בחניה והוא זיהה אותי בנסיעה, בקיצ’ר נחכה שתיגמר המלחמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אליהו התחא אליהו התח

                                  @טוסון אגב, משהו מענין ממש.
                                  אני נוסע עם וויז פתוח ברקע כל הזמן, כדי שאם לרגע יהיה קליטה אז המכשיר יקלוט איפה אני. ונחשפתי למשהו מעניין
                                  בגוש דן אין קליטת GPS בכלל (בכ"א מה שאני ניסיתי = ב"ב, פ"ת, ת"א, ר"ג, 4 צפון ודרום.
                                  משא"כ בערים אחרות יש מקומות שעובד ויש שלא (באלעד עבד לי חלקי, ובמ"ע עבד לי מצויין)

                                  אני לאחרונה נוסע לכל מקום עם וויז פתוח ברקע בשביל לבדוק את זה. וזה מתחיל להשמע שהטענות של האיראנים על בסיס טילים בב"ב נכונות.
                                  כי משום מה בב"ב אין קליטת GPS בכלל

                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                  #16

                                  @אליהו-הת-ח ביום ראשון נסעתי בתל אביב, כבר כתבתי ע"ז למעלה, חצי מהזמן לא היה בכלל gps באזור מסוים הייתי בירדן, ואחר כך חזר הקליטה
                                  בטלפון כן עבד לי יותר, יש כאן סוגיא סבוכה
                                  אני עדיין עומד על דעתי, שיש בעיה במולטימדיות, והסינים כמנהגם שלחו חומר גלם דפוק

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)

                                  נחייה ולא…

                                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @אליהו-הת-ח ביום ראשון נסעתי בתל אביב, כבר כתבתי ע"ז למעלה, חצי מהזמן לא היה בכלל gps באזור מסוים הייתי בירדן, ואחר כך חזר הקליטה
                                    בטלפון כן עבד לי יותר, יש כאן סוגיא סבוכה
                                    אני עדיין עומד על דעתי, שיש בעיה במולטימדיות, והסינים כמנהגם שלחו חומר גלם דפוק

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טכנולוג
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                    #17
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אליהו התחא מנותק
                                      אליהו התחא מנותק
                                      אליהו התח
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      נראה לי שהאשכול הזה מתחיל להיות קצת בעייה חוקית של מסירת מידע לאויב.😊
                                      (אחרי הכל ניתוק GPS באיזורים מסוימים מוכיח על פעילות בטחונית באיזור)

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אליהו התחא אליהו התח

                                        נראה לי שהאשכול הזה מתחיל להיות קצת בעייה חוקית של מסירת מידע לאויב.😊
                                        (אחרי הכל ניתוק GPS באיזורים מסוימים מוכיח על פעילות בטחונית באיזור)

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @אליהו-הת-ח צודק גם לי זה עבר בראש

                                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ט טכנולוג

                                          @אליהו-הת-ח צודק גם לי זה עבר בראש

                                          טוסוןט מנותק
                                          טוסוןט מנותק
                                          טוסון
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                          #20

                                          @טכנולוג לכן כתבתי ברמז, אבל ערכתי
                                          תוך כדי עולה לי קונספירציה חדשה, שאת המכשירים הסיניים ישראל משבשת יותר
                                          מה שלא הגיוני כי גם הטלפון שלי סיני

                                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                          (מס"י פ"א)

                                          נחייה ולא…

                                          טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • טוסוןט טוסון

                                            @טכנולוג לכן כתבתי ברמז, אבל ערכתי
                                            תוך כדי עולה לי קונספירציה חדשה, שאת המכשירים הסיניים ישראל משבשת יותר
                                            מה שלא הגיוני כי גם הטלפון שלי סיני

                                            טרנטעט מנותק
                                            טרנטעט מנותק
                                            טרנטע
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                                            #21

                                            @טוסון הוייז שלי הוא סמארטפון של הדרן (כמובן המיועד לשימוש הולכי דרכים בלבד, וויז ודומיו) מהמכשירים המתקדמים שלהם והוא עושה לי בעיות, וא"כ צע"ג.

                                            אם כי מקום מגוריי עונה להגדרה של אזור רגיש

                                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • טרנטעט טרנטע

                                              @טוסון הוייז שלי הוא סמארטפון של הדרן (כמובן המיועד לשימוש הולכי דרכים בלבד, וויז ודומיו) מהמכשירים המתקדמים שלהם והוא עושה לי בעיות, וא"כ צע"ג.

                                              אם כי מקום מגוריי עונה להגדרה של אזור רגיש

                                              טוסוןט מנותק
                                              טוסוןט מנותק
                                              טוסון
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                              #22

                                              @טרנטע א"כ אני חוזר בי
                                              והסיבה שכך, היא שעד עכשיו כל התלונות שנשמעו כאן, היה נשמע שזה במערכות מולטימדיה, ואני עשיתי יותר משתי נסיעות שהמערכת לא עבדה, והטלפון כן, (אחר כך לא היה לי כח לחבר את הטל’ לאינטרנט כל פעם מחדש)
                                              אבל אם לך זה המצב בטלפון גם, ואתה נוסע כנראה יותר ממני, זה אומר שהבעיה קיימת ויותר ממה שחשבתי, אולי צ"ל, שברכב לוקח יותר זמן להתפס על לוויין, ולכן אם הקליטה חלשה או מוחלשת, הרכב לא יקלוט בכלל, והטלפון עיתים כך ועיתים כך

                                              בשביל לעשות ספויילר צריך להשאיר שורה ריקה בין הטקסט לספויילר

                                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                              (מס"י פ"א)

                                              נחייה ולא…

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2

                                              59

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום