רכב למשפחה בת ארבעה ילדים
-
@פלמינגו כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
נראה שרוב הרכבים מהסוג הזה הם עם קילומטראז’ די גדול, לא?
לרכב הזה הק"מ לא המילה האחרונה כי הוא אמין מאד ולמעשה הייתי מעדיף אותו עם 250 אק"מ מאשר יונדאי עם 150 אק"מ.
אליבא דבאמת קילומטראז’ הוא מספרים. כלומר שתלוי מאד איך עשו את אותם קילומטרים. בתוך העיר שוה לפי 2 מחוץ לעיר מבחינת בלאי ואף יותר. קילומטרים שנעשו עם שמן טרי או ישן זה שמים וארץ. אם לא חיכו בבוקר דקה אחרי ההנעה זה מגביר בלאי (השמן עדין לא התפזר לכל חדרי המנוע) וצריך לאמץ את המנוע רק אחרי כ7 דק’ (בבנזין) כשהוא בחום הרצוי ואז השמן מגן על המנוע בצורה מיטבית וכמובן טיפולים בזמן (ובארצנו הפקוקה קצת לפני הזמן) ועוד …
כל אלו לא רשומים בצג הקילומטראז’ ובהחלט יכול להיות רכב עם 300,000 ק"מ שעדיף על אותו רכב עם 140,000 ק"מ!!! -
@צילפינגים , לא התכוונתי לסוכנות אלא לסוכן רכב, מאכער שמבין בזה. אנחנו ממש לא מבינים בעניין. השאלה אם מספיק להביא רכב למכון בדיקה או שכדאי שמישהו אמין יעשה את הבירור הזה בשביל
@פלמינגו עזוב אותך מהמעכרים במרכאות כפולות ומכופלות שרק עושים לך על הגב כסף ואחרי זה לך תמצא אותם ומוכרים לך זבל בהרבה כסף חבל בשבילך הם עוד יספרו לך, שסיטרואן זה האוטו הכי אמין, ושברולט סאוונה (6.5 ליטר) יותר חסכוני מטויטה פריוס, ושסוזוקי אלטו זה רכב מנהלים… הכל בשביל למכור לך…
תאמין לי תתיעץ עם המקצוענים כאן בפורום והם ידריכו אותך על איזה רכב ובתקציב שלך ואתה תעשה חיפוש על הרכבים האלו ביד 2 ותשמע לי תיקח נשימה ארוכה… זה יקח לך זמן למצוא משהו טוב בעזרת ה אתה תמצא משהו טוב והכי חשוב לא להיות ולא לקנות רכב בלחץ זה יכול להביא לטעויות שיעלו הרבה כסף, תראה את האוטו תיקח לבדיקה אצל מוסכניק טוב שאתה מכיר שאתה סומך עליו ובעזרת ה מאחל לך שתמצא את הטוב ביותר בשבילך ובכמה שפחות מהתקציב שלך… -
@פלמינגו כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
@שלמה ,
לאשתי יש אוטומט ולי ידני. בכל אופן ממש תודה על המחשבה!אולי כדאי 2 בימבות כדוגמת סיטרואן c1 (התאומה של טויוטה אייגו)
והיתרון במהלך זה שלא תהיה כבול כשהרכב אצל אשתך, וגם שכשבע"ה יוולד לך עוד בן לא תצטרך להחליף שוב רכב -
@מאיר כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
@פלמינגו כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
@שלמה ,
לאשתי יש אוטומט ולי ידני. בכל אופן ממש תודה על המחשבה!אולי כדאי 2 בימבות כדוגמת סיטרואן c1 (התאומה של טויוטה אייגו)
והיתרון במהלך זה שלא תהיה כבול כשהרכב אצל אשתך, וגם שכשבע"ה יוולד לך עוד בן לא תצטרך להחליף שוב רכב@צילפינגים כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
@מאיר אבל מאחורה יש לו רק שני חגורות לא שלוש זה לא יעזור לו
אם בימבות, יש גם את המיקרה ואם הולכים על האפשרות של שני רכבים אפשר להביא בחשבון גם טידה ואולי גם נוט. אבל ההחזקה החודשית של שני רכבים יקרה יותר משמעותית. לא חושב שזה מומלץ למי שלא מוכרח.
-
@טכנולוג כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
@פלמינגו קיימת גם האפשרות לקנות רכב סטיישן כדוגמת i30 (בשביל המזוודות) ולחגור שניים בחגורה אחת (כן זה מותר ע"פ החוק בתנאי שברישיון הרכב לא רשום מס’ נוסעים) עיין כאן שדנו בזה בהרחבה
“מספר הנוסעים ברכב כמספר החגורות”
-
@טכנולוג כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
@פלמינגו קיימת גם האפשרות לקנות רכב סטיישן כדוגמת i30 (בשביל המזוודות) ולחגור שניים בחגורה אחת (כן זה מותר ע"פ החוק בתנאי שברישיון הרכב לא רשום מס’ נוסעים) עיין כאן שדנו בזה בהרחבה
חוזר בי.
לאחר בדיקה ראיתי שזה משהו שהיה מותר עד לפני כמה שנים ומאז שונה החוק ומותר רק כמו שאמר @מאיר מספר נוסעים כמספר החגורות ללא שום קשר לגילם ולגודלם מקור -
@YKingsmart כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
@פלמינגו אני הייתי חושב בכיוון של מיצובישי גרנדיס, שהוא 7 מקומות, עדיף על גז בשביל החסכון.
יש כאלה ביד 2 במחירים סבירים, אפשר בהחלט למצוא רכב מציאה באיזור המחיר הנקוב ואולי אף פחות.תלוי באלו אזורים בארץ
באזור גוש דן וכדו’ למצוא לזה חניה… -
@י-שטרן והרבה מהמודעות על הגראנדיס הם ממודעין עילית עיר הבאמפרים הגדולה בישראל אני לא הייתי רוצה לקנות רכב מעיר כזאת זה 4 בולמים בטוח והחלקים של הגראנדיס לא זולים בלשון המעטה אבל מצד שני הם מחזיקים מעמד וצריך באמת לבדוק שהאוטו עם קמ נורמאלי ושבאמת היה מטופל כי כל נזק שם זה הרבה כסף
-
@פלמינגו כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
תודה לכולם!!!
קראנו כל תגובה בתשומת לב. חשבנו שאולי נסתפק ברכב 5 מקומות בינתיים. יש המלצות מיוחדות לרכב כזה עד 20,000?שה’ ינחה אותכם בבחירות טובות.
תצטרך להגדיר מכאן כדי שאנשים יוכלו לעזור לך להתכוונן מה חשוב לך
רכב קטן או גדול יחסית ל5 מקומות, חסכוני? שנתון נמוך או גבוה רכב נוח או פחות אמין או שלא כ’‘כ אכפת לך פעם בכמה זמן להחליף איזה חלק (נשמעת שאלה טיפשית אך היא מתבקשת) בד’'כ רכב אמין הוא מהפחות נוחים. הוא לא אירופאי אז יש פחות דברים ורכיבים שיחוו בלאי אבל זה בא על חשבון הנוחות וצריכת הדלק
יש עוד כמה פרמטרים תשתף אותנו בצרכים שלך -
אני מתכוונן על רכב יפני או קוריאני משפחתי - קטן או רגיל, וצריך המלצות על דגמים ספציפיים לא מדי יקרים, לא חייב מותג. העיקר שייסע כמו שצריך בלי הרבה בלאי והחלפות חלקים.
אני לא מספיק יודע כמה חשוב ק"מ נמוך, ומה נחשב ק"מ טוב בכל דגם.
אשמח למידע כזה שימקד אותי יותר - דגם טוב - ק"מ טוב - ומחיר טוב ביחס לנתונים הנ"ל - עד 20,000 ש"ח.
תודה רבה לכולם על העזרה, זה מאוד עוזר לי להתקדם.
-
@פלמינגו קודם כל לדעתי טוב שירדתם מרכב 7 מקומות לפעמים ההוצאות עליו הם יכולות להיות גדולות מידי אפילו האחזקה החודשית לפני תקלות כמו אגרת טסט שיקרה בגלל מנוע גדול וכן ביטוח ואפשר עוד להאריך אבל נראה לי שמספיק…
ולגופו של עניין רכבים טובים ואמינים בתקציב שלך של 20 אלף, מבחינת קלומטר בכל רכב עדיף שיהיה עם קמ נמוך, אבל כאן מגיע נקודה שצריך לשים עליה לב ולכן צריך ואפילו חייב לקחת לבדיקה גם אם הבנאדם גמר את ההלל שלוש פעמים על האוטו שלפעמים יש רכבים שאומנם הקלומטר נמוך אבל זה לא בגלל שהאוטו באמת נסע קצת אלא בגלל שהאוטו לא נסע בכלל ואז מה שקורה שכל הגומיות והצינורות יבשים והצרות חס ושלום יבואו בצרורות, לכן צריך לשים לב לזה זה חשוב מאוד.
ולסוגי הרכבים שלעניות דעתי יתאימו לך:
1.טויוטה קורולה(אחרי 2008 לשים לב שזה אוטומט לא רובוטי) בתקציב של עד 20לפעמים זה קצת קשה למצוא אבל שווה לחפש ככה מציאה טובה במחיר הזה… (אפשר גם מעל 200k קמ עד 250k)
2. טויוטה פריוס (לבדוק בטריה הייבריד חשוב מאוד)[מבחינת קמ פחות או יותר]
3. מצובישי לנסר (עדיף רק מנוע 1.8 ולא 1.5 הוא קשה לו לסחוב אומנם שותה קצת דלק אבל אמין מאוד)[עד 220k קמ]
4. הונדה סיוויק ( לבדוק שהאוטו לא מבחורצי’ק שקרע את האוטו) גם כן שותה קצת דלק אבל שווה את האמינות**.(יש גם דגם היברידי קל די חסכוני וגם אמין כמובן)**[בשני הדגמים גם בהיברידי וגם ברגיל עד 240kקמ]
5. הונדה אינסייט(קצת קשה למצוא בתקציב שלך עם קמ נמוך אבל יש מציאות לפעמים)[מבחינת קמ כמו הונדה סיוויק]
6.קיה סיד.[עד 220k קמ]
7. קיה פורטה.[ ק"מ כנ"ל]
8. יונדאי i30cw.[ק"מ כנ"ל]
9. ניסאן טידה.[ק"מ כנ"ל]
10. מאזדה 3. ( גם כן שותה קצת דלק אבל אמין)[ק"מ כנ"ל אפשר אולי קצת יותר]
11.סובארו אימפרזה.[ק"מ כנ"ל]
אם מעניין אותך גם מנועי 2000 אז יש לך גם:
טויוטה אוונסיס [קמ כמו הקורולה פחות או יותר]
מאזדה 6[ עד 240 אלף קמ]
סובארו d4[כנל]- יהיו כאלה שיחלקו עלי על המספרי הק"מ אבל זה רק בשביל למרכז אותך פחות או יותר לא ממש מדוייק…
הכי חשוב לבדוק שהאוטו היה מטופל ושמור, לעשות בדיקה שווה כל שקל למנוע, גיר, שילדה, ואם אתה הולך למכוני בדיקה לא להילחץ הם תמיד מכסים את עצמם בבדיקה עם הרבה נערווים…
אם יש עוד שאלות אנחנו כאן…
- יהיו כאלה שיחלקו עלי על המספרי הק"מ אבל זה רק בשביל למרכז אותך פחות או יותר לא ממש מדוייק…
-
@צילפינגים כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
@פלמינגו קודם כל לדעתי טוב שירדתם מרכב 7 מקומות לפעמים ההוצאות עליו הם יכולות להיות גדולות מידי אפילו האחזקה החודשית לפני תקלות כמו אגרת טסט שיקרה בגלל מנוע גדול וכן ביטוח ואפשר עוד להאריך אבל נראה לי שמספיק…
ולגופו של עניין רכבים טובים ואמינים בתקציב שלך של 20 אלף, מבחינת קלומטר בכל רכב עדיף שיהיה עם קמ נמוך, אבל כאן מגיע נקודה שצריך לשים עליה לב ולכן צריך ואפילו חייב לקחת לבדיקה גם אם הבנאדם גמר את ההלל שלוש פעמים על האוטו שלפעמים יש רכבים שאומנם הקלומטר נמוך אבל זה לא בגלל שהאוטו באמת נסע קצת אלא בגלל שהאוטו לא נסע בכלל ואז מה שקורה שכל הגומיות והצינורות יבשים והצרות חס ושלום יבואו בצרורות, לכן צריך לשים לב לזה זה חשוב מאוד.
ולסוגי הרכבים שלעניות דעתי יתאימו לך:
1.טויוטה קורולה(אחרי 2008 לשים לב שזה אוטומט לא רובוטי) בתקציב של עד 20לפעמים זה קצת קשה למצוא אבל שווה לחפש ככה מציאה טובה במחיר הזה… (אפשר גם מעל 200k קמ עד 250k)
2. טויוטה פריוס (לבדוק בטריה הייבריד חשוב מאוד)[מבחינת קמ פחות או יותר]
3. מצובישי לנסר (עדיף רק מנוע 1.8 ולא 1.5 הוא קשה לו לסחוב אומנם שותה קצת דלק אבל אמין מאוד)[עד 220k קמ]
4. הונדה סיוויק ( לבדוק שהאוטו לא מבחורצי’ק שקרע את האוטו) גם כן שותה קצת דלק אבל שווה את האמינות**.(יש גם דגם היברידי קל די חסכוני וגם אמין כמובן)**[בשני הדגמים גם בהיברידי וגם ברגיל עד 240kקמ]
5. הונדה אינסייט(קצת קשה למצוא בתקציב שלך עם קמ נמוך אבל יש מציאות לפעמים)[מבחינת קמ כמו הונדה סיוויק]
6.קיה סיד.[עד 220k קמ]
7. קיה פורטה.[ ק"מ כנ"ל]
8. יונדאי i30cw.[ק"מ כנ"ל]
9. ניסאן טידה.[ק"מ כנ"ל]
10. מאזדה 3. ( גם כן שותה קצת דלק אבל אמין)[ק"מ כנ"ל אפשר אולי קצת יותר]
11.סובארו אימפרזה.[ק"מ כנ"ל]
אם מעניין אותך גם מנועי 2000 אז יש לך גם:
טויוטה אוונסיס [קמ כמו הקורולה פחות או יותר]
מאזדה 6[ עד 240 אלף קמ]
סובארו d4[כנל]- יהיו כאלה שיחלקו עלי על המספרי הק"מ אבל זה רק בשביל למרכז אותך פחות או יותר לא ממש מדוייק…
הכי חשוב לבדוק שהאוטו היה מטופל ושמור, לעשות בדיקה שווה כל שקל למנוע, גיר, שילדה, ואם אתה הולך למכוני בדיקה לא להילחץ הם תמיד מכסים את עצמם בבדיקה עם הרבה נערווים…
אם יש עוד שאלות אנחנו כאן…
מדהים! איזו השקעה וירידה לפרטים הקטנים. ממש עשית לנו סדר בעניינים.
מה עם טויוטה אוריס? - יהיו כאלה שיחלקו עלי על המספרי הק"מ אבל זה רק בשביל למרכז אותך פחות או יותר לא ממש מדוייק…
-
@פלמינגו רובם בדרך כלל בתקציב הזה עם תיבת הילוכים רובוטית לכן גם לא ציינתי את האוריס אבל אם תמצא ככה עם תיבה אוטומטית במחיר ובתקציב שלך ועם קמ סביר שעד 230 אלף שווה את ההשקעה רק צריך לשים לב טוב שזה לא רובוטי …
ועוד הערה קטנה לתשומת לבך אני לא יודע איזה גודל של רכב אתה מחפש אבל האוריס הוא נמצא בין הטויוטה יאריס לטויוטה קורולה משהו שם באמצע מבחינת הגודל הפנימי של האוטו תשים לב לנקודה הזאת גם כן.
בהצלחה. -
@פלמינגו כתב ברכב למשפחה בת ארבעה ילדים:
הכי חשוב לבדוק שהאוטו היה מטופל ושמור, לעשות בדיקה שווה כל שקל למנוע, גיר, שילדה, ואם אתה הולך למכוני בדיקה לא להילחץ הם תמיד מכסים את עצמם בבדיקה עם הרבה נערווים…
אם יש עוד שאלות אנחנו כאן…שוב תודה עצומה על הכל.
השאלה היא אם על סמך הבדיקה והתוצאות אני אדע להחליט לבד אם ללכת על זה או לרדת מהאוטו.
מה אומרים שם בבדיקה, זה שחור לבן או שאני צריך להבין כל מיני נתונים שהם אומרים ולהחליט בדברים שאין לי באמת הבנה בהם?