העברת הילוך כשהרכב נוסע
-
מזכיר לי שפעם נסעתי עם מישהו עם פריוס פלוס חדשה מהשכרה
שאלתי אותו מה קורה כשלוחצים על פארקינג בנסיעה, אז הוא אמר לי תנסה
לחצתי על על הכפתור במהירות 5 קמ’‘ש ± והרכב קפץ ונעצר תוך כדי כמה קליקים חזקים מהגיר
פעם אחת בוורסו בטעות דחפתי לאבא שלי את הידית לפרקינג ג’'כ במהירות נמוכה וגם אז היה אותו דבר -
@קינג-קומפיוטר כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:
לחצתי על על הכפתור במהירות 5 קמ’'ש ± והרכב קפץ ונעצר תוך כדי כמה קליקים חזקים מהגיר
אגב במהירויות גבוהות יותר (לפחות באוריס) הוא מעביר אוטומטית לניוטרל. וכן אם לוחצים על כפתור הכיבוי
-
@מוטי-56 אני יתן טיפ למיטיבי לכת שלא הרבה יודעים
מעבירים לניוטרל (עד שמרגישים שהרכב נעצר) ואז לרוורס או ניוטרל ואז דרייב
זה יותר קל כי אתה מעביר רק אחד ולא הורס
רק צריך לדעת איך לעשות את זה
עניין של הרגל כמה זמן בדיוק צריך לחכות -
@Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:
תעשה לנו טובה! הדברים נראים, לפחות לענ’'ד - עמוקים מיני ים, מחילה! לא הבנתי כלום!!
אני יסביר שוב
מעבר מהיר מדרייב לרוורס הורס את הגיר כי הרכב בתנועה והוא צריך לשנות כיוון.
מה שכולם עושים זה:
לוחצים על בלם עד עצירה מוחלטת ואז מעבירים לרוורס
מה אני עושה:
לוחץ קצת על הבלם מעביר לניוטרל הרכב עובר לעצירה לבד ואז מעביר לרוורס
אולי נשמע מסובך תנסה ותבין מה אני מתכוון ממש קל וחנייה מהירה יותר -
@ראובן-שבתי
הדברים נכונים, אני גם עושה ככה
אבל עדין אחרי שמעבירים לרוורס לא להכות מיד את הגיר
אם לוחצים גז וההילוך רועד, עשיתם את זה מהר מידי
קורה בעיקר על הבוקר -
@Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:
בעצם תמיד לעבור מדרייב לרוורס עוברים דרך ניוטרל, אמנם לשבריר שניה,
זה ההבדל האם אתה רק עובר על זה או שזה עוצר אותך
ברור שבעלייה זה לא יעבוד אם העלייה היא לכיון הנגדי שאליו אתה רוצה ללכת
תכלס אי אפשר להסביר את זה במילים
תנסה ותבין שזה יותר יעיל
הרכב לא מגיע לעצירה מלאה
זה לוקח פחות זמן ופשוט קל -
@Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:
@דוד-ג כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:
אני עם רנו גרנד סניק, במהירות גבוהה פעם העברתי בטעות לרוורס, ולא קרה מאומה למעט צפצופים…
בדקת במוסך שלא קרה כלום, או שבאותו רגע לא קרה כלום?
לא.
גם לכאורה לא צריך. התחושה היתה שלא קרה כלום. לא היתה שום שינוי בהרגשה בנסיעה, אלא רק צפצוף…אגב, עברו מאז כמה שנים טובות.
-
@ראובן-שבתי כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:
@Klonimoos כתב בהעברת הילוך כשהרכב נוסע:
בעצם תמיד לעבור מדרייב לרוורס עוברים דרך ניוטרל, אמנם לשבריר שניה,
זה ההבדל האם אתה רק עובר על זה או שזה עוצר אותך
ברור שבעלייה זה לא יעבוד אם העלייה היא לכיון הנגדי שאליו אתה רוצה ללכת
תכלס אי אפשר להסביר את זה במילים
תנסה ותבין שזה יותר יעיל
הרכב לא מגיע לעצירה מלאה
זה לוקח פחות זמן ופשוט קלמחילה שאני מגיב רק עכשיו,
אבל זה ממש מועיל! הרכב בולם ברגע!
פשוט תודה!גם מחקתי את הפוסטים המיותרים שלי… עם מומחה כמוך, צריך נעשה נשמע!..