דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. פורום דיונים וחדשות רכב
      3. רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
      614 פוסטים 59 כותבים 49.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
        #1

        אני מציע לפתוח אשכול שנושאו “רכבים מעניינים שראיתי על הכביש”
        אשכול דומה ממש פורח בקארס פורום אז למה שלנו לא יהיה?
        אתחיל…
        נצפו ביום שישי האחרון שני רכבי G.M.C נראים קצת תאומים אבל למעשה האדום מבוגר יותר…
        האדום תוצרת 1989 והשחור 1994
        49f2fa87-aead-40f6-be7b-5998cab3b985-IMG_2632_1024x768.jpg

        @מאיר אם זה רעיון מוצלח אשמח אם תערוך את הודעת הפתיחה שלי או שתכתוב לי ואני אעשה זאת 👍

        עריכת מנהל: אין מה לערוך. שירשור נפלא!

        שיפור החיפוש ביד2

        מאירמ אבי יםא תודה לבורא עולם 0ת 5 תגובות תגובה אחרונה
        9
        • LexusL Lexus

          אני מציע לפתוח אשכול שנושאו “רכבים מעניינים שראיתי על הכביש”
          אשכול דומה ממש פורח בקארס פורום אז למה שלנו לא יהיה?
          אתחיל…
          נצפו ביום שישי האחרון שני רכבי G.M.C נראים קצת תאומים אבל למעשה האדום מבוגר יותר…
          האדום תוצרת 1989 והשחור 1994
          49f2fa87-aead-40f6-be7b-5998cab3b985-IMG_2632_1024x768.jpg

          @מאיר אם זה רעיון מוצלח אשמח אם תערוך את הודעת הפתיחה שלי או שתכתוב לי ואני אעשה זאת 👍

          עריכת מנהל: אין מה לערוך. שירשור נפלא!

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
          #2

          שירשור יפה. 👍

          השחור עבר הנמכה ושיפוצים נוספים (תאורת לדים מאחור ואולי גם חצאיות) כך שהוא נראה טוב יותר …

          ליצירת קשר לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • LexusL Lexus

            אני מציע לפתוח אשכול שנושאו “רכבים מעניינים שראיתי על הכביש”
            אשכול דומה ממש פורח בקארס פורום אז למה שלנו לא יהיה?
            אתחיל…
            נצפו ביום שישי האחרון שני רכבי G.M.C נראים קצת תאומים אבל למעשה האדום מבוגר יותר…
            האדום תוצרת 1989 והשחור 1994
            49f2fa87-aead-40f6-be7b-5998cab3b985-IMG_2632_1024x768.jpg

            @מאיר אם זה רעיון מוצלח אשמח אם תערוך את הודעת הפתיחה שלי או שתכתוב לי ואני אעשה זאת 👍

            עריכת מנהל: אין מה לערוך. שירשור נפלא!

            אבי יםא מנותק
            אבי יםא מנותק
            אבי ים
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @Lexus כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

            אשכול דומה ממש פורח בקארס פורום אז למה שלנו לא יהיה?

            כי לא דומה צילום ע"י איפון או גלקסי עדכניים
            לצילום ע"י נוקיה 208 או שיאומי קטן דמוי כשר…

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • אבי יםא אבי ים

              @Lexus כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

              אשכול דומה ממש פורח בקארס פורום אז למה שלנו לא יהיה?

              כי לא דומה צילום ע"י איפון או גלקסי עדכניים
              לצילום ע"י נוקיה 208 או שיאומי קטן דמוי כשר…

              Y מנותק
              Y מנותק
              YOLEVI
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @אבי-ים כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

              כי לא דומה צילום ע"י איפון או גלקסי עדכניים
              לצילום ע"י נוקיה 208 או שיאומי קטן דמוי כשר…

              חלילה
              פה מעלים מה שצולם עם מצלמת הרכב

              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
              3276568@gmail.com
              0583276568

              LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • Y YOLEVI

                @אבי-ים כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                כי לא דומה צילום ע"י איפון או גלקסי עדכניים
                לצילום ע"י נוקיה 208 או שיאומי קטן דמוי כשר…

                חלילה
                פה מעלים מה שצולם עם מצלמת הרכב

                LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @YOLEVI כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                @אבי-ים כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                כי לא דומה צילום ע"י איפון או גלקסי עדכניים
                לצילום ע"י נוקיה 208 או שיאומי קטן דמוי כשר…

                חלילה
                פה מעלים מה שצולם עם מצלמת הרכב

                לא חושב שזה הנושא בכל אופן צילמתי עם מצלמת הcanon שלי הייתי צריך להקטין את מידות התמונה…
                הנושא נפתח ואושר. כולם מוזמנים להעלות תמונות ולדון במה שמצולם בהם בהנאה
                @מאיר אשמח אם תוכל למחוק כאן כמה הודעות ונחזור לנושא המקורי… תודה!!

                שיפור החיפוש ביד2

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יהושעי מנותק
                  יהושעי מנותק
                  יהושע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                  #6
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • LexusL Lexus

                    אני מציע לפתוח אשכול שנושאו “רכבים מעניינים שראיתי על הכביש”
                    אשכול דומה ממש פורח בקארס פורום אז למה שלנו לא יהיה?
                    אתחיל…
                    נצפו ביום שישי האחרון שני רכבי G.M.C נראים קצת תאומים אבל למעשה האדום מבוגר יותר…
                    האדום תוצרת 1989 והשחור 1994
                    49f2fa87-aead-40f6-be7b-5998cab3b985-IMG_2632_1024x768.jpg

                    @מאיר אם זה רעיון מוצלח אשמח אם תערוך את הודעת הפתיחה שלי או שתכתוב לי ואני אעשה זאת 👍

                    עריכת מנהל: אין מה לערוך. שירשור נפלא!

                    אבי יםא מנותק
                    אבי יםא מנותק
                    אבי ים
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    אתמול בערב ראיתי וולוו משנות ה-90 שנוסעת כ"כ חלק על הכביש וגרמה לי לתחושה שכאילו הזמן עצר מלכת מבחינתה
                    ניסיתי לצלם אותה עם הטלפון הכשר (אתמול נסעתי באוטובוס ולא ברכב) והתוצאה המזעזעת לפניכם
                    3f77fd04-ae6b-4e26-ad4e-88521a823b8c-image.png
                    ואז בצירוף מקרים אני רואה שבדיוק אתמול העלו את התמונה של הרכב הזה בדיוק בקארספורם באשכול המדובר כנראה שלא רק לי הוא משך את העין…
                    תשאלו איך אני יודע שזה אותו הרכב?
                    א. שאריות המדבקות בטמבון האחורי מעידות שזה אותו הרכב
                    ב. כמה וולוו 940 סטיישן יש במצב כ"כ טוב ובאותו הצבע
                    00fcdf06-714a-4281-8d00-2ba6d970c389-image.png

                    אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • אבי יםא אבי ים

                      אתמול בערב ראיתי וולוו משנות ה-90 שנוסעת כ"כ חלק על הכביש וגרמה לי לתחושה שכאילו הזמן עצר מלכת מבחינתה
                      ניסיתי לצלם אותה עם הטלפון הכשר (אתמול נסעתי באוטובוס ולא ברכב) והתוצאה המזעזעת לפניכם
                      3f77fd04-ae6b-4e26-ad4e-88521a823b8c-image.png
                      ואז בצירוף מקרים אני רואה שבדיוק אתמול העלו את התמונה של הרכב הזה בדיוק בקארספורם באשכול המדובר כנראה שלא רק לי הוא משך את העין…
                      תשאלו איך אני יודע שזה אותו הרכב?
                      א. שאריות המדבקות בטמבון האחורי מעידות שזה אותו הרכב
                      ב. כמה וולוו 940 סטיישן יש במצב כ"כ טוב ובאותו הצבע
                      00fcdf06-714a-4281-8d00-2ba6d970c389-image.png

                      אבי יםא מנותק
                      אבי יםא מנותק
                      אבי ים
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                      #8

                      2 סאאב 900 בבני ברק
                      הראשון משנת 1994
                      תצלום17239.jpg
                      והשני משנת 1985
                      תצלום17242.jpg
                      תצלום17243.jpg
                      מוזר שעל שניהם אין כמעט פרטים במשומשת או שאר האתרים שנותנים מידע על הרכבים לפי מספר

                      ועוד משהו מחשיד שראיתי
                      סוזוקי עם 3 מצלמות שמותקנות סביב התא מטען (לא רואים כ"כ בתמונה את שלושתם - לא יכולתי להיעמד יותר מדי זמן סביב הרכב)
                      או שמדובר בבלדר של חומרים מפוקפקים, או בנהגת שממש גרועה בחניות…
                      7c337ffa-ebfa-4b0c-a529-29964acc2b5c-image.png

                      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • אבי יםא אבי ים

                        2 סאאב 900 בבני ברק
                        הראשון משנת 1994
                        תצלום17239.jpg
                        והשני משנת 1985
                        תצלום17242.jpg
                        תצלום17243.jpg
                        מוזר שעל שניהם אין כמעט פרטים במשומשת או שאר האתרים שנותנים מידע על הרכבים לפי מספר

                        ועוד משהו מחשיד שראיתי
                        סוזוקי עם 3 מצלמות שמותקנות סביב התא מטען (לא רואים כ"כ בתמונה את שלושתם - לא יכולתי להיעמד יותר מדי זמן סביב הרכב)
                        או שמדובר בבלדר של חומרים מפוקפקים, או בנהגת שממש גרועה בחניות…
                        7c337ffa-ebfa-4b0c-a529-29964acc2b5c-image.png

                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתי
                        ניהול טכני
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אבי-ים כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                        ועוד משהו מחשיד שראיתי
                        סוזוקי עם 3 מצלמות שמותקנות סביב התא מטען

                        זה לא שלוש מצלמות
                        זה שתי חיישנים ומצלמה
                        מי שלא רוצה לחורר חמשה חורים בדופן
                        קונה מסגרת שיש מקום לשתי חיישנים חיצוניים + מקום באמצע למצלמה

                        ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                        אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                          @אבי-ים כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                          ועוד משהו מחשיד שראיתי
                          סוזוקי עם 3 מצלמות שמותקנות סביב התא מטען

                          זה לא שלוש מצלמות
                          זה שתי חיישנים ומצלמה
                          מי שלא רוצה לחורר חמשה חורים בדופן
                          קונה מסגרת שיש מקום לשתי חיישנים חיצוניים + מקום באמצע למצלמה

                          אבי יםא מנותק
                          אבי יםא מנותק
                          אבי ים
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @ראובן-שבתי התמונה לא ברורה
                          המצלמות הנוספות הם במקום אחר לגמרי
                          בערך ככה
                          0de88cd5-92f3-415f-aa49-5e4f1b964f72-image.png
                          לא נראה שיש קשר בניהם כלל

                          ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אבי יםא אבי ים

                            @ראובן-שבתי התמונה לא ברורה
                            המצלמות הנוספות הם במקום אחר לגמרי
                            בערך ככה
                            0de88cd5-92f3-415f-aa49-5e4f1b964f72-image.png
                            לא נראה שיש קשר בניהם כלל

                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתיר מנותק
                            ראובן שבתי
                            ניהול טכני
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                            #11

                            @אבי-ים מי אמר שיש קשר ביניהם
                            אני ראיתי דבר כזה אצל חבר וכמוך חשבתי שמדובר בשלוש מצלמות כי הם נראים ממש דומה
                            וזה היה חיישנים לאחר מכן יצא לי לראות זאת שוב כמה פעמים
                            אין לי מושג מה יש ברכב הנל כי לא רואים כלום
                            אבל סביר להניח…

                            ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלמהש מנותק
                              שלמהש מנותק
                              שלמה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                              #12

                              “רכבים מענייינים שראיתם בכביש”
                              בכביש לא ראיתי את זה אבל בהחלט ראיתי במעניינים 😆 😆
                              ה_רכב_צמחוני.jpg
                              ולהם גם הקרדיט

                              כאן בשביל לעזור :)

                              שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • שלמהש שלמה

                                “רכבים מענייינים שראיתם בכביש”
                                בכביש לא ראיתי את זה אבל בהחלט ראיתי במעניינים 😆 😆
                                ה_רכב_צמחוני.jpg
                                ולהם גם הקרדיט

                                שלמהש מנותק
                                שלמהש מנותק
                                שלמה
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                אנחנו עדיין בחודש אדר.
                                אתם יודעים אני עכשיו מסתכל שוב על התמונה ואני נזכר שפעם אמר לי איזה חבר שגר בזיכרון יעקב, שהגריינמנ’ים מובילים בתא המטען של האוטובוס ה-כ-ל והנהגים ‘‘זורמים איתם’’
                                אז פעם הוא ראה אוטובוס שהם החליטו להעביר בתא המטען שלו סכך מסוג ענפי דקל שבצבץ לו מצידי האוטובוס ונגרר על הכביש מה שיצר כלשונו ‘‘אוטובוס מנקה’’ הוא אמר שהוא צילם את זה אני אנסה לבדוק אם עדיין יש לו את התמונה ואצרף 🤠
                                בכל אופן אם נמנף את זה אולי בבני ברק נראה כזה דבר 😂 😂 😂

                                כאן בשביל לעזור :)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • שלמהש מנותק
                                  שלמהש מנותק
                                  שלמה
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                  #14

                                  פעם סובארו תמיד סובארו
                                  צילום מסך 2024-04-14 095716.png
                                  סובארו DL (סובארו אברכים בלשון הציבור החרדי, סובארו פשע בלשון הציבור הכללי)
                                  נצפתה שועטת ברחובות עזה החרבה.
                                  כן, זה מוכיח משהו על המכונית הזו
                                  קרדיט (על התמונה בלבד לא על המלל👨‍🏫 ) המענינים

                                  כאן בשביל לעזור :)

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • LexusL מנותק
                                    LexusL מנותק
                                    Lexus
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                    #15

                                    הייתי צריך להקטין את איכות התמונות כדי שיוכל לעלות לפורום
                                    (אם מישהו יודע להגיד לי מה הגודל המקסימלי לתמונה זה יעזור לי לשפר את איכות התמונות)
                                    לינקולן שנת ייצור 1973 …
                                    20240506_084109_1200x1600.jpg
                                    ולרכב הבא
                                    פיאט דוקאטו 1992
                                    20240512_092545_1200x1600.jpg
                                    ועוד אחד אחרון…! (שנת הייצור כבר כתובה על יד הלוחית 🙂 )
                                    צילום מסך 2024-05-12 120721_1600x1257.jpg
                                    יש עוד רכב אחד לדעתי הוא המגניב מכולם אבל הוא לא מופיע במאגר משרד הרישוי בבורותי אני לא יודע אם פרסום כזה יכול לעשות משהו אז בינתיים אני לא מעלה

                                    שיפור החיפוש ביד2

                                    ראובן שבתיר שלמהש KlonimoosK גגגגג 5 תגובות תגובה אחרונה
                                    7
                                    • LexusL Lexus

                                      הייתי צריך להקטין את איכות התמונות כדי שיוכל לעלות לפורום
                                      (אם מישהו יודע להגיד לי מה הגודל המקסימלי לתמונה זה יעזור לי לשפר את איכות התמונות)
                                      לינקולן שנת ייצור 1973 …
                                      20240506_084109_1200x1600.jpg
                                      ולרכב הבא
                                      פיאט דוקאטו 1992
                                      20240512_092545_1200x1600.jpg
                                      ועוד אחד אחרון…! (שנת הייצור כבר כתובה על יד הלוחית 🙂 )
                                      צילום מסך 2024-05-12 120721_1600x1257.jpg
                                      יש עוד רכב אחד לדעתי הוא המגניב מכולם אבל הוא לא מופיע במאגר משרד הרישוי בבורותי אני לא יודע אם פרסום כזה יכול לעשות משהו אז בינתיים אני לא מעלה

                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתיר מנותק
                                      ראובן שבתי
                                      ניהול טכני
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                      #16

                                      @Lexus רכבים ממש מעניינים, כולם גרים אחד לייד השני, עברתי שם לפני כמה ימים, הרכבים האלו ממש זועקים ליחס.

                                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                      LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • LexusL Lexus

                                        הייתי צריך להקטין את איכות התמונות כדי שיוכל לעלות לפורום
                                        (אם מישהו יודע להגיד לי מה הגודל המקסימלי לתמונה זה יעזור לי לשפר את איכות התמונות)
                                        לינקולן שנת ייצור 1973 …
                                        20240506_084109_1200x1600.jpg
                                        ולרכב הבא
                                        פיאט דוקאטו 1992
                                        20240512_092545_1200x1600.jpg
                                        ועוד אחד אחרון…! (שנת הייצור כבר כתובה על יד הלוחית 🙂 )
                                        צילום מסך 2024-05-12 120721_1600x1257.jpg
                                        יש עוד רכב אחד לדעתי הוא המגניב מכולם אבל הוא לא מופיע במאגר משרד הרישוי בבורותי אני לא יודע אם פרסום כזה יכול לעשות משהו אז בינתיים אני לא מעלה

                                        שלמהש מנותק
                                        שלמהש מנותק
                                        שלמה
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                        #17

                                        @Lexus כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                        ולרכב הבא
                                        פיאט דוקאטו 1992
                                        20240512_092545_1200x1600.jpg

                                        אני מכיר את הרכב הנ’'ל נוהג עליו בחור תימני צעיר סטלן. בקופסאות למעלה יש בוקסות והוא נוסע עם שירים בווליום (לצנינים בעיני הוועדה לענייני קריית ספר🤣 ). כל פעם הוא מעלה לי חיוך מחדש😊

                                        בתמונה נראה שיש לו גם סובארו סומו יהיה מעניין אם הוא יחדש וישמיש גם אותה

                                        יש עוד רכב אחד לדעתי הוא המגניב מכולם אבל הוא לא מופיע במאגר משרד הרישוי בבורותי אני לא יודע אם פרסום כזה יכול לעשות משהו אז בינתיים אני לא מעלה

                                        תעלה בטוח לא יזיק

                                        @Lexus תודה. שימחת אותי

                                        @ראובן-שבתי כתב ברכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                        @Lexus רכבים ממש מעניינים, כולם גרים אחד לייד השני, עברתי שם לפני כמה ימים.

                                        חבל שלא צילמת לנו

                                        כאן בשביל לעזור :)

                                        LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • LexusL Lexus

                                          הייתי צריך להקטין את איכות התמונות כדי שיוכל לעלות לפורום
                                          (אם מישהו יודע להגיד לי מה הגודל המקסימלי לתמונה זה יעזור לי לשפר את איכות התמונות)
                                          לינקולן שנת ייצור 1973 …
                                          20240506_084109_1200x1600.jpg
                                          ולרכב הבא
                                          פיאט דוקאטו 1992
                                          20240512_092545_1200x1600.jpg
                                          ועוד אחד אחרון…! (שנת הייצור כבר כתובה על יד הלוחית 🙂 )
                                          צילום מסך 2024-05-12 120721_1600x1257.jpg
                                          יש עוד רכב אחד לדעתי הוא המגניב מכולם אבל הוא לא מופיע במאגר משרד הרישוי בבורותי אני לא יודע אם פרסום כזה יכול לעשות משהו אז בינתיים אני לא מעלה

                                          ראובן שבתיר מנותק
                                          ראובן שבתיר מנותק
                                          ראובן שבתי
                                          ניהול טכני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                          #18

                                          @שלמה

                                          ועוד אחד אחרון…! (שנת הייצור כבר כתובה על יד הלוחית )
                                          צילום מסך 2024-05-12 120721_1600x1257.jpg

                                          דוקא הרכב הזה הכי מעניין מבפנים חבל שאין תמונה שלו
                                          יש שם שטיחים קורסאות וצמידים

                                          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                          שלמהש EBAE אלי 2023א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                            @שלמה

                                            ועוד אחד אחרון…! (שנת הייצור כבר כתובה על יד הלוחית )
                                            צילום מסך 2024-05-12 120721_1600x1257.jpg

                                            דוקא הרכב הזה הכי מעניין מבפנים חבל שאין תמונה שלו
                                            יש שם שטיחים קורסאות וצמידים

                                            שלמהש מנותק
                                            שלמהש מנותק
                                            שלמה
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @ראובן-שבתי מעניין אם הוא של אותו בחור (אמרת שכולם גרים אחד ליד השני) (עוד בסוגריים: מדבקת האש שלי מתאימה לבחור)

                                            כאן בשביל לעזור :)

                                            ראובן שבתיר LexusL 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            0
                                            • שלמהש שלמה

                                              @ראובן-שבתי מעניין אם הוא של אותו בחור (אמרת שכולם גרים אחד ליד השני) (עוד בסוגריים: מדבקת האש שלי מתאימה לבחור)

                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתי
                                              ניהול טכני
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @שלמה לא יודע עם הכל של אותו אחד
                                              כמה מהם בוודאות של אותו אחד

                                              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                              צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 30
                                              • 31

                                              54

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום