דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      720 פוסטים 102 כותבים 75.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
        תודה לבורא עולם 0
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
        #710

        נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

        עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

        יוניי חיים ברזלח 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

          נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

          עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

          יוניי מנותק
          יוניי מנותק
          יוני
          מגיה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #711

          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

          נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

          עקף מימין בשול הכביש.mp4 נשלח ל… undefined

          ה’ ישמור
          אח"כ יהיה תי’ הוא מיהר לביה"ח וכו’

          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

            נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

            עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזלח מנותק
            חיים ברזל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #712

            @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

            נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

            עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

            אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
            כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

            I תודה לבורא עולם 0ת 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • חיים ברזלח חיים ברזל

              @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

              נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

              עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

              אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
              כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

              I מנותק
              I מנותק
              ITAMAR25
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
              #713

              @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

              @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

              נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

              עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

              אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
              כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

              גם לחתוך נתיבים מבחינתו אין ברירה זה נתיב שהסתיים (רכב חוסם…).

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חיים ברזלח חיים ברזל

                @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                #714

                @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                ניסיתי להאיץ ולהשיג אותו ותוך שניות הוא כבר לא היה בזירה… שים לב לכל צורת הנהיגה שלו.
                עריכה: בסוף הסרטון הוא כבר חזר לנתיב שמאל.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טוסוןט טוסון

                  @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                  אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                  זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                  (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                  יעקב 5י מנותק
                  יעקב 5י מנותק
                  יעקב 5
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב 5
                  #715

                  @טוסון

                  @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                  זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד

                  הרכב השחור חונה לא נכון
                  אבל הוא לא אמור להסתיר לילד את הרכב הבא מימול

                  itamarI תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יעקב 5י יעקב 5

                    @טוסון

                    @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                    אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                    זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד

                    הרכב השחור חונה לא נכון
                    אבל הוא לא אמור להסתיר לילד את הרכב הבא מימול

                    itamarI מנותק
                    itamarI מנותק
                    itamar
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #716

                    @יעקב-5
                    הכוונה לרכב המצלם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש.נש ש.נ

                      5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                      יעקבי מנותק
                      יעקבי מנותק
                      יעקב
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב
                      #717

                      @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                      רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
                      לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
                      זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו

                      יוניי ר 2 תגובות תגובה אחרונה
                      6
                      • יעקבי יעקב

                        @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                        רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
                        לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
                        זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו

                        יוניי מנותק
                        יוניי מנותק
                        יוני
                        מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #718

                        @יעקב כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                        רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
                        לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
                        זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו

                        ממש לא
                        הילד אמנם רץ לכביש דבר שהוא לא בסדר אבל הרכב נסע מדי מהר במקום בלי שדה ראיה

                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יעקבי יעקב

                          @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                          רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
                          לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
                          זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו

                          ר מנותק
                          ר מנותק
                          רפאל יהושע
                          כתב נערך לאחרונה על ידי רפאל יהושע
                          #719

                          @יעקב כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                          רק אני חושב שהפעם החיות על הכביש זה הילד?
                          לא הרכב נכנס בו אלא הוא נתקע באוטו מהצד, כלומר שהוא ירד לכביש אחרי שהרכב כבר היה שם
                          זה אומר שהרכב מבחינתו עבר את המעבר חצייה בזהירות הנדרשת בדק שאין אף אחד ועבר, ואחרי זה בא ילד ורץ לכביש ונתקע בו

                          גם אני מסכים שהילד לא נזהר בכלל, וזה מתאים לשרשור אחר כאן שמעורר על הדבר הזה שילדים לא נזהרים וכמה צריך ללמד אותם להיזהר ולשים לב. למשל כאן הילד לא יכול לרוץ ככה למעבר חציה בלי ליצור קשר עין עם הנהג ולראות שהוא רואה אותו ומאפשר לו לחצות בביטחה. משום מה ילדים חושבים שמעבר חצייה הוא מקום בטוח וסטרילי וצריך פשוט לחצות שם והכל בטוח. צריך מידי פעם להזכיר לילדים את זה.
                          בכל מקרה בסרטון רואים רק מהריצה של הילד ולא ידוע אם הוא התפרץ למעבר חצייה או שהנהג הסיח דעתו ולא ראה אותו מתחיל לחצות.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            משתמש מתחיל
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #720

                            בקיצור במקרה הזה יש 3 אשמים… החונה בצד (האשם המרכזי) הילד כמובן (ריצה חסרת אבחנה) והנהג (שהיה צריך לחפש יותר ולהאט) אבל סך הכל הוא בלם ממש מהר (נס שלא היה לו פלאפון)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            • 1
                            • 2
                            • 6
                            • 7
                            • 8
                            • 9
                            • 10
                            • 35
                            • 36

                            8

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.2k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום