דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      715 פוסטים 101 כותבים 73.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א א.ב.

        והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
        edited_blurred_video.mp4

        אריאל קמחיא מנותק
        אריאל קמחיא מנותק
        אריאל קמחי
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #697

        @א.ב. undefined

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • א א.ב.

          והפעם זה מהמצלמת דרך שלי!!!
          edited_blurred_video.mp4

          ל מנותק
          ל מנותק
          לחי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #698

          @א.ב. משום מה זה מצלם את השמים בעיקר אני חושב שכדאי לך לסדר את זה שיצלם לוחיות רישוי מקרוב.

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ל לחי

            @א.ב. משום מה זה מצלם את השמים בעיקר אני חושב שכדאי לך לסדר את זה שיצלם לוחיות רישוי מקרוב.

            א מנותק
            א מנותק
            א.ב.
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #699

            @לחי

            זה כבר טופל
            בכ"א תודה

            אבי 56א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א א.ב.

              @לחי

              זה כבר טופל
              בכ"א תודה

              אבי 56א מנותק
              אבי 56א מנותק
              אבי 56
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #700

              @א.ב. סגור בנטפרי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ש.נש מחובר
                ש.נש מחובר
                ש.נ
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #701

                05bec74d-da8e-4b07-b345-f8fa3f2b61f5-VID-20260622-WA0155.mp4 הגיזרה

                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ש.נש ש.נ

                  05bec74d-da8e-4b07-b345-f8fa3f2b61f5-VID-20260622-WA0155.mp4 הגיזרה

                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמוע
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #702

                  @ש.נ כל היודע פרטים איך עושים לאישי…

                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                  הם אלו שיודעים לשאול
                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
                  • ש.נש מחובר
                    ש.נש מחובר
                    ש.נ
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #703

                    5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש.נש ש.נ

                      5294aad9-64ce-4e58-b1bd-b61968dfc979-VID-20260625-WA0005.mp4 הגיזרה

                      טוסוןט מחובר
                      טוסוןט מחובר
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #704

                      @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                      אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                      זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                      (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      מיכאלbמ ר תודה לבורא עולם 0ת יעקב 5י 4 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • טוסוןט טוסון

                        @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                        אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                        זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                        (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                        מיכאלbמ מנותק
                        מיכאלbמ מנותק
                        מיכאלb
                        מורה נהיגה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #705

                        @טוסון יש איסור חנייה כ12 מטר לפני מעבר החצייה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ש.נש מחובר
                          ש.נש מחובר
                          ש.נ
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #706

                          בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

                          חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש.נש ש.נ

                            בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

                            חובק עולםח מנותק
                            חובק עולםח מנותק
                            חובק עולם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #707

                            @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            בכל מה שקשור למעבר חציה תמיד הנהג אשם

                            כמעט.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • טוסוןט טוסון

                              @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                              אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                              זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                              (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              רפאל יהושע
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #708

                              @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                              לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג

                              לא רואים אם הוא ראה אותו בא לחצות, ההסרטה מתחילה מהרגע שהוא כבר חוצה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טוסוןט טוסון

                                @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                                אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                                זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                                (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                תודה לבורא עולם 0
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                #709

                                @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה

                                אכן, אבל נהג צריך לשים לב שהוא מתקרב למעבר חצייה שאין לו שדה ראייה,
                                גם אם זה בגלל פלוני שחנה לא כחוק על המעבר חצייה,
                                הוא צריך להאט ולפקוח 7 עיניים, ולהיות עירני להפתעות!

                                וזה נכון גם בלי קשר למעבר חצייה.
                                אתה חולף על רכב שחוסם לך את השדה ראייה - תאט ותשים לב מה קורה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                  תודה לבורא עולם 0
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                  #710

                                  נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                  עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                  יוניי חיים ברזלח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  3
                                  • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                    נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                    עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                    יוניי מנותק
                                    יוניי מנותק
                                    יוני
                                    מגיה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #711

                                    @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                    עקף מימין בשול הכביש.mp4 נשלח ל… undefined

                                    ה’ ישמור
                                    אח"כ יהיה תי’ הוא מיהר לביה"ח וכו’

                                    רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                    גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                      נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                      עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                      חיים ברזלח מנותק
                                      חיים ברזלח מנותק
                                      חיים ברזל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #712

                                      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                      נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                      עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                      אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                      כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                      I תודה לבורא עולם 0ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • חיים ברזלח חיים ברזל

                                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                        נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                        עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                        אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                        כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                        I מנותק
                                        I מנותק
                                        ITAMAR25
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
                                        #713

                                        @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                        נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                        עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                        אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                        כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                        גם לחתוך נתיבים מבחינתו אין ברירה זה נתיב שהסתיים (רכב חוסם…).

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • חיים ברזלח חיים ברזל

                                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          נוסע בצורה פראית, חותך נתיבים הלוך ושוב, ועקף מימין בשול הכביש!!!

                                          עקף מימין בשול הכביש.mp4 undefined

                                          אני דן לכף זכות שזה נתיב שהסתיים והוא לא ראה שהוא הסתיים ולא היה לו ברירה אלא לרדת לשול
                                          כמובן שלא מצדיק נסיעה פרועה ולחתוך נתיבים אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                          תודה לבורא עולם 0
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                          #714

                                          @חיים-ברזל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          אבל הירידה לשוליים הייתה קצת בלית ברירה

                                          ניסיתי להאיץ ולהשיג אותו ותוך שניות הוא כבר לא היה בזירה… שים לב לכל צורת הנהיגה שלו.
                                          עריכה: בסוף הסרטון הוא כבר חזר לנתיב שמאל.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • טוסוןט טוסון

                                            @ש.נ לא ראיתי אשמה מיוחדת של הנהג
                                            אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                                            זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד
                                            (כמובן שאם קצה אפו של הרכב על לכלוך צבע שליד המעבר, בצורה שאינה מפריעה/מסכנת את משתמשי הדרך, לדוג’ בכביש חד סטרי על הפינה, לא חושב שהוא כזה פושע גדול, אבל עדיין לא ראוי)

                                            יעקב 5י מחובר
                                            יעקב 5י מחובר
                                            יעקב 5
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב 5
                                            #715

                                            @טוסון

                                            @טוסון כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                            אם כבר מי שלא בסדר, זה מי שחונה על מעבר חצייה
                                            זה קנס שהייתי שמח שאנשים יפחדו ממנו, ואפילו מאד

                                            הרכב השחור חונה לא נכון
                                            אבל הוא לא אמור להסתיר לילד את הרכב הבא מימול

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0

                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 35
                                            • 36

                                            69

                                            מחובר

                                            3.0k

                                            משתמשים

                                            9.8k

                                            נושאים

                                            131.7k

                                            פוסטים
                                            • התחברות

                                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון
                                            0
                                            • דף הבית
                                            • תקנון הפורום
                                            • מילון מושגים המלא
                                            • המדריך המלא למשתמש
                                            • פוסטים אחרונים
                                            • משתמשים
                                            • חיפוש גוגל בפורום
                                            • פנייה למנהל הפורום