דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      702 פוסטים 101 כותבים 69.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ט מנותק
        ט מנותק
        טידה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #461

        כזה עוד לא ראיתי
        המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
        תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
        video_54755_1.mp4

        נייטרון חפשינ פתוח לשמועפ מ ג ט 5 תגובות תגובה אחרונה
        24
        • ש.נש מנותק
          ש.נש מנותק
          ש.נ
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #462

          fa25495a-90cf-49ba-82cb-7640d4443a63-ה_נהג_מבוגרבן 110 נוסע נגד_כיוון_התנועה_בין_צומת_קדרים_לצלמון.mp4 המענינים

          חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • ש.נש ש.נ

            fa25495a-90cf-49ba-82cb-7640d4443a63-ה_נהג_מבוגרבן 110 נוסע נגד_כיוון_התנועה_בין_צומת_קדרים_לצלמון.mp4 המענינים

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #463

            @ש.נ וואו. ניצל בנס

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש.נש מנותק
              ש.נש מנותק
              ש.נ
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #464

              4d053fed-1ab8-4bef-a629-9313cead33b8-ה_למה_לסוע_בכביש_אם_יש_מדרכה.mp4
              המענינים

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • ט טידה

                כזה עוד לא ראיתי
                המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                video_54755_1.mp4

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #465

                @טידה תחשוב מה היה קורה אם הוא היה עומד מצד השני של הצינור…

                pikolinou@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ט טידה

                  כזה עוד לא ראיתי
                  המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                  תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                  video_54755_1.mp4

                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמוע
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #466

                  @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  כזה עוד לא ראיתי
                  המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                  תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר

                  האקדח תדלוק נשאר לו ביד

                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                  הם אלו שיודעים לשאול
                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ט טידה

                    כזה עוד לא ראיתי
                    המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                    תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                    video_54755_1.mp4

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                    #467

                    @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                    כזה עוד לא ראיתי
                    המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                    תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                    video_54755_1.mp4

                    מטורף
                    אבל תכלס’ יצא בזול תרתי משמע גם חיי וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק אז בעצם לא בזול אלא בחינם…

                    חיים ברזלח EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • מ מאיר ג

                      @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      כזה עוד לא ראיתי
                      המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                      תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                      video_54755_1.mp4

                      מטורף
                      אבל תכלס’ יצא בזול תרתי משמע גם חיי וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק אז בעצם לא בזול אלא בחינם…

                      חיים ברזלח מנותק
                      חיים ברזלח מנותק
                      חיים ברזל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #468

                      @מאיר-ג כמות התדלוק נשארת במחשבים של התחנת דלק והם יחייבו אח"כ מתוך המסגרת אשראי

                      ז ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • חיים ברזלח חיים ברזל

                        @מאיר-ג כמות התדלוק נשארת במחשבים של התחנת דלק והם יחייבו אח"כ מתוך המסגרת אשראי

                        ז מנותק
                        ז מנותק
                        זיק המבריק
                        כתב נערך לאחרונה על ידי זיק המבריק
                        #469

                        @חיים-ברזל הוא יטען שנשפך על הכביש

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש.נש ש.נ

                          4d053fed-1ab8-4bef-a629-9313cead33b8-ה_למה_לסוע_בכביש_אם_יש_מדרכה.mp4
                          המענינים

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים Y0737
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #470

                          @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          מענינים

                          אני לא מצדיק את האוטובוס, אבל כנראה אף אחד לא נתן לו להשתלב אז נסע ממדרכה ולא סיכן א אחד, למרות שחוקי זה לא.

                          מ I 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חיים Y0737

                            @ש.נ כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            מענינים

                            אני לא מצדיק את האוטובוס, אבל כנראה אף אחד לא נתן לו להשתלב אז נסע ממדרכה ולא סיכן א אחד, למרות שחוקי זה לא.

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מאיר ג
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #471

                            @חיים-Y0737 דרך אגב הוא לא הרוויח כלום גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                            ז ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מאיר ג

                              @חיים-Y0737 דרך אגב הוא לא הרוויח כלום גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                              ז מנותק
                              ז מנותק
                              זיק המבריק
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #472

                              @מאיר-ג לחפש את הרגעים ולחשוב שהרוויחו…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מאיר ג

                                @חיים-Y0737 דרך אגב הוא לא הרוויח כלום גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חיים Y0737
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #473

                                @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                גם בלי לעלות הוא היה בסוף אחרי הרכב הלבן

                                השאלה אם הרכבים שאחרי הלבן לא תכננו לאפשר לו להשתלב

                                אגב על הגר’‘י קמינצקי זצ’'ל מסופר שראה הסעת תלמידים וביקש לוותר להם על זכות קדימה כי הם ‘ציבור’.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חיים Y0737
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
                                  #474

                                  @ש.נ תוכל לפתוח בנטפרי? תודה
                                  בגיל 110 בטח פסול לנהיגה… משוגעים הילדים שלו שהשאירו אצלו מפתח

                                  מה שכן- הוא יכול לומר לשוטר ‘אתה יכול להיות נכד נין שלי’ והשוטר אומר לו ‘‘יום טוב, אדוני’’ (למי שמבין)
                                  אגב יהודי או ערבי?

                                  ש.נש אושר מתקרבא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מאיר ג

                                    @טידה כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    כזה עוד לא ראיתי
                                    המשאית עקרה לו את המשאבה באמצע תדלוק
                                    תחנת דלק פז אפק בקריות הבוקר
                                    video_54755_1.mp4

                                    מטורף
                                    אבל תכלס’ יצא בזול תרתי משמע גם חיי וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק אז בעצם לא בזול אלא בחינם…

                                    EBAE מנותק
                                    EBAE מנותק
                                    EBA
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #475

                                    @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                    וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק

                                    וואו, על זה לא חשבתי.
                                    בכל מקרה לא נראה לי שהוא יכל לנהוג לאיפשהו בשעות הקרובות, הוא כמעט רוקד על הכביש מרוב שהוא רועד.

                                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                    050-4133851
                                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • חיים ברזלח חיים ברזל

                                      @מאיר-ג כמות התדלוק נשארת במחשבים של התחנת דלק והם יחייבו אח"כ מתוך המסגרת אשראי

                                      ק מחובר
                                      ק מחובר
                                      קיה פיקנטו
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #476

                                      @חיים-ברזל אחרי אירוע כזה לא יותרו לו על כמה ליטרים של דלק ?

                                      חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ק קיה פיקנטו

                                        @חיים-ברזל אחרי אירוע כזה לא יותרו לו על כמה ליטרים של דלק ?

                                        חיים ברזלח מנותק
                                        חיים ברזלח מנותק
                                        חיים ברזל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #477

                                        @קיה-פיקנטו ברור שיוותרו, הם ויתרו על מלא מלא דלק שנשפך כמה ליטרים כאלה לא יזיז להם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • EBAE EBA

                                          @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק

                                          וואו, על זה לא חשבתי.
                                          בכל מקרה לא נראה לי שהוא יכל לנהוג לאיפשהו בשעות הקרובות, הוא כמעט רוקד על הכביש מרוב שהוא רועד.

                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישה
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                          #478

                                          @EBA כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          @מאיר-ג כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                                          וגם אין משאבה שיודעת להגיד כמה הוא תדלק

                                          וואו, על זה לא חשבתי.
                                          בכל מקרה לא נראה לי שהוא יכל לנהוג לאיפשהו בשעות הקרובות, הוא כמעט רוקד על הכביש מרוב שהוא רועד.

                                          פעם תדלקתי דרך פנגו טנק מלא, ובסיום התדלוק היה באג שהמערכת לא סיימה תדלוק, ואז דרך המוקד הם אפסו את זה, ואח"כ ראיתי שלא חוייבתי כלום, הם הסבירו לי שהמחיר נקבע בסיום, ולכן אין להם מושג כמה היה ואני פטור מלשלם.

                                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5
                                          • ח חיים Y0737

                                            @ש.נ תוכל לפתוח בנטפרי? תודה
                                            בגיל 110 בטח פסול לנהיגה… משוגעים הילדים שלו שהשאירו אצלו מפתח

                                            מה שכן- הוא יכול לומר לשוטר ‘אתה יכול להיות נכד נין שלי’ והשוטר אומר לו ‘‘יום טוב, אדוני’’ (למי שמבין)
                                            אגב יהודי או ערבי?

                                            ש.נש מנותק
                                            ש.נש מנותק
                                            ש.נ
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #479

                                            @חיים-Y0737 נפתח בנטפרי

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • ח חיים Y0737

                                              @ש.נ תוכל לפתוח בנטפרי? תודה
                                              בגיל 110 בטח פסול לנהיגה… משוגעים הילדים שלו שהשאירו אצלו מפתח

                                              מה שכן- הוא יכול לומר לשוטר ‘אתה יכול להיות נכד נין שלי’ והשוטר אומר לו ‘‘יום טוב, אדוני’’ (למי שמבין)
                                              אגב יהודי או ערבי?

                                              אושר מתקרבא מנותק
                                              אושר מתקרבא מנותק
                                              אושר מתקרב
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #480

                                              @חיים-Y0737 בטח הוא חשב “אני נוסע בימני, מה הבעיה?”…


                                              מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 22
                                              • 23
                                              • 24
                                              • 25
                                              • 26
                                              • 35
                                              • 36

                                              97

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום