דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור "חיות על הכביש"

      שרשור "חיות על הכביש"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      717 פוסטים 102 כותבים 73.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @תמים אני חייב לציין שבהחלט מגיע לנהג ציון של “חיות על הכביש”,
        מה זה המהירות הזאת כשאין לך כמעט שדה ראייה כשמשתי הצדדים חונים רכבים בצפיפות…
        ועוד באיזור הזה שכל שניה קופצים ילדים לכביש…

        אני לא שופט (ולא שוטר) ולא דן ולא קובע כלום על הנהג, אך חלילה אם היה מסתיים אחרת,
        לא יודע אם הנהג היה יוצא נקי מהסיפור על סמך הצילום הזה.

        shineS מנותק
        shineS מנותק
        shine
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי shine
        #338

        @תודה-לבורא-עולם-0
        כל מילה!

        מותר לי לשאול איפה אתה גר?

        תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • shineS shine

          @תודה-לבורא-עולם-0
          כל מילה!

          מותר לי לשאול איפה אתה גר?

          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #339
          פוסט זה נמחק!
          shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

            פוסט זה נמחק!

            shineS מנותק
            shineS מנותק
            shine
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #340
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

              @תמים אני חייב לציין שבהחלט מגיע לנהג ציון של “חיות על הכביש”,
              מה זה המהירות הזאת כשאין לך כמעט שדה ראייה כשמשתי הצדדים חונים רכבים בצפיפות…
              ועוד באיזור הזה שכל שניה קופצים ילדים לכביש…

              אני לא שופט (ולא שוטר) ולא דן ולא קובע כלום על הנהג, אך חלילה אם היה מסתיים אחרת,
              לא יודע אם הנהג היה יוצא נקי מהסיפור על סמך הצילום הזה.

              מאירמ מנותק
              מאירמ מנותק
              מאיר
              מנהל ראשי
              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
              #341

              @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

              אני חייב לציין שבהחלט מגיע לנהג ציון של “חיות על הכביש”,

              בהחלט נהיגה לא שפויה בעליל! להערכתי ע"פ החוק מגיעה לו שלילה לחודש. @גיל

              @תמים אני חושב שכדאי שתוסיף בפוסט שלך “קשה לצפיה” בצבע בולט.

              ליצירת קשר לחץ כאן

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מאירמ מאיר

                @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                אני חייב לציין שבהחלט מגיע לנהג ציון של “חיות על הכביש”,

                בהחלט נהיגה לא שפויה בעליל! להערכתי ע"פ החוק מגיעה לו שלילה לחודש. @גיל

                @תמים אני חושב שכדאי שתוסיף בפוסט שלך “קשה לצפיה” בצבע בולט.

                ג מנותק
                ג מנותק
                גיל
                מאסטר מגיה
                כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                #342

                @מאיר אפשר בהחלט לתת לו דו"ח על נהיגה בקלות ראש,
                זה יפנק אותו ב-8 נקודות וזימון לדין. שם השלילה תהיה חזקה מאוד על הפרק.
                ברחוב כזה הייתי מפחד לנסוע על 15 קמ"ש.
                רק מראה איזה יופי בונים את הטמבון ומכסה המנוע, כך שבדר"כ אדם עף למעלה ולא למטה בפגיעה.
                תודה לבורא עולם שזה הסתיים כך.
                אגב, לא בטוח שהילד יצא בלי פגיעות. מכה כזו צריכה בדיקה רפואית.


                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • ג גיל

                  @מאיר אפשר בהחלט לתת לו דו"ח על נהיגה בקלות ראש,
                  זה יפנק אותו ב-8 נקודות וזימון לדין. שם השלילה תהיה חזקה מאוד על הפרק.
                  ברחוב כזה הייתי מפחד לנסוע על 15 קמ"ש.
                  רק מראה איזה יופי בונים את הטמבון ומכסה המנוע, כך שבדר"כ אדם עף למעלה ולא למטה בפגיעה.
                  תודה לבורא עולם שזה הסתיים כך.
                  אגב, לא בטוח שהילד יצא בלי פגיעות. מכה כזו צריכה בדיקה רפואית.

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                  #343

                  @גיל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                  מאיר אפשר בהחלט לתת לו דו"ח על נהיגה בקלות ראש,
                  זה יפנק אותו ב-8 נקודות וזימון לדין. שם השלילה תהיה חזקה מאוד על הפרק

                  זה לא מוגדר כעבירה שנפגע בה אדם? הדוח בנהיגה בקלות דעת הוא אם לא נפגע אדם.

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מאירמ מאיר

                    @גיל כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                    מאיר אפשר בהחלט לתת לו דו"ח על נהיגה בקלות ראש,
                    זה יפנק אותו ב-8 נקודות וזימון לדין. שם השלילה תהיה חזקה מאוד על הפרק

                    זה לא מוגדר כעבירה שנפגע בה אדם? הדוח בנהיגה בקלות דעת הוא אם לא נפגע אדם.

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר מגיה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                    #344

                    @מאיר גם זה בפנים.
                    בבית משפט דנים לפי הנפגעים. זו לא המתה.
                    בסה"כ גם עונשי מאסר על הפרק.
                    אגב, השלילה תהיה ל-3 חודשים, יותר מסתבר.


                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                      @תמים אני חייב לציין שבהחלט מגיע לנהג ציון של “חיות על הכביש”,
                      מה זה המהירות הזאת כשאין לך כמעט שדה ראייה כשמשתי הצדדים חונים רכבים בצפיפות…
                      ועוד באיזור הזה שכל שניה קופצים ילדים לכביש…

                      אני לא שופט (ולא שוטר) ולא דן ולא קובע כלום על הנהג, אך חלילה אם היה מסתיים אחרת,
                      לא יודע אם הנהג היה יוצא נקי מהסיפור על סמך הצילום הזה.

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #345

                      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                      כשאין לך כמעט שדה ראייה כשמשתי הצדדים חונים רכבים בצפיפות…

                      מי שהינדס את הכביש הזה והתיר לרכבים לנסוע בו, הוא זה שצריך לשבת בכלא.
                      בלי להפחית מהטירוף של הנהג הזה.

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      LexusL M 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • EBAE EBA

                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        כשאין לך כמעט שדה ראייה כשמשתי הצדדים חונים רכבים בצפיפות…

                        מי שהינדס את הכביש הזה והתיר לרכבים לנסוע בו, הוא זה שצריך לשבת בכלא.
                        בלי להפחית מהטירוף של הנהג הזה.

                        LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #346

                        @EBA כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                        כשאין לך כמעט שדה ראייה כשמשתי הצדדים חונים רכבים בצפיפות…

                        מי שהינדס את הכביש הזה והתיר לרכבים לנסוע בו, הוא זה שצריך לשבת בכלא.

                        אתה בטוח מתכוין לקישלה תחת הקיסר יר"ה

                        שיפור החיפוש ביד2

                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • LexusL Lexus

                          @EBA כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          כשאין לך כמעט שדה ראייה כשמשתי הצדדים חונים רכבים בצפיפות…

                          מי שהינדס את הכביש הזה והתיר לרכבים לנסוע בו, הוא זה שצריך לשבת בכלא.

                          אתה בטוח מתכוין לקישלה תחת הקיסר יר"ה

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #347

                          @Lexus כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                          אתה בטוח מתכוין לקישלה תחת הקיסר יר"ה

                          אה כן, ההוא ברור כבר בקבר מזמן, [אם כי יש לציין שגם לעגלות עם סוסים זה מה מי-יודע-מה בטיחותי]. אבל מישהו בעירייה או משרד התחבורה אחראי לזה גם היום.

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • EBAE EBA

                            @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            כשאין לך כמעט שדה ראייה כשמשתי הצדדים חונים רכבים בצפיפות…

                            מי שהינדס את הכביש הזה והתיר לרכבים לנסוע בו, הוא זה שצריך לשבת בכלא.
                            בלי להפחית מהטירוף של הנהג הזה.

                            M מנותק
                            M מנותק
                            MEM
                            כתב נערך לאחרונה על ידי MEM
                            #348

                            @EBA כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור "חיות על הכביש":

                            כשאין לך כמעט שדה ראייה כשמשתי הצדדים חונים רכבים בצפיפות…

                            מי שהינדס את הכביש הזה והתיר לרכבים לנסוע בו, הוא זה שצריך לשבת בכלא.
                            בלי להפחית מהטירוף של הנהג הזה.

                            למה זה היהה כביש ממש רחב
                            יכלו לעבור בו 3 גמלים אחד ליד השני🤣

                            אל תשכחו שבלי החניות בצדדים גם שני עגלות רחבות עוברות שם ביחד…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • אחרית לעמךא מנותק
                              אחרית לעמךא מנותק
                              אחרית לעמך
                              כתב נערך לאחרונה על ידי אחרית לעמך
                              #349
                              פוסט זה נמחק!
                              מיישהמ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • אחרית לעמךא אחרית לעמך

                                פוסט זה נמחק!

                                מיישהמ מנותק
                                מיישהמ מנותק
                                מיישה
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #350
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • אחרית לעמךא אחרית לעמך

                                  פוסט זה נמחק!

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  איש אמת
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי איש אמת
                                  #351
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • תמיםת מנותק
                                    תמיםת מנותק
                                    תמים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #352
                                    פוסט זה נמחק!
                                    I 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • תמיםת תמים

                                      פוסט זה נמחק!

                                      I מנותק
                                      I מנותק
                                      ITAMAR25
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #353
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תמיםת תמים

                                        פוסט זה נמחק!

                                        I מנותק
                                        I מנותק
                                        ITAMAR25
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #354
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          א.ב.
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #355

                                          נהג המרצדס מנסה להרשים
                                          q5072.mp4

                                          תודה לבורא עולם 0ת טוסוןט משה שמחהמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          3
                                          • א א.ב.

                                            נהג המרצדס מנסה להרשים
                                            q5072.mp4

                                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                            תודה לבורא עולם 0
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #356

                                            @א.ב. הבעייה היא לא רק במרצדס אלא גם ביונדאי שבלם…
                                            יונדאי מה נבהלת מהרעש…?

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • א א.ב.

                                              נהג המרצדס מנסה להרשים
                                              q5072.mp4

                                              טוסוןט מחובר
                                              טוסוןט מחובר
                                              טוסון
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                              #357

                                              @א.ב. צריך בדיקה

                                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                              (מס"י פ"א)

                                              נחייה ולא…

                                              אבי יםא מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 17
                                              • 18
                                              • 19
                                              • 20
                                              • 21
                                              • 35
                                              • 36

                                              26

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום