דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      6. רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית

      רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      72 פוסטים 34 כותבים 29.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE מחובר
        EBAE מחובר
        EBA
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
        #1

        דבר ראשון

        אם אתם לא מספיק בטוחים בעצמכם שתוכלו לעשות הכל לבד, למרות שתקבלו כאן עזרה ככל שיידרש, תוכלו לקבל הכל קומפלט אצל אחד מהמתקינים של הפורום בפריסה ארצית בתוספת מחיר שאולי תהיה שווה לכם את זה. [כך תחסכו גם את ההזמנה, ההמתנה, התלאות עם המכס, משרד התחבורה ומשרד התקשורת].
        אם יש לכם “ידיים” ומוטיבציה - המדריך דלהלן הוא בשבילכם.
        מה לא כדאי לעשות: אל תזמינו לבד ואז תפנו למתקינים להתקנה, הם [אנחנו…] מאוד לא אוהבים את זה, לא תקבלו שום אחריות, וגם לא תחסכו הרבה.
        ועוד משהו שלא כדאי לעשות - לעבור אחד אחד בין המתקינים ולנסות להוריד במחיר, אנחנו מתואמים, ויש לנו רשימה שחורה של נודניקים…

        אפשר לעבור דבר ראשון על המדריך הזה, משם הכל התחיל בעצם, בגרסה הראשונה שלו אי אז.

        אבל אני אבין אתכם לגמרי אם תרצו לקרוא את זה בסגנון שלי… אז נתחיל.

        כל מולטימדיה מורכבת מכמה חלקים:

        1. המסך עצמו, כמובן.
        2. כבלים לחיבור מהיר ונוח לרכב [עם המסך מגיע כבל אוניברסלי לחתוך כל חוט בנפרד - לא מומלץ בכלל].
        3. פאנל פלסטיק להתאמת המערכת לשבת יפה ברכב שלכם כאילו נולדה עמו מימים ימימה.
        4. בחלק מהרכבים - קנבס. בספויילר יועתק ההסבר של מיישה מה זה ומתי צריך את זה.

        שאלה חשובה: מה זה קנבס, ומתי צריך אותו??
        אז קנבס הוא בעצם מרובע שחור קטן, הריבוע הזה, הוא בעצם מתווך בין מערכת המולטימדיה לבין מחשב הרכב, לרוב זה ממש מקל על ההתקנה, זה מגדיר אוטומטית כפתורי הגה, מצלמת רוורס, חיווי דלתות, תצוגת מיזוג אוויר, ועוד.
        מתי צריך אותו? אז זה ממש אינדוידואלי, למשל הצרפתיות, כבר מ2005 בערך היו עם זה, טויוטה זה התחיל מ2012 בערך.
        איך נדע האם אצלינו הוא נצרך? קודם כל זה כמעט תמיד רק כשיש מסך ברכב, ולא רק כפתורי רדיו, כשרואים חיווי כלשהו של המערכת על המסך, דלתות, מיזוג, טמפרטורה וכדו’, אנו יודעים שצריך קנבס.

        חלק א’ - המערכת

        איזו רמה של מערכת אני צריך?

        בכל מערכת שאנחנו מחפשים יש כמה מאפיינים עיקריים.

        1. כניסה לסים ישיר - במערכות הטובות יש כניסה לסים, בדפוקות יש רק USB אליו מחברים סטיק. ההבדל הוא שמים וארץ, כשמפעילים את הרכב הסטיק מתחיל לקבל חשמל, מתעורר, מודה אני, נטילת ידיים, מתחבר לאינטרנט, מפעיל וויפי, מתחבר למערכת… במערכת עם הסים תוך מספר שניות יש רשת.
        2. כמות הליבות - במערכות הדפוקות יש 4 ליבות, בטובות יש 8 ומעלה. מי שרוצה שהוויז יעבוד נורמלי ולא יגרום לו לומר בטעות כל מיני מילים לא יפות - לא לגעת ב4, רק ב8. האלה עם ה10 זה למגזימים.
        3. ג’יגה ראם - בדפוקות בדרך כלל יש 1, שזה זבל למיחזור. בTS18 יש בדרך כלל 2, ובשילוב עם ה8 ליבות זה עושה את העבודה. ויש גם עם 4. בTS10 יש 4 ומעלה. ה6 ג’יגה ויותר זה שוב למגזימים.
        4. מהירות מעבד - זה נמדד בGHZ, בדפוקות בכלל לא כתוב את הנתון הזה, בTS18 זה 1.6 ובTS10 זה 2.0.

        והמסקנה בקיצור:

        • לשימוש רגיל של וויז, פנגו, רדיו, מוזיקה ואולי עוד משהו קטן - TS18
        • לשימוש רק בשביל רדיו ומצלמת רוורס - אפשר לקנות את המערכות הדפוקות, כנסו לאליאקספרס וחפשו את הכי זול. לדעתי - לא מומלץ, כי אם כבר עשיתם מולטימדיה תעשו גם וויז.
        • לשימוש נרחב של עוד כמה וכמה אפליקציות, או למעוניינים להשקיע - כדאי לקנות TS10
        • למגזימים - יש גם TS20, לדעתי מיותר.

        מאיפה להזמין מערכת?

        תשובה: המוכר שכרגע כדאי להזמין ממנו הוא STWEI, לאחרונה הוא הגזים עם המחיר, אבל אין כל כך ברירה.
        כאן יופיעו בל"נ הקישורים העדכניים.

        קישור מס’ 1

        זמין כל הזמן, שימו לב איזה דגם בוחרים, יש כאן גם את הדפוקים וגם את הטובים.

        קישור מס’ 2

        זמין בעיקר בזמני מבצעים.

        קישור מס’ 3

        אותו דבר, לפעמים יותר זול.

        קישור למגזימים

        מערכת עם מסך 4K, בינה מלאכותית ושאר ירקות יקרות. וכמובן עם מס.

        לרכבים חדישים

        רכבים שיש בהם מסך מובנה שמיועד לחיבור לסמארטפון, יש פתרון בשם “קופסת אנדרואיד” שבעצם נותן את הפונקציה של חיבור סמארטפון.
        המעלה בזה היא שזה ללא התקנה ופשוט לחבר ולהפעיל, החסרון הוא שזה יופיע על גבי המסך הקיים שיש ברכב שהוא בדרך כלל קטן ופחות איכותי ממערכת חדשה.
        לא כדאי לקנות את הזולים, הם לא שווים כלום. זה מה שמומלץ מניסיון [המחיר שלו משתנה כל הזמן]

        או את זה, אותו רעיון, לפעמים יותר זול

        חלק ב’ - מצלמת רוורס

        מצלמה פשוטה

        מצלמה איכותית - הדגם היקר

        חלק ג’ - הפאנל והחיבורים - בעריכה

        במדריך הנ"ל של מיישה יש רשימת חנויות פאנלים מומלצות, והסבר מצולם איך מוצאים שם פאנל לרכב שלכם. למעשה הציבור לא השתמש בזה, אם מחמת עצלות ואם מחמת חוסר ביטחון שזה יתאים באמת לרכב שלהם. חשש הגיוני.
        בכל מקרה החנות המועדפת עליי היא זו, מוכר מאוד יעיל שאפשר לשלוח לו תמונה ולשאול מה מתאים.

        להלן רשימת קישורים לפאנלים מניסיון אישי שלי, עם ציון נקודות הקשורות להתקנה.

        אם מישהו מבקש מולטימדיה לאחד מאלה, אפשר להפנות אותו לכאן.
        לחיצה על התמונה מובילה לקישור, כמובן.
        נתחיל עם כל סוגי הטויוטה, שזה גם מבוקש וגם קל להתקנה, ונמשיך עם השאר.

        טויוטה קורולה 2008-2012


        הכבל הוא כבל פשוט של טויוטה עם שלושה חיבורים, כך שייתכן שתמצאו אותו יותר זול בכמה שקלים מאשר ההפרש כאן בין עם הכבל לבלי הכבל.
        למשל כאן קחו את הכבל הכי פשוט שם.רמת קושי התקנה: קל.
        אופן התקנה: מפרקים את שני הפסים הכסופים בשני הצדדים, תחתיהם יש ארבעה ברגים הדורשים מפתח משושה 10 מ"מ, ואז פשוט שולפים את הרדיו הישן טיפה בכוח.
        צריך להעביר את תריסי המזגן וכפתור החירום מהפלסטיק הישן לחדש.
        מידע נוסף: יש גם פאנל שהוא רק מסגרת של המסך עצמו, אבל בכל זאת מומלץ להזמין את הגדול הזה משום שהפלסטיק למעלה בדרך כלל נשבר ומתפורר כשמתחילים לפרק.
        בדגמים ללא כפתורי הגה, אחד מהחיבורים הלבנים יישאר מיותם.

        טויוטה פריוס 2009 - 2015


        כבל -
        יש גם פאנל של 9 אינצ’, לא מומלץ בכלל. כדאי לקחת את זה עם מערכת 9 אינצ’ ומקטין, או מערכת 10 אינצ’.
        רמת קושי: בינוני
        אופן ההתקנה: להתחיל את הפירוק ממשיכת הקונסולה האמצעית, של כל הפלסטיק שסביב ידית ההילוכים כולל התא שאחריו, אח"כ יש 4 ברגים 10 מ"מ.

        טויוטה פריוס 2016 ומעלה

        טויוטה פריוס 2006 - 2009

        התקנה מסובכת ומעצבנת, בנוסף יש להזמין את התריסים של המזגן שמאה אחוז יישברו בעת הפירוק, אם הם לא שבורים כבר

        טויוטה פריוס פלוס


        כבל מכאן

        דגם FOR new Toyota High
        או מכאן

        דגם FT-RZ-01 cable set

        טויוטה אוריס 2016 - 2018


        שימו לב - לא להזמין משם את הכבל, להזמין את הכבל עם הקנבס בנפרד.

        טויוטה וורסו


        ברוב הוורסו כדאי לקנות מכאן רק את המסגרת, וכבל קנבס בנפרד

        התקנה קלה ומהנה. ראה בהוראות של הקורולה, אותו רעיון.

        טויוטה קורולה חדשה [2019 ומעלה]

        זה פאנל מניסיון:

        ככל הנראה בקורולה החדשות צריך קנבס B
        בפאנל הזה צריך לפרק את המסך מהמעבד, או לעשות עם מצית שקע בפלסטיק כדי שיהיה מקום לאנטנה של הרדיו, או להזמין במקומו את הפאנל הזה, שהוא לא מניסיון, אבל כנראה מתאים, ובו יש מקום לאנטנה:

        מה שכן, בפאנל השני נראה שזה הכבלים הקודמים של טויוטה שלא בטוח מתאימים לחדשות. [משום מה, כל אלה שמוכרים את הפאנל מהסוג המרווח, מביאים איתו את הכבל הישן]. סימן ההיכר של החדש הוא חיבור אחד בצבע שחור, ולא כולם לבנים כמו הקודם.
        אפשר לקנות את הכבל והקנבס בנפרד מכאן

        שימו לב ששני הפאנלים הם 10 אינצ’, אז ציך מערכת בגודל מתאים, או מתאם.

        מאזדה 5 ישן

        הונדה אינסייט

        צריך לפרק את הפלסטיק של המאפרה מלמטה ולהוציא בזווית מסובכת בורג אחד 10 מ"מ, בלי זה אין סיכוי לפרק את הרדיו המקורי.

        הונדה סיוויק


        זה לדגם הקלאסי של סיוויק סדאן, לא לכל הדגמי ספורט וההאצ’בק השונים והמשונים.

        מיצובישי אאוטלנדר עד 2011


        או זה

        מיצובישי אאוטלנדר 2011 עד 2018


        יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
        ברכבים שכבר יש מולטימדיה ישנה, יכולה להיות התקנה מסובכת עם פקעת של חוטים בלתי אפשרית, סתירות בצבעים וקצרים שרק מתקין של גיל קאר יכול לעשות.
        כמובן לבחור LHD

        מיצובישי אאוטלנדר גם מעל 2018


        יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
        כמובן לבחור LHD

        קיה פורטה


        תסתכלו על הפאנל החדש איפה יש חור לבורג, יש בורג כזה בפאנל הישן, שימו לב להוציא אותו ולא לשבור סתם.

        קיה סול


        אל תנסו להתקין שם מצלמת רוורס, באמת שלא.

        יונדאי איוניק


        לא לנסות לחבר את הUSB המקורי, זה יכול לדפוק את המערכת לגמרי.
        בשביל לחבר את המצלמת רוורס צריך לעקוף את הקנבס, למתקדמים.

        יונדאי i30 עד סוף 2012


        או זה, שניהם יקרים, זה פאנל ממש ענק

        שימו לב לצורת כפתורי המזגן אצלכם.

        יונדאי i30 חדש


        ויש עוד אחד שנראה אותו דבר, יותר זול, לא מניסיון, אני הייתי מנסה

        יונדאי אקסנט ישן

        דאצ’יה לודג’י

        דייהטסו סיריון


        הכבל הוא כבל פשוט של טויוטה עם שלושה חיבורים, כך שייתכן שתמצאו אותו יותר זול בכמה שקלים מאשר ההפרש כאן בין עם הכבל לבלי הכבל.
        למשל כאן קחו את הכבל הכי פשוט שם.

        ניסאן טידה

        סוזוקי אלטו


        יש כסוף או שחור לבחירה

        סוזוקי קרואוסובר

        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
        050-4133851
        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

        דני מערכותד A דוד 100ד TDIT יוסי לויי 8 תגובות תגובה אחרונה
        41
        • EBAE EBA מחק נושא זה
        • EBAE EBA שחזר נושא זה
        • EBAE EBA התייחס לנושא זה
        • EBAE EBA

          דבר ראשון

          אם אתם לא מספיק בטוחים בעצמכם שתוכלו לעשות הכל לבד, למרות שתקבלו כאן עזרה ככל שיידרש, תוכלו לקבל הכל קומפלט אצל אחד מהמתקינים של הפורום בפריסה ארצית בתוספת מחיר שאולי תהיה שווה לכם את זה. [כך תחסכו גם את ההזמנה, ההמתנה, התלאות עם המכס, משרד התחבורה ומשרד התקשורת].
          אם יש לכם “ידיים” ומוטיבציה - המדריך דלהלן הוא בשבילכם.
          מה לא כדאי לעשות: אל תזמינו לבד ואז תפנו למתקינים להתקנה, הם [אנחנו…] מאוד לא אוהבים את זה, לא תקבלו שום אחריות, וגם לא תחסכו הרבה.
          ועוד משהו שלא כדאי לעשות - לעבור אחד אחד בין המתקינים ולנסות להוריד במחיר, אנחנו מתואמים, ויש לנו רשימה שחורה של נודניקים…

          אפשר לעבור דבר ראשון על המדריך הזה, משם הכל התחיל בעצם, בגרסה הראשונה שלו אי אז.

          אבל אני אבין אתכם לגמרי אם תרצו לקרוא את זה בסגנון שלי… אז נתחיל.

          כל מולטימדיה מורכבת מכמה חלקים:

          1. המסך עצמו, כמובן.
          2. כבלים לחיבור מהיר ונוח לרכב [עם המסך מגיע כבל אוניברסלי לחתוך כל חוט בנפרד - לא מומלץ בכלל].
          3. פאנל פלסטיק להתאמת המערכת לשבת יפה ברכב שלכם כאילו נולדה עמו מימים ימימה.
          4. בחלק מהרכבים - קנבס. בספויילר יועתק ההסבר של מיישה מה זה ומתי צריך את זה.

          שאלה חשובה: מה זה קנבס, ומתי צריך אותו??
          אז קנבס הוא בעצם מרובע שחור קטן, הריבוע הזה, הוא בעצם מתווך בין מערכת המולטימדיה לבין מחשב הרכב, לרוב זה ממש מקל על ההתקנה, זה מגדיר אוטומטית כפתורי הגה, מצלמת רוורס, חיווי דלתות, תצוגת מיזוג אוויר, ועוד.
          מתי צריך אותו? אז זה ממש אינדוידואלי, למשל הצרפתיות, כבר מ2005 בערך היו עם זה, טויוטה זה התחיל מ2012 בערך.
          איך נדע האם אצלינו הוא נצרך? קודם כל זה כמעט תמיד רק כשיש מסך ברכב, ולא רק כפתורי רדיו, כשרואים חיווי כלשהו של המערכת על המסך, דלתות, מיזוג, טמפרטורה וכדו’, אנו יודעים שצריך קנבס.

          חלק א’ - המערכת

          איזו רמה של מערכת אני צריך?

          בכל מערכת שאנחנו מחפשים יש כמה מאפיינים עיקריים.

          1. כניסה לסים ישיר - במערכות הטובות יש כניסה לסים, בדפוקות יש רק USB אליו מחברים סטיק. ההבדל הוא שמים וארץ, כשמפעילים את הרכב הסטיק מתחיל לקבל חשמל, מתעורר, מודה אני, נטילת ידיים, מתחבר לאינטרנט, מפעיל וויפי, מתחבר למערכת… במערכת עם הסים תוך מספר שניות יש רשת.
          2. כמות הליבות - במערכות הדפוקות יש 4 ליבות, בטובות יש 8 ומעלה. מי שרוצה שהוויז יעבוד נורמלי ולא יגרום לו לומר בטעות כל מיני מילים לא יפות - לא לגעת ב4, רק ב8. האלה עם ה10 זה למגזימים.
          3. ג’יגה ראם - בדפוקות בדרך כלל יש 1, שזה זבל למיחזור. בTS18 יש בדרך כלל 2, ובשילוב עם ה8 ליבות זה עושה את העבודה. ויש גם עם 4. בTS10 יש 4 ומעלה. ה6 ג’יגה ויותר זה שוב למגזימים.
          4. מהירות מעבד - זה נמדד בGHZ, בדפוקות בכלל לא כתוב את הנתון הזה, בTS18 זה 1.6 ובTS10 זה 2.0.

          והמסקנה בקיצור:

          • לשימוש רגיל של וויז, פנגו, רדיו, מוזיקה ואולי עוד משהו קטן - TS18
          • לשימוש רק בשביל רדיו ומצלמת רוורס - אפשר לקנות את המערכות הדפוקות, כנסו לאליאקספרס וחפשו את הכי זול. לדעתי - לא מומלץ, כי אם כבר עשיתם מולטימדיה תעשו גם וויז.
          • לשימוש נרחב של עוד כמה וכמה אפליקציות, או למעוניינים להשקיע - כדאי לקנות TS10
          • למגזימים - יש גם TS20, לדעתי מיותר.

          מאיפה להזמין מערכת?

          תשובה: המוכר שכרגע כדאי להזמין ממנו הוא STWEI, לאחרונה הוא הגזים עם המחיר, אבל אין כל כך ברירה.
          כאן יופיעו בל"נ הקישורים העדכניים.

          קישור מס’ 1

          זמין כל הזמן, שימו לב איזה דגם בוחרים, יש כאן גם את הדפוקים וגם את הטובים.

          קישור מס’ 2

          זמין בעיקר בזמני מבצעים.

          קישור מס’ 3

          אותו דבר, לפעמים יותר זול.

          קישור למגזימים

          מערכת עם מסך 4K, בינה מלאכותית ושאר ירקות יקרות. וכמובן עם מס.

          לרכבים חדישים

          רכבים שיש בהם מסך מובנה שמיועד לחיבור לסמארטפון, יש פתרון בשם “קופסת אנדרואיד” שבעצם נותן את הפונקציה של חיבור סמארטפון.
          המעלה בזה היא שזה ללא התקנה ופשוט לחבר ולהפעיל, החסרון הוא שזה יופיע על גבי המסך הקיים שיש ברכב שהוא בדרך כלל קטן ופחות איכותי ממערכת חדשה.
          לא כדאי לקנות את הזולים, הם לא שווים כלום. זה מה שמומלץ מניסיון [המחיר שלו משתנה כל הזמן]

          או את זה, אותו רעיון, לפעמים יותר זול

          חלק ב’ - מצלמת רוורס

          מצלמה פשוטה

          מצלמה איכותית - הדגם היקר

          חלק ג’ - הפאנל והחיבורים - בעריכה

          במדריך הנ"ל של מיישה יש רשימת חנויות פאנלים מומלצות, והסבר מצולם איך מוצאים שם פאנל לרכב שלכם. למעשה הציבור לא השתמש בזה, אם מחמת עצלות ואם מחמת חוסר ביטחון שזה יתאים באמת לרכב שלהם. חשש הגיוני.
          בכל מקרה החנות המועדפת עליי היא זו, מוכר מאוד יעיל שאפשר לשלוח לו תמונה ולשאול מה מתאים.

          להלן רשימת קישורים לפאנלים מניסיון אישי שלי, עם ציון נקודות הקשורות להתקנה.

          אם מישהו מבקש מולטימדיה לאחד מאלה, אפשר להפנות אותו לכאן.
          לחיצה על התמונה מובילה לקישור, כמובן.
          נתחיל עם כל סוגי הטויוטה, שזה גם מבוקש וגם קל להתקנה, ונמשיך עם השאר.

          טויוטה קורולה 2008-2012


          הכבל הוא כבל פשוט של טויוטה עם שלושה חיבורים, כך שייתכן שתמצאו אותו יותר זול בכמה שקלים מאשר ההפרש כאן בין עם הכבל לבלי הכבל.
          למשל כאן קחו את הכבל הכי פשוט שם.רמת קושי התקנה: קל.
          אופן התקנה: מפרקים את שני הפסים הכסופים בשני הצדדים, תחתיהם יש ארבעה ברגים הדורשים מפתח משושה 10 מ"מ, ואז פשוט שולפים את הרדיו הישן טיפה בכוח.
          צריך להעביר את תריסי המזגן וכפתור החירום מהפלסטיק הישן לחדש.
          מידע נוסף: יש גם פאנל שהוא רק מסגרת של המסך עצמו, אבל בכל זאת מומלץ להזמין את הגדול הזה משום שהפלסטיק למעלה בדרך כלל נשבר ומתפורר כשמתחילים לפרק.
          בדגמים ללא כפתורי הגה, אחד מהחיבורים הלבנים יישאר מיותם.

          טויוטה פריוס 2009 - 2015


          כבל -
          יש גם פאנל של 9 אינצ’, לא מומלץ בכלל. כדאי לקחת את זה עם מערכת 9 אינצ’ ומקטין, או מערכת 10 אינצ’.
          רמת קושי: בינוני
          אופן ההתקנה: להתחיל את הפירוק ממשיכת הקונסולה האמצעית, של כל הפלסטיק שסביב ידית ההילוכים כולל התא שאחריו, אח"כ יש 4 ברגים 10 מ"מ.

          טויוטה פריוס 2016 ומעלה

          טויוטה פריוס 2006 - 2009

          התקנה מסובכת ומעצבנת, בנוסף יש להזמין את התריסים של המזגן שמאה אחוז יישברו בעת הפירוק, אם הם לא שבורים כבר

          טויוטה פריוס פלוס


          כבל מכאן

          דגם FOR new Toyota High
          או מכאן

          דגם FT-RZ-01 cable set

          טויוטה אוריס 2016 - 2018


          שימו לב - לא להזמין משם את הכבל, להזמין את הכבל עם הקנבס בנפרד.

          טויוטה וורסו


          ברוב הוורסו כדאי לקנות מכאן רק את המסגרת, וכבל קנבס בנפרד

          התקנה קלה ומהנה. ראה בהוראות של הקורולה, אותו רעיון.

          טויוטה קורולה חדשה [2019 ומעלה]

          זה פאנל מניסיון:

          ככל הנראה בקורולה החדשות צריך קנבס B
          בפאנל הזה צריך לפרק את המסך מהמעבד, או לעשות עם מצית שקע בפלסטיק כדי שיהיה מקום לאנטנה של הרדיו, או להזמין במקומו את הפאנל הזה, שהוא לא מניסיון, אבל כנראה מתאים, ובו יש מקום לאנטנה:

          מה שכן, בפאנל השני נראה שזה הכבלים הקודמים של טויוטה שלא בטוח מתאימים לחדשות. [משום מה, כל אלה שמוכרים את הפאנל מהסוג המרווח, מביאים איתו את הכבל הישן]. סימן ההיכר של החדש הוא חיבור אחד בצבע שחור, ולא כולם לבנים כמו הקודם.
          אפשר לקנות את הכבל והקנבס בנפרד מכאן

          שימו לב ששני הפאנלים הם 10 אינצ’, אז ציך מערכת בגודל מתאים, או מתאם.

          מאזדה 5 ישן

          הונדה אינסייט

          צריך לפרק את הפלסטיק של המאפרה מלמטה ולהוציא בזווית מסובכת בורג אחד 10 מ"מ, בלי זה אין סיכוי לפרק את הרדיו המקורי.

          הונדה סיוויק


          זה לדגם הקלאסי של סיוויק סדאן, לא לכל הדגמי ספורט וההאצ’בק השונים והמשונים.

          מיצובישי אאוטלנדר עד 2011


          או זה

          מיצובישי אאוטלנדר 2011 עד 2018


          יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
          ברכבים שכבר יש מולטימדיה ישנה, יכולה להיות התקנה מסובכת עם פקעת של חוטים בלתי אפשרית, סתירות בצבעים וקצרים שרק מתקין של גיל קאר יכול לעשות.
          כמובן לבחור LHD

          מיצובישי אאוטלנדר גם מעל 2018


          יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
          כמובן לבחור LHD

          קיה פורטה


          תסתכלו על הפאנל החדש איפה יש חור לבורג, יש בורג כזה בפאנל הישן, שימו לב להוציא אותו ולא לשבור סתם.

          קיה סול


          אל תנסו להתקין שם מצלמת רוורס, באמת שלא.

          יונדאי איוניק


          לא לנסות לחבר את הUSB המקורי, זה יכול לדפוק את המערכת לגמרי.
          בשביל לחבר את המצלמת רוורס צריך לעקוף את הקנבס, למתקדמים.

          יונדאי i30 עד סוף 2012


          או זה, שניהם יקרים, זה פאנל ממש ענק

          שימו לב לצורת כפתורי המזגן אצלכם.

          יונדאי i30 חדש


          ויש עוד אחד שנראה אותו דבר, יותר זול, לא מניסיון, אני הייתי מנסה

          יונדאי אקסנט ישן

          דאצ’יה לודג’י

          דייהטסו סיריון


          הכבל הוא כבל פשוט של טויוטה עם שלושה חיבורים, כך שייתכן שתמצאו אותו יותר זול בכמה שקלים מאשר ההפרש כאן בין עם הכבל לבלי הכבל.
          למשל כאן קחו את הכבל הכי פשוט שם.

          ניסאן טידה

          סוזוקי אלטו


          יש כסוף או שחור לבחירה

          סוזוקי קרואוסובר

          דני מערכותד מנותק
          דני מערכותד מנותק
          דני מערכות
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי דני מערכות
          #2

          @EBA

          איזה אומנות
          טוב שיש אנשים כמוך בפורום

          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
          https://did.li/MxyOf

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטונ
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
            #3

            וואו מדהים חיכיתי לזה
            [רק הסתייגות קלה, הכבל של הוורסו לא מתאים למי שיש וורסו עם מסך ומצלמה מקורית. צריך כבל עם קאנבוס, עיין כאן ]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • EBAE EBA התייחס לנושא זה
            • EBAE EBA התייחס לנושא זה
            • EBAE EBA התייחס לנושא זה
            • המאעסטרה המאעסטר התייחס לנושא זה
            • EBAE EBA התייחס לנושא זה
            • מ מוטי ירושלים התייחס לנושא זה
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מוטי 3
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              מה עם טויוטה קאמרי 2008

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מוטי 3

                מה עם טויוטה קאמרי 2008

                EBAE מחובר
                EBAE מחובר
                EBA
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מוטי-3 לא כאן.

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EBAE EBA התייחס לנושא זה
                • EBAE EBA התייחס לנושא זה
                • EBAE EBA

                  דבר ראשון

                  אם אתם לא מספיק בטוחים בעצמכם שתוכלו לעשות הכל לבד, למרות שתקבלו כאן עזרה ככל שיידרש, תוכלו לקבל הכל קומפלט אצל אחד מהמתקינים של הפורום בפריסה ארצית בתוספת מחיר שאולי תהיה שווה לכם את זה. [כך תחסכו גם את ההזמנה, ההמתנה, התלאות עם המכס, משרד התחבורה ומשרד התקשורת].
                  אם יש לכם “ידיים” ומוטיבציה - המדריך דלהלן הוא בשבילכם.
                  מה לא כדאי לעשות: אל תזמינו לבד ואז תפנו למתקינים להתקנה, הם [אנחנו…] מאוד לא אוהבים את זה, לא תקבלו שום אחריות, וגם לא תחסכו הרבה.
                  ועוד משהו שלא כדאי לעשות - לעבור אחד אחד בין המתקינים ולנסות להוריד במחיר, אנחנו מתואמים, ויש לנו רשימה שחורה של נודניקים…

                  אפשר לעבור דבר ראשון על המדריך הזה, משם הכל התחיל בעצם, בגרסה הראשונה שלו אי אז.

                  אבל אני אבין אתכם לגמרי אם תרצו לקרוא את זה בסגנון שלי… אז נתחיל.

                  כל מולטימדיה מורכבת מכמה חלקים:

                  1. המסך עצמו, כמובן.
                  2. כבלים לחיבור מהיר ונוח לרכב [עם המסך מגיע כבל אוניברסלי לחתוך כל חוט בנפרד - לא מומלץ בכלל].
                  3. פאנל פלסטיק להתאמת המערכת לשבת יפה ברכב שלכם כאילו נולדה עמו מימים ימימה.
                  4. בחלק מהרכבים - קנבס. בספויילר יועתק ההסבר של מיישה מה זה ומתי צריך את זה.

                  שאלה חשובה: מה זה קנבס, ומתי צריך אותו??
                  אז קנבס הוא בעצם מרובע שחור קטן, הריבוע הזה, הוא בעצם מתווך בין מערכת המולטימדיה לבין מחשב הרכב, לרוב זה ממש מקל על ההתקנה, זה מגדיר אוטומטית כפתורי הגה, מצלמת רוורס, חיווי דלתות, תצוגת מיזוג אוויר, ועוד.
                  מתי צריך אותו? אז זה ממש אינדוידואלי, למשל הצרפתיות, כבר מ2005 בערך היו עם זה, טויוטה זה התחיל מ2012 בערך.
                  איך נדע האם אצלינו הוא נצרך? קודם כל זה כמעט תמיד רק כשיש מסך ברכב, ולא רק כפתורי רדיו, כשרואים חיווי כלשהו של המערכת על המסך, דלתות, מיזוג, טמפרטורה וכדו’, אנו יודעים שצריך קנבס.

                  חלק א’ - המערכת

                  איזו רמה של מערכת אני צריך?

                  בכל מערכת שאנחנו מחפשים יש כמה מאפיינים עיקריים.

                  1. כניסה לסים ישיר - במערכות הטובות יש כניסה לסים, בדפוקות יש רק USB אליו מחברים סטיק. ההבדל הוא שמים וארץ, כשמפעילים את הרכב הסטיק מתחיל לקבל חשמל, מתעורר, מודה אני, נטילת ידיים, מתחבר לאינטרנט, מפעיל וויפי, מתחבר למערכת… במערכת עם הסים תוך מספר שניות יש רשת.
                  2. כמות הליבות - במערכות הדפוקות יש 4 ליבות, בטובות יש 8 ומעלה. מי שרוצה שהוויז יעבוד נורמלי ולא יגרום לו לומר בטעות כל מיני מילים לא יפות - לא לגעת ב4, רק ב8. האלה עם ה10 זה למגזימים.
                  3. ג’יגה ראם - בדפוקות בדרך כלל יש 1, שזה זבל למיחזור. בTS18 יש בדרך כלל 2, ובשילוב עם ה8 ליבות זה עושה את העבודה. ויש גם עם 4. בTS10 יש 4 ומעלה. ה6 ג’יגה ויותר זה שוב למגזימים.
                  4. מהירות מעבד - זה נמדד בGHZ, בדפוקות בכלל לא כתוב את הנתון הזה, בTS18 זה 1.6 ובTS10 זה 2.0.

                  והמסקנה בקיצור:

                  • לשימוש רגיל של וויז, פנגו, רדיו, מוזיקה ואולי עוד משהו קטן - TS18
                  • לשימוש רק בשביל רדיו ומצלמת רוורס - אפשר לקנות את המערכות הדפוקות, כנסו לאליאקספרס וחפשו את הכי זול. לדעתי - לא מומלץ, כי אם כבר עשיתם מולטימדיה תעשו גם וויז.
                  • לשימוש נרחב של עוד כמה וכמה אפליקציות, או למעוניינים להשקיע - כדאי לקנות TS10
                  • למגזימים - יש גם TS20, לדעתי מיותר.

                  מאיפה להזמין מערכת?

                  תשובה: המוכר שכרגע כדאי להזמין ממנו הוא STWEI, לאחרונה הוא הגזים עם המחיר, אבל אין כל כך ברירה.
                  כאן יופיעו בל"נ הקישורים העדכניים.

                  קישור מס’ 1

                  זמין כל הזמן, שימו לב איזה דגם בוחרים, יש כאן גם את הדפוקים וגם את הטובים.

                  קישור מס’ 2

                  זמין בעיקר בזמני מבצעים.

                  קישור מס’ 3

                  אותו דבר, לפעמים יותר זול.

                  קישור למגזימים

                  מערכת עם מסך 4K, בינה מלאכותית ושאר ירקות יקרות. וכמובן עם מס.

                  לרכבים חדישים

                  רכבים שיש בהם מסך מובנה שמיועד לחיבור לסמארטפון, יש פתרון בשם “קופסת אנדרואיד” שבעצם נותן את הפונקציה של חיבור סמארטפון.
                  המעלה בזה היא שזה ללא התקנה ופשוט לחבר ולהפעיל, החסרון הוא שזה יופיע על גבי המסך הקיים שיש ברכב שהוא בדרך כלל קטן ופחות איכותי ממערכת חדשה.
                  לא כדאי לקנות את הזולים, הם לא שווים כלום. זה מה שמומלץ מניסיון [המחיר שלו משתנה כל הזמן]

                  או את זה, אותו רעיון, לפעמים יותר זול

                  חלק ב’ - מצלמת רוורס

                  מצלמה פשוטה

                  מצלמה איכותית - הדגם היקר

                  חלק ג’ - הפאנל והחיבורים - בעריכה

                  במדריך הנ"ל של מיישה יש רשימת חנויות פאנלים מומלצות, והסבר מצולם איך מוצאים שם פאנל לרכב שלכם. למעשה הציבור לא השתמש בזה, אם מחמת עצלות ואם מחמת חוסר ביטחון שזה יתאים באמת לרכב שלהם. חשש הגיוני.
                  בכל מקרה החנות המועדפת עליי היא זו, מוכר מאוד יעיל שאפשר לשלוח לו תמונה ולשאול מה מתאים.

                  להלן רשימת קישורים לפאנלים מניסיון אישי שלי, עם ציון נקודות הקשורות להתקנה.

                  אם מישהו מבקש מולטימדיה לאחד מאלה, אפשר להפנות אותו לכאן.
                  לחיצה על התמונה מובילה לקישור, כמובן.
                  נתחיל עם כל סוגי הטויוטה, שזה גם מבוקש וגם קל להתקנה, ונמשיך עם השאר.

                  טויוטה קורולה 2008-2012


                  הכבל הוא כבל פשוט של טויוטה עם שלושה חיבורים, כך שייתכן שתמצאו אותו יותר זול בכמה שקלים מאשר ההפרש כאן בין עם הכבל לבלי הכבל.
                  למשל כאן קחו את הכבל הכי פשוט שם.רמת קושי התקנה: קל.
                  אופן התקנה: מפרקים את שני הפסים הכסופים בשני הצדדים, תחתיהם יש ארבעה ברגים הדורשים מפתח משושה 10 מ"מ, ואז פשוט שולפים את הרדיו הישן טיפה בכוח.
                  צריך להעביר את תריסי המזגן וכפתור החירום מהפלסטיק הישן לחדש.
                  מידע נוסף: יש גם פאנל שהוא רק מסגרת של המסך עצמו, אבל בכל זאת מומלץ להזמין את הגדול הזה משום שהפלסטיק למעלה בדרך כלל נשבר ומתפורר כשמתחילים לפרק.
                  בדגמים ללא כפתורי הגה, אחד מהחיבורים הלבנים יישאר מיותם.

                  טויוטה פריוס 2009 - 2015


                  כבל -
                  יש גם פאנל של 9 אינצ’, לא מומלץ בכלל. כדאי לקחת את זה עם מערכת 9 אינצ’ ומקטין, או מערכת 10 אינצ’.
                  רמת קושי: בינוני
                  אופן ההתקנה: להתחיל את הפירוק ממשיכת הקונסולה האמצעית, של כל הפלסטיק שסביב ידית ההילוכים כולל התא שאחריו, אח"כ יש 4 ברגים 10 מ"מ.

                  טויוטה פריוס 2016 ומעלה

                  טויוטה פריוס 2006 - 2009

                  התקנה מסובכת ומעצבנת, בנוסף יש להזמין את התריסים של המזגן שמאה אחוז יישברו בעת הפירוק, אם הם לא שבורים כבר

                  טויוטה פריוס פלוס


                  כבל מכאן

                  דגם FOR new Toyota High
                  או מכאן

                  דגם FT-RZ-01 cable set

                  טויוטה אוריס 2016 - 2018


                  שימו לב - לא להזמין משם את הכבל, להזמין את הכבל עם הקנבס בנפרד.

                  טויוטה וורסו


                  ברוב הוורסו כדאי לקנות מכאן רק את המסגרת, וכבל קנבס בנפרד

                  התקנה קלה ומהנה. ראה בהוראות של הקורולה, אותו רעיון.

                  טויוטה קורולה חדשה [2019 ומעלה]

                  זה פאנל מניסיון:

                  ככל הנראה בקורולה החדשות צריך קנבס B
                  בפאנל הזה צריך לפרק את המסך מהמעבד, או לעשות עם מצית שקע בפלסטיק כדי שיהיה מקום לאנטנה של הרדיו, או להזמין במקומו את הפאנל הזה, שהוא לא מניסיון, אבל כנראה מתאים, ובו יש מקום לאנטנה:

                  מה שכן, בפאנל השני נראה שזה הכבלים הקודמים של טויוטה שלא בטוח מתאימים לחדשות. [משום מה, כל אלה שמוכרים את הפאנל מהסוג המרווח, מביאים איתו את הכבל הישן]. סימן ההיכר של החדש הוא חיבור אחד בצבע שחור, ולא כולם לבנים כמו הקודם.
                  אפשר לקנות את הכבל והקנבס בנפרד מכאן

                  שימו לב ששני הפאנלים הם 10 אינצ’, אז ציך מערכת בגודל מתאים, או מתאם.

                  מאזדה 5 ישן

                  הונדה אינסייט

                  צריך לפרק את הפלסטיק של המאפרה מלמטה ולהוציא בזווית מסובכת בורג אחד 10 מ"מ, בלי זה אין סיכוי לפרק את הרדיו המקורי.

                  הונדה סיוויק


                  זה לדגם הקלאסי של סיוויק סדאן, לא לכל הדגמי ספורט וההאצ’בק השונים והמשונים.

                  מיצובישי אאוטלנדר עד 2011


                  או זה

                  מיצובישי אאוטלנדר 2011 עד 2018


                  יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
                  ברכבים שכבר יש מולטימדיה ישנה, יכולה להיות התקנה מסובכת עם פקעת של חוטים בלתי אפשרית, סתירות בצבעים וקצרים שרק מתקין של גיל קאר יכול לעשות.
                  כמובן לבחור LHD

                  מיצובישי אאוטלנדר גם מעל 2018


                  יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
                  כמובן לבחור LHD

                  קיה פורטה


                  תסתכלו על הפאנל החדש איפה יש חור לבורג, יש בורג כזה בפאנל הישן, שימו לב להוציא אותו ולא לשבור סתם.

                  קיה סול


                  אל תנסו להתקין שם מצלמת רוורס, באמת שלא.

                  יונדאי איוניק


                  לא לנסות לחבר את הUSB המקורי, זה יכול לדפוק את המערכת לגמרי.
                  בשביל לחבר את המצלמת רוורס צריך לעקוף את הקנבס, למתקדמים.

                  יונדאי i30 עד סוף 2012


                  או זה, שניהם יקרים, זה פאנל ממש ענק

                  שימו לב לצורת כפתורי המזגן אצלכם.

                  יונדאי i30 חדש


                  ויש עוד אחד שנראה אותו דבר, יותר זול, לא מניסיון, אני הייתי מנסה

                  יונדאי אקסנט ישן

                  דאצ’יה לודג’י

                  דייהטסו סיריון


                  הכבל הוא כבל פשוט של טויוטה עם שלושה חיבורים, כך שייתכן שתמצאו אותו יותר זול בכמה שקלים מאשר ההפרש כאן בין עם הכבל לבלי הכבל.
                  למשל כאן קחו את הכבל הכי פשוט שם.

                  ניסאן טידה

                  סוזוקי אלטו


                  יש כסוף או שחור לבחירה

                  סוזוקי קרואוסובר

                  A מנותק
                  A מנותק
                  ADMIN 770
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  פוסט מושקע מאוד מאוד
                  אולי כדאי גם להכניס את העניין של הסינון קיידראויד שהציבור יידע לאיזה מסכים זה מתאים ולאיזה לא.
                  רק מציע

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • EBAE EBA התייחס לנושא זה
                  • A ADMIN 770

                    פוסט מושקע מאוד מאוד
                    אולי כדאי גם להכניס את העניין של הסינון קיידראויד שהציבור יידע לאיזה מסכים זה מתאים ולאיזה לא.
                    רק מציע

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אוייבר חוכם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    מה עם מיצובישי גרנדיס?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אני אני אני
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
                      #8

                      @EBA להתעניינות למה לא להתקין מצלמה לקיה סול?
                      ומה התכוונת לעקוף את הקנבס ביונדאי איוניק בשביל המצלמה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אוייבר חוכם

                        מה עם מיצובישי גרנדיס?

                        א מחובר
                        א מחובר
                        איש גמזו
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אוייבר-חוכם כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

                        מה עם מיצובישי גרנדיס?

                        עיין כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח מנותק
                          ח מנותק
                          חכם באשי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          מיצובישי אאוטלנדר עד 2018

                          יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
                          ברכבים שכבר יש מולטימדיה ישנה, יכולה להיות התקנה מסובכת עם פקעת של חוטים בלתי אפשרית, סתירות בצבעים וקצרים שרק מתקין של גיל קאר יכול לעשות.
                          @EBA אז למי שיש ‘ידים טובות’ לא מומלץ?
                          מי מתמחה בזה ומומלץ אזור ראש העין?

                          EBAE אלוף העולם 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • Israel MeirI מחובר
                            Israel MeirI מחובר
                            Israel Meir
                            כתב נערך לאחרונה על ידי Israel Meir
                            #11

                            למי שרוצה להזמין את הTS18 חשוב להחליף את התשלום לדולרים וכך עם קופונים זה יוצא מתחת ל75 דולר ולא יהיה חיוב מכס

                            K תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ח חכם באשי

                              מיצובישי אאוטלנדר עד 2018

                              יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
                              ברכבים שכבר יש מולטימדיה ישנה, יכולה להיות התקנה מסובכת עם פקעת של חוטים בלתי אפשרית, סתירות בצבעים וקצרים שרק מתקין של גיל קאר יכול לעשות.
                              @EBA אז למי שיש ‘ידים טובות’ לא מומלץ?
                              מי מתמחה בזה ומומלץ אזור ראש העין?

                              EBAE מחובר
                              EBAE מחובר
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @חכם-באשי אני עושה במודיעין עילית

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Israel MeirI Israel Meir

                                למי שרוצה להזמין את הTS18 חשוב להחליף את התשלום לדולרים וכך עם קופונים זה יוצא מתחת ל75 דולר ולא יהיה חיוב מכס

                                K מנותק
                                K מנותק
                                klopkk
                                כתב נערך לאחרונה על ידי klopkk
                                #13

                                @Israel-Meir איפה מצאת בפחות מ75 דולר? (אלא אם דיברת על ה2 32 שיש לי אותו והוא ממש חלש)

                                Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • K klopkk

                                  @Israel-Meir איפה מצאת בפחות מ75 דולר? (אלא אם דיברת על ה2 32 שיש לי אותו והוא ממש חלש)

                                  Israel MeirI מחובר
                                  Israel MeirI מחובר
                                  Israel Meir
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי Israel Meir
                                  #14
                                  פוסט זה נמחק!
                                  K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • EBAE EBA

                                    דבר ראשון

                                    אם אתם לא מספיק בטוחים בעצמכם שתוכלו לעשות הכל לבד, למרות שתקבלו כאן עזרה ככל שיידרש, תוכלו לקבל הכל קומפלט אצל אחד מהמתקינים של הפורום בפריסה ארצית בתוספת מחיר שאולי תהיה שווה לכם את זה. [כך תחסכו גם את ההזמנה, ההמתנה, התלאות עם המכס, משרד התחבורה ומשרד התקשורת].
                                    אם יש לכם “ידיים” ומוטיבציה - המדריך דלהלן הוא בשבילכם.
                                    מה לא כדאי לעשות: אל תזמינו לבד ואז תפנו למתקינים להתקנה, הם [אנחנו…] מאוד לא אוהבים את זה, לא תקבלו שום אחריות, וגם לא תחסכו הרבה.
                                    ועוד משהו שלא כדאי לעשות - לעבור אחד אחד בין המתקינים ולנסות להוריד במחיר, אנחנו מתואמים, ויש לנו רשימה שחורה של נודניקים…

                                    אפשר לעבור דבר ראשון על המדריך הזה, משם הכל התחיל בעצם, בגרסה הראשונה שלו אי אז.

                                    אבל אני אבין אתכם לגמרי אם תרצו לקרוא את זה בסגנון שלי… אז נתחיל.

                                    כל מולטימדיה מורכבת מכמה חלקים:

                                    1. המסך עצמו, כמובן.
                                    2. כבלים לחיבור מהיר ונוח לרכב [עם המסך מגיע כבל אוניברסלי לחתוך כל חוט בנפרד - לא מומלץ בכלל].
                                    3. פאנל פלסטיק להתאמת המערכת לשבת יפה ברכב שלכם כאילו נולדה עמו מימים ימימה.
                                    4. בחלק מהרכבים - קנבס. בספויילר יועתק ההסבר של מיישה מה זה ומתי צריך את זה.

                                    שאלה חשובה: מה זה קנבס, ומתי צריך אותו??
                                    אז קנבס הוא בעצם מרובע שחור קטן, הריבוע הזה, הוא בעצם מתווך בין מערכת המולטימדיה לבין מחשב הרכב, לרוב זה ממש מקל על ההתקנה, זה מגדיר אוטומטית כפתורי הגה, מצלמת רוורס, חיווי דלתות, תצוגת מיזוג אוויר, ועוד.
                                    מתי צריך אותו? אז זה ממש אינדוידואלי, למשל הצרפתיות, כבר מ2005 בערך היו עם זה, טויוטה זה התחיל מ2012 בערך.
                                    איך נדע האם אצלינו הוא נצרך? קודם כל זה כמעט תמיד רק כשיש מסך ברכב, ולא רק כפתורי רדיו, כשרואים חיווי כלשהו של המערכת על המסך, דלתות, מיזוג, טמפרטורה וכדו’, אנו יודעים שצריך קנבס.

                                    חלק א’ - המערכת

                                    איזו רמה של מערכת אני צריך?

                                    בכל מערכת שאנחנו מחפשים יש כמה מאפיינים עיקריים.

                                    1. כניסה לסים ישיר - במערכות הטובות יש כניסה לסים, בדפוקות יש רק USB אליו מחברים סטיק. ההבדל הוא שמים וארץ, כשמפעילים את הרכב הסטיק מתחיל לקבל חשמל, מתעורר, מודה אני, נטילת ידיים, מתחבר לאינטרנט, מפעיל וויפי, מתחבר למערכת… במערכת עם הסים תוך מספר שניות יש רשת.
                                    2. כמות הליבות - במערכות הדפוקות יש 4 ליבות, בטובות יש 8 ומעלה. מי שרוצה שהוויז יעבוד נורמלי ולא יגרום לו לומר בטעות כל מיני מילים לא יפות - לא לגעת ב4, רק ב8. האלה עם ה10 זה למגזימים.
                                    3. ג’יגה ראם - בדפוקות בדרך כלל יש 1, שזה זבל למיחזור. בTS18 יש בדרך כלל 2, ובשילוב עם ה8 ליבות זה עושה את העבודה. ויש גם עם 4. בTS10 יש 4 ומעלה. ה6 ג’יגה ויותר זה שוב למגזימים.
                                    4. מהירות מעבד - זה נמדד בGHZ, בדפוקות בכלל לא כתוב את הנתון הזה, בTS18 זה 1.6 ובTS10 זה 2.0.

                                    והמסקנה בקיצור:

                                    • לשימוש רגיל של וויז, פנגו, רדיו, מוזיקה ואולי עוד משהו קטן - TS18
                                    • לשימוש רק בשביל רדיו ומצלמת רוורס - אפשר לקנות את המערכות הדפוקות, כנסו לאליאקספרס וחפשו את הכי זול. לדעתי - לא מומלץ, כי אם כבר עשיתם מולטימדיה תעשו גם וויז.
                                    • לשימוש נרחב של עוד כמה וכמה אפליקציות, או למעוניינים להשקיע - כדאי לקנות TS10
                                    • למגזימים - יש גם TS20, לדעתי מיותר.

                                    מאיפה להזמין מערכת?

                                    תשובה: המוכר שכרגע כדאי להזמין ממנו הוא STWEI, לאחרונה הוא הגזים עם המחיר, אבל אין כל כך ברירה.
                                    כאן יופיעו בל"נ הקישורים העדכניים.

                                    קישור מס’ 1

                                    זמין כל הזמן, שימו לב איזה דגם בוחרים, יש כאן גם את הדפוקים וגם את הטובים.

                                    קישור מס’ 2

                                    זמין בעיקר בזמני מבצעים.

                                    קישור מס’ 3

                                    אותו דבר, לפעמים יותר זול.

                                    קישור למגזימים

                                    מערכת עם מסך 4K, בינה מלאכותית ושאר ירקות יקרות. וכמובן עם מס.

                                    לרכבים חדישים

                                    רכבים שיש בהם מסך מובנה שמיועד לחיבור לסמארטפון, יש פתרון בשם “קופסת אנדרואיד” שבעצם נותן את הפונקציה של חיבור סמארטפון.
                                    המעלה בזה היא שזה ללא התקנה ופשוט לחבר ולהפעיל, החסרון הוא שזה יופיע על גבי המסך הקיים שיש ברכב שהוא בדרך כלל קטן ופחות איכותי ממערכת חדשה.
                                    לא כדאי לקנות את הזולים, הם לא שווים כלום. זה מה שמומלץ מניסיון [המחיר שלו משתנה כל הזמן]

                                    או את זה, אותו רעיון, לפעמים יותר זול

                                    חלק ב’ - מצלמת רוורס

                                    מצלמה פשוטה

                                    מצלמה איכותית - הדגם היקר

                                    חלק ג’ - הפאנל והחיבורים - בעריכה

                                    במדריך הנ"ל של מיישה יש רשימת חנויות פאנלים מומלצות, והסבר מצולם איך מוצאים שם פאנל לרכב שלכם. למעשה הציבור לא השתמש בזה, אם מחמת עצלות ואם מחמת חוסר ביטחון שזה יתאים באמת לרכב שלהם. חשש הגיוני.
                                    בכל מקרה החנות המועדפת עליי היא זו, מוכר מאוד יעיל שאפשר לשלוח לו תמונה ולשאול מה מתאים.

                                    להלן רשימת קישורים לפאנלים מניסיון אישי שלי, עם ציון נקודות הקשורות להתקנה.

                                    אם מישהו מבקש מולטימדיה לאחד מאלה, אפשר להפנות אותו לכאן.
                                    לחיצה על התמונה מובילה לקישור, כמובן.
                                    נתחיל עם כל סוגי הטויוטה, שזה גם מבוקש וגם קל להתקנה, ונמשיך עם השאר.

                                    טויוטה קורולה 2008-2012


                                    הכבל הוא כבל פשוט של טויוטה עם שלושה חיבורים, כך שייתכן שתמצאו אותו יותר זול בכמה שקלים מאשר ההפרש כאן בין עם הכבל לבלי הכבל.
                                    למשל כאן קחו את הכבל הכי פשוט שם.רמת קושי התקנה: קל.
                                    אופן התקנה: מפרקים את שני הפסים הכסופים בשני הצדדים, תחתיהם יש ארבעה ברגים הדורשים מפתח משושה 10 מ"מ, ואז פשוט שולפים את הרדיו הישן טיפה בכוח.
                                    צריך להעביר את תריסי המזגן וכפתור החירום מהפלסטיק הישן לחדש.
                                    מידע נוסף: יש גם פאנל שהוא רק מסגרת של המסך עצמו, אבל בכל זאת מומלץ להזמין את הגדול הזה משום שהפלסטיק למעלה בדרך כלל נשבר ומתפורר כשמתחילים לפרק.
                                    בדגמים ללא כפתורי הגה, אחד מהחיבורים הלבנים יישאר מיותם.

                                    טויוטה פריוס 2009 - 2015


                                    כבל -
                                    יש גם פאנל של 9 אינצ’, לא מומלץ בכלל. כדאי לקחת את זה עם מערכת 9 אינצ’ ומקטין, או מערכת 10 אינצ’.
                                    רמת קושי: בינוני
                                    אופן ההתקנה: להתחיל את הפירוק ממשיכת הקונסולה האמצעית, של כל הפלסטיק שסביב ידית ההילוכים כולל התא שאחריו, אח"כ יש 4 ברגים 10 מ"מ.

                                    טויוטה פריוס 2016 ומעלה

                                    טויוטה פריוס 2006 - 2009

                                    התקנה מסובכת ומעצבנת, בנוסף יש להזמין את התריסים של המזגן שמאה אחוז יישברו בעת הפירוק, אם הם לא שבורים כבר

                                    טויוטה פריוס פלוס


                                    כבל מכאן

                                    דגם FOR new Toyota High
                                    או מכאן

                                    דגם FT-RZ-01 cable set

                                    טויוטה אוריס 2016 - 2018


                                    שימו לב - לא להזמין משם את הכבל, להזמין את הכבל עם הקנבס בנפרד.

                                    טויוטה וורסו


                                    ברוב הוורסו כדאי לקנות מכאן רק את המסגרת, וכבל קנבס בנפרד

                                    התקנה קלה ומהנה. ראה בהוראות של הקורולה, אותו רעיון.

                                    טויוטה קורולה חדשה [2019 ומעלה]

                                    זה פאנל מניסיון:

                                    ככל הנראה בקורולה החדשות צריך קנבס B
                                    בפאנל הזה צריך לפרק את המסך מהמעבד, או לעשות עם מצית שקע בפלסטיק כדי שיהיה מקום לאנטנה של הרדיו, או להזמין במקומו את הפאנל הזה, שהוא לא מניסיון, אבל כנראה מתאים, ובו יש מקום לאנטנה:

                                    מה שכן, בפאנל השני נראה שזה הכבלים הקודמים של טויוטה שלא בטוח מתאימים לחדשות. [משום מה, כל אלה שמוכרים את הפאנל מהסוג המרווח, מביאים איתו את הכבל הישן]. סימן ההיכר של החדש הוא חיבור אחד בצבע שחור, ולא כולם לבנים כמו הקודם.
                                    אפשר לקנות את הכבל והקנבס בנפרד מכאן

                                    שימו לב ששני הפאנלים הם 10 אינצ’, אז ציך מערכת בגודל מתאים, או מתאם.

                                    מאזדה 5 ישן

                                    הונדה אינסייט

                                    צריך לפרק את הפלסטיק של המאפרה מלמטה ולהוציא בזווית מסובכת בורג אחד 10 מ"מ, בלי זה אין סיכוי לפרק את הרדיו המקורי.

                                    הונדה סיוויק


                                    זה לדגם הקלאסי של סיוויק סדאן, לא לכל הדגמי ספורט וההאצ’בק השונים והמשונים.

                                    מיצובישי אאוטלנדר עד 2011


                                    או זה

                                    מיצובישי אאוטלנדר 2011 עד 2018


                                    יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
                                    ברכבים שכבר יש מולטימדיה ישנה, יכולה להיות התקנה מסובכת עם פקעת של חוטים בלתי אפשרית, סתירות בצבעים וקצרים שרק מתקין של גיל קאר יכול לעשות.
                                    כמובן לבחור LHD

                                    מיצובישי אאוטלנדר גם מעל 2018


                                    יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
                                    כמובן לבחור LHD

                                    קיה פורטה


                                    תסתכלו על הפאנל החדש איפה יש חור לבורג, יש בורג כזה בפאנל הישן, שימו לב להוציא אותו ולא לשבור סתם.

                                    קיה סול


                                    אל תנסו להתקין שם מצלמת רוורס, באמת שלא.

                                    יונדאי איוניק


                                    לא לנסות לחבר את הUSB המקורי, זה יכול לדפוק את המערכת לגמרי.
                                    בשביל לחבר את המצלמת רוורס צריך לעקוף את הקנבס, למתקדמים.

                                    יונדאי i30 עד סוף 2012


                                    או זה, שניהם יקרים, זה פאנל ממש ענק

                                    שימו לב לצורת כפתורי המזגן אצלכם.

                                    יונדאי i30 חדש


                                    ויש עוד אחד שנראה אותו דבר, יותר זול, לא מניסיון, אני הייתי מנסה

                                    יונדאי אקסנט ישן

                                    דאצ’יה לודג’י

                                    דייהטסו סיריון


                                    הכבל הוא כבל פשוט של טויוטה עם שלושה חיבורים, כך שייתכן שתמצאו אותו יותר זול בכמה שקלים מאשר ההפרש כאן בין עם הכבל לבלי הכבל.
                                    למשל כאן קחו את הכבל הכי פשוט שם.

                                    ניסאן טידה

                                    סוזוקי אלטו


                                    יש כסוף או שחור לבחירה

                                    סוזוקי קרואוסובר

                                    דוד 100ד מנותק
                                    דוד 100ד מנותק
                                    דוד 100
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @EBA כל הכבוד לך אין מילים יישר כוח עצום על המדריך המפורט הזה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • Israel MeirI Israel Meir

                                      פוסט זה נמחק!

                                      K מנותק
                                      K מנותק
                                      klopkk
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @Israel-Meir האמת שחוץ מוויז אין בה כלום

                                      Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • K klopkk

                                        @Israel-Meir האמת שחוץ מוויז אין בה כלום

                                        Israel MeirI מחובר
                                        Israel MeirI מחובר
                                        Israel Meir
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • EBAE EBA

                                          דבר ראשון

                                          אם אתם לא מספיק בטוחים בעצמכם שתוכלו לעשות הכל לבד, למרות שתקבלו כאן עזרה ככל שיידרש, תוכלו לקבל הכל קומפלט אצל אחד מהמתקינים של הפורום בפריסה ארצית בתוספת מחיר שאולי תהיה שווה לכם את זה. [כך תחסכו גם את ההזמנה, ההמתנה, התלאות עם המכס, משרד התחבורה ומשרד התקשורת].
                                          אם יש לכם “ידיים” ומוטיבציה - המדריך דלהלן הוא בשבילכם.
                                          מה לא כדאי לעשות: אל תזמינו לבד ואז תפנו למתקינים להתקנה, הם [אנחנו…] מאוד לא אוהבים את זה, לא תקבלו שום אחריות, וגם לא תחסכו הרבה.
                                          ועוד משהו שלא כדאי לעשות - לעבור אחד אחד בין המתקינים ולנסות להוריד במחיר, אנחנו מתואמים, ויש לנו רשימה שחורה של נודניקים…

                                          אפשר לעבור דבר ראשון על המדריך הזה, משם הכל התחיל בעצם, בגרסה הראשונה שלו אי אז.

                                          אבל אני אבין אתכם לגמרי אם תרצו לקרוא את זה בסגנון שלי… אז נתחיל.

                                          כל מולטימדיה מורכבת מכמה חלקים:

                                          1. המסך עצמו, כמובן.
                                          2. כבלים לחיבור מהיר ונוח לרכב [עם המסך מגיע כבל אוניברסלי לחתוך כל חוט בנפרד - לא מומלץ בכלל].
                                          3. פאנל פלסטיק להתאמת המערכת לשבת יפה ברכב שלכם כאילו נולדה עמו מימים ימימה.
                                          4. בחלק מהרכבים - קנבס. בספויילר יועתק ההסבר של מיישה מה זה ומתי צריך את זה.

                                          שאלה חשובה: מה זה קנבס, ומתי צריך אותו??
                                          אז קנבס הוא בעצם מרובע שחור קטן, הריבוע הזה, הוא בעצם מתווך בין מערכת המולטימדיה לבין מחשב הרכב, לרוב זה ממש מקל על ההתקנה, זה מגדיר אוטומטית כפתורי הגה, מצלמת רוורס, חיווי דלתות, תצוגת מיזוג אוויר, ועוד.
                                          מתי צריך אותו? אז זה ממש אינדוידואלי, למשל הצרפתיות, כבר מ2005 בערך היו עם זה, טויוטה זה התחיל מ2012 בערך.
                                          איך נדע האם אצלינו הוא נצרך? קודם כל זה כמעט תמיד רק כשיש מסך ברכב, ולא רק כפתורי רדיו, כשרואים חיווי כלשהו של המערכת על המסך, דלתות, מיזוג, טמפרטורה וכדו’, אנו יודעים שצריך קנבס.

                                          חלק א’ - המערכת

                                          איזו רמה של מערכת אני צריך?

                                          בכל מערכת שאנחנו מחפשים יש כמה מאפיינים עיקריים.

                                          1. כניסה לסים ישיר - במערכות הטובות יש כניסה לסים, בדפוקות יש רק USB אליו מחברים סטיק. ההבדל הוא שמים וארץ, כשמפעילים את הרכב הסטיק מתחיל לקבל חשמל, מתעורר, מודה אני, נטילת ידיים, מתחבר לאינטרנט, מפעיל וויפי, מתחבר למערכת… במערכת עם הסים תוך מספר שניות יש רשת.
                                          2. כמות הליבות - במערכות הדפוקות יש 4 ליבות, בטובות יש 8 ומעלה. מי שרוצה שהוויז יעבוד נורמלי ולא יגרום לו לומר בטעות כל מיני מילים לא יפות - לא לגעת ב4, רק ב8. האלה עם ה10 זה למגזימים.
                                          3. ג’יגה ראם - בדפוקות בדרך כלל יש 1, שזה זבל למיחזור. בTS18 יש בדרך כלל 2, ובשילוב עם ה8 ליבות זה עושה את העבודה. ויש גם עם 4. בTS10 יש 4 ומעלה. ה6 ג’יגה ויותר זה שוב למגזימים.
                                          4. מהירות מעבד - זה נמדד בGHZ, בדפוקות בכלל לא כתוב את הנתון הזה, בTS18 זה 1.6 ובTS10 זה 2.0.

                                          והמסקנה בקיצור:

                                          • לשימוש רגיל של וויז, פנגו, רדיו, מוזיקה ואולי עוד משהו קטן - TS18
                                          • לשימוש רק בשביל רדיו ומצלמת רוורס - אפשר לקנות את המערכות הדפוקות, כנסו לאליאקספרס וחפשו את הכי זול. לדעתי - לא מומלץ, כי אם כבר עשיתם מולטימדיה תעשו גם וויז.
                                          • לשימוש נרחב של עוד כמה וכמה אפליקציות, או למעוניינים להשקיע - כדאי לקנות TS10
                                          • למגזימים - יש גם TS20, לדעתי מיותר.

                                          מאיפה להזמין מערכת?

                                          תשובה: המוכר שכרגע כדאי להזמין ממנו הוא STWEI, לאחרונה הוא הגזים עם המחיר, אבל אין כל כך ברירה.
                                          כאן יופיעו בל"נ הקישורים העדכניים.

                                          קישור מס’ 1

                                          זמין כל הזמן, שימו לב איזה דגם בוחרים, יש כאן גם את הדפוקים וגם את הטובים.

                                          קישור מס’ 2

                                          זמין בעיקר בזמני מבצעים.

                                          קישור מס’ 3

                                          אותו דבר, לפעמים יותר זול.

                                          קישור למגזימים

                                          מערכת עם מסך 4K, בינה מלאכותית ושאר ירקות יקרות. וכמובן עם מס.

                                          לרכבים חדישים

                                          רכבים שיש בהם מסך מובנה שמיועד לחיבור לסמארטפון, יש פתרון בשם “קופסת אנדרואיד” שבעצם נותן את הפונקציה של חיבור סמארטפון.
                                          המעלה בזה היא שזה ללא התקנה ופשוט לחבר ולהפעיל, החסרון הוא שזה יופיע על גבי המסך הקיים שיש ברכב שהוא בדרך כלל קטן ופחות איכותי ממערכת חדשה.
                                          לא כדאי לקנות את הזולים, הם לא שווים כלום. זה מה שמומלץ מניסיון [המחיר שלו משתנה כל הזמן]

                                          או את זה, אותו רעיון, לפעמים יותר זול

                                          חלק ב’ - מצלמת רוורס

                                          מצלמה פשוטה

                                          מצלמה איכותית - הדגם היקר

                                          חלק ג’ - הפאנל והחיבורים - בעריכה

                                          במדריך הנ"ל של מיישה יש רשימת חנויות פאנלים מומלצות, והסבר מצולם איך מוצאים שם פאנל לרכב שלכם. למעשה הציבור לא השתמש בזה, אם מחמת עצלות ואם מחמת חוסר ביטחון שזה יתאים באמת לרכב שלהם. חשש הגיוני.
                                          בכל מקרה החנות המועדפת עליי היא זו, מוכר מאוד יעיל שאפשר לשלוח לו תמונה ולשאול מה מתאים.

                                          להלן רשימת קישורים לפאנלים מניסיון אישי שלי, עם ציון נקודות הקשורות להתקנה.

                                          אם מישהו מבקש מולטימדיה לאחד מאלה, אפשר להפנות אותו לכאן.
                                          לחיצה על התמונה מובילה לקישור, כמובן.
                                          נתחיל עם כל סוגי הטויוטה, שזה גם מבוקש וגם קל להתקנה, ונמשיך עם השאר.

                                          טויוטה קורולה 2008-2012


                                          הכבל הוא כבל פשוט של טויוטה עם שלושה חיבורים, כך שייתכן שתמצאו אותו יותר זול בכמה שקלים מאשר ההפרש כאן בין עם הכבל לבלי הכבל.
                                          למשל כאן קחו את הכבל הכי פשוט שם.רמת קושי התקנה: קל.
                                          אופן התקנה: מפרקים את שני הפסים הכסופים בשני הצדדים, תחתיהם יש ארבעה ברגים הדורשים מפתח משושה 10 מ"מ, ואז פשוט שולפים את הרדיו הישן טיפה בכוח.
                                          צריך להעביר את תריסי המזגן וכפתור החירום מהפלסטיק הישן לחדש.
                                          מידע נוסף: יש גם פאנל שהוא רק מסגרת של המסך עצמו, אבל בכל זאת מומלץ להזמין את הגדול הזה משום שהפלסטיק למעלה בדרך כלל נשבר ומתפורר כשמתחילים לפרק.
                                          בדגמים ללא כפתורי הגה, אחד מהחיבורים הלבנים יישאר מיותם.

                                          טויוטה פריוס 2009 - 2015


                                          כבל -
                                          יש גם פאנל של 9 אינצ’, לא מומלץ בכלל. כדאי לקחת את זה עם מערכת 9 אינצ’ ומקטין, או מערכת 10 אינצ’.
                                          רמת קושי: בינוני
                                          אופן ההתקנה: להתחיל את הפירוק ממשיכת הקונסולה האמצעית, של כל הפלסטיק שסביב ידית ההילוכים כולל התא שאחריו, אח"כ יש 4 ברגים 10 מ"מ.

                                          טויוטה פריוס 2016 ומעלה

                                          טויוטה פריוס 2006 - 2009

                                          התקנה מסובכת ומעצבנת, בנוסף יש להזמין את התריסים של המזגן שמאה אחוז יישברו בעת הפירוק, אם הם לא שבורים כבר

                                          טויוטה פריוס פלוס


                                          כבל מכאן

                                          דגם FOR new Toyota High
                                          או מכאן

                                          דגם FT-RZ-01 cable set

                                          טויוטה אוריס 2016 - 2018


                                          שימו לב - לא להזמין משם את הכבל, להזמין את הכבל עם הקנבס בנפרד.

                                          טויוטה וורסו


                                          ברוב הוורסו כדאי לקנות מכאן רק את המסגרת, וכבל קנבס בנפרד

                                          התקנה קלה ומהנה. ראה בהוראות של הקורולה, אותו רעיון.

                                          טויוטה קורולה חדשה [2019 ומעלה]

                                          זה פאנל מניסיון:

                                          ככל הנראה בקורולה החדשות צריך קנבס B
                                          בפאנל הזה צריך לפרק את המסך מהמעבד, או לעשות עם מצית שקע בפלסטיק כדי שיהיה מקום לאנטנה של הרדיו, או להזמין במקומו את הפאנל הזה, שהוא לא מניסיון, אבל כנראה מתאים, ובו יש מקום לאנטנה:

                                          מה שכן, בפאנל השני נראה שזה הכבלים הקודמים של טויוטה שלא בטוח מתאימים לחדשות. [משום מה, כל אלה שמוכרים את הפאנל מהסוג המרווח, מביאים איתו את הכבל הישן]. סימן ההיכר של החדש הוא חיבור אחד בצבע שחור, ולא כולם לבנים כמו הקודם.
                                          אפשר לקנות את הכבל והקנבס בנפרד מכאן

                                          שימו לב ששני הפאנלים הם 10 אינצ’, אז ציך מערכת בגודל מתאים, או מתאם.

                                          מאזדה 5 ישן

                                          הונדה אינסייט

                                          צריך לפרק את הפלסטיק של המאפרה מלמטה ולהוציא בזווית מסובכת בורג אחד 10 מ"מ, בלי זה אין סיכוי לפרק את הרדיו המקורי.

                                          הונדה סיוויק


                                          זה לדגם הקלאסי של סיוויק סדאן, לא לכל הדגמי ספורט וההאצ’בק השונים והמשונים.

                                          מיצובישי אאוטלנדר עד 2011


                                          או זה

                                          מיצובישי אאוטלנדר 2011 עד 2018


                                          יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
                                          ברכבים שכבר יש מולטימדיה ישנה, יכולה להיות התקנה מסובכת עם פקעת של חוטים בלתי אפשרית, סתירות בצבעים וקצרים שרק מתקין של גיל קאר יכול לעשות.
                                          כמובן לבחור LHD

                                          מיצובישי אאוטלנדר גם מעל 2018


                                          יש אופציה גם 9 אינצ’ וגם 10 אינצ’, תבחרו מה שנראה לכם, לדעתי עדיף 9.
                                          כמובן לבחור LHD

                                          קיה פורטה


                                          תסתכלו על הפאנל החדש איפה יש חור לבורג, יש בורג כזה בפאנל הישן, שימו לב להוציא אותו ולא לשבור סתם.

                                          קיה סול


                                          אל תנסו להתקין שם מצלמת רוורס, באמת שלא.

                                          יונדאי איוניק


                                          לא לנסות לחבר את הUSB המקורי, זה יכול לדפוק את המערכת לגמרי.
                                          בשביל לחבר את המצלמת רוורס צריך לעקוף את הקנבס, למתקדמים.

                                          יונדאי i30 עד סוף 2012


                                          או זה, שניהם יקרים, זה פאנל ממש ענק

                                          שימו לב לצורת כפתורי המזגן אצלכם.

                                          יונדאי i30 חדש


                                          ויש עוד אחד שנראה אותו דבר, יותר זול, לא מניסיון, אני הייתי מנסה

                                          יונדאי אקסנט ישן

                                          דאצ’יה לודג’י

                                          דייהטסו סיריון


                                          הכבל הוא כבל פשוט של טויוטה עם שלושה חיבורים, כך שייתכן שתמצאו אותו יותר זול בכמה שקלים מאשר ההפרש כאן בין עם הכבל לבלי הכבל.
                                          למשל כאן קחו את הכבל הכי פשוט שם.

                                          ניסאן טידה

                                          סוזוקי אלטו


                                          יש כסוף או שחור לבחירה

                                          סוזוקי קרואוסובר

                                          TDIT מנותק
                                          TDIT מנותק
                                          TDI
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

                                          האינטואציה שלי אומרת שזה גם כן המקורי

                                          זה TS10 או TS18?

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • 8 מנותק
                                            8 מנותק
                                            876
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            יש לי שברולט קפטיבה 2011
                                            מה מתאים לי?
                                            (המסך הקיים לא מקורי)
                                            20251112_121952_2_2.jpg

                                            8 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • המאעסטרה מנותק
                                              המאעסטרה מנותק
                                              המאעסטר
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              יהיה לי תועלת גם לקישורים בשביל דייטסהו סיריון ויונדאי I35 2014

                                              יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                                              לחץ כאן לפרטים

                                              EBAE המאעסטרה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              87

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום