דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      6. רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית

      רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך
      72 פוסטים 34 כותבים 29.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE EBA

        @יצחק-רשטונ כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

        גם שם יש כמה, אומנם רק אחד זמין להזמנה והוא נקרא “FOR Old Toyota High” זה האחד נכון ?

        לא, אתה צודק והקישור שהבאתי כבר לא זמין, תקנה את זה, https://s.click.aliexpress.com/e/_c38o6753 דגם FT-RZ-01 cable set

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #63

        @EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

        לא, אתה צודק והקישור שהבאתי כבר לא זמין, תקנה את זה, https://s.click.aliexpress.com/e/_c38o6753 דגם FT-RZ-01 cable set

        זה גם לאוטלנדר 2013? יש צורך בקנבוס?

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A aiib

          @EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

          לא, אתה צודק והקישור שהבאתי כבר לא זמין, תקנה את זה, https://s.click.aliexpress.com/e/_c38o6753 דגם FT-RZ-01 cable set

          זה גם לאוטלנדר 2013? יש צורך בקנבוס?

          EBAE מחובר
          EBAE מחובר
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #64

          @aiib מה שציטטת כאן זה קנבס של טויוטה בכלל… תקנה בדיוק מה שכתוב במדריך.
          LHD הכוונה שההגה בצד שמאל, כמו המכוניות בארץ. ולא RHD שזה הגה ימני כמו באנגליה.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          אלוף העולם 1א A 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • EBAE EBA

            @aiib מה שציטטת כאן זה קנבס של טויוטה בכלל… תקנה בדיוק מה שכתוב במדריך.
            LHD הכוונה שההגה בצד שמאל, כמו המכוניות בארץ. ולא RHD שזה הגה ימני כמו באנגליה.

            אלוף העולם 1א מנותק
            אלוף העולם 1א מנותק
            אלוף העולם 1
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #65

            @EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

            באנגליה.

            אנגליה, פקיסטן וקפריסין…
            אני בטוח שיש עוד מדינות רק שאין לי כוח לשאול את הבינה.

            סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
            התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

            ניתן ליצור קשר:
            ehh3266@gmail.com

            זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @aiib מה שציטטת כאן זה קנבס של טויוטה בכלל… תקנה בדיוק מה שכתוב במדריך.
              LHD הכוונה שההגה בצד שמאל, כמו המכוניות בארץ. ולא RHD שזה הגה ימני כמו באנגליה.

              A מנותק
              A מנותק
              aiib
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #66

              @EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

              @aiib מה שציטטת כאן זה קנבס של טויוטה בכלל… תקנה בדיוק מה שכתוב במדריך.

              לא ראיתי שיש התייחסות לקנבוס באאוטלנדר, זה אומר שאין צורך?

              LHD הכוונה שההגה בצד שמאל, כמו המכוניות בארץ. ולא RHD שזה הגה ימני כמו באנגליה.

              איפה אני בוחר את זה?

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A aiib

                @EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

                @aiib מה שציטטת כאן זה קנבס של טויוטה בכלל… תקנה בדיוק מה שכתוב במדריך.

                לא ראיתי שיש התייחסות לקנבוס באאוטלנדר, זה אומר שאין צורך?

                LHD הכוונה שההגה בצד שמאל, כמו המכוניות בארץ. ולא RHD שזה הגה ימני כמו באנגליה.

                איפה אני בוחר את זה?

                EBAE מחובר
                EBAE מחובר
                EBA
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #67

                @aiib כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

                לא ראיתי שיש התייחסות לקנבוס באאוטלנדר, זה אומר שאין צורך?

                ב2013 ודאי שלא.

                איפה אני בוחר את זה?

                בדרך כלל כתוב, או שתראה ל הצורה של הפאנל.

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                A 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • EBAE EBA

                  @aiib כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

                  לא ראיתי שיש התייחסות לקנבוס באאוטלנדר, זה אומר שאין צורך?

                  ב2013 ודאי שלא.

                  איפה אני בוחר את זה?

                  בדרך כלל כתוב, או שתראה ל הצורה של הפאנל.

                  A מנותק
                  A מנותק
                  aiib
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #68

                  @EBA רק כדי לוודאות,
                  זה התצורה המומלצת? הדגם, הRAM וכדו’?

                  5914caa4-3a22-4740-bd54-edfaa8dd7f96-image.png

                  או שכדאי יותר/פחות? דגם אחר?
                  זה ‘המקורי’?

                  אין אפשרות להיפטר מהמכס, נכון?

                  תודה!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • EBAE EBA

                    @aiib כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

                    לא ראיתי שיש התייחסות לקנבוס באאוטלנדר, זה אומר שאין צורך?

                    ב2013 ודאי שלא.

                    איפה אני בוחר את זה?

                    בדרך כלל כתוב, או שתראה ל הצורה של הפאנל.

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #69

                    @EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

                    ב2013 ודאי שלא.

                    אז במפאנל אני בוחר פאנל בלי כבל או שזה לא קשור לקנבוס וצריך כבל?

                    EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A aiib

                      @EBA כתב ברגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית:

                      ב2013 ודאי שלא.

                      אז במפאנל אני בוחר פאנל בלי כבל או שזה לא קשור לקנבוס וצריך כבל?

                      EBAE מחובר
                      EBAE מחובר
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #70

                      @aiib צריך כבל, אבל את הסוג הזול יותר, בלי הקופסה השחורה שנקראת קנבס.

                      במולטימדיה בחרת את הנכון [או את זה או TS18], לע"ע אי אפשר להתחמק מהמכס.

                      וזו פעם אחרונה שאני עונה לך בשרשור הזה, זה לא המקום…

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ט מנותק
                        ט מנותק
                        טידה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #71
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Israel MeirI Israel Meir התייחס לנושא זה
                        • EBAE EBA התייחס לנושא זה
                        • אליהו בן יוסףא מנותק
                          אליהו בן יוסףא מנותק
                          אליהו בן יוסף
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #72

                          תגיד אתה מתקין וואיז כי לא עובד לי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4

                          87

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.8k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום