פרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע
-
@יוני וכמה המחיר שצריך לשלם אחרי 3 שנים?
לא כתוב שם יותר מזה כלום.@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@יוני וכמה המחיר שצריך לשלם אחרי 3 שנים?
לא כתוב שם יותר מזה כלום.אחרי 3 שנים אתה אומר תודה ומחזיר את הרכב… עדיף כבר לעשות מימון ובמיוחד בראב 4 שהוא שומר על ערכו בצורה חסרת תקדים!
-
@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@יוני וכמה המחיר שצריך לשלם אחרי 3 שנים?
לא כתוב שם יותר מזה כלום.אחרי 3 שנים אתה אומר תודה ומחזיר את הרכב… עדיף כבר לעשות מימון ובמיוחד בראב 4 שהוא שומר על ערכו בצורה חסרת תקדים!
@מאיר כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@יוני וכמה המחיר שצריך לשלם אחרי 3 שנים?
לא כתוב שם יותר מזה כלום.אחרי 3 שנים אתה אומר תודה ומחזיר את הרכב… עדיף כבר לעשות מימון ובמיוחד בראב 4 שהוא שומר על ערכו בצורה חסרת תקדים!
@מאיר כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@יוני וכמה המחיר שצריך לשלם אחרי 3 שנים?
לא כתוב שם יותר מזה כלום.אחרי 3 שנים אתה אומר תודה ומחזיר את הרכב… עדיף כבר לעשות מימון ובמיוחד בראב 4 שהוא שומר על ערכו בצורה חסרת תקדים!
וא"כ מדוע זה נקרא ליסינג, מה זה שונה מהשכרה ולמה צריך לשלם מקדמה?
-
@מאיר כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@יוני וכמה המחיר שצריך לשלם אחרי 3 שנים?
לא כתוב שם יותר מזה כלום.אחרי 3 שנים אתה אומר תודה ומחזיר את הרכב… עדיף כבר לעשות מימון ובמיוחד בראב 4 שהוא שומר על ערכו בצורה חסרת תקדים!
@מאיר כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@יוני וכמה המחיר שצריך לשלם אחרי 3 שנים?
לא כתוב שם יותר מזה כלום.אחרי 3 שנים אתה אומר תודה ומחזיר את הרכב… עדיף כבר לעשות מימון ובמיוחד בראב 4 שהוא שומר על ערכו בצורה חסרת תקדים!
וא"כ מדוע זה נקרא ליסינג, מה זה שונה מהשכרה ולמה צריך לשלם מקדמה?
@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
וא"כ מדוע זה נקרא ליסינג, מה זה שונה מהשכרה ולמה צריך לשלם מקדמה?
אני לא יודע למה קראו לזה כך אבל זה השם של זה… למעשה ליסינג זה השכרה על מלא!
לגבי המקדמה, בעיקרון התשובה היא - למה לא?.. כל שקל שאפשר לגבות מהלקוח יגבה! ואולי גם כדי שלא תתחרט אחרי חודש והם יתקעו עם רכב משומש ששוה כעת הרבה פחות…
-
@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
וא"כ מדוע זה נקרא ליסינג, מה זה שונה מהשכרה ולמה צריך לשלם מקדמה?
אני לא יודע למה קראו לזה כך אבל זה השם של זה… למעשה ליסינג זה השכרה על מלא!
לגבי המקדמה, בעיקרון התשובה היא - למה לא?.. כל שקל שאפשר לגבות מהלקוח יגבה! ואולי גם כדי שלא תתחרט אחרי חודש והם יתקעו עם רכב משומש ששוה כעת הרבה פחות…
-
@מאיר כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
כל שקל שאפשר לגבות מהלקוח יגבה!
חצי מהמחיר של האוטו על 3 שנים עם הגבלת קילומטר!!
-
@מאיר כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
כל שקל שאפשר לגבות מהלקוח יגבה!
חצי מהמחיר של האוטו על 3 שנים עם הגבלת קילומטר!!
הביטוח של הללנד קרוזר יקר בטירוף בגלל חיבתם של הבני דודים.
האמת שגם הביטוח של הראב 4 יחסית יקר .
ועכ"פ אני באמת לא מבין מי “נופל” בפירסומות האלה , ברור שהלקוח ישלם מחיר מלא על הרכב מחיר מלא על הטיפולים ומחיר מלא על הביטוח וכשזה מוצג בחבילה אחת נוחה הדבר היחיד שיכול להשתנות הוא שתשלם גם על הנוחות -
הביטוח של הללנד קרוזר יקר בטירוף בגלל חיבתם של הבני דודים.
האמת שגם הביטוח של הראב 4 יחסית יקר .
ועכ"פ אני באמת לא מבין מי “נופל” בפירסומות האלה , ברור שהלקוח ישלם מחיר מלא על הרכב מחיר מלא על הטיפולים ומחיר מלא על הביטוח וכשזה מוצג בחבילה אחת נוחה הדבר היחיד שיכול להשתנות הוא שתשלם גם על הנוחות@יצחק-רשטונ אתה צודק כי אתה משתמש עם השכל
.
אבל הפרסומת מיועדת למי שמוכן לעשות רושם בכל מחיר🦚 ולהעביר חצי משכורת במקרה הטוב בשביל כמה מבטיםוהתלחששויות, והוא מובל בידי הדמיון.
בגלל שההתפקחות עלולה להגיע בכל רגע, הם דואגים לגבות מראש מקדמה שמינה, שתמנע ממנו להחזיר את הצעצוע
ולהיות יותר ריאלי.
-
@מאיר כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@יוני וכמה המחיר שצריך לשלם אחרי 3 שנים?
לא כתוב שם יותר מזה כלום.אחרי 3 שנים אתה אומר תודה ומחזיר את הרכב… עדיף כבר לעשות מימון ובמיוחד בראב 4 שהוא שומר על ערכו בצורה חסרת תקדים!
@מאיר כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
@יוני וכמה המחיר שצריך לשלם אחרי 3 שנים?
לא כתוב שם יותר מזה כלום.אחרי 3 שנים אתה אומר תודה ומחזיר את הרכב… עדיף כבר לעשות מימון ובמיוחד בראב 4 שהוא שומר על ערכו בצורה חסרת תקדים!
וא"כ מדוע זה נקרא ליסינג, מה זה שונה מהשכרה ולמה צריך לשלם מקדמה?
@אליהו-הת-ח כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
וא"כ מדוע זה נקרא ליסינג, מה זה שונה מהשכרה ולמה צריך לשלם מקדמה?
זה השכרה ארוכת טווח ולכן זה הרבה יותר זול מהשכרה רגילה
ואתה מקבל רכב אפס ק"מ
והמקדמה כמו שאמרו זה בשביל שלא תחזור בך לפני תחילת הליסינג -
אני לא חושב שזה נכון
בליסינג אתה לא צריך לדאוג לטסט, טיפולים, ביטוח, שירותי גרירה, ויש רכב חילופי לזמן שהרכב במוסך, לא צריך להיזהר על הרכב ולפחד שהגיר ייהרס או הבלמים יישחקו בצלחותועוד יותר משמעותי אחרי 3 שנים אתה שולח את הרכב שהחברה תתמודד איתו ומקבל רכב חדש מהניילונים
חוץ מהנוחות זה גם חוסך הפתעות בחיים
אני משלם 3,000 שח עוד 1000 שח דלק וחלאסאבל 15,000 קילומטר זה הגבלה מוגזמת
אני נוסע לעבודה כל יום לירושלים (עדיין באמצע לימודי נהיגה) וזה בערך 70 ק״מ הלוך וחזור יוצא לי 19,000 רק לעבודה -
אני לא חושב שזה נכון
בליסינג אתה לא צריך לדאוג לטסט, טיפולים, ביטוח, שירותי גרירה, ויש רכב חילופי לזמן שהרכב במוסך, לא צריך להיזהר על הרכב ולפחד שהגיר ייהרס או הבלמים יישחקו בצלחותועוד יותר משמעותי אחרי 3 שנים אתה שולח את הרכב שהחברה תתמודד איתו ומקבל רכב חדש מהניילונים
חוץ מהנוחות זה גם חוסך הפתעות בחיים
אני משלם 3,000 שח עוד 1000 שח דלק וחלאסאבל 15,000 קילומטר זה הגבלה מוגזמת
אני נוסע לעבודה כל יום לירושלים (עדיין באמצע לימודי נהיגה) וזה בערך 70 ק״מ הלוך וחזור יוצא לי 19,000 רק לעבודה@נהג-צעיר כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
אני לא חושב שזה נכון
בליסינג אתה לא צריך לדאוג לטסט, טיפולים, ביטוח, שירותי גרירה, ויש רכב חילופי לזמן שהרכב במוסך, לא צריך להיזהר על הרכב ולפחד שהגיר ייהרס או הבלמים יישחקו בצלחות ועוד יותר משמעותי אחרי 3 שנים אתה שולח את הרכב שהחברה תתמודד איתו ומקבל רכב חדש מהניילוניםאם יש לך כסף למה לא
אפשר גם לקחת נהג פרטי או לנסוע במוניתחוץ מהנוחות זה גם חוסך הפתעות בחיים
עדיין יהיה הפתעות פתאום פנצ’ר על הבוקר מעכב אותך עד התיקון או הרכב החילופי
כן, גם לרכב חדש יכול להיות פנצ’ר
יכול להיות תאונות ח"ו אין לך הגנה מלאה אף פעם
אני משלם 3,000 שח עוד 1000 שח דלק וחלאס
דלק לא קשור, דלק זה לפי מה שאתה נוסע (אגב 70 ק"מ ליום זה קצת מאד למי שנוסע קבוע)
והבעיה הגדולה יותר בליסינג לעומת השכרה זה ההתחייבות שלך לשלוש שנים -
אני לא חושב שזה נכון
בליסינג אתה לא צריך לדאוג לטסט, טיפולים, ביטוח, שירותי גרירה, ויש רכב חילופי לזמן שהרכב במוסך, לא צריך להיזהר על הרכב ולפחד שהגיר ייהרס או הבלמים יישחקו בצלחותועוד יותר משמעותי אחרי 3 שנים אתה שולח את הרכב שהחברה תתמודד איתו ומקבל רכב חדש מהניילונים
חוץ מהנוחות זה גם חוסך הפתעות בחיים
אני משלם 3,000 שח עוד 1000 שח דלק וחלאסאבל 15,000 קילומטר זה הגבלה מוגזמת
אני נוסע לעבודה כל יום לירושלים (עדיין באמצע לימודי נהיגה) וזה בערך 70 ק״מ הלוך וחזור יוצא לי 19,000 רק לעבודה@נהג-צעיר כתב בפרסומת של טיוטה שפורסמה בכל רגע:
אני משלם 3,000 שח עוד 1000 שח דלק וחלאס
נכון, אבל אם ראובן בזבז כמה שעות בחודש על התעסקות עם הרכב (בדיקות, טיפולים, טסט, תיקונים, מכירה), הרי ששמעון בזבז את אותן שעות (ואף יותר) בעבודה כדי להביא את אותם 3000 שקלים מידי חודש. אני לא יודע מה יותר נוח…
למעשה זה עניין של העדפה אישית.