אחזקת רכב ידני או אוטומט
-
זה כזה באסה שאני לא יכול לסמן לכם
-
יששש בזכותכם אני יכול
-
לגבי הידני אני מתחיל לחפש
אבל יש לי כמה שאלות מה המחיר הכי נמוך שאני יכול לקנות בו משהו נורמלי
וכן תמיד אומרים שהבעיה בסקודה סיאט וכדו’ זה הגיר וא"כ נשאלת השאלה האם האזהרות תקפות רק לאוטומט או גם לידני ולאו מההוא טעמא? -
לגבי הידני אני מתחיל לחפש
אבל יש לי כמה שאלות מה המחיר הכי נמוך שאני יכול לקנות בו משהו נורמלי
וכן תמיד אומרים שהבעיה בסקודה סיאט וכדו’ זה הגיר וא"כ נשאלת השאלה האם האזהרות תקפות רק לאוטומט או גם לידני ולאו מההוא טעמא? -
@אברך-מתמיד קניה: ידני ואוטומט מאותו הדגם- ידני יהיה יותר זול בדרך כלל חוץ מרכבי ספורט שאז חובבי ההגה יעדיפו ידני. ואני מבין שזה לא המקרה…
לגבי החזקה: ידני זו תיבת הילוכים פשוטה עם מכלולים זולים שגם לא מתקלקלים בקלות. והיא פחות רגישה לשימוש אגרסיבי.
אפשר להגיע איתה לצריכת דלק משמעותית יותר טובה וגם יכולת הסחיבה של המנוע יותר יעילה באופן ניכר.
(אין ממיר מומנט)@חובק-עולם כתב בהחזקת רכב:
לגבי החזקה: ידני זו תיבת הילוכים פשוטה עם מכלולים זולים שגם לא מתקלקלים בקלות. והיא פחות רגישה לשימוש אגרסיבי.
תלוי למי ואיפה, בפקקים לדוג’ הקלאצ’ יסבול לעומת אוטו שהממיר מומנט סוחב בלי בעיה.
אפשר להגיע איתה לצריכת דלק משמעותית יותר טובה וגם יכולת הסחיבה של המנוע יותר יעילה באופן ניכר.
(אין ממיר מומנט)לי ידני תמיד לקח יותר דלק, למה? כנראה זה נותן לי חשק למשוך הילוכים…
-
@חובק-עולם כתב בהחזקת רכב:
לגבי החזקה: ידני זו תיבת הילוכים פשוטה עם מכלולים זולים שגם לא מתקלקלים בקלות. והיא פחות רגישה לשימוש אגרסיבי.
תלוי למי ואיפה, בפקקים לדוג’ הקלאצ’ יסבול לעומת אוטו שהממיר מומנט סוחב בלי בעיה.
אפשר להגיע איתה לצריכת דלק משמעותית יותר טובה וגם יכולת הסחיבה של המנוע יותר יעילה באופן ניכר.
(אין ממיר מומנט)לי ידני תמיד לקח יותר דלק, למה? כנראה זה נותן לי חשק למשוך הילוכים…
-
@אלוף-העולם-1 כתב בהחזקת רכב:
כמה שזה נכון!!
מה לעשות. אין תחליף לתענוג העילאי ליסוע על 80-90 בהילוך שני… כמויות כח בלתי נתפסות…
אבל אפשר לחסוך הרבה עם ידני אם מתאמים נכון את ההילוכים כגון באזור הררי שם האוטומט משליך כמויות של כח לאשפת ההילוכים הגבוהים, וכן בתאוצה עדינה בירידות וכיו"ב. בקיצור הידני נותן יותר אפשרויות לכאן ולכאן.
-
@אלוף-העולם-1 כתב בהחזקת רכב:
כמה שזה נכון!!
מה לעשות. אין תחליף לתענוג העילאי ליסוע על 80-90 בהילוך שני… כמויות כח בלתי נתפסות…
אבל אפשר לחסוך הרבה עם ידני אם מתאמים נכון את ההילוכים כגון באזור הררי שם האוטומט משליך כמויות של כח לאשפת ההילוכים הגבוהים, וכן בתאוצה עדינה בירידות וכיו"ב. בקיצור הידני נותן יותר אפשרויות לכאן ולכאן.
-
@אלוף-העולם-1 כתב בהחזקת רכב:
כמה שזה נכון!!
מה לעשות. אין תחליף לתענוג העילאי ליסוע על 80-90 בהילוך שני… כמויות כח בלתי נתפסות…
אבל אפשר לחסוך הרבה עם ידני אם מתאמים נכון את ההילוכים כגון באזור הררי שם האוטומט משליך כמויות של כח לאשפת ההילוכים הגבוהים, וכן בתאוצה עדינה בירידות וכיו"ב. בקיצור הידני נותן יותר אפשרויות לכאן ולכאן.
-
@zalmensmok שלא תדע ולא תנסה …
יש תחליף… מצב ספורט בטויוטה היברידית
לא אותו דבר, אבל יש כחצר לי לאכזב, אבל כנראה שמימך לא נהגת על ידני…
-
@zalmensmok כתב בהחזקת רכב:
על כמה הטורים?
רגע לפני הניתוק.
יש תחליף… מצב ספורט בטויוטה היברידית
לא אותו דבר, אבל יש כחטויוטה היברידי? אל תדבר איתי על הנאה מנהיגה. צריך לעלות על מדרכה בשביל להרגיש את ההגה ולחיצה הגונה על הבלם תוודא שזאת לא נהיגה בגיימבוי.
בנוסף לכח הדחיפה (תאוצה) שיתכן ויש לטויוטה עדיפות מהבחינה הזו, אי אפשר להשוות את התחושה, התקשורת והרגש שקיימים ברכב ידני, זה הוויברציה בדוושת הקלאצ’, זה להרגיש את תת ההיגוי (בהגה ו)בדוושת הגז… פעם נגעת בידית הילוכים ידנית בטורים גבוהים? ההבדל בין ידני לאוטומט זה כמו ההבדל בין להיות בחתונה ללראות אותה בשידור חי…
ואחרי הכל זה לא אומר שהקורולה היברידית לא רכב הבא שלי… כי זהו רכב מושלם מכל הבחינות.
-
@zalmensmok כתב בהחזקת רכב:
על כמה הטורים?
רגע לפני הניתוק.
יש תחליף… מצב ספורט בטויוטה היברידית
לא אותו דבר, אבל יש כחטויוטה היברידי? אל תדבר איתי על הנאה מנהיגה. צריך לעלות על מדרכה בשביל להרגיש את ההגה ולחיצה הגונה על הבלם תוודא שזאת לא נהיגה בגיימבוי.
בנוסף לכח הדחיפה (תאוצה) שיתכן ויש לטויוטה עדיפות מהבחינה הזו, אי אפשר להשוות את התחושה, התקשורת והרגש שקיימים ברכב ידני, זה הוויברציה בדוושת הקלאצ’, זה להרגיש את תת ההיגוי (בהגה ו)בדוושת הגז… פעם נגעת בידית הילוכים ידנית בטורים גבוהים? ההבדל בין ידני לאוטומט זה כמו ההבדל בין להיות בחתונה ללראות אותה בשידור חי…
ואחרי הכל זה לא אומר שהקורולה היברידית לא רכב הבא שלי… כי זהו רכב מושלם מכל הבחינות.
@מאיר כתב באחזקת רכב ידני או אוטומט:
בנוסף לכח הדחיפה (תאוצה) שיתכן ויש לטויוטה עדיפות מהבחינה הזו, אי אפשר להשוות את התחושה, התקשורת והרגש שקיימים ברכב ידני, זה הוויברציה בדוושת הקלאצ’, זה להרגיש את תת ההיגוי (בהגה ו)בדוושת הגז… פעם נגעת בידית הילוכים ידנית בטורים גבוהים? ההבדל בין ידני לאוטומט זה כמו ההבדל בין להיות בחתונה ללראות אותה בשידור חי…
טוב, בשביל זה אני הולך גם לקארטינג אחרי שעתיים נהיגה עד לשם.
אבל שם אני מוודא שיש צמיגים בכל הצדדים… תת היגוי? יש לי עוד כמה תכניות ל-91 שנה [בדיוק] הקרובות… -
@מאיר כתב באחזקת רכב ידני או אוטומט:
בנוסף לכח הדחיפה (תאוצה) שיתכן ויש לטויוטה עדיפות מהבחינה הזו, אי אפשר להשוות את התחושה, התקשורת והרגש שקיימים ברכב ידני, זה הוויברציה בדוושת הקלאצ’, זה להרגיש את תת ההיגוי (בהגה ו)בדוושת הגז… פעם נגעת בידית הילוכים ידנית בטורים גבוהים? ההבדל בין ידני לאוטומט זה כמו ההבדל בין להיות בחתונה ללראות אותה בשידור חי…
טוב, בשביל זה אני הולך גם לקארטינג אחרי שעתיים נהיגה עד לשם.
אבל שם אני מוודא שיש צמיגים בכל הצדדים… תת היגוי? יש לי עוד כמה תכניות ל-91 שנה [בדיוק] הקרובות…@EBA מזל טוב🥳
חיים מאושרים
אושר ועושר
דרכים ישרות… -
@מאיר כתב באחזקת רכב ידני או אוטומט:
בנוסף לכח הדחיפה (תאוצה) שיתכן ויש לטויוטה עדיפות מהבחינה הזו, אי אפשר להשוות את התחושה, התקשורת והרגש שקיימים ברכב ידני, זה הוויברציה בדוושת הקלאצ’, זה להרגיש את תת ההיגוי (בהגה ו)בדוושת הגז… פעם נגעת בידית הילוכים ידנית בטורים גבוהים? ההבדל בין ידני לאוטומט זה כמו ההבדל בין להיות בחתונה ללראות אותה בשידור חי…
טוב, בשביל זה אני הולך גם לקארטינג אחרי שעתיים נהיגה עד לשם.
אבל שם אני מוודא שיש צמיגים בכל הצדדים… תת היגוי? יש לי עוד כמה תכניות ל-91 שנה [בדיוק] הקרובות…