טויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל
-
@נייטרון-חפשי יש כבר כמה חברות שמשתמשות ברעיון הזה
https://rechavimzelaze.ovh/post/35017
יש גם תחנת מימן אחת בישראל, באיזור מפרץ חיפה, למשאיות שמונעות במימן, היה דיבור פעם להביא גם אוטובוסים כאלה, כנראה ירד מהפרק בשל מחסור בתשתיות@אושר-מתקרב כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
כנראה ירד מהפרק בשל מחסור בתשתיות
או בשל מחסור במסים שאפשר לגבות על זה (כזכור, בעוד שלושה חודשים אמור להכנס לתוקף המס של 15 אגורות לק"מ ברכב חשמלי, מה שמראה שלא חיסכון בדלק זה מה שמעניין את הנוגעים בדבר).
-
טויוטה מיראי הראשונה יצאה לאוויר העולם ב2015 ומאז טויוטה כבר נמצאת בדור השלישי של הנעת המימן שלה, גם יצרנים נוספים הלכו בעקבותיה כדוגמת הונדה קלריטי ויונדאי נקסו [בעבר היה גם גירסה של טוסון] למעשה לא ראיתי התקדמות בחדירה שלהם לשוק ונהפוך הוא, בעלי רכב בארצות הברית תובעים את טויוטה שהמחסור בתחנות תדלוק והטווח הנמוך מהמפורסם גורם לרכב להיות בלי שמיש כמו"כ אחת מחברות הדלק האמריקאית כבר הודיעה שהיא סוגרת את מעט התחנות מימן שהיא פתחה, כמו"כ עומד בעוכרה מחיר רכישה גבוה.
היום הדיבור הוא בעיקר על משאיות, ימים יגידו. -
מה בעצם הייתרון במימן? שזה יותר זול כי אפשר לייצר אותו ממים?
-
מה בעצם הייתרון במימן? שזה יותר זול כי אפשר לייצר אותו ממים?
@צבי-דורש-ציון כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
מה בעצם הייתרון במימן? שזה יותר זול כי אפשר לייצר אותו ממים?
כמדומה שלא רק…
אולי בהמשך יקימו מערכות ייצור מימן ברכבים עצמם…
-
מה בעצם הייתרון במימן? שזה יותר זול כי אפשר לייצר אותו ממים?
@צבי-דורש-ציון כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
מה בעצם הייתרון במימן? שזה יותר זול כי אפשר לייצר אותו ממים?
לא בטוח שיותר זול אבל כן יותר נגיש, מה שחסכוני זה הטכנולוגיה של ייצור חשמל במקום בעירה.
ובאותו עניין:@אושר-מתקרב כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
יש גם תחנת מימן אחת בישראל, באיזור מפרץ חיפה, למשאיות שמונעות במימן,
למיטב זכרוני שם מדובר בבעירת מימן ולא ייצור חשמל, אולי אני טועה…
@MEM כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
כמדומה שלא רק…
אולי בהמשך יקימו מערכות ייצור מימן ברכבים עצמם…שיעבדו על חשמל שהרכב ייצר ממימן שהופך למים בחזרה… וכך לא ייגמר המים ולא האנרגיה…
-
@צבי-דורש-ציון כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
מה בעצם הייתרון במימן? שזה יותר זול כי אפשר לייצר אותו ממים?
לא בטוח שיותר זול אבל כן יותר נגיש, מה שחסכוני זה הטכנולוגיה של ייצור חשמל במקום בעירה.
ובאותו עניין:@אושר-מתקרב כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
יש גם תחנת מימן אחת בישראל, באיזור מפרץ חיפה, למשאיות שמונעות במימן,
למיטב זכרוני שם מדובר בבעירת מימן ולא ייצור חשמל, אולי אני טועה…
@MEM כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
כמדומה שלא רק…
אולי בהמשך יקימו מערכות ייצור מימן ברכבים עצמם…שיעבדו על חשמל שהרכב ייצר ממימן שהופך למים בחזרה… וכך לא ייגמר המים ולא האנרגיה…
@נייטרון-חפשי כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
שיעבדו על חשמל שהרכב ייצר ממימן שהופך למים בחזרה… וכך לא ייגמר המים ולא האנרגיה…
כאן יש לך איזה כישרון שהסב אופנוע להנעה במים, כנראה עוד פייק
https://www.youtube.com/watch?v=0-WdByDRF74 -
@צבי-דורש-ציון כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
מה בעצם הייתרון במימן? שזה יותר זול כי אפשר לייצר אותו ממים?
לא בטוח שיותר זול אבל כן יותר נגיש, מה שחסכוני זה הטכנולוגיה של ייצור חשמל במקום בעירה.
ובאותו עניין:@אושר-מתקרב כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
יש גם תחנת מימן אחת בישראל, באיזור מפרץ חיפה, למשאיות שמונעות במימן,
למיטב זכרוני שם מדובר בבעירת מימן ולא ייצור חשמל, אולי אני טועה…
@MEM כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
כמדומה שלא רק…
אולי בהמשך יקימו מערכות ייצור מימן ברכבים עצמם…שיעבדו על חשמל שהרכב ייצר ממימן שהופך למים בחזרה… וכך לא ייגמר המים ולא האנרגיה…
@נייטרון-חפשי כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
@צבי-דורש-ציון כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
מה בעצם הייתרון במימן? שזה יותר זול כי אפשר לייצר אותו ממים?
לא בטוח שיותר זול אבל כן יותר נגיש, מה שחסכוני זה הטכנולוגיה של ייצור חשמל במקום בעירה.
ובאותו עניין:@אושר-מתקרב כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
יש גם תחנת מימן אחת בישראל, באיזור מפרץ חיפה, למשאיות שמונעות במימן,
למיטב זכרוני שם מדובר בבעירת מימן ולא ייצור חשמל, אולי אני טועה…
@MEM כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
כמדומה שלא רק…
אולי בהמשך יקימו מערכות ייצור מימן ברכבים עצמם…שיעבדו על חשמל שהרכב ייצר ממימן שהופך למים בחזרה… וכך לא ייגמר המים ולא האנרגיה…
למיטב זכרוני זה מיוצר מחמצן ועוד כמה מרכיבים באויר - הבעיה שכיום מפיקים בצורות אחרות כי זו דרך יקרה, כשיצליחו להוזיל את זה תוכל להתקין מערכת כזו בכל רכב…
-
@נייטרון-חפשי כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
@צבי-דורש-ציון כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
מה בעצם הייתרון במימן? שזה יותר זול כי אפשר לייצר אותו ממים?
לא בטוח שיותר זול אבל כן יותר נגיש, מה שחסכוני זה הטכנולוגיה של ייצור חשמל במקום בעירה.
ובאותו עניין:@אושר-מתקרב כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
יש גם תחנת מימן אחת בישראל, באיזור מפרץ חיפה, למשאיות שמונעות במימן,
למיטב זכרוני שם מדובר בבעירת מימן ולא ייצור חשמל, אולי אני טועה…
@MEM כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
כמדומה שלא רק…
אולי בהמשך יקימו מערכות ייצור מימן ברכבים עצמם…שיעבדו על חשמל שהרכב ייצר ממימן שהופך למים בחזרה… וכך לא ייגמר המים ולא האנרגיה…
למיטב זכרוני זה מיוצר מחמצן ועוד כמה מרכיבים באויר - הבעיה שכיום מפיקים בצורות אחרות כי זו דרך יקרה, כשיצליחו להוזיל את זה תוכל להתקין מערכת כזו בכל רכב…
-
מעניין איך הם מסתדרים עם הנפיצות של המימן, שלא מתקרבת לבנזין הדליק ובטח שלא לדיזל הבעיר.
לא שאני נגד הרעיון, סתם שואל כדי לדעת… -
מעניין איך הם מסתדרים עם הנפיצות של המימן, שלא מתקרבת לבנזין הדליק ובטח שלא לדיזל הבעיר.
לא שאני נגד הרעיון, סתם שואל כדי לדעת…@גיל כתב בטויוטה צופה מהפכה: מימן במקום דיזל:
מעניין איך הם מסתדרים עם הנפיצות של המימן,
הנעת מימן לא פועלת על הצתה אלא תהליך כל שהוא שיוצר חשמל במגע של המימן עם האוויר