דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. כמה ההספק בשקע רכב

      כמה ההספק בשקע רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      6 פוסטים 5 כותבים 8.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • B מנותק
        B מנותק
        bonarts
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מישהו יודע איך אוכל לדעת כמה VOLT וגם WATT יש בשקע חשמל בטריילבלייזר 2021
        השקע אמריקאי מסתמא זה 110? מ"מ מה ההספק…
        ואם המחשב הנייד הוא 65W וההספק ברכב יהיה פחות מזה לא כדאי להטעין ברכב? או שזה רק עניין של טעינה איטית ולא יזיק כלל??

        תודה!

        ג א ט 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • B bonarts

          מישהו יודע איך אוכל לדעת כמה VOLT וגם WATT יש בשקע חשמל בטריילבלייזר 2021
          השקע אמריקאי מסתמא זה 110? מ"מ מה ההספק…
          ואם המחשב הנייד הוא 65W וההספק ברכב יהיה פחות מזה לא כדאי להטעין ברכב? או שזה רק עניין של טעינה איטית ולא יזיק כלל??

          תודה!

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר מגיה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @טכנולוג 📣


          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • B bonarts

            מישהו יודע איך אוכל לדעת כמה VOLT וגם WATT יש בשקע חשמל בטריילבלייזר 2021
            השקע אמריקאי מסתמא זה 110? מ"מ מה ההספק…
            ואם המחשב הנייד הוא 65W וההספק ברכב יהיה פחות מזה לא כדאי להטעין ברכב? או שזה רק עניין של טעינה איטית ולא יזיק כלל??

            תודה!

            א מנותק
            א מנותק
            אליה
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @bonarts לא אמורה להיות בעיה מחשב נייד זה צרכן חלש יחסית
            אתה צריך לודא שהמטען שלך תומך 110-230v (הרוב כך)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • B bonarts

              מישהו יודע איך אוכל לדעת כמה VOLT וגם WATT יש בשקע חשמל בטריילבלייזר 2021
              השקע אמריקאי מסתמא זה 110? מ"מ מה ההספק…
              ואם המחשב הנייד הוא 65W וההספק ברכב יהיה פחות מזה לא כדאי להטעין ברכב? או שזה רק עניין של טעינה איטית ולא יזיק כלל??

              תודה!

              ט מנותק
              ט מנותק
              טכנולוג
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
              #4

              @bonarts אתה מדבר על שקע מצת או שיש לך שקע חשמל ברכב?
              עריכה:
              לאחר עיון קצת במפרט שלו מתברר שאכן יש שקע כח ברכב וכפי שכתוב במפרט הוא 230 וולט (המתח שתואם לישראל - מצורףchevrolet-trailblazer_mifrat-2020-11-3_compressed.pdf )
              אבל לא מצאתי אזכור לגבי ההספק שלו
              וכמו שכבר אמר @אליה מחשב נייד הוא צרכן חלש בין 50 ל100 וואט וזה ודאי בסדר
              השאלה על צרכנים כבדים כדוגמת מקרר או קומקום שיכול לצרוך גם 2000 וואט

              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

              B תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • ט טכנולוג

                @bonarts אתה מדבר על שקע מצת או שיש לך שקע חשמל ברכב?
                עריכה:
                לאחר עיון קצת במפרט שלו מתברר שאכן יש שקע כח ברכב וכפי שכתוב במפרט הוא 230 וולט (המתח שתואם לישראל - מצורףchevrolet-trailblazer_mifrat-2020-11-3_compressed.pdf )
                אבל לא מצאתי אזכור לגבי ההספק שלו
                וכמו שכבר אמר @אליה מחשב נייד הוא צרכן חלש בין 50 ל100 וואט וזה ודאי בסדר
                השאלה על צרכנים כבדים כדוגמת מקרר או קומקום שיכול לצרוך גם 2000 וואט

                B מנותק
                B מנותק
                bonarts
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @טכנולוג השקע הוא אמריקאי לכן חשבתי שמסתמא זה 110V

                מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • B bonarts

                  @טכנולוג השקע הוא אמריקאי לכן חשבתי שמסתמא זה 110V

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @bonarts כתב בכמה ההספק בשקע רכב:

                  @טכנולוג השקע הוא אמריקאי לכן חשבתי שמסתמא זה 110V

                  לכאו’ אמור להיות מופיע בסביבות השקע או לכה"פ בספר הרכב.

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  65

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.7k

                  נושאים

                  131.2k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום