דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. התייעצות בנושא תיקון רכב

      התייעצות בנושא תיקון רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר טיפולים, אחזקה ותקלות
      10 פוסטים 6 כותבים 432 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שמואל לוי
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #1

        יש לנו דהייטסו סיריון 2009 ששירתה אותנו נאמנה 3 שנים.
        שבוע שעבר היא עברה תאונה, מה שנראה כרגע שעיקר התיקון זה פחחות וחלקים, אבל המנוע עובד מצויין.
        עלות התיקון היא 5000 ש"ח.
        עלות הרכב היא ביד 2 כ 10000 ש"ח, מצד אחד התיקון יקר ביחס לעלות הרכב, אבל מצד שני לקנות רכב חדש זה לפחות 15000 ש"ח, וגם בסה"כ היינו מאד מרוצים מהרכב.

        אשמח לשמוע את דעת חכמי הפורום

        ShebsaleS תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

          א. איפה אתה בארץ?
          ב. במקרה של תאונה אין ביטוח שמשות??? אז מה רק שאני לוקח פטיש ושובר לבד?
          ג. בכזו תאונה סיכוי גדול שנהרס גם הרדיאטור בדקת אותו?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמואל לוי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @יעקב-מ.-פינס

          עידכון מה שעשיתי בסוף

          מכיון שהמנוע לא נפגע, ובסה"כ הרכב עובד טוב,
          עשיתי שיקול ששוה לתקן אותה מאשר לקנות אוטו ב 15000 
          תיקנתי אותה ב 4300 אצל ערבים (מוסך המודרני בעטרות) האוטו יצא כמו חדש
          מלבד הפחחות הוא החליף רדיאטור, 2 גלגלים תיקן את ה ABS ומשהו בכריות אוויר

          כמו"כ לפני האוטו היו רעידות שכנראה משהו בתושבת מנוע, לאחר התיקון אין את הרעידות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • ש שמואל לוי

            יש לנו דהייטסו סיריון 2009 ששירתה אותנו נאמנה 3 שנים.
            שבוע שעבר היא עברה תאונה, מה שנראה כרגע שעיקר התיקון זה פחחות וחלקים, אבל המנוע עובד מצויין.
            עלות התיקון היא 5000 ש"ח.
            עלות הרכב היא ביד 2 כ 10000 ש"ח, מצד אחד התיקון יקר ביחס לעלות הרכב, אבל מצד שני לקנות רכב חדש זה לפחות 15000 ש"ח, וגם בסה"כ היינו מאד מרוצים מהרכב.

            אשמח לשמוע את דעת חכמי הפורום

            ShebsaleS מנותק
            ShebsaleS מנותק
            Shebsale
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2

            @שמואל-לוי תן יותר פרטים,
            מה הנזק, תמונות אם אתה יכול.

            תיווך רכבים זולים
            ‏‪052-817-9859‬‏

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ShebsaleS Shebsale

              @שמואל-לוי תן יותר פרטים,
              מה הנזק, תמונות אם אתה יכול.

              ש מנותק
              ש מנותק
              שמואל לוי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #3

              @Shebsale תודה על התגובהWhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.05 (1).jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.06.jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.05.jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.06 (1).jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.07.jpeg

              השמשה גם שבורה, וצריכה החלפה
              המחיר כולל גם פחחות וגם מכונאות

              LexusL אושר מתקרבא 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ש שמואל לוי

                @Shebsale תודה על התגובהWhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.05 (1).jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.06.jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.05.jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.06 (1).jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.07.jpeg

                השמשה גם שבורה, וצריכה החלפה
                המחיר כולל גם פחחות וגם מכונאות

                LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #4

                @שמואל-לוי התמונות לא נפתחו עדין בנטפרי
                לגבי השמשה אין לכם חבילה של שמשות בביטוח?

                שיפור החיפוש ביד2

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שמואל לוי

                  @Shebsale תודה על התגובהWhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.05 (1).jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.06.jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.05.jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.06 (1).jpeg WhatsApp Image 2025-08-17 at 16.10.07.jpeg

                  השמשה גם שבורה, וצריכה החלפה
                  המחיר כולל גם פחחות וגם מכונאות

                  אושר מתקרבא מנותק
                  אושר מתקרבא מנותק
                  אושר מתקרב
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #5

                  @שמואל-לוי אתה בטוח שלא קרה כלום למנוע?


                  מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • LexusL Lexus

                    @שמואל-לוי התמונות לא נפתחו עדין בנטפרי
                    לגבי השמשה אין לכם חבילה של שמשות בביטוח?

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמואל לוי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #6

                    @Lexus לפי דברי הסוכנת ביטוח, אין ביטוח שמשות במקרה של תאונה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                      @שמואל-לוי אתה בטוח שלא קרה כלום למנוע?

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמואל לוי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #7

                      @אושר-מתקרב כתב בהתייעצות בנשוא תיקון רכב:

                      @שמואל-לוי אתה בטוח שלא קרה כלום למנוע?

                      לפי דברי המוסכניק המנוע בסדר (ערבי אבל אמין, באיזור כאן כולם מטפלים אצלו)

                      מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שמואל לוי

                        @אושר-מתקרב כתב בהתייעצות בנשוא תיקון רכב:

                        @שמואל-לוי אתה בטוח שלא קרה כלום למנוע?

                        לפי דברי המוסכניק המנוע בסדר (ערבי אבל אמין, באיזור כאן כולם מטפלים אצלו)

                        מאירמ מנותק
                        מאירמ מנותק
                        מאיר
                        מנהל ראשי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #8

                        @שמואל-לוי כתב בהתייעצות בנושא תיקון רכב:

                        @אושר-מתקרב כתב בהתייעצות בנשוא תיקון רכב:

                        @שמואל-לוי אתה בטוח שלא קרה כלום למנוע?

                        לפי דברי המוסכניק המנוע בסדר (ערבי אבל אמין, באיזור כאן כולם מטפלים אצלו)

                        המכונאי ראה את הרכב או רק תמונה?

                        ככל הנראה הגלגל זז מהמקום ולא נראה לי שע"פ תמונה אפשר להחליט מחיר לנזק.

                        ליצירת קשר לחץ כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יעקב מ. פינסי מחובר
                          יעקב מ. פינסי מחובר
                          יעקב מ. פינס
                          סיירת פיקוח מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #9

                          א. איפה אתה בארץ?
                          ב. במקרה של תאונה אין ביטוח שמשות??? אז מה רק שאני לוקח פטיש ושובר לבד?
                          ג. בכזו תאונה סיכוי גדול שנהרס גם הרדיאטור בדקת אותו?

                          שמישהו כותב עם במקום אם,
                          אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                          הגמ"ח
                          ניתן להתקשר 0583262568
                          או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                            א. איפה אתה בארץ?
                            ב. במקרה של תאונה אין ביטוח שמשות??? אז מה רק שאני לוקח פטיש ושובר לבד?
                            ג. בכזו תאונה סיכוי גדול שנהרס גם הרדיאטור בדקת אותו?

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמואל לוי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #10

                            @יעקב-מ.-פינס

                            עידכון מה שעשיתי בסוף

                            מכיון שהמנוע לא נפגע, ובסה"כ הרכב עובד טוב,
                            עשיתי שיקול ששוה לתקן אותה מאשר לקנות אוטו ב 15000 
                            תיקנתי אותה ב 4300 אצל ערבים (מוסך המודרני בעטרות) האוטו יצא כמו חדש
                            מלבד הפחחות הוא החליף רדיאטור, 2 גלגלים תיקן את ה ABS ומשהו בכריות אוויר

                            כמו"כ לפני האוטו היו רעידות שכנראה משהו בתושבת מנוע, לאחר התיקון אין את הרעידות

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • KlonimoosK Klonimoos סימן נושא זה כשאלה
                            • KlonimoosK Klonimoos סימן נושא זה כנפתר

                            17

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.7k

                            נושאים

                            131.2k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום