דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. נעלם לי אפשרויות דיווח בווייז

      נעלם לי אפשרויות דיווח בווייז

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      10 פוסטים 7 כותבים 5.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ל מנותק
        ל מנותק
        לוחצגז
        כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        אתמול במהלך הנסיעה הבחנתי ברכב שעומד שעל הכביש, רציתי לדווח - אך אבוי! אני לא מוצא את הסימון הכתום שמופיע בדרך קבע בצד ימין של הווייז כדי לדווח על מפגעים שעל הדרך.
        מישהו נתקל בכזה דבר? מישהו יודע מה הרקע לכזה דבר?
        האם זה יכול להיות ש’ווייז’ סימנו אותי כ’ספאם’…?
        מצו"ב תמונה של הווייז (מתנצל על האיכות, צילמתי את זה באמצע הנהיגה…)IMG_4049.JPG

        חיים ברזלח E 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ל לוחצגז

          אתמול במהלך הנסיעה הבחנתי ברכב שעומד שעל הכביש, רציתי לדווח - אך אבוי! אני לא מוצא את הסימון הכתום שמופיע בדרך קבע בצד ימין של הווייז כדי לדווח על מפגעים שעל הדרך.
          מישהו נתקל בכזה דבר? מישהו יודע מה הרקע לכזה דבר?
          האם זה יכול להיות ש’ווייז’ סימנו אותי כ’ספאם’…?
          מצו"ב תמונה של הווייז (מתנצל על האיכות, צילמתי את זה באמצע הנהיגה…)IMG_4049.JPG

          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @לוחצגז לפעמים סיפור של קליטה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ל מנותק
            ל מנותק
            לוחצגז
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            לא הייתה בעיה בקליטה בוודאות!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב מנותק
              ב מנותק
              בנג'ה
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              עוד באג שמצטרף לשורת הבאגים של השבועיים האחרונים…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ס מנותק
                ס מנותק
                סאדיגורא
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                קורה, צריך להזיז קצת את המפה וללחוץ על המרכוז.

                KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ס סאדיגורא

                  קורה, צריך להזיז קצת את המפה וללחוץ על המרכוז.

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מייבין סיירת פיקוח
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                  #6

                  @סאדיגורא כתב במשהו מוזר בווייז:

                  קורה, צריך להזיז קצת את המפה וללחוץ על המרכוז.

                  אין שם סימן של מרכוז, כך שלכאו’ לא זאת הבעיה.
                  @לוחצגז מה שלומו היום? זה חזר לעבוד? או שנעלם לך לנצח?

                  ואם יורשה לי לשאול למה אין לך וויז במולטימדיה?


                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                  מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ל מנותק
                    ל מנותק
                    לוחצגז
                    כתב נערך לאחרונה על ידי לוחצגז
                    #7

                    @Klonimoos
                    אענה אחד לאחד.

                    1. כיום שלומו מצוין ויש את האפשרות של דיווח.
                    2. אין לי ווייז במולטימידה בגלל 2 סיבות: א - אני באמצע תשלומים לחב’ הווייז כך שאני לא יכול להוציא את הסים מהמכשיר (הסים נחסם אוטומטית כשמוציאים את זה ממכשיר הווייז ואין אפשרות לשים את הסים במולטימידה). ב - קצת מפחיד אותי להתעסק באמצע הנהיגה עם הווייז והמוזיקה. אני מעדיף מכשיר לחוד.
                    KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • KlonimoosK Klonimoos

                      @סאדיגורא כתב במשהו מוזר בווייז:

                      קורה, צריך להזיז קצת את המפה וללחוץ על המרכוז.

                      אין שם סימן של מרכוז, כך שלכאו’ לא זאת הבעיה.
                      @לוחצגז מה שלומו היום? זה חזר לעבוד? או שנעלם לך לנצח?

                      ואם יורשה לי לשאול למה אין לך וויז במולטימדיה?

                      מאירמ מנותק
                      מאירמ מנותק
                      מאיר
                      מנהל ראשי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @Klonimoos כתב בנעלם לי אפשרויות דיווח בווייז:

                      אין שם סימן של מרכוז, כך שלכאו’ לא זאת הבעיה.

                      סימון של מרכוז יבוא אחרי ההוזזה של המפה

                      ליצירת קשר לחץ כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ל לוחצגז

                        אתמול במהלך הנסיעה הבחנתי ברכב שעומד שעל הכביש, רציתי לדווח - אך אבוי! אני לא מוצא את הסימון הכתום שמופיע בדרך קבע בצד ימין של הווייז כדי לדווח על מפגעים שעל הדרך.
                        מישהו נתקל בכזה דבר? מישהו יודע מה הרקע לכזה דבר?
                        האם זה יכול להיות ש’ווייז’ סימנו אותי כ’ספאם’…?
                        מצו"ב תמונה של הווייז (מתנצל על האיכות, צילמתי את זה באמצע הנהיגה…)IMG_4049.JPG

                        E מנותק
                        E מנותק
                        ez058
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @לוחצגז
                        פשוט מאוד הגדרת את עצמך כבילתי נראה וע"כ אין לך אפשרות להתריע - זה חלק מממשק המערכת.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ל לוחצגז

                          @Klonimoos
                          אענה אחד לאחד.

                          1. כיום שלומו מצוין ויש את האפשרות של דיווח.
                          2. אין לי ווייז במולטימידה בגלל 2 סיבות: א - אני באמצע תשלומים לחב’ הווייז כך שאני לא יכול להוציא את הסים מהמכשיר (הסים נחסם אוטומטית כשמוציאים את זה ממכשיר הווייז ואין אפשרות לשים את הסים במולטימידה). ב - קצת מפחיד אותי להתעסק באמצע הנהיגה עם הווייז והמוזיקה. אני מעדיף מכשיר לחוד.
                          KlonimoosK מנותק
                          KlonimoosK מנותק
                          Klonimoos
                          מייבין סיירת פיקוח
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @לוחצגז כתב בנעלם לי אפשרויות דיווח בווייז:

                          כיום שלומו מצוין ויש את האפשרות של דיווח.

                          לא הייתי עושה מכך סיפור, כנראה משהו זמני, אא’'כ זה חזר כמה פעמים על עצמו.


                          ''חכם לב, יקח מצוות!''
                          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          55

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.5k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום