בקשה: חולץ הגה (יש דבר כזה)
-
מסתבר שרובם בכלל לא יודעים מה זה, ולכולם אין.
מדובר בזה
מיועד להסרה של ההגה, לצורך החלפה של חלקים במערכת ההיגוי כמו סליל הגה ועוד.
לצערי, אתמול הגעתי בתחב"צ במיוחד מהמרכז לקרית יובל לצורך פירוק של הגה עבור סליל, אני יחד עם בחור שיש לו הרבה כח-לא הצלחנו לשלוף את ההגה.אחרי כשעתיים של הרבה כח+מוח-פשוט התייאשנו. חזרתי אחרי ששרפתי שש שעות לבית בפחי נפש, בלי הסליל המיוחל.
מסתבר שחייבים את זה (בכל אופן, במקרה שלי).
מי שמכיר מישהו שיכול ומעוניין להשאיל כזה דבר, יעזור לי מאוד אם יכתוב כאן. -
@לומד שוחחתי איתו. הוא מאוד רצה לעזור לי, ואפילו הציע משהו דומה. לצערי, חייב דוקא את הדגם שהעליתי את התמונה שלו. זה נקרא “חולץ גשר”.
-
-
ובכן החולץ הנ"ל סוף סוף הגיע, קמתי ועליתי לירושלים ומהגמ"ח המיוחד של @מיוחד לקחתיו. מכיון שהרכב שלי לא הכי חדש, הוא אפילו קצת קשיש וביום הולדת הקרוב הוא יעבור לסטטוס אספנות לא לקחתי סיכון ויש לי רכב נוסף לחלקים אי שם בסימטא נסתרת הרחק מעיני הפקחים בעיר הקודש. חלצתי את ההגה הסורר בקלות רבה מתורם האיברים, ופירקתי בדחילו ורחימו את הסליל הנכסף. חזרתי לעירי וגם כאן הוא עשה את העבודה וחלץ את ההגה כדבעי. ההשתלה עברה בשלום. רק שתדעו החולץ מגיע עם ברגים מילימטריים והיות והוא מהמזרח הרחוק, אז עם כל הכבוד לסינים, ויש כבוד, בהרבה תחומים הם מוצלחים, אבל בכל מה שנוגע להברגות עדינות, את זה תשאירו ליפנים או לגרמניים, זה לא התחום החזק שלכם. כך שבהשתלה העדפתי לקנות ולצרף לחולץ זוג ברגים נוסף שנכנס חלק. כשסיימתי את ההתקנה, שכוללת פירוק כרית האויר וההגה, החלפת הסליל וחיבור הקונקטורים סוף סוף הצופר חזר לעבוד. ישבתי ברכב וציפצפתי בלי הפסקה בשביל כל הזמן שנאלצתי לחרוק שיניים ולשתוק מול נהגים שראויים לצפירה או שניים כדי להזכיר להם שהכביש לא של אבא שלהם. כך ישבתי וציפצפתי צפרתי וציפצפתי. עד שפשוט נמאס לי ולעוברים ושבים מהצפצופים. ונגשתי לטפל בחלק הנוסף שעבורו החלפתי את הסליל, הלא היא נורית כרית האויר שללא ספק הסליל הפגום, כפי שנצפה בנתיחה לאחר המות, גרם לה להדלק. ניתקתי מצבר, שיחקתי עם הסוויץ’ תרמתי לכל הקופות, גם לאלו שאני לא תורם אפילו ביציאה מהמקוה בערב יום כיפור, אך לא עזר כלום נאדה גארנישט, הנורה דולקת.
התברר לי שצרתי צרה כי המחשב שמדבר עם הרכב על מנת לכבות את הנורה, כבר מזמן שוכן אחר כבוד במוזיאון. ואני אין אני בא???
ותשועה ברב יועץ.פירוק גלגל ההגה
זה החולץ המדובר
זה הסליל החליפי
זה הסליל הפגום במהלך הניתוח
גידים מנחושת שמוטמעים בתוך רצועת הסליל ותפקידם להעביר פקודות לכרית האויר ולצופר אם יפתח אחד מהם (של הצופר, הכרית מעניינת אותי כשלג אשתקד) אי אפשר להתקיים אפילו שעה אחת.
-
ובכן החולץ הנ"ל סוף סוף הגיע, קמתי ועליתי לירושלים ומהגמ"ח המיוחד של @מיוחד לקחתיו. מכיון שהרכב שלי לא הכי חדש, הוא אפילו קצת קשיש וביום הולדת הקרוב הוא יעבור לסטטוס אספנות לא לקחתי סיכון ויש לי רכב נוסף לחלקים אי שם בסימטא נסתרת הרחק מעיני הפקחים בעיר הקודש. חלצתי את ההגה הסורר בקלות רבה מתורם האיברים, ופירקתי בדחילו ורחימו את הסליל הנכסף. חזרתי לעירי וגם כאן הוא עשה את העבודה וחלץ את ההגה כדבעי. ההשתלה עברה בשלום. רק שתדעו החולץ מגיע עם ברגים מילימטריים והיות והוא מהמזרח הרחוק, אז עם כל הכבוד לסינים, ויש כבוד, בהרבה תחומים הם מוצלחים, אבל בכל מה שנוגע להברגות עדינות, את זה תשאירו ליפנים או לגרמניים, זה לא התחום החזק שלכם. כך שבהשתלה העדפתי לקנות ולצרף לחולץ זוג ברגים נוסף שנכנס חלק. כשסיימתי את ההתקנה, שכוללת פירוק כרית האויר וההגה, החלפת הסליל וחיבור הקונקטורים סוף סוף הצופר חזר לעבוד. ישבתי ברכב וציפצפתי בלי הפסקה בשביל כל הזמן שנאלצתי לחרוק שיניים ולשתוק מול נהגים שראויים לצפירה או שניים כדי להזכיר להם שהכביש לא של אבא שלהם. כך ישבתי וציפצפתי צפרתי וציפצפתי. עד שפשוט נמאס לי ולעוברים ושבים מהצפצופים. ונגשתי לטפל בחלק הנוסף שעבורו החלפתי את הסליל, הלא היא נורית כרית האויר שללא ספק הסליל הפגום, כפי שנצפה בנתיחה לאחר המות, גרם לה להדלק. ניתקתי מצבר, שיחקתי עם הסוויץ’ תרמתי לכל הקופות, גם לאלו שאני לא תורם אפילו ביציאה מהמקוה בערב יום כיפור, אך לא עזר כלום נאדה גארנישט, הנורה דולקת.
התברר לי שצרתי צרה כי המחשב שמדבר עם הרכב על מנת לכבות את הנורה, כבר מזמן שוכן אחר כבוד במוזיאון. ואני אין אני בא???
ותשועה ברב יועץ.פירוק גלגל ההגה
זה החולץ המדובר
זה הסליל החליפי
זה הסליל הפגום במהלך הניתוח
גידים מנחושת שמוטמעים בתוך רצועת הסליל ותפקידם להעביר פקודות לכרית האויר ולצופר אם יפתח אחד מהם (של הצופר, הכרית מעניינת אותי כשלג אשתקד) אי אפשר להתקיים אפילו שעה אחת.
-
ובכן החולץ הנ"ל סוף סוף הגיע, קמתי ועליתי לירושלים ומהגמ"ח המיוחד של @מיוחד לקחתיו. מכיון שהרכב שלי לא הכי חדש, הוא אפילו קצת קשיש וביום הולדת הקרוב הוא יעבור לסטטוס אספנות לא לקחתי סיכון ויש לי רכב נוסף לחלקים אי שם בסימטא נסתרת הרחק מעיני הפקחים בעיר הקודש. חלצתי את ההגה הסורר בקלות רבה מתורם האיברים, ופירקתי בדחילו ורחימו את הסליל הנכסף. חזרתי לעירי וגם כאן הוא עשה את העבודה וחלץ את ההגה כדבעי. ההשתלה עברה בשלום. רק שתדעו החולץ מגיע עם ברגים מילימטריים והיות והוא מהמזרח הרחוק, אז עם כל הכבוד לסינים, ויש כבוד, בהרבה תחומים הם מוצלחים, אבל בכל מה שנוגע להברגות עדינות, את זה תשאירו ליפנים או לגרמניים, זה לא התחום החזק שלכם. כך שבהשתלה העדפתי לקנות ולצרף לחולץ זוג ברגים נוסף שנכנס חלק. כשסיימתי את ההתקנה, שכוללת פירוק כרית האויר וההגה, החלפת הסליל וחיבור הקונקטורים סוף סוף הצופר חזר לעבוד. ישבתי ברכב וציפצפתי בלי הפסקה בשביל כל הזמן שנאלצתי לחרוק שיניים ולשתוק מול נהגים שראויים לצפירה או שניים כדי להזכיר להם שהכביש לא של אבא שלהם. כך ישבתי וציפצפתי צפרתי וציפצפתי. עד שפשוט נמאס לי ולעוברים ושבים מהצפצופים. ונגשתי לטפל בחלק הנוסף שעבורו החלפתי את הסליל, הלא היא נורית כרית האויר שללא ספק הסליל הפגום, כפי שנצפה בנתיחה לאחר המות, גרם לה להדלק. ניתקתי מצבר, שיחקתי עם הסוויץ’ תרמתי לכל הקופות, גם לאלו שאני לא תורם אפילו ביציאה מהמקוה בערב יום כיפור, אך לא עזר כלום נאדה גארנישט, הנורה דולקת.
התברר לי שצרתי צרה כי המחשב שמדבר עם הרכב על מנת לכבות את הנורה, כבר מזמן שוכן אחר כבוד במוזיאון. ואני אין אני בא???
ותשועה ברב יועץ.פירוק גלגל ההגה
זה החולץ המדובר
זה הסליל החליפי
זה הסליל הפגום במהלך הניתוח
גידים מנחושת שמוטמעים בתוך רצועת הסליל ותפקידם להעביר פקודות לכרית האויר ולצופר אם יפתח אחד מהם (של הצופר, הכרית מעניינת אותי כשלג אשתקד) אי אפשר להתקיים אפילו שעה אחת.
@מתלמד-0 לכרית אויר צריך מחשב מעבר לפשוט
תנדוד שוב למיוחד ותבקש ממנו לאפס -
@מתלמד-0 לכרית אויר צריך מחשב מעבר לפשוט
תנדוד שוב למיוחד ותבקש ממנו לאפס@פתוח-לשמוע זה מחשב של מיצובישי נקרא mut 2, רק מולטיסקאנר לאנצ’ יכול לקרוא אותו. לא אף אחד אחר.
-
ובכן החולץ הנ"ל סוף סוף הגיע, קמתי ועליתי לירושלים ומהגמ"ח המיוחד של @מיוחד לקחתיו. מכיון שהרכב שלי לא הכי חדש, הוא אפילו קצת קשיש וביום הולדת הקרוב הוא יעבור לסטטוס אספנות לא לקחתי סיכון ויש לי רכב נוסף לחלקים אי שם בסימטא נסתרת הרחק מעיני הפקחים בעיר הקודש. חלצתי את ההגה הסורר בקלות רבה מתורם האיברים, ופירקתי בדחילו ורחימו את הסליל הנכסף. חזרתי לעירי וגם כאן הוא עשה את העבודה וחלץ את ההגה כדבעי. ההשתלה עברה בשלום. רק שתדעו החולץ מגיע עם ברגים מילימטריים והיות והוא מהמזרח הרחוק, אז עם כל הכבוד לסינים, ויש כבוד, בהרבה תחומים הם מוצלחים, אבל בכל מה שנוגע להברגות עדינות, את זה תשאירו ליפנים או לגרמניים, זה לא התחום החזק שלכם. כך שבהשתלה העדפתי לקנות ולצרף לחולץ זוג ברגים נוסף שנכנס חלק. כשסיימתי את ההתקנה, שכוללת פירוק כרית האויר וההגה, החלפת הסליל וחיבור הקונקטורים סוף סוף הצופר חזר לעבוד. ישבתי ברכב וציפצפתי בלי הפסקה בשביל כל הזמן שנאלצתי לחרוק שיניים ולשתוק מול נהגים שראויים לצפירה או שניים כדי להזכיר להם שהכביש לא של אבא שלהם. כך ישבתי וציפצפתי צפרתי וציפצפתי. עד שפשוט נמאס לי ולעוברים ושבים מהצפצופים. ונגשתי לטפל בחלק הנוסף שעבורו החלפתי את הסליל, הלא היא נורית כרית האויר שללא ספק הסליל הפגום, כפי שנצפה בנתיחה לאחר המות, גרם לה להדלק. ניתקתי מצבר, שיחקתי עם הסוויץ’ תרמתי לכל הקופות, גם לאלו שאני לא תורם אפילו ביציאה מהמקוה בערב יום כיפור, אך לא עזר כלום נאדה גארנישט, הנורה דולקת.
התברר לי שצרתי צרה כי המחשב שמדבר עם הרכב על מנת לכבות את הנורה, כבר מזמן שוכן אחר כבוד במוזיאון. ואני אין אני בא???
ותשועה ברב יועץ.פירוק גלגל ההגה
זה החולץ המדובר
זה הסליל החליפי
זה הסליל הפגום במהלך הניתוח
גידים מנחושת שמוטמעים בתוך רצועת הסליל ותפקידם להעביר פקודות לכרית האויר ולצופר אם יפתח אחד מהם (של הצופר, הכרית מעניינת אותי כשלג אשתקד) אי אפשר להתקיים אפילו שעה אחת.
@מתלמד-0 כתב בבקשה: חולץ הגה (יש דבר כזה):
המחשב שמדבר עם הרכב על מנת לכבות את הנורה, כבר מזמן שוכן אחר כבוד במוזיאון
אף אחד מאלה לא מתאים?
ולמה לא גילית איזה רכב???
-
@פתוח-לשמוע זה מחשב של מיצובישי נקרא mut 2, רק מולטיסקאנר לאנצ’ יכול לקרוא אותו. לא אף אחד אחר.
-
@מתלמד-0 כתב בבקשה: חולץ הגה (יש דבר כזה):
המחשב שמדבר עם הרכב על מנת לכבות את הנורה, כבר מזמן שוכן אחר כבוד במוזיאון
אף אחד מאלה לא מתאים?
ולמה לא גילית איזה רכב???
@נייטרון-חפשי תודה על הרצון לעזור. זו לא בעיה של חומרה. זה חיבור OBD סטנדרטי, אבל כאמור רק כלי ייחודי של מיצובישי יכול לגשת לנתונים לקרוא ולשנות אותם, לכן אני מסופק אם מה שהצעת, יעיל במקרה שלי.
-
@נייטרון-חפשי תודה על הרצון לעזור. זו לא בעיה של חומרה. זה חיבור OBD סטנדרטי, אבל כאמור רק כלי ייחודי של מיצובישי יכול לגשת לנתונים לקרוא ולשנות אותם, לכן אני מסופק אם מה שהצעת, יעיל במקרה שלי.
-
@מתלמד-0 ולמה אתה לא מגלה איזה רכב???.
@נייטרון-חפשי כבר מעלה לכאן vin,ערכי nox, היסטוריית טיפולים תביעות ותדלוקים, קילומטראז’ עדכני, דוחות מהירות, טלפון וחניה של המיצובישי. אה סליחה, כמעט שכחתי שצריך לפרט כאן גם מה אכל בעליה הנוכחי שזה בעצם אני, לארוחת הבוקר
-
@מתלמד-0 ולמה אתה לא מגלה איזה רכב???.
@נייטרון-חפשי כתב בבקשה: חולץ הגה (יש דבר כזה):
ולמה אתה לא מגלה איזה רכב???.
טוב, אם זה מעניין אותך (וזה באמת משהו נדיר ומעניין לסקרנים בלבד) תאשר לי ואכתוב לך בפרטי.
-
@נייטרון-חפשי כתב בבקשה: חולץ הגה (יש דבר כזה):
ולמה אתה לא מגלה איזה רכב???.
טוב, אם זה מעניין אותך (וזה באמת משהו נדיר ומעניין לסקרנים בלבד) תאשר לי ואכתוב לך בפרטי.