דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      130 פוסטים 45 כותבים 93.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא אשכול סוכני ביטוח זולים Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

        @חובק-עולם כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

        חובק עולםח מנותק
        חובק עולםח מנותק
        חובק עולם
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #102

        @משה-אייזנבאך כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

        כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

        כן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה הרשלה 0

          @טרנטע לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

          חובק עולםח מנותק
          חובק עולםח מנותק
          חובק עולם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #103

          @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

          לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

          ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
          זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

          מתושלח הבבלימ משה אייזנבאךמ יוניי 3 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • חובק עולםח חובק עולם

            @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

            לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

            ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
            זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

            מתושלח הבבלימ מנותק
            מתושלח הבבלימ מנותק
            מתושלח הבבלי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #104

            @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

            @הרשלה-0 כתב ב[בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.]אמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

            ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.

            אולי שם זיוף קילומטר יהיה דבר חיובי ולא לגניבה 🙃

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • חובק עולםח חובק עולם

              @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

              לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

              ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
              זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

              משה אייזנבאךמ מחובר
              משה אייזנבאךמ מחובר
              משה אייזנבאך
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #105

              @חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
              מה עוד אני צריך לבדוק ?

              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                @חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
                מה עוד אני צריך לבדוק ?

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #106

                @משה-אייזנבאך את כל הסיבות להנחה
                לשים לב בעיקר לחלק הזה של הפוליסה שאתה עומד מאחורי כל מה שכתוב שם. (הם לפעמים מניחים הנחות ללא בסיס העיקר לתת לך את ההצעה הטובה ביותר)
                5a412e7c-652b-4a45-b819-8f84d2934528-image.png

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חובק עולםח חובק עולם

                  @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                  לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                  ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                  זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                  יוניי מנותק
                  יוניי מנותק
                  יוני
                  מגיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #107

                  @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                  ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן
                  287fe44d-d3e3-4fca-b2aa-3e2d26f5243b-image.png
                  מלשונם זה מבטל את ההנחה ולא את הביטוח

                  רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                  גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוניי יוני

                    @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                    ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן
                    287fe44d-d3e3-4fca-b2aa-3e2d26f5243b-image.png
                    מלשונם זה מבטל את ההנחה ולא את הביטוח

                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #108

                    @יוני וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                    יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • חובק עולםח חובק עולם

                      @יוני וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                      יוניי מנותק
                      יוניי מנותק
                      יוני
                      מגיה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #109

                      @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                      וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                      איפה אתה רואה את זה מלשונם?
                      אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
                      כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’

                      רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                      גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                      טרנטעט חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • יוניי יוני

                        @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                        וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                        איפה אתה רואה את זה מלשונם?
                        אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
                        כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’

                        טרנטעט מנותק
                        טרנטעט מנותק
                        טרנטע
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #110

                        @יוני הפרשנות שלי כמוך שאין לזה שום משמעות אם עברת את הקילומטר הצפוי, זה לא קילומטר מחייב, אחרת היה צריך להיות כתוב הביטוח שהוא עד 9,000 ק"מ. אבל מה הבעיה תכף נתקשר לרחלי ונשאל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יוניי יוני

                          @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                          וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                          איפה אתה רואה את זה מלשונם?
                          אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
                          כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’

                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #111

                          @יוני כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                          איפה אתה רואה את זה מלשונם?

                          אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?

                          טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יורם בוסקילהי מנותק
                            יורם בוסקילהי מנותק
                            יורם בוסקילה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #112

                            אני שאלתי את רחלי ואמרה לי שזה לא מחייב.
                            היא אמרה לי לא לשלוח תמונת מד ק"מ, ושהבקשה לשלוח היא ניסוח לקוני ששולחים לכולם.
                            אין לי הקלטה של השיחה.
                            אולי אם מישהו יעלה כאן הקלטה כזו, זה ירגיע את כל הציבור הקדוש.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • חובק עולםח חובק עולם

                              @יוני כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                              איפה אתה רואה את זה מלשונם?

                              אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?

                              טרנטעט מנותק
                              טרנטעט מנותק
                              טרנטע
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #113

                              @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                              אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?

                              התקשרתי אליה ושאלתי אותה אז היא אמרה ששנה הבאה שאני יחדש את הביטוח אם הם יראו שעברתי את ה 9000 ק"מ ייתכן והם יציעו לי מחיר יקר יותר, אבל תכל’ס כמו שכתב @יורם-בוסקילה אני לא שלחתי לה תמונה של המד קילומטר והם לא עדכנו אותי שהפוליסה בוטלה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • M מנותק
                                M מנותק
                                mik6868
                                כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
                                #114

                                כשעוברים בטסט מבקשים את המספר של הק"מ אז בתביעות יכול להיות שיבקשו את הנתונים האלה או שיש להם גישה ישירה לנתונים האלו ואז הפסיד האדם את כספו רחלי סוף כל סוף פקידה ולא אחראית על הקומבינות שהמנהלים מנסים לעשות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • חובק עולםח חובק עולם

                                  @משה-אייזנבאך את כל הסיבות להנחה
                                  לשים לב בעיקר לחלק הזה של הפוליסה שאתה עומד מאחורי כל מה שכתוב שם. (הם לפעמים מניחים הנחות ללא בסיס העיקר לתת לך את ההצעה הטובה ביותר)
                                  5a412e7c-652b-4a45-b819-8f84d2934528-image.png

                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #115

                                  @חובק-עולם כתוב מפורש עלול לבטל ההנחה או מקצתה, לדעתי אין כאן בית מיחוש, והפוליסה תקיפה
                                  (רק לי נראה שכדאי ש @מיכלין-שמאי-רכב יביע את דעתו המקצועית כאן?)

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)
                                  נחייה ולא…

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • חובק עולםח מנותק
                                    חובק עולםח מנותק
                                    חובק עולם
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                    #116

                                    לדעתי ובפרט אחרי שבררתי שזה עוד כמה עשרות שקלים כדאי שיהיה כתוב ללא הגבלת ק"מ שווה את זה רק על הצד וכו’

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • TCRVOT מנותק
                                      TCRVOT מנותק
                                      TCRVO
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי TCRVO
                                      #117

                                      @חובק-עולם @mik6868 פשוט תקראו מה כתוב
                                      צילום מסך 2026-06-05 014636.png
                                      הביטוח הוא על פי צפי אם הם יצליחו להוכיח שצפית 90K והסכמת לרשום 9K אולי תהיה בבעיה על דמי הביטוח מעבר לזה לא אמור להיות לדעתי שום בעיה
                                      אני עשיתי ביטוח והיא רשמה לי K9 כתבתי לה במייל שזה לא מקובל עלי אז היא התקשרה אלי (מוקלט) להגיד שזה לא מחייב כלום
                                      עשיתי 50K ועכשיו חידשתי את הביטוח באותו מחיר
                                      לזרוע פחדים זה קל אבל זה לא תמיד נכון
                                      מה שכתבתי בעבר “לפתוח עיניים” זה פשוט לראות שהשנת רשיון שביקשת מצוינת (כי אני ביקשתי ב2025 משנה רשיון ורשמו לי 2023 קרי שנתיים, אז התקשרתי לדרוש תיקון וכן כל כיו"ב מומלץ לשים לב
                                      אבל הסתייגות של ק"מ שהם אומרים לך שזה לא מחייב (והרי השיחות אצלם גם מוקלטות) לא מפחיד אותי
                                      בהצלחה לכולם

                                      ג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה

                                      M חובק עולםח פייבל אשרינופ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • TCRVOT TCRVO

                                        @חובק-עולם @mik6868 פשוט תקראו מה כתוב
                                        צילום מסך 2026-06-05 014636.png
                                        הביטוח הוא על פי צפי אם הם יצליחו להוכיח שצפית 90K והסכמת לרשום 9K אולי תהיה בבעיה על דמי הביטוח מעבר לזה לא אמור להיות לדעתי שום בעיה
                                        אני עשיתי ביטוח והיא רשמה לי K9 כתבתי לה במייל שזה לא מקובל עלי אז היא התקשרה אלי (מוקלט) להגיד שזה לא מחייב כלום
                                        עשיתי 50K ועכשיו חידשתי את הביטוח באותו מחיר
                                        לזרוע פחדים זה קל אבל זה לא תמיד נכון
                                        מה שכתבתי בעבר “לפתוח עיניים” זה פשוט לראות שהשנת רשיון שביקשת מצוינת (כי אני ביקשתי ב2025 משנה רשיון ורשמו לי 2023 קרי שנתיים, אז התקשרתי לדרוש תיקון וכן כל כיו"ב מומלץ לשים לב
                                        אבל הסתייגות של ק"מ שהם אומרים לך שזה לא מחייב (והרי השיחות אצלם גם מוקלטות) לא מפחיד אותי
                                        בהצלחה לכולם

                                        ג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה

                                        M מנותק
                                        M מנותק
                                        mik6868
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #118

                                        @TCRVO לא הבנתי את הקשר בין הצילום שהבאת למה שכתבת בהמשך בצילום מוסבר "שדמי הביטוח מקבלים רק על סמך מה שהצהרת " (שאתה נוסע 9K ולא יותר)
                                        ומה שהסברת זה נקודה שדיברת עם רחלי "ואמרה שזה בסדר "
                                        תכלס אם יש אדם שמגיע איתם לתביעה ונגיד על סך 100 אלף נראה לך הם לא ימצאו דרך להתנער מהרחלי הזאת או שלא אבל יפסקו לפי מה שאדם חתם והקלטת שיחה לא בטוח שזה ראיה חותכת כי מי אמר שלא ביים הצגה של שיחה ועם מי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • TCRVOT TCRVO

                                          @חובק-עולם @mik6868 פשוט תקראו מה כתוב
                                          צילום מסך 2026-06-05 014636.png
                                          הביטוח הוא על פי צפי אם הם יצליחו להוכיח שצפית 90K והסכמת לרשום 9K אולי תהיה בבעיה על דמי הביטוח מעבר לזה לא אמור להיות לדעתי שום בעיה
                                          אני עשיתי ביטוח והיא רשמה לי K9 כתבתי לה במייל שזה לא מקובל עלי אז היא התקשרה אלי (מוקלט) להגיד שזה לא מחייב כלום
                                          עשיתי 50K ועכשיו חידשתי את הביטוח באותו מחיר
                                          לזרוע פחדים זה קל אבל זה לא תמיד נכון
                                          מה שכתבתי בעבר “לפתוח עיניים” זה פשוט לראות שהשנת רשיון שביקשת מצוינת (כי אני ביקשתי ב2025 משנה רשיון ורשמו לי 2023 קרי שנתיים, אז התקשרתי לדרוש תיקון וכן כל כיו"ב מומלץ לשים לב
                                          אבל הסתייגות של ק"מ שהם אומרים לך שזה לא מחייב (והרי השיחות אצלם גם מוקלטות) לא מפחיד אותי
                                          בהצלחה לכולם

                                          ג.נ. הקשר היחיד שלי לליברה הוא שאני מבוטח שם ושלחתי לשם עוד עשרות שזכו לחסוך על ידם מאות ואלפי ש"ח. אהה וכמובן שלא שמעתי תלונה אחת מכל מי ששלחתי, אחרת לא הייתי עושה שם שנה שניה

                                          חובק עולםח מנותק
                                          חובק עולםח מנותק
                                          חובק עולם
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #119

                                          @TCRVO גם אני מבוטח שם. ועד שלא יגיע מישהו שהיה רשום לו בפוליסה עד 9000 ק"מ ועשה תאונה אחרי 9000 ק"מ ושילמו לו בלי בעיות- אני אתעקש שבפוליסה שלי לא תהיה רשומה שום הגבלה.
                                          כנראה עוד לא יצא לך לתבוע חברת ביטוח. (ובע"ה שלא יצא לך בחיים.) ועוד על סכום גדול. הם יתעלקו על כל אי התאמה בפרטים. בפרט שהם רושמים שזה הצהרת אמון. ובפרט שזה עלה לי עוד איזה שבעים שקל שזה לא יהיה רשום. רק אם אני אצטרך הקלטת שיחה ואצטרך לחפש את ההקלטה- שווה לי

                                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • יורם בוסקילהי מנותק
                                            יורם בוסקילהי מנותק
                                            יורם בוסקילה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי יורם בוסקילה
                                            #120

                                            בפוליסה כתוב מפורש שתנאים אלו עלולים להוביל לביטוח ההנחה, לא נראה לי שהם יוכלו להפוך את זה לתנאי מחייב לעצם הביטוח, מקסימום כשיתבעו אותם יאלצו לשלם עוד 2000 שקל של ההנחה.
                                            אפשר לראות את המשפט הזה בתמונה שהועלתה כאן

                                            נקודה אחרת שמפריעה לי היא שרחלי עונה במספר אישי ולא מספר של משרד, גם שם כל השיחה מוקלטת?

                                            TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • יורם בוסקילהי יורם בוסקילה

                                              בפוליסה כתוב מפורש שתנאים אלו עלולים להוביל לביטוח ההנחה, לא נראה לי שהם יוכלו להפוך את זה לתנאי מחייב לעצם הביטוח, מקסימום כשיתבעו אותם יאלצו לשלם עוד 2000 שקל של ההנחה.
                                              אפשר לראות את המשפט הזה בתמונה שהועלתה כאן

                                              נקודה אחרת שמפריעה לי היא שרחלי עונה במספר אישי ולא מספר של משרד, גם שם כל השיחה מוקלטת?

                                              TCRVOT מנותק
                                              TCRVOT מנותק
                                              TCRVO
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי TCRVO
                                              #121

                                              @יורם-בוסקילה אלי היא חוזרת בדר"כ בשעות העבודה מהמס’ של המשרד (וגם אם לא זה מוקלט אצלי)
                                              @חובק-עולם תבעתי חברת ביטוח (אחרת ולא על סכום גדול 15K) ועבר חלק
                                              @mik6868 דמי הביטוח זה מה שאתה משלם לא מה שאתה מקבל
                                              ברוך השם לא היה לי תביעה גדולה אבל על כל צרה שלא תבוא יש לך בביטוח צד ג גם הוצאות משפטיות, גם למקרה שתצטרך לתבוע את ליברה כי יש לך הקלטה של עובדת בכירה אצלם שהם מתכחשים לה

                                              בכל מקרה כל מי שבא לו לשלם יותר זכותו (ליברה אפי’ ישמחו מסתמא) אבל שיעשה את זה בשום שכל ולא בגלל פראנויה של אנשים (או בגלל שכתבתי בעבר להסתכל ב 7 עינים)

                                              מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              72

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום