דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      130 פוסטים 45 כותבים 93.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא אשכול סוכני ביטוח זולים Klonimoos
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שישש מנותק
        שישש מנותק
        שיש
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #94

        עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
        אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

        יוניי טרנטעט משה אייזנבאךמ 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שישש שיש

          עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
          אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

          יוניי מנותק
          יוניי מנותק
          יוני
          מגיה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #95

          @שיש כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

          עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם

          אכן

          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שישש שיש

            עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
            אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

            טרנטעט מנותק
            טרנטעט מנותק
            טרנטע
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #96

            @שיש אני עכשיו הפעלתי ביטוח פנסים והיו בסדר גמור (כולל רחלי שעזרה לי)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שישש שיש

              עברתי על כל השרשור ואני מבין שורה תחתונה שאם בודקים בשבע עיניים את מה שרחלי מביאה וזה בסדר אז שווה לעשות אצלם
              אני מבין נכון או לא להתקרב בשום מצב?

              משה אייזנבאךמ מחובר
              משה אייזנבאךמ מחובר
              משה אייזנבאך
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #97

              @שיש מה זה אומר 7 עניים
              לבדוק שמה
              אני מתקשר ואז ?
              לא כ"כ הבנתי

              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                @שיש מה זה אומר 7 עניים
                לבדוק שמה
                אני מתקשר ואז ?
                לא כ"כ הבנתי

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #98

                @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
                קיצר לקרא הכול.

                משה אייזנבאךמ טרנטעט 2 תגובות תגובה אחרונה
                4
                • חובק עולםח חובק עולם

                  @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
                  קיצר לקרא הכול.

                  משה אייזנבאךמ מחובר
                  משה אייזנבאךמ מחובר
                  משה אייזנבאך
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #99

                  @חובק-עולם כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • חובק עולםח חובק עולם

                    @משה-אייזנבאך אני אתן דוגמא לצורך העניין. ( לא קרה לי ספציפית איתה.) לאחר סגירת הפוליסה (בליברה. לא דרך הנציגה רחלי) ראיתי שכתוב שזה מותנה בנסיעה עד 10000 ק"מ בשנה התקשרתי אליהם וסידרו את זה. עוד 100 ש"ח רצה לחסוך לי.
                    קיצר לקרא הכול.

                    טרנטעט מנותק
                    טרנטעט מנותק
                    טרנטע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                    #100

                    @חובק-עולם גם לי כתוב, אבל לא חשבתי להתקשר, כי אם אני לא טועה הנוסח הוא שהמחיר מבוסס על הק"מ משוער אך הוא לא מחייב, אני טועה ?!
                    4d1910d3-6bd8-479d-8cd3-011d3d0079fa-image.png

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טרנטעט טרנטע

                      @חובק-עולם גם לי כתוב, אבל לא חשבתי להתקשר, כי אם אני לא טועה הנוסח הוא שהמחיר מבוסס על הק"מ משוער אך הוא לא מחייב, אני טועה ?!
                      4d1910d3-6bd8-479d-8cd3-011d3d0079fa-image.png

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הרשלה 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #101

                      @טרנטע לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                        @חובק-עולם כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #102

                        @משה-אייזנבאך כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                        כלומר לבקש את מסמכי הפוליסה במייל לפני הסגירה הסופית ?

                        כן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ה הרשלה 0

                          @טרנטע לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #103

                          @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                          לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                          ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                          זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                          מתושלח הבבלימ משה אייזנבאךמ יוניי 3 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • חובק עולםח חובק עולם

                            @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                            לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                            ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                            זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                            מתושלח הבבלימ מנותק
                            מתושלח הבבלימ מנותק
                            מתושלח הבבלי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #104

                            @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                            @הרשלה-0 כתב ב[בעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.]אמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                            ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.

                            אולי שם זיוף קילומטר יהיה דבר חיובי ולא לגניבה 🙃

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • חובק עולםח חובק עולם

                              @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                              לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                              ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                              זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                              משה אייזנבאךמ מחובר
                              משה אייזנבאךמ מחובר
                              משה אייזנבאך
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #105

                              @חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
                              מה עוד אני צריך לבדוק ?

                              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                                @חובק-עולם היא אמרה לי תמונות מ 4 צדדים וזהו
                                מה עוד אני צריך לבדוק ?

                                חובק עולםח מנותק
                                חובק עולםח מנותק
                                חובק עולם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #106

                                @משה-אייזנבאך את כל הסיבות להנחה
                                לשים לב בעיקר לחלק הזה של הפוליסה שאתה עומד מאחורי כל מה שכתוב שם. (הם לפעמים מניחים הנחות ללא בסיס העיקר לתת לך את ההצעה הטובה ביותר)
                                5a412e7c-652b-4a45-b819-8f84d2934528-image.png

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • חובק עולםח חובק עולם

                                  @הרשלה-0 כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                  לי כתוב עד5K התקשרתי ואמרו לי שזה בשביל ההנחה וזה לא משנה באמת

                                  ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן, (הם מבקשים תמונה של מד הקילומטראז’ בהקמת הפוליסה) ואז לא יעזור שום פקיד שאמר בעבר שזה בשביל “ההנחה”.
                                  זה באמת בשביל ההנחה אבל אם זה לא משנה למה כתבו את זה?

                                  יוניי מנותק
                                  יוניי מנותק
                                  יוני
                                  מגיה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #107

                                  @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                  ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן
                                  287fe44d-d3e3-4fca-b2aa-3e2d26f5243b-image.png
                                  מלשונם זה מבטל את ההנחה ולא את הביטוח

                                  רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                  גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יוניי יוני

                                    @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                    ח"ו אם יקרה משהו אחרי ה5000 ק"מ הם יתנערו מהתשלום בקלות ותהיה להם הוכחה שחור על גבי לבן
                                    287fe44d-d3e3-4fca-b2aa-3e2d26f5243b-image.png
                                    מלשונם זה מבטל את ההנחה ולא את הביטוח

                                    חובק עולםח מנותק
                                    חובק עולםח מנותק
                                    חובק עולם
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #108

                                    @יוני וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                                    יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חובק עולםח חובק עולם

                                      @יוני וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                                      יוניי מנותק
                                      יוניי מנותק
                                      יוני
                                      מגיה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #109

                                      @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                      וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                                      איפה אתה רואה את זה מלשונם?
                                      אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
                                      כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’

                                      רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                      גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                      טרנטעט חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יוניי יוני

                                        @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                        וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                                        איפה אתה רואה את זה מלשונם?
                                        אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
                                        כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’

                                        טרנטעט מנותק
                                        טרנטעט מנותק
                                        טרנטע
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #110

                                        @יוני הפרשנות שלי כמוך שאין לזה שום משמעות אם עברת את הקילומטר הצפוי, זה לא קילומטר מחייב, אחרת היה צריך להיות כתוב הביטוח שהוא עד 9,000 ק"מ. אבל מה הבעיה תכף נתקשר לרחלי ונשאל

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יוניי יוני

                                          @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                          וזה נקרא שלא שילמת על הביטוח… אין סיכוי שהם לא ינצלו את זה כדי להתחמק מתשלום

                                          איפה אתה רואה את זה מלשונם?
                                          אגב בביהמ"ש כל מה שלא נחשב לסיבה שלא היו מבטחים לא מבטל את הביטוח
                                          כוו בן אדם שנהג על ידני בלי רישיון לידני וכדו’

                                          חובק עולםח מנותק
                                          חובק עולםח מנותק
                                          חובק עולם
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #111

                                          @יוני כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                          איפה אתה רואה את זה מלשונם?

                                          אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?

                                          טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • יורם בוסקילהי מנותק
                                            יורם בוסקילהי מנותק
                                            יורם בוסקילה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #112

                                            אני שאלתי את רחלי ואמרה לי שזה לא מחייב.
                                            היא אמרה לי לא לשלוח תמונת מד ק"מ, ושהבקשה לשלוח היא ניסוח לקוני ששולחים לכולם.
                                            אין לי הקלטה של השיחה.
                                            אולי אם מישהו יעלה כאן הקלטה כזו, זה ירגיע את כל הציבור הקדוש.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • חובק עולםח חובק עולם

                                              @יוני כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                              איפה אתה רואה את זה מלשונם?

                                              אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?

                                              טרנטעט מנותק
                                              טרנטעט מנותק
                                              טרנטע
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #113

                                              @חובק-עולם כתב בבעניין סוכנות הביטוח ליברה דרך הנציגה 'רחלי'. שרשור.:

                                              אם זה לא מחייב למה זה מוזיל את הביטוח?

                                              התקשרתי אליה ושאלתי אותה אז היא אמרה ששנה הבאה שאני יחדש את הביטוח אם הם יראו שעברתי את ה 9000 ק"מ ייתכן והם יציעו לי מחיר יקר יותר, אבל תכל’ס כמו שכתב @יורם-בוסקילה אני לא שלחתי לה תמונה של המד קילומטר והם לא עדכנו אותי שהפוליסה בוטלה

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              68

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום