דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפים והדרכות כללי
      3. קו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.

      קו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים והדרכות כללי
      8 פוסטים 4 כותבים 5.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשי
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
        #1

        בהמשך למדריך הזה שנותן סקירה מקיפה על עניין הבוסטרים והקומפרסורים, ובעקבות כך שהקומפרסור שלי שבת בסתם יום חול 😢 (אל דאגה הוא חזר לחיים), ראיתי לנכון לפתוח נושא בו יעלו דיווחים על תוחלת החיים וחוות דעת של ‘לאחר מות’ על המוצרים הנ"ל, דבר שייתן לנו מידע יותר מבוסס על איכות המותגים והעדפות הקניה.

        אני מתכבד לפתוח תחילה ועל הדרך לצרף ‘מיני מדריך’ על תיקון קומפרסור.
        ובכן, אני רכשתי את הקומפרסור בוסטר של בסוס לפני למעלה משנתיים וחצי והייתי מרוצה מאוד מהמוצר,
        עשיתי בו שימוש רב גם לשימושים נלווים כגון ניקוי מזרקים ובדיקות לחץ (בתקווה שאתפנה לכתוב ע"ז מדריכים), אך לאחרונה שמתי לב שהוא לא מצליח לבנות לחץ עד שהשבוע גיליתי שהוא לא מוציא אוויר [אין נשימה אבל יש דופק], כפי שאציין במדריך מדובר בבלאי טבעי של הגומי ולא באיכות הרכבה וכדו’

        בהזדמנות זו אנסה להסביר איך עובדת הבוכנה ואיך תיקנתי אותה ובתקווה שיהיה לתועלת.
        הבוכנה כמובן בנויה מצילינדר עם שסתום חד צדדי בראשו ועם בוכנה נעה, השסתום אחראי שלא יחזור לחץ לצילינדר בזמן תנועת הבוכנה לאחור, אך החלק היותר מורכב הוא מבנה הבוכנה שאמור לאפשר כניסת אוויר לצילינדר בזמן החזרה.
        לצורך כך משתמשים היצרנים בשני שיטות במקביל:

        1. צורת הגומי האוטם. גומיית הבוכנה בנויה בצורת ‘כוס’ שפיה פונה לתוך הצילינדר, בזמן תנועת הבוכנה פנימה לחץ האוויר הנוצר דוחף את דפנות הכוס לקירות הצילינדר וכך מחזק את האיטום ומונע בריחת אוויר. בזמן חזרה קורה בדיוק הפוך ולחץ האוויר מבחוץ דוחף את דפנות ה’כוס’ למרכז וחודר פנימה.
          למעשה אין מדובר בכוס ממש אלא בגומיית טבעת עם חריץ כמין מרזב או ‘עוגיות הגפנים’.
        2. מבנה הבוכנה. חיבור הגומייה לבוכנה לא נעשה ע"י הידוק כמו בחיבורי צנרת, אלא הגומייה תפוסה בתחתית הבוכנה עם חופש קל המאפשר לה להתרחק מהבוכנה כמילימטר, כשהבונה נעה אחורה הגומייה מתרחק מעט והאוויר חודר פנימה, אך כשהיא נעה קדימה במהירות היא נדחפת ומתהדקת על הגומייה והאיטום מושלם.
          התקלה: כפי שאתם יכולים לשער יש לגומי בלאי טבעי מהחיכוך בצילינדר שעם הזמן גרם לה להקרע.
          אופן התיקון: ברור שאין לי מאיפה להשיג גומיה מיוחדת כזו, אז שמתי גומייה רגילה והסתמכתי על החלק השני של הפעולה ובינתיים זה עובד יופי, (כמובן שמרחתי גריז על הגומיה).
          אז אם יש לך קומפרסור שנהרס וידיים טובות אל תתיאש כשאתה רואה את הגומייה המוזרה הזאת קרועה, אפשר גם אחרת.
          בהצלחה!

        נא לא להגיב בעניין המדריך כאן, מי שרוצה להגיב מוזמן לפתוח נושא חדש!

        נושא זה נועד לדיווחים על מות קומפרסורים ובוסטרים ועל תולדות חייהם.

        pikolinou@gmail.com

        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-עצות ותדריכים
        • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

          בהמשך למדריך הזה שנותן סקירה מקיפה על עניין הבוסטרים והקומפרסורים, ובעקבות כך שהקומפרסור שלי שבת בסתם יום חול 😢 (אל דאגה הוא חזר לחיים), ראיתי לנכון לפתוח נושא בו יעלו דיווחים על תוחלת החיים וחוות דעת של ‘לאחר מות’ על המוצרים הנ"ל, דבר שייתן לנו מידע יותר מבוסס על איכות המותגים והעדפות הקניה.

          אני מתכבד לפתוח תחילה ועל הדרך לצרף ‘מיני מדריך’ על תיקון קומפרסור.
          ובכן, אני רכשתי את הקומפרסור בוסטר של בסוס לפני למעלה משנתיים וחצי והייתי מרוצה מאוד מהמוצר,
          עשיתי בו שימוש רב גם לשימושים נלווים כגון ניקוי מזרקים ובדיקות לחץ (בתקווה שאתפנה לכתוב ע"ז מדריכים), אך לאחרונה שמתי לב שהוא לא מצליח לבנות לחץ עד שהשבוע גיליתי שהוא לא מוציא אוויר [אין נשימה אבל יש דופק], כפי שאציין במדריך מדובר בבלאי טבעי של הגומי ולא באיכות הרכבה וכדו’

          בהזדמנות זו אנסה להסביר איך עובדת הבוכנה ואיך תיקנתי אותה ובתקווה שיהיה לתועלת.
          הבוכנה כמובן בנויה מצילינדר עם שסתום חד צדדי בראשו ועם בוכנה נעה, השסתום אחראי שלא יחזור לחץ לצילינדר בזמן תנועת הבוכנה לאחור, אך החלק היותר מורכב הוא מבנה הבוכנה שאמור לאפשר כניסת אוויר לצילינדר בזמן החזרה.
          לצורך כך משתמשים היצרנים בשני שיטות במקביל:

          1. צורת הגומי האוטם. גומיית הבוכנה בנויה בצורת ‘כוס’ שפיה פונה לתוך הצילינדר, בזמן תנועת הבוכנה פנימה לחץ האוויר הנוצר דוחף את דפנות הכוס לקירות הצילינדר וכך מחזק את האיטום ומונע בריחת אוויר. בזמן חזרה קורה בדיוק הפוך ולחץ האוויר מבחוץ דוחף את דפנות ה’כוס’ למרכז וחודר פנימה.
            למעשה אין מדובר בכוס ממש אלא בגומיית טבעת עם חריץ כמין מרזב או ‘עוגיות הגפנים’.
          2. מבנה הבוכנה. חיבור הגומייה לבוכנה לא נעשה ע"י הידוק כמו בחיבורי צנרת, אלא הגומייה תפוסה בתחתית הבוכנה עם חופש קל המאפשר לה להתרחק מהבוכנה כמילימטר, כשהבונה נעה אחורה הגומייה מתרחק מעט והאוויר חודר פנימה, אך כשהיא נעה קדימה במהירות היא נדחפת ומתהדקת על הגומייה והאיטום מושלם.
            התקלה: כפי שאתם יכולים לשער יש לגומי בלאי טבעי מהחיכוך בצילינדר שעם הזמן גרם לה להקרע.
            אופן התיקון: ברור שאין לי מאיפה להשיג גומיה מיוחדת כזו, אז שמתי גומייה רגילה והסתמכתי על החלק השני של הפעולה ובינתיים זה עובד יופי, (כמובן שמרחתי גריז על הגומיה).
            אז אם יש לך קומפרסור שנהרס וידיים טובות אל תתיאש כשאתה רואה את הגומייה המוזרה הזאת קרועה, אפשר גם אחרת.
            בהצלחה!

          נא לא להגיב בעניין המדריך כאן, מי שרוצה להגיב מוזמן לפתוח נושא חדש!

          נושא זה נועד לדיווחים על מות קומפרסורים ובוסטרים ועל תולדות חייהם.

          טוסוןט מחובר
          טוסוןט מחובר
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
          #2

          @נייטרון-חפשי הקומפרסור-בוסטר הלז
          של BUTURE התפגר אצלנו במשפחה אחרי שנה אבל עם שניים שלושה שימושים (נדלק ועושה פפפ, ומת)
          כמובן שאם מישהו יודע איך מתקנים (נקנה בחו"ל כמדומני) אשמח לדעת
          IMG_20250906_221742 (1).jpg
          IMG_20250906_221754 (1).jpg
          IMG_20250906_221842 (1).jpg

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)
          נחייה ולא…

          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • טוסוןט טוסון

            @נייטרון-חפשי הקומפרסור-בוסטר הלז
            של BUTURE התפגר אצלנו במשפחה אחרי שנה אבל עם שניים שלושה שימושים (נדלק ועושה פפפ, ומת)
            כמובן שאם מישהו יודע איך מתקנים (נקנה בחו"ל כמדומני) אשמח לדעת
            IMG_20250906_221742 (1).jpg
            IMG_20250906_221754 (1).jpg
            IMG_20250906_221842 (1).jpg

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @טוסון זו עדות חשובה כי זה מוצר שהומלץ כאן בפורום.
            למעשה פגשתי אחד כזה שמת בקיצור ימים בגלל קורוזיה (טביעה רח"ל בר-מינן…) הייתי שמח אם תפתח אותו ותצלם (ואולי אולי גם נוכל לתקן אותו)

            pikolinou@gmail.com

            טוסוןט פתוח לשמועפ ט 3 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @טוסון זו עדות חשובה כי זה מוצר שהומלץ כאן בפורום.
              למעשה פגשתי אחד כזה שמת בקיצור ימים בגלל קורוזיה (טביעה רח"ל בר-מינן…) הייתי שמח אם תפתח אותו ותצלם (ואולי אולי גם נוכל לתקן אותו)

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @נייטרון-חפשי לא נמצא אצלי בבית, כשנגיע אליו נשתדל לפתוח

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)
              נחייה ולא…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                @טוסון זו עדות חשובה כי זה מוצר שהומלץ כאן בפורום.
                למעשה פגשתי אחד כזה שמת בקיצור ימים בגלל קורוזיה (טביעה רח"ל בר-מינן…) הייתי שמח אם תפתח אותו ותצלם (ואולי אולי גם נוכל לתקן אותו)

                פתוח לשמועפ מחובר
                פתוח לשמועפ מחובר
                פתוח לשמוע
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @נייטרון-חפשי כתב בקו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.:

                כי זה מוצר שהומלץ כאן בפורום.

                כמדומני שהומלץ משהו דומה

                @נייטרון-חפשי כתב בקו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.:

                למעשה פגשתי אחד כזה שמת בקיצור ימים בגלל קורוזיה (טביעה רח"ל בר-מינן…)

                גם לי הוא טבע [למעשה כל הרכב טבע] וביקשתי מהמוכר רק את החלק שהייתי צריך [לוח או בטריה לא זוכר] ולמעשה הוא שלח לי חדש ב25 דולר

                אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                הם אלו שיודעים לשאול
                מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  @טוסון זו עדות חשובה כי זה מוצר שהומלץ כאן בפורום.
                  למעשה פגשתי אחד כזה שמת בקיצור ימים בגלל קורוזיה (טביעה רח"ל בר-מינן…) הייתי שמח אם תפתח אותו ותצלם (ואולי אולי גם נוכל לתקן אותו)

                  ט מנותק
                  ט מנותק
                  טכנולוג
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                  #6

                  @נייטרון-חפשי כתב בקו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.:

                  כי זה מוצר שהומלץ כאן בפורום.

                  @פתוח-לשמוע כתב בקו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.:

                  כמדומני שהומלץ משהו דומה

                  צודק בהחלט.

                  תראה כאן
                  אבל בחיפוש BUTURE בפורום יש עוד תוצאות

                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                    @נייטרון-חפשי כתב בקו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.:

                    כי זה מוצר שהומלץ כאן בפורום.

                    כמדומני שהומלץ משהו דומה

                    @נייטרון-חפשי כתב בקו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.:

                    למעשה פגשתי אחד כזה שמת בקיצור ימים בגלל קורוזיה (טביעה רח"ל בר-מינן…)

                    גם לי הוא טבע [למעשה כל הרכב טבע] וביקשתי מהמוכר רק את החלק שהייתי צריך [לוח או בטריה לא זוכר] ולמעשה הוא שלח לי חדש ב25 דולר

                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשי
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @פתוח-לשמוע כתב בקו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.:

                    גם לי הוא טבע [למעשה כל הרכב טבע] וביקשתי מהמוכר רק את החלק שהייתי צריך [לוח או בטריה לא זוכר] ולמעשה הוא שלח לי חדש ב25 דולר

                    @המפותח

                    pikolinou@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ט טכנולוג

                      @נייטרון-חפשי כתב בקו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.:

                      כי זה מוצר שהומלץ כאן בפורום.

                      @פתוח-לשמוע כתב בקו 'גשר החיים' לקומפרסורים! על תוחלת החיים של קומפרסור ו/או בוסטר, ואיך מתקנים.:

                      כמדומני שהומלץ משהו דומה

                      צודק בהחלט.

                      תראה כאן
                      אבל בחיפוש BUTURE בפורום יש עוד תוצאות

                      טוסוןט מחובר
                      טוסוןט מחובר
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @טכנולוג רק להבהיר, הבוסטר הנ"ל נקנה טרם פתיחת פורום זה
                      (לדעתי הוא הפסיק לעבוד עוד טרם שהתוודעתי לפורום, פשוט במוצש"ק האחרון ראיתי אותו ונזכרתי בו)

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)
                      נחייה ולא…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מ מנאששש התייחס לנושא זה

                      72

                      מחובר

                      3.0k

                      משתמשים

                      9.7k

                      נושאים

                      130.6k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • מילון מושגים המלא
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • פנייה למנהל הפורום