דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. כביש מעניין וחריג בדרך לירושלים

      כביש מעניין וחריג בדרך לירושלים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      37 פוסטים 19 כותבים 2.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אאוטלנדרא מנותק
        אאוטלנדרא מנותק
        אאוטלנדר
        מנהל ראשי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        פעם אחת נסעתי מהדרום לירושלים וכנראה היו אי אלו פקקים והוויז הביא אותי לכביש תלול במיוחד שחלקו היה ברוחב של 2.1 רכבים בדיוק כשגדר מזה וגדר מזה, משהו שלא ראיתי שני לו באה"ק. מאד אהבתי! הייתי רוצה ליסוע דרך שם שוב אבל אני לא יודע מה והיכן (כמדומני ליד נס הרים). אשמח אם מישהו שיודע על מה מדובר שיתן לי נקודת יעד שבטוח תעביר אותי דרך הכביש ההוא.

        תודה רבה.

        LexusL AVIVIA ג שלמהש שי ויש 5 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • אאוטלנדרא אאוטלנדר

          פעם אחת נסעתי מהדרום לירושלים וכנראה היו אי אלו פקקים והוויז הביא אותי לכביש תלול במיוחד שחלקו היה ברוחב של 2.1 רכבים בדיוק כשגדר מזה וגדר מזה, משהו שלא ראיתי שני לו באה"ק. מאד אהבתי! הייתי רוצה ליסוע דרך שם שוב אבל אני לא יודע מה והיכן (כמדומני ליד נס הרים). אשמח אם מישהו שיודע על מה מדובר שיתן לי נקודת יעד שבטוח תעביר אותי דרך הכביש ההוא.

          תודה רבה.

          LexusL מנותק
          LexusL מנותק
          Lexus
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
          #2

          @אאוטלנדר
          395
          דרך מדהימה
          נחשב לאחד היפים בארץ
          (הייתי שם יום לפני השריפות הגדולות באזור, השריפות השפיעו עליו?)

          שיפור החיפוש ביד2

          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • LexusL Lexus

            @אאוטלנדר
            395
            דרך מדהימה
            נחשב לאחד היפים בארץ
            (הייתי שם יום לפני השריפות הגדולות באזור, השריפות השפיעו עליו?)

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
            #3

            @Lexus @אאוטלנדר
            מדהימה, ואחד המסוכנות בארץ, ירידה מטורפת, סיבובים חדים, ואין קליטה סלולרית בכל האיזור.

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • EBAE EBA

              @Lexus @אאוטלנדר
              מדהימה, ואחד המסוכנות בארץ, ירידה מטורפת, סיבובים חדים, ואין קליטה סלולרית בכל האיזור.

              LexusL מנותק
              LexusL מנותק
              Lexus
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @EBA לא אחזתי את הקליטה (הייתי בנהיגה…)
              יש שם יותר תאונות באופן יחסי?
              כי דווקא בכזה מקום כולם נוסעים בזהירות אחרת הם יחזרו בלי מראות במקרה הטוב

              שיפור החיפוש ביד2

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • LexusL Lexus

                @EBA לא אחזתי את הקליטה (הייתי בנהיגה…)
                יש שם יותר תאונות באופן יחסי?
                כי דווקא בכזה מקום כולם נוסעים בזהירות אחרת הם יחזרו בלי מראות במקרה הטוב

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @Lexus כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                כולם נוסעים בזהירות

                “כולם” הנורמלים.
                יש את האלה שדווקא שם ישתוללו.
                לא יודע לגבי סטטיסטיקה של תאונות, אבל גם אם לא קורה יותר, כשקורה - אין דרך להזמין אמבולנס, אפילו שיחות חירום לא עובד שם.
                ככה היה בעבר, אולי זה כבר תוקן.

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • בסדב מנותק
                  בסדב מנותק
                  בסד
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  אותי פעם לקח דרך שם מאשתאול לירושלים בלילה, והייתי עם רכב שהתאורה שלו חלשה והיה פחד פחדים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • EBAE EBA

                    @Lexus כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                    כולם נוסעים בזהירות

                    “כולם” הנורמלים.
                    יש את האלה שדווקא שם ישתוללו.
                    לא יודע לגבי סטטיסטיקה של תאונות, אבל גם אם לא קורה יותר, כשקורה - אין דרך להזמין אמבולנס, אפילו שיחות חירום לא עובד שם.
                    ככה היה בעבר, אולי זה כבר תוקן.

                    M מנותק
                    M מנותק
                    Misha
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @EBA כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                    @Lexus כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                    כולם נוסעים בזהירות

                    “כולם” הנורמלים.
                    יש את האלה שדווקא שם ישתוללו.
                    לא יודע לגבי סטטיסטיקה של תאונות, אבל גם אם לא קורה יותר, כשקורה - אין דרך להזמין אמבולנס, אפילו שיחות חירום לא עובד שם.
                    ככה היה בעבר, אולי זה כבר תוקן.

                    לא נורא קרוב להדסה 🤣

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • LexusL מנותק
                      LexusL מנותק
                      Lexus
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      סרטון יוטיוב (קצת ישן והאיכות בהתאם) של נסיעה בדרך המדוברת
                      https://www.youtube.com/watch?v=d7jNFyo4TYg

                      שיפור החיפוש ביד2

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • ת מנותק
                        ת מנותק
                        תלת גוונא
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        כשנוסעים שם ביום, יש עיקולים שצריך לצפור תו’'כ כניסה לסיבוב (בלילה לא צריך כי רואים את האורות של הרכב לפני )

                        ביתשמשניקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ת תלת גוונא

                          כשנוסעים שם ביום, יש עיקולים שצריך לצפור תו’'כ כניסה לסיבוב (בלילה לא צריך כי רואים את האורות של הרכב לפני )

                          ביתשמשניקב מנותק
                          ביתשמשניקב מנותק
                          ביתשמשניק
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          זה אכן אחד הכבישים…

                          יש קטע ברוחב רכב וחצי
                          הזוי
                          אבל אין כמעט תאונות כי כולם נוסעים לאט וצופרים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • לך תדעל מנותק
                            לך תדעל מנותק
                            לך תדע
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                            #11

                            מפחיד? כן, מסוכן? כנראה שפחות (לפחות במספרים מוחלטים).

                            2015-2021
                            מקור
                            image.png
                            2021-2024
                            (צהוב - קל, אדום - קשה)
                            מקור
                            6c65ed1c-bc5a-4317-bfb9-cef7fe7e6157-image.png
                            2014-2025 (בעיקרון, לכאורה, כביכול…)
                            מקור
                            2a3049da-f8b9-414b-abe0-850e444265a4-image.png

                            1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • אאוטלנדרא אאוטלנדר

                              פעם אחת נסעתי מהדרום לירושלים וכנראה היו אי אלו פקקים והוויז הביא אותי לכביש תלול במיוחד שחלקו היה ברוחב של 2.1 רכבים בדיוק כשגדר מזה וגדר מזה, משהו שלא ראיתי שני לו באה"ק. מאד אהבתי! הייתי רוצה ליסוע דרך שם שוב אבל אני לא יודע מה והיכן (כמדומני ליד נס הרים). אשמח אם מישהו שיודע על מה מדובר שיתן לי נקודת יעד שבטוח תעביר אותי דרך הכביש ההוא.

                              תודה רבה.

                              AVIVIA מנותק
                              AVIVIA מנותק
                              AVIVI
                              כתב נערך לאחרונה על ידי AVIVI
                              #12

                              @אאוטלנדר אם הגעת מכיוון בית שמש אז באמת כנראה זה כביש 396
                              אולם אם הגעת דרך כביש 90 אני נוטה לחשוד שזה כביש 449 שזה כביש לאמיצים בלבד הרבה יותר תלול מ396 ועם חברים לכביש מבני דודינו הידועים בנהיגתם הזהירה במיוחד…
                              כמובן עם הרכבים שגנבו מאיתנו…

                              רק מוזר לי שהוויז לקח אותך דרך שם כי זה סיבוב גדול
                              אבל בקלות תוכל לדעת באיזו דרך מבין שניהם נסעת אם היה עצים ודרך נוף יער זה וודאי 396 ואם היה מדבר זה נראה לי וודאי 449

                              אני מקווה שלא עשיתי לאף אחד חשק ליסוע דרך שם
                              ⚠️הבני דודים שם קצת יותר מסוכנים משמרון קלאסי ראו הוזהרתם!
                              ובאתר הנ"ל לא מדווחים שם תאונות דרכים אני מאמין שכולנו יודעים את הסיבה

                              אאוטלנדרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • AVIVIA AVIVI

                                @אאוטלנדר אם הגעת מכיוון בית שמש אז באמת כנראה זה כביש 396
                                אולם אם הגעת דרך כביש 90 אני נוטה לחשוד שזה כביש 449 שזה כביש לאמיצים בלבד הרבה יותר תלול מ396 ועם חברים לכביש מבני דודינו הידועים בנהיגתם הזהירה במיוחד…
                                כמובן עם הרכבים שגנבו מאיתנו…

                                רק מוזר לי שהוויז לקח אותך דרך שם כי זה סיבוב גדול
                                אבל בקלות תוכל לדעת באיזו דרך מבין שניהם נסעת אם היה עצים ודרך נוף יער זה וודאי 396 ואם היה מדבר זה נראה לי וודאי 449

                                אני מקווה שלא עשיתי לאף אחד חשק ליסוע דרך שם
                                ⚠️הבני דודים שם קצת יותר מסוכנים משמרון קלאסי ראו הוזהרתם!
                                ובאתר הנ"ל לא מדווחים שם תאונות דרכים אני מאמין שכולנו יודעים את הסיבה

                                אאוטלנדרא מנותק
                                אאוטלנדרא מנותק
                                אאוטלנדר
                                מנהל ראשי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @AVIVI כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                רק מוזר לי שהוויז לקח אותך דרך שם כי זה סיבוב גדול

                                באתי מנתיבות לירושלים וליד קרית גת הוויז שלח אותי לכביש 35 ולכאורה זה בגלל שהיו פקקים חריגים. היה באותו הערב אירוע בבנייני האומה (אולי צמאה) וכנראה הוויז הבין שזה לא נורמלי לשלוח אותי מכביש 1 או דרך ביתר וגם היעד היה ביה"ח שערי צדק שכנראה קרוב יותר לכביש.

                                @AVIVI כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                אני נוטה לחשוד שזה כביש 449 שזה כביש לאמיצים בלבד

                                גם שם אין מעבר נורמלי ל2 רכבים בו זמנית?

                                AVIVIA א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • אאוטלנדרא אאוטלנדר

                                  @AVIVI כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                  רק מוזר לי שהוויז לקח אותך דרך שם כי זה סיבוב גדול

                                  באתי מנתיבות לירושלים וליד קרית גת הוויז שלח אותי לכביש 35 ולכאורה זה בגלל שהיו פקקים חריגים. היה באותו הערב אירוע בבנייני האומה (אולי צמאה) וכנראה הוויז הבין שזה לא נורמלי לשלוח אותי מכביש 1 או דרך ביתר וגם היעד היה ביה"ח שערי צדק שכנראה קרוב יותר לכביש.

                                  @AVIVI כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                  אני נוטה לחשוד שזה כביש 449 שזה כביש לאמיצים בלבד

                                  גם שם אין מעבר נורמלי ל2 רכבים בו זמנית?

                                  AVIVIA מנותק
                                  AVIVIA מנותק
                                  AVIVI
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @אאוטלנדר כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                  @AVIVI כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                  רק מוזר לי שהוויז לקח אותך דרך שם כי זה סיבוב גדול

                                  באתי מנתיבות לירושלים וליד קרית גת הוויז שלח אותי לכביש 35 ולכאורה זה בגלל שהיו פקקים חריגים. היה באותו הערב אירוע בבנייני האומה (אולי צמאה) וכנראה הוויז הבין שזה לא נורמלי לשלוח אותי מכביש 1 או דרך ביתר וגם היעד היה ביה"ח שערי צדק שכנראה קרוב יותר לכביש.

                                  הגיוני שזה396

                                  @AVIVI כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                  אני נוטה לחשוד שזה כביש 449 שזה כביש לאמיצים בלבד

                                  גם שם אין מעבר נורמלי ל2 רכבים בו זמנית?

                                  אכן במיוחד אם יש לך @אאוטלנדר 😉

                                  LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • AVIVIA AVIVI

                                    @אאוטלנדר כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                    @AVIVI כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                    רק מוזר לי שהוויז לקח אותך דרך שם כי זה סיבוב גדול

                                    באתי מנתיבות לירושלים וליד קרית גת הוויז שלח אותי לכביש 35 ולכאורה זה בגלל שהיו פקקים חריגים. היה באותו הערב אירוע בבנייני האומה (אולי צמאה) וכנראה הוויז הבין שזה לא נורמלי לשלוח אותי מכביש 1 או דרך ביתר וגם היעד היה ביה"ח שערי צדק שכנראה קרוב יותר לכביש.

                                    הגיוני שזה396

                                    @AVIVI כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                    אני נוטה לחשוד שזה כביש 449 שזה כביש לאמיצים בלבד

                                    גם שם אין מעבר נורמלי ל2 רכבים בו זמנית?

                                    אכן במיוחד אם יש לך @אאוטלנדר 😉

                                    LexusL מנותק
                                    LexusL מנותק
                                    Lexus
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @AVIVI 396 או 395

                                    שיפור החיפוש ביד2

                                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • LexusL Lexus

                                      @AVIVI 396 או 395

                                      טוסוןט מחובר
                                      טוסוןט מחובר
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                      #16

                                      @Lexus הם מתחברים 386 מחבר ביניהם (בכיכר של הסטף) ומצוי שאנשים מתייחסים אליהם בכריכה אחת
                                      395 מאשתאול עד הסטף ו396 עולה לצומת אורה דרך הדסה ו386 להר הרצל דרך עין כרם

                                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                      (מס"י פ"א)
                                      נחייה ולא…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • אאוטלנדרא אאוטלנדר

                                        פעם אחת נסעתי מהדרום לירושלים וכנראה היו אי אלו פקקים והוויז הביא אותי לכביש תלול במיוחד שחלקו היה ברוחב של 2.1 רכבים בדיוק כשגדר מזה וגדר מזה, משהו שלא ראיתי שני לו באה"ק. מאד אהבתי! הייתי רוצה ליסוע דרך שם שוב אבל אני לא יודע מה והיכן (כמדומני ליד נס הרים). אשמח אם מישהו שיודע על מה מדובר שיתן לי נקודת יעד שבטוח תעביר אותי דרך הכביש ההוא.

                                        תודה רבה.

                                        ג מנותק
                                        ג מנותק
                                        גיל
                                        מאסטר מגיה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @אאוטלנדר תודה שחזרת אלינו. 😉


                                        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • אאוטלנדרא אאוטלנדר

                                          פעם אחת נסעתי מהדרום לירושלים וכנראה היו אי אלו פקקים והוויז הביא אותי לכביש תלול במיוחד שחלקו היה ברוחב של 2.1 רכבים בדיוק כשגדר מזה וגדר מזה, משהו שלא ראיתי שני לו באה"ק. מאד אהבתי! הייתי רוצה ליסוע דרך שם שוב אבל אני לא יודע מה והיכן (כמדומני ליד נס הרים). אשמח אם מישהו שיודע על מה מדובר שיתן לי נקודת יעד שבטוח תעביר אותי דרך הכביש ההוא.

                                          תודה רבה.

                                          שלמהש מנותק
                                          שלמהש מנותק
                                          שלמה
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @אאוטלנדר כתב בכביש מעניין וחריג בדרך לירושלים:

                                          פעם אחת נסעתי מהדרום לירושלים וכנראה היו אי אלו פקקים והוויז הביא אותי לכביש תלול במיוחד שחלקו היה ברוחב של 2.1 רכבים בדיוק כשגדר מזה וגדר מזה, משהו שלא ראיתי שני לו באה"ק. מאד אהבתי! הייתי רוצה ליסוע דרך שם שוב אבל אני לא יודע מה והיכן (כמדומני ליד נס הרים). אשמח אם מישהו שיודע על מה מדובר שיתן לי נקודת יעד שבטוח תעביר אותי דרך הכביש ההוא.

                                          תודה רבה.

                                          אגב היה פעם שרשור של כבישים מעניינים לנהיגה נראה לי ש @מאיר פתח אותו כשהשכיר טסלה לנהיגה בכביש סדום @מאיר ?

                                          כאן בשביל לעזור :)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • שלמהש מנותק
                                            שלמהש מנותק
                                            שלמה
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            נסה את הכביש הזה
                                            בסרטון הוא לא כזה דרמתי, אבל בפועל חייב פעם ‘לזרוק’ שם עם הלקסוס של @הכל-בעזרת-השם

                                            כאן בשביל לעזור :)

                                            טוסוןט יצחק רשטוני 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            2
                                            • שלמהש שלמה

                                              נסה את הכביש הזה
                                              בסרטון הוא לא כזה דרמתי, אבל בפועל חייב פעם ‘לזרוק’ שם עם הלקסוס של @הכל-בעזרת-השם

                                              טוסוןט מחובר
                                              טוסוןט מחובר
                                              טוסון
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @שלמה אתה יכול לתועלת החסומים לפרט איזה כביש?

                                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                              (מס"י פ"א)
                                              נחייה ולא…

                                              LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              76

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום