סטיקרים לרכב
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-

-
פוסט זה נמחק!
-
@shine
" למה אני מייבין כזה? בזכות “פורום רכבים זה לזה”! "(עם הלוגו כמובן!)
יש להזהר מחילול שם הפורום

-
@shine מתי ההזמנה שלי מוכנה?
@גיל כתב בסטיקרים לרכב:
@shine
" למה אני מייבין כזה? בזכות “פורום רכבים זה לזה”! "(עם הלוגו כמובן!)
יש להזהר מחילול שם הפורום

-
-
@shine מתי ההזמנה שלי מוכנה?
@גיל כתב בסטיקרים לרכב:
@shine
" למה אני מייבין כזה? בזכות “פורום רכבים זה לזה”! "(עם הלוגו כמובן!)
יש להזהר מחילול שם הפורום

-
לתפרנים

לממושכנים
ולקלאסי

-
לתפרנים

לממושכנים
ולקלאסי

-
@פתוח-לשמוע זה הכי מושך את המשטרות אליך…
-
-
@טוסון יותר טוב?

@פתוח-לשמוע גאוני!!! צריך לעשות כזאתי מדבקה על כל השמשה האחורית
-
@פתוח-לשמוע גאוני!!! צריך לעשות כזאתי מדבקה על כל השמשה האחורית





