דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. סטיקרים לרכב

      סטיקרים לרכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      110 פוסטים 42 כותבים 40.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

        @Lexus עשית לי השראה

        Screenshot 2026-06-08 210013.png

        shineS מנותק
        shineS מנותק
        shine
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #81

        @פתוח-לשמוע
        התמונה שלך התפרסמה בהמעניינים!

        טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • shineS shine

          @פתוח-לשמוע
          התמונה שלך התפרסמה בהמעניינים!

          טרנטעט מנותק
          טרנטעט מנותק
          טרנטע
          כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
          #82

          @shine לפחות השאירו את הקרדיט

          0134afc7-424e-4a48-9aea-c9fc11f91d28-image.png

          @פתוח-לשמוע הפסדת פרסומת במעניינים בחינם, פעם הבאה תשאיר פרטים…

          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טרנטעט טרנטע

            @shine לפחות השאירו את הקרדיט

            0134afc7-424e-4a48-9aea-c9fc11f91d28-image.png

            @פתוח-לשמוע הפסדת פרסומת במעניינים בחינם, פעם הבאה תשאיר פרטים…

            פתוח לשמועפ מנותק
            פתוח לשמועפ מנותק
            פתוח לשמוע
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
            #83

            @טרנטע שקלתי את זה לא ידעתי עד כמה זה ירוץ
            עכשיו צריך לפתוח נושא שכל מי שבא בעקבות התמונה שיגיב…
            אגב היה גירסה יותר מוקצנת אבל הרגשתי שהגזמנו
            a9cd4bc0-02e1-444c-ab4b-78de83f07ac5-Gemini_Generated_Image_sku8q0sku8q0sku8.png

            8c2c76c4-38eb-4385-8eb6-f589e58e81c5-image.png

            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
            הם אלו שיודעים לשאול
            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

            אבי 56א תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

              @טרנטע שקלתי את זה לא ידעתי עד כמה זה ירוץ
              עכשיו צריך לפתוח נושא שכל מי שבא בעקבות התמונה שיגיב…
              אגב היה גירסה יותר מוקצנת אבל הרגשתי שהגזמנו
              a9cd4bc0-02e1-444c-ab4b-78de83f07ac5-Gemini_Generated_Image_sku8q0sku8q0sku8.png

              8c2c76c4-38eb-4385-8eb6-f589e58e81c5-image.png

              אבי 56א מנותק
              אבי 56א מנותק
              אבי 56
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #84

              @פתוח-לשמוע
              כתוב שם כדי שהשוטרים לא יבינו עכשיו בגלל זה הם יבינו (לא את הנקרא אלא הכוונה)

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אבי 56א אבי 56

                @פתוח-לשמוע
                כתוב שם כדי שהשוטרים לא יבינו עכשיו בגלל זה הם יבינו (לא את הנקרא אלא הכוונה)

                טוסוןט מנותק
                טוסוןט מנותק
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #85

                @אבי-56 זה ערוצים סגורים
                חוצמיזה שאף אחד לא הולך לשים את זה על הרכב

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)

                נחייה ולא…

                אבי 56א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טוסוןט טוסון

                  @אבי-56 זה ערוצים סגורים
                  חוצמיזה שאף אחד לא הולך לשים את זה על הרכב

                  אבי 56א מנותק
                  אבי 56א מנותק
                  אבי 56
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #86

                  @טוסון
                  למה לא לשים אני דווקא חשבתי לשים

                  טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • אבי 56א אבי 56

                    @טוסון
                    למה לא לשים אני דווקא חשבתי לשים

                    טרנטעט מנותק
                    טרנטעט מנותק
                    טרנטע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #87

                    @אבי-56 גם אני שוקל את העניין, אבל אני באמת חושש שיעצרו אותי בגלל זה

                    שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טרנטעט טרנטע

                      @אבי-56 גם אני שוקל את העניין, אבל אני באמת חושש שיעצרו אותי בגלל זה

                      שלמה א 0ש מנותק
                      שלמה א 0ש מנותק
                      שלמה א 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #88

                      @טרנטע כתב בסטיקרים לרכב:

                      אבל אני באמת חושש שיעצרו אותי בגלל זה

                      לכן הפתרון הוא לסכם ב"ערוצים הסגורים"
                      על סימן זיהוי אחר קטן מספיק בולט לרכב שחולף
                      ולא כל כך צועק כמו המודעה (שגם אם הם לא יבינו, ובא נתפרע שרבע מהחרדים ישימו את זה, אחרי כמה מעצרים בודדים הם כבר יקלטו)

                      נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שלמה א 0ש שלמה א 0

                        @טרנטע כתב בסטיקרים לרכב:

                        אבל אני באמת חושש שיעצרו אותי בגלל זה

                        לכן הפתרון הוא לסכם ב"ערוצים הסגורים"
                        על סימן זיהוי אחר קטן מספיק בולט לרכב שחולף
                        ולא כל כך צועק כמו המודעה (שגם אם הם לא יבינו, ובא נתפרע שרבע מהחרדים ישימו את זה, אחרי כמה מעצרים בודדים הם כבר יקלטו)

                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשי
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #89

                        @שלמה-א-0 כתב בסטיקרים לרכב:

                        ובא נתפרע שרבע מהחרדים ישימו את זה, אחרי כמה מעצרים בודדים הם כבר יקלטו)

                        תיאורטית אם רבע מהחרדים ישימו את זה, הם יקלטו אחרי כמה מעצרים שאין להם מקום לכולם בכלא, ומאותה סיבה שהם לא באים לישיבות וממלאים אוטובוסים.

                        pikolinou@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אבי 56א מנותק
                          אבי 56א מנותק
                          אבי 56
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אבי 56
                          #90

                          ביקשתי מג’ימיני זה מה שיצא
                          Gemini_Generated_Image_jxkrwbjxkrwbjxkr.png

                          shineS אבי 56א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • אבי 56א אבי 56

                            ביקשתי מג’ימיני זה מה שיצא
                            Gemini_Generated_Image_jxkrwbjxkrwbjxkr.png

                            shineS מנותק
                            shineS מנותק
                            shine
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #91
                            פוסט זה נמחק!
                            אבי 56א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • shineS shine

                              פוסט זה נמחק!

                              אבי 56א מנותק
                              אבי 56א מנותק
                              אבי 56
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #92
                              פוסט זה נמחק!
                              shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אבי 56א אבי 56

                                פוסט זה נמחק!

                                shineS מנותק
                                shineS מנותק
                                shine
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #93
                                פוסט זה נמחק!
                                אבי 56א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • shineS shine

                                  פוסט זה נמחק!

                                  אבי 56א מנותק
                                  אבי 56א מנותק
                                  אבי 56
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי אבי 56
                                  #94
                                  פוסט זה נמחק!
                                  shineS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אבי 56א אבי 56

                                    פוסט זה נמחק!

                                    shineS מנותק
                                    shineS מנותק
                                    shine
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #95
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אבי 56א אבי 56

                                      ביקשתי מג’ימיני זה מה שיצא
                                      Gemini_Generated_Image_jxkrwbjxkrwbjxkr.png

                                      אבי 56א מנותק
                                      אבי 56א מנותק
                                      אבי 56
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #96

                                      @אבי-56
                                      עד שהשוטרים יקלטו זה מספיק לא?

                                      שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יעקב 9י מנותק
                                        יעקב 9י מנותק
                                        יעקב 9
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #97

                                        אולי לפחות מי שלא עריק שישים את זה להעלות את המורל בעם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יעקב 9י מנותק
                                          יעקב 9י מנותק
                                          יעקב 9
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #98

                                          אני ראיתי פעם סטיקר "תיכנס חזק אני צריך טמבון חדש!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • אבי 56א אבי 56

                                            @אבי-56
                                            עד שהשוטרים יקלטו זה מספיק לא?

                                            שלמה א 0ש מנותק
                                            שלמה א 0ש מנותק
                                            שלמה א 0
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #99

                                            @אבי-56 וכולם, למעשה במחשבה לאחור, סטיקרים לכל מה שליבכם חפץ זה נחמד, אבל לעניין של עריקים זה לא נצרך (מלבד הקונספט), מכיון שאפשר להזעיק צבע שחור כשנראה את הרכב עוצר על יד רכב משטרה צבאית, שהרי כשהרכב סתם יעצור בצד לא נעשה כלום, אלא רק כשהוא מעוכב עם רכב משטרה “ואם תאמר” אולי סתם משטרה עצרה אותו ללא קשר , במקרה כזה גם הסטיקר לא יעזור, “ואם תאמר” שאם נסכם שעל כל רכב משטרה צבאית+ רכב מעוכב מיד נזמין, שמא נעזור לכאלו שאינם בני ברית? יש לומר שלרוב קל יותר לראות מי הנהג, מאשר איזה סטיקר מודבק לו, אבל חזקו ואמצו לבכם ותמשיכו לייצר סטיקרים נהדרים

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • Y מנותק
                                              Y מנותק
                                              Y.M
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #100

                                              ‘שוטר שמור מרחק, עריק לפניך’

                                              נראה לי הכי בטיחותי זה לרשום את המספר של ‘צבע שחור’ בחיוג מקוצר, לחייג מיד ששוטר מעכב אותך לומר להם היכן אתה נמצא ולהשים על רמקול, המוקדנים שם שומעים את השיחה שלך עם השוטר, ויש להם ניסיון רב להבין אם הוא מתכנן להסגיר אותך או לא לפי המיקום שלך ולפי תוכן השיחה.
                                              המס’ שלהם למי ששאל 073-888-1234

                                              יעקב 5י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              5

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6

                                              8

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום