דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. שיתוף | צג קמ"ש דיגיטלי בחיבור קל, אחד הטובים שראיתי!

      שיתוף | צג קמ"ש דיגיטלי בחיבור קל, אחד הטובים שראיתי!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      96 פוסטים 30 כותבים 56.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

        @מאיר-2 (/post/96130):

        @תודה-לבורא-עולם-0 מה שקרה לי זה שהוא מראה 10 קמ’'ש יותר הבנתי שאפשר לשנות את זה אבל איך?

        בגדול אין צורך, הוא מראה את המהירות האמיתית של הנסיעה ולא יותר ממה שבאמת.
        עיין כאן… קרא את את כל ההמשך שם.

        הרשלהה מנותק
        הרשלהה מנותק
        הרשלה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #63
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

          @מאיר-2 (/post/96130):

          @תודה-לבורא-עולם-0 מה שקרה לי זה שהוא מראה 10 קמ’'ש יותר הבנתי שאפשר לשנות את זה אבל איך?

          בגדול אין צורך, הוא מראה את המהירות האמיתית של הנסיעה ולא יותר ממה שבאמת.
          עיין כאן… קרא את את כל ההמשך שם.

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר 2
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #64

          @תודה-לבורא-עולם-0 אבל יש שם אפשרות לכוונן את האחוזים לא? והבנתי שיש אפשרות לבסס את זה על GPS ולא רק על מד הרכב, אני צודק? בכלל הסתבכתי שם עם כל התצוגות והמדדים

          תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מאיר 2

            @תודה-לבורא-עולם-0 אבל יש שם אפשרות לכוונן את האחוזים לא? והבנתי שיש אפשרות לבסס את זה על GPS ולא רק על מד הרכב, אני צודק? בכלל הסתבכתי שם עם כל התצוגות והמדדים

            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
            #65

            @מאיר-2

            אבל יש שם אפשרות לכוונן את האחוזים לא?

            לא מכיר.

            והבנתי שיש אפשרות לבסס את זה על GPS ולא רק על מד הרכב, אני צודק?

            לא מדוייק, ניתן להגדיר לפי GPS, או לפי מחשב הרכב, לא מד הרכב,
            המחשב מציג נתונים מדוייקים ביותר, יותר מהמד וה-GPS

            בכלל הסתבכתי שם עם כל התצוגות והמדדים

            אתה מסתבך במה? אתה אמור להסתכל על מה שחשוב לך ותו לא…
            כל שאר המדדים לא צריכים לעניין אותך, והשימוש במכשיר פשוט מאוד,
            אין פה הסתבכויות… פעם פעמיים תלמד מה מציג מה, וסיימת.

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

              @מאיר-2

              אבל יש שם אפשרות לכוונן את האחוזים לא?

              לא מכיר.

              והבנתי שיש אפשרות לבסס את זה על GPS ולא רק על מד הרכב, אני צודק?

              לא מדוייק, ניתן להגדיר לפי GPS, או לפי מחשב הרכב, לא מד הרכב,
              המחשב מציג נתונים מדוייקים ביותר, יותר מהמד וה-GPS

              בכלל הסתבכתי שם עם כל התצוגות והמדדים

              אתה מסתבך במה? אתה אמור להסתכל על מה שחשוב לך ותו לא…
              כל שאר המדדים לא צריכים לעניין אותך, והשימוש במכשיר פשוט מאוד,
              אין פה הסתבכויות… פעם פעמיים תלמד מה מציג מה, וסיימת.

              מ מנותק
              מ מנותק
              מאיר 2
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #66

              @תודה-לבורא-עולם-0 תודה רבה רבה, יש אולי מקום שם שאפשר לראות אם יש תקלות (קודי תקלה)?

              תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מאיר 2

                @תודה-לבורא-עולם-0 תודה רבה רבה, יש אולי מקום שם שאפשר לראות אם יש תקלות (קודי תקלה)?

                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #67

                @מאיר-2 כן, זה אחד הדברים החזקים בו, שאם נדלק נורה, זה מקפיץ לך מיד מסך עם קוד התקלה.
                ובתפריט האפשרויות יש מצב לסריקת תקלות / ולמחיקת תקלות פשוטות במידה ויש…

                הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                  @מאיר-2 כן, זה אחד הדברים החזקים בו, שאם נדלק נורה, זה מקפיץ לך מיד מסך עם קוד התקלה.
                  ובתפריט האפשרויות יש מצב לסריקת תקלות / ולמחיקת תקלות פשוטות במידה ויש…

                  הרשלהה מנותק
                  הרשלהה מנותק
                  הרשלה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #68

                  @תודה-לבורא-עולם-0
                  תכלס שווה להזמין אותו בשביל חום מנוע?

                  תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הרשלהה הרשלה

                    @תודה-לבורא-עולם-0
                    תכלס שווה להזמין אותו בשביל חום מנוע?

                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                    תודה לבורא עולם 0
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                    #69

                    @הרשלה כן!!
                    מראה לך בדיוק על הספרה כמה חום מנוע יש.

                    עריכה:

                    מצרף לך קישור לתמונה מעלי אקספרס (בתגובות על המוצר)
                    הספרה 66 בתמונה זה החום מנוע.

                    מצרף לך קישור לתמונה מעלי

                    מתוך תיאור המוצר:
                    הספרה 95
                    כיתוב בבעיות טעינה

                    קח צילום שלי יותר ברור… 😉

                    2 (20).jpg

                    הרשלהה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                      @הרשלה כן!!
                      מראה לך בדיוק על הספרה כמה חום מנוע יש.

                      עריכה:

                      מצרף לך קישור לתמונה מעלי אקספרס (בתגובות על המוצר)
                      הספרה 66 בתמונה זה החום מנוע.

                      מצרף לך קישור לתמונה מעלי

                      מתוך תיאור המוצר:
                      הספרה 95
                      כיתוב בבעיות טעינה

                      קח צילום שלי יותר ברור… 😉

                      2 (20).jpg

                      הרשלהה מנותק
                      הרשלהה מנותק
                      הרשלה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #70

                      @תודה-לבורא-עולם-0
                      וזה מגיע עם כבל מספיק ארוך (אני צריך את זה למזדה 2)

                      תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הרשלהה הרשלה

                        @תודה-לבורא-עולם-0
                        וזה מגיע עם כבל מספיק ארוך (אני צריך את זה למזדה 2)

                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #71

                        @הרשלה מגיע עם כבל ארוך, (לא יודע מה האורך) ולא מכיר ספציפית למזדה 2.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מיישהמ מיישה

                          3e393454-ffdb-4748-b89d-ebfffb405b32-image.png

                          a7524fbc-2c54-45b2-ac44-2a72be667407-image.png

                          מתחבר ישירות לשקע OBD ומוציא משם את כל נתוני המנוע, קמ"ש, צריכת דלק, סיבובים לדקה וכו’ וכו’.
                          טיפה יקר, אבל שווה כל שקל!
                          https://s.click.aliexpress.com/e/_oFkZpw6

                          mik6868M מנותק
                          mik6868M מנותק
                          mik6868
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #72

                          @מיישה @תודה-לבורא-עולם-0 אני רואה שבאליאקספרס הדגם הזה יקרא שמו AP6 ולגבי זה ראיתי שיש עד דגם AP8
                          ולמי שקורא לזה P6 אז יש עד דגם P27
                          מב מיוחד דווקא ב AP6/P6 יחסית לדגמים האחרים והאם אתה או מישהו מכיר את הדגמים האחרים?
                          וחוץ מזה יש את חברת LUFI שנראה שזה עוד יותר מקצועי אבל יקר ,
                          תכלס מעניין אותי לדעת אם יש כאלה שיציגו לי גם נתונים היברידיים מהסוללה וכו’ קיים בסוגים האלה?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • mik6868M מנותק
                            mik6868M מנותק
                            mik6868
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #73

                            מישהו יכול בבקשה להסביר לי את ההבדלים ביניהם ומה עדיף תכלס?
                            9c9c879a-c704-4c75-b38c-be31fa4376be-image.png

                            62128103-d757-4f87-b818-922d4fcfe062-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I israel_458xv20n התייחס לנושא זה
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              א.ב.
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #74

                              סליחה שאני מקפיץ
                              הקישור ש@מיישה העלה נראה קצת יקר
                              נסתי לחפש מחירים יותר זולים אבל אני לא יודע אם זה באמת כמו המוצר הראשון
                              אשמח אם תעלו קישור יותר זול למוצר (המחיר הנוכחי 119)
                              תודה רבה

                              mik6868M תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א א.ב.

                                סליחה שאני מקפיץ
                                הקישור ש@מיישה העלה נראה קצת יקר
                                נסתי לחפש מחירים יותר זולים אבל אני לא יודע אם זה באמת כמו המוצר הראשון
                                אשמח אם תעלו קישור יותר זול למוצר (המחיר הנוכחי 119)
                                תודה רבה

                                mik6868M מנותק
                                mik6868M מנותק
                                mik6868
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #75

                                @א.ב. לפני שבועיים ראיתי ב65 ש"ח דיל ברוך בואך ובלי 85 משהו כזה תעתיק את התמונה של המוצר תדביק בחיפוש באלי לא מסובך

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • mik6868M mik6868

                                  @א.ב. לפני שבועיים ראיתי ב65 ש"ח דיל ברוך בואך ובלי 85 משהו כזה תעתיק את התמונה של המוצר תדביק בחיפוש באלי לא מסובך

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  א.ב.
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #76

                                  @mik6868
                                  עשיתי את זה
                                  מצאתי מוצר שנראה בול אותו דבר זול משמעותית
                                  העלתי את 2 הקישורים לAI והוא טען שהמוצר הזול שונה לגמרי מהמוצר היקר גם בגודל וגם בפונקציות
                                  מאז איבדתי את הביטחון

                                  טוסוןט mik6868M 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א א.ב.

                                    @mik6868
                                    עשיתי את זה
                                    מצאתי מוצר שנראה בול אותו דבר זול משמעותית
                                    העלתי את 2 הקישורים לAI והוא טען שהמוצר הזול שונה לגמרי מהמוצר היקר גם בגודל וגם בפונקציות
                                    מאז איבדתי את הביטחון

                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #77

                                    @א.ב. תעלה את הקישורים לכאן, זה בינה אנושית, הרבה יותר טוב מבינה מלאכותית

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)

                                    נחייה ולא…

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • טוסוןט טוסון

                                      @א.ב. תעלה את הקישורים לכאן, זה בינה אנושית, הרבה יותר טוב מבינה מלאכותית

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      א.ב.
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #78

                                      @טוסון זה המוצר הזול

                                      היו יותר זולים אבל ניצמדתי לתמונה של הקישור של @מיישה

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א א.ב.

                                        @mik6868
                                        עשיתי את זה
                                        מצאתי מוצר שנראה בול אותו דבר זול משמעותית
                                        העלתי את 2 הקישורים לAI והוא טען שהמוצר הזול שונה לגמרי מהמוצר היקר גם בגודל וגם בפונקציות
                                        מאז איבדתי את הביטחון

                                        mik6868M מנותק
                                        mik6868M מנותק
                                        mik6868
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #79

                                        @א.ב. ה AI לא מכיר את המוצרים האלו התייעצתי איתו על כל הדגמים שעה שיסביר לי מה ההבדלים כי זה נקרא פי 06 אם אני זוכר נכון ויש עד פי 28 עליתי איתו עד שמה וזה היה נראה לי מוזר שהוא שולט ככה התחלתי להמציא לו פי 30 וכן הלאה פי 70 ובכל אחד חידש לי חידושים יותר גדולים אז כנראה הוא מנבא עתידות?

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • mik6868M mik6868

                                          @א.ב. ה AI לא מכיר את המוצרים האלו התייעצתי איתו על כל הדגמים שעה שיסביר לי מה ההבדלים כי זה נקרא פי 06 אם אני זוכר נכון ויש עד פי 28 עליתי איתו עד שמה וזה היה נראה לי מוזר שהוא שולט ככה התחלתי להמציא לו פי 30 וכן הלאה פי 70 ובכל אחד חידש לי חידושים יותר גדולים אז כנראה הוא מנבא עתידות?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          א.ב.
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי א.ב.
                                          #80

                                          @mik6868 גם אני חשבתי כמוך
                                          אבל בגלל שהשליטה שלי במוצר הזה זהה לAI פשוט חיכתי למוח אנושי שיעזור לי

                                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • א א.ב.

                                            @mik6868 גם אני חשבתי כמוך
                                            אבל בגלל שהשליטה שלי במוצר הזה זהה לAI פשוט חיכתי למוח אנושי שיעזור לי

                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                            #81

                                            @א.ב. מצטער, זה חסום לי כרגע, רק בלילה שאגיע לנטפרי אוכל להשוות, אולי יש כאן עוד בעלי בינה אנושית…

                                            @א.ב. כמובן לא מבטיח כלום

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • טוסוןט טוסון

                                              @א.ב. מצטער, זה חסום לי כרגע, רק בלילה שאגיע לנטפרי אוכל להשוות, אולי יש כאן עוד בעלי בינה אנושית…

                                              @א.ב. כמובן לא מבטיח כלום

                                              א מנותק
                                              א מנותק
                                              א.ב.
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #82

                                              @טוסון ממש תודה
                                              אני יצליח לישרוד עוד כמה שעות בלי זה

                                              J מיוחדמ mik6868M 3 תגובות תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5

                                              66

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.0k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום