דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. איך להשתמש נכון במנוע שלי?

      איך להשתמש נכון במנוע שלי?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      פורד פוקוסטיפטרוניק
      15 פוסטים 6 כותבים 841 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL Lexus

        מי שלא זוכר אני על פוקוס 2010
        הרכב נוסע נהדר
        בעליות לירושלים יש קטע דרך בו כל רכב שנהגתי ההתאמץ כדי לתת מהירות אבל עם הפוקוס זה פשוט לא הולך לי
        הוא ננעל לי על 80 קמ"ש
        והעניין הוא שהוא אפילו לא מנסה יותר הטורים עומד על 2.5 וזהו
        מבחינתו תסע ככה

        הבנתי מאדם שמחזיק כרכרה מהסוג שלי שיש לו מנוע טיפטרוניק וצריך לדעת להשתמש בו

        מאירמ מנותק
        מאירמ מנותק
        מאיר
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

        מי שלא זוכר אני על פוקוס 2010
        הרכב נוסע נהדר
        בעליות לירושלים יש קטע דרך בו כל רכב שנהגתי ההתאמץ כדי לתת מהירות אבל עם הפוקוס זה פשוט לא הולך לי
        הוא ננעל לי על 80 קמ"ש
        והעניין הוא שהוא אפילו לא מנסה יותר הטורים עומד על 2.5 וזהו
        מבחינתו תסע ככה

        הבנתי מאדם שמחזיק כרכרה מהסוג שלי שיש לו מנוע טיפטרוניק וצריך לדעת להשתמש בו

        מה קורה כשאתה עושה קיק דאון?
        האם לידית ההילוכים שלך יש פלוס ומינוס?

        ליצירת קשר לחץ כאן

        LexusL שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מאירמ מאיר

          @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

          מי שלא זוכר אני על פוקוס 2010
          הרכב נוסע נהדר
          בעליות לירושלים יש קטע דרך בו כל רכב שנהגתי ההתאמץ כדי לתת מהירות אבל עם הפוקוס זה פשוט לא הולך לי
          הוא ננעל לי על 80 קמ"ש
          והעניין הוא שהוא אפילו לא מנסה יותר הטורים עומד על 2.5 וזהו
          מבחינתו תסע ככה

          הבנתי מאדם שמחזיק כרכרה מהסוג שלי שיש לו מנוע טיפטרוניק וצריך לדעת להשתמש בו

          מה קורה כשאתה עושה קיק דאון?
          האם לידית ההילוכים שלך יש פלוס ומינוס?

          LexusL מנותק
          LexusL מנותק
          Lexus
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
          #3

          @מאיר כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

          @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

          מי שלא זוכר אני על פוקוס 2010
          הרכב נוסע נהדר
          בעליות לירושלים יש קטע דרך בו כל רכב שנהגתי ההתאמץ כדי לתת מהירות אבל עם הפוקוס זה פשוט לא הולך לי
          הוא ננעל לי על 80 קמ"ש
          והעניין הוא שהוא אפילו לא מנסה יותר הטורים עומד על 2.5 וזהו
          מבחינתו תסע ככה

          הבנתי מאדם שמחזיק כרכרה מהסוג שלי שיש לו מנוע טיפטרוניק וצריך לדעת להשתמש בו

          מה קורה כשאתה עושה קיק דאון?
          האם לידית ההילוכים שלך יש פלוס ומינוס?

          סלח לי על הבורות מה זה קיק דאון?
          וכן, יש לידית ההילוכים פלוס ומינוס

          שיפור החיפוש ביד2

          מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • LexusL Lexus

            @מאיר כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

            @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

            מי שלא זוכר אני על פוקוס 2010
            הרכב נוסע נהדר
            בעליות לירושלים יש קטע דרך בו כל רכב שנהגתי ההתאמץ כדי לתת מהירות אבל עם הפוקוס זה פשוט לא הולך לי
            הוא ננעל לי על 80 קמ"ש
            והעניין הוא שהוא אפילו לא מנסה יותר הטורים עומד על 2.5 וזהו
            מבחינתו תסע ככה

            הבנתי מאדם שמחזיק כרכרה מהסוג שלי שיש לו מנוע טיפטרוניק וצריך לדעת להשתמש בו

            מה קורה כשאתה עושה קיק דאון?
            האם לידית ההילוכים שלך יש פלוס ומינוס?

            סלח לי על הבורות מה זה קיק דאון?
            וכן, יש לידית ההילוכים פלוס ומינוס

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

            סלח לי על הבורות מה זה קיק דאון?
            וכן, יש לידית ההילוכים פלוס ומינוס

            קיק דאון - לחיצה קצרה על הגז עד הסוף

            פלוס ומינוס מחליפים הילוכים. תנסה .

            ליצירת קשר לחץ כאן

            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מאירמ מאיר

              @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

              סלח לי על הבורות מה זה קיק דאון?
              וכן, יש לידית ההילוכים פלוס ומינוס

              קיק דאון - לחיצה קצרה על הגז עד הסוף

              פלוס ומינוס מחליפים הילוכים. תנסה .

              LexusL מנותק
              LexusL מנותק
              Lexus
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
              #5

              @מאיר כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

              @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

              סלח לי על הבורות מה זה קיק דאון?
              וכן, יש לידית ההילוכים פלוס ומינוס

              קיק דאון - לחיצה קצרה על הגז עד הסוף

              פלוס ומינוס מחליפים הילוכים. תנסה .

              המצב הנוכחי הוא שאני לוחץ עד הסוף והתוצאה - כמו שכתבתי למעלה גם אם אני מנסה לתת לו פולסים (אם הבנתי אותך נכון) זה לא עוזר לו
              הפלוס והמינוס, איך אני משתמש בזה? ניסיי לגעת במינוס המאמץ מנוע (לפי השמיעה והטורים(3.5 -4) עלה) אבל לא ראיתי שינוי רציני בכל אופן לא משהו משמעותי

              שיפור החיפוש ביד2

              מוטי 56מ מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • LexusL Lexus

                @מאיר כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                סלח לי על הבורות מה זה קיק דאון?
                וכן, יש לידית ההילוכים פלוס ומינוס

                קיק דאון - לחיצה קצרה על הגז עד הסוף

                פלוס ומינוס מחליפים הילוכים. תנסה .

                המצב הנוכחי הוא שאני לוחץ עד הסוף והתוצאה - כמו שכתבתי למעלה גם אם אני מנסה לתת לו פולסים (אם הבנתי אותך נכון) זה לא עוזר לו
                הפלוס והמינוס, איך אני משתמש בזה? ניסיי לגעת במינוס המאמץ מנוע (לפי השמיעה והטורים(3.5 -4) עלה) אבל לא ראיתי שינוי רציני בכל אופן לא משהו משמעותי

                מוטי 56מ מחובר
                מוטי 56מ מחובר
                מוטי 56
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                הפלוס והמינוס, איך אני משתמש בזה?

                מוריד הילוך בעליה כשקשה למנוע, הטורים יעלו קצת, אולי תוסיף גם גז, ואז התאוצה תגדל
                אח"כ אתה מנסה להחזיר להילוך היותר גבוה ולשמור על התאוצה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • LexusL Lexus

                  @מאיר כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                  @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                  סלח לי על הבורות מה זה קיק דאון?
                  וכן, יש לידית ההילוכים פלוס ומינוס

                  קיק דאון - לחיצה קצרה על הגז עד הסוף

                  פלוס ומינוס מחליפים הילוכים. תנסה .

                  המצב הנוכחי הוא שאני לוחץ עד הסוף והתוצאה - כמו שכתבתי למעלה גם אם אני מנסה לתת לו פולסים (אם הבנתי אותך נכון) זה לא עוזר לו
                  הפלוס והמינוס, איך אני משתמש בזה? ניסיי לגעת במינוס המאמץ מנוע (לפי השמיעה והטורים(3.5 -4) עלה) אבל לא ראיתי שינוי רציני בכל אופן לא משהו משמעותי

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                  אבל לא ראיתי שינוי רציני בכל אופן לא משהו משמעותי

                  חביבי, זה עליה לירושלים ופורד פוקוס… תחכה עשר שניות ותסתכל במחוג המהירות ואז תחליט אם יש שינוי.

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • LexusL Lexus

                    מי שלא זוכר אני על פוקוס 2010
                    הרכב נוסע נהדר
                    בעליות לירושלים יש קטע דרך בו כל רכב שנהגתי ההתאמץ כדי לתת מהירות אבל עם הפוקוס זה פשוט לא הולך לי
                    הוא ננעל לי על 80 קמ"ש
                    והעניין הוא שהוא אפילו לא מנסה יותר הטורים עומד על 2.5 וזהו
                    מבחינתו תסע ככה

                    הבנתי מאדם שמחזיק כרכרה מהסוג שלי שיש לו מנוע טיפטרוניק וצריך לדעת להשתמש בו

                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השם
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                    מנוע

                    גיר טיפטרוניק

                    טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מאירמ מאיר

                      @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                      מי שלא זוכר אני על פוקוס 2010
                      הרכב נוסע נהדר
                      בעליות לירושלים יש קטע דרך בו כל רכב שנהגתי ההתאמץ כדי לתת מהירות אבל עם הפוקוס זה פשוט לא הולך לי
                      הוא ננעל לי על 80 קמ"ש
                      והעניין הוא שהוא אפילו לא מנסה יותר הטורים עומד על 2.5 וזהו
                      מבחינתו תסע ככה

                      הבנתי מאדם שמחזיק כרכרה מהסוג שלי שיש לו מנוע טיפטרוניק וצריך לדעת להשתמש בו

                      מה קורה כשאתה עושה קיק דאון?
                      האם לידית ההילוכים שלך יש פלוס ומינוס?

                      שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                      #9

                      @מאיר ברכב הזה של @לקסופוקוס 😂 יש בסוף הלחיצה עוד לחיצה נוספת היא הקיקדאון אצלו (קיק-סחיטה דאון-למטה)
                      @Lexus אתה צריך להוריד הילוך לכן שים מינוס ובדיוק מה שמאיר אמר לך 100 כ’'ס על משקל של (לפני הנוסעים והמטען) 1286 טון גבוה מהמתחרות בקטגוריה תמתין קצת

                      כאן בשביל לעזור :)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @מאיר @שלמה @מוטי-56
                        תודה על התשובות

                        @מאיר כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                        @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                        אבל לא ראיתי שינוי רציני בכל אופן לא משהו משמעותי

                        חביבי, זה עליה לירושלים ופורד פוקוס… תחכה עשר שניות ותסתכל במחוג המהירות ואז תחליט אם יש שינוי.

                        @שלמה כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                        @מאיר ברכב הזה של @לקסופוקוס 😂 יש בסוף הלחיצה עוד לחיצה נוספת היא הקיקדאון אצלו (קיק-סחיטה דאון-למטה)
                        @Lexus אתה צריך להוריד הילוך לכן שים מינוס ובדיוק מה שמאיר אמר לך 100 כ’'ס על משקל של (לפני הנוסעים והמטען) 1286 טון גבוה מהמתחרות בקטגוריה תמתין קצת

                        אני בהחלט מודע לרכב שיש לי אני לא מתלונן (אין לי על מה…) אני רק רוצה לדעת איך להשתמש בו נכון…

                        שיפור החיפוש ביד2

                        שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • LexusL Lexus

                          @מאיר @שלמה @מוטי-56
                          תודה על התשובות

                          @מאיר כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                          @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                          אבל לא ראיתי שינוי רציני בכל אופן לא משהו משמעותי

                          חביבי, זה עליה לירושלים ופורד פוקוס… תחכה עשר שניות ותסתכל במחוג המהירות ואז תחליט אם יש שינוי.

                          @שלמה כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                          @מאיר ברכב הזה של @לקסופוקוס 😂 יש בסוף הלחיצה עוד לחיצה נוספת היא הקיקדאון אצלו (קיק-סחיטה דאון-למטה)
                          @Lexus אתה צריך להוריד הילוך לכן שים מינוס ובדיוק מה שמאיר אמר לך 100 כ’'ס על משקל של (לפני הנוסעים והמטען) 1286 טון גבוה מהמתחרות בקטגוריה תמתין קצת

                          אני בהחלט מודע לרכב שיש לי אני לא מתלונן (אין לי על מה…) אני רק רוצה לדעת איך להשתמש בו נכון…

                          שלמהש מנותק
                          שלמהש מנותק
                          שלמה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @Lexus חלילה גם לנו היה את הרכב הזה אמין בטירוף (אל תתן לאף אחד להגיד לך שלא) ומאוד עדכני יחסית לשנתון אתה יודע שאתה יכול לפתוח ולסגור את החלונות דרך השלט? מרחוק

                          כאן בשביל לעזור :)

                          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שלמהש שלמה

                            @Lexus חלילה גם לנו היה את הרכב הזה אמין בטירוף (אל תתן לאף אחד להגיד לך שלא) ומאוד עדכני יחסית לשנתון אתה יודע שאתה יכול לפתוח ולסגור את החלונות דרך השלט? מרחוק

                            LexusL מנותק
                            LexusL מנותק
                            Lexus
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                            #12

                            @שלמה כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                            @Lexus חלילה גם לנו היה את הרכב הזה אמין בטירוף (אל תתן לאף אחד להגיד לך שלא) ומאוד עדכני יחסית לשנתון אתה יודע שאתה יכול לפתוח ולסגור את החלונות דרך השלט? מרחוק

                            כן, אני לא חושב שזה מיוחד לדגם הזה (היה לי טידה 2009 אם אני לא טועה גם שם זה עבד)
                            רק כדי שיבינו על מה אנחנו מדברים אפתח לזה מיד נושא חדש
                            https://rechavimzelaze.ovh/topic/563/הרמת-שמשות-מהשלט-ברכבים-משנתונים-מוקדמים-ישנים-בלע-ז

                            שיפור החיפוש ביד2

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מוטי ברנדמ מנותק
                              מוטי ברנדמ מנותק
                              מוטי ברנד
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              אתה מתבכיין על 80 היונדאי I30 שלי בוכה על 70 בעליות האלו וגם אם אני ישבור לו את הגז עם הרגל אז הוא לא מוכן להתקדם לא משנה מה שאני יעשה יכבה מזגן או להעביר להילוך
                              ובסיבובים של בית שמש אני לא יכול לעבור את ה60
                              אז תעריך את ה80 🤣🤣

                              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                              וסימים של נטפרי 0527661381
                              דברו איתי 2086841@gmail.com
                              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                              LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                אתה מתבכיין על 80 היונדאי I30 שלי בוכה על 70 בעליות האלו וגם אם אני ישבור לו את הגז עם הרגל אז הוא לא מוכן להתקדם לא משנה מה שאני יעשה יכבה מזגן או להעביר להילוך
                                ובסיבובים של בית שמש אני לא יכול לעבור את ה60
                                אז תעריך את ה80 🤣🤣

                                LexusL מנותק
                                LexusL מנותק
                                Lexus
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @מוטי-ברנד כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                                אתה מתבכיין על 80 היונדאי I30 שלי בוכה על 70 בעליות האלו וגם אם אני ישבור לו את הגז עם הרגל אז הוא לא מוכן להתקדם לא משנה מה שאני יעשה יכבה מזגן או להעביר להילוך
                                ובסיבובים של בית שמש אני לא יכול לעבור את ה60
                                אז תעריך את ה80 🤣🤣

                                אני באמת חושב שהגיע הזמן שתעזוב את הi30 ותשדרג לi40 🤣

                                שיפור החיפוש ביד2

                                מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • LexusL Lexus

                                  @מוטי-ברנד כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                                  אתה מתבכיין על 80 היונדאי I30 שלי בוכה על 70 בעליות האלו וגם אם אני ישבור לו את הגז עם הרגל אז הוא לא מוכן להתקדם לא משנה מה שאני יעשה יכבה מזגן או להעביר להילוך
                                  ובסיבובים של בית שמש אני לא יכול לעבור את ה60
                                  אז תעריך את ה80 🤣🤣

                                  אני באמת חושב שהגיע הזמן שתעזוב את הi30 ותשדרג לi40 🤣

                                  מוטי ברנדמ מנותק
                                  מוטי ברנדמ מנותק
                                  מוטי ברנד
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי ברנד
                                  #15

                                  @Lexus כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                                  @מוטי-ברנד כתב באיך להשתמש נכון במנוע שלי?:

                                  אתה מתבכיין על 80 היונדאי I30 שלי בוכה על 70 בעליות האלו וגם אם אני ישבור לו את הגז עם הרגל אז הוא לא מוכן להתקדם לא משנה מה שאני יעשה יכבה מזגן או להעביר להילוך
                                  ובסיבובים של בית שמש אני לא יכול לעבור את ה60
                                  אז תעריך את ה80 🤣🤣

                                  אני באמת חושב שהגיע הזמן שתעזוב את הi30 ותשדרג לi40 🤣

                                  ירדתי מI40 יש פחות מ100 כאלו על הכביש די מתכון לבעיות
                                  אבל אני בדרך להעיף אותו לכל הרוחות שישלמו עליו כמה זוזים 😂😂😂

                                  "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                  וסימים של נטפרי 0527661381
                                  דברו איתי 2086841@gmail.com
                                  ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-טיפים בנהיגה

                                  84

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.8k

                                  נושאים

                                  132.3k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום