דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. חדשות עולם הרכב
  3. הפתעה ספורטיבית: יונדאי אלנטרה N בישראל במחיר פחות ממה שחשבתם

הפתעה ספורטיבית: יונדאי אלנטרה N בישראל במחיר פחות ממה שחשבתם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדשות עולם הרכב
7 פוסטים 4 כותבים 142 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מאירמ מנותק
    מאירמ מנותק
    מאיר
    מנהל ראשי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    גרסת הביצועים הקיצונית של המשפחתית הפופולרית כיום בישראל, מצוידת במנוע טורבו 2.0 ליטר 276 כ"ס, המאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש בעד 5.3 שניות, ולצד מכלולים ספורטיביים משלימים, תוצע לשמחתנו עם גיר ידני או אוטומטי לבחירה, לצד מחיר אטרקטיבי שיחל מ-224,900 שקל.

    ששי כהן 25 ביונ, 2025

    rsz_large-62159-2025elantran.jpg

    חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, מעלה הילוך בזירת הרכבים הספורטיביים ומשיקה את האלנטרה N, הגרסה הקרבית והחזקה ביותר של המשפחתית הפופולרית. במקום יחידת הנעה היברידית חסכונית וירוקה, מציעה האלנטרה N חוויית נהיגה מסעירה עם מנוע טורבו עוצמתי, שלדה מוקשחת ואופי של רכב מסלול. הדגם נועד לחובבי נהיגה שמחפשים רכב שימושי ליום-יום, אך כזה שמספק אדרנלין אמיתי בכל לחיצה על הדוושה. הוא מוצב כמתחרה ישירה מול דגמים מוערכים כמו סקודה אוקטביה RS, קופרה לאון VZ והונדה סיוויק טייפ R, תוך שהוא מביא לשוק הישראלי את האופי הייחודי של חטיבת הביצועים N של יונדאי, אך במחיר נגיש ואטרקטיבי מהמקובל.

    כדי שלא תתבלבלו חלילה עם האלנטרה של השכן שקיבל מהעבודה, גרסת ה-N של יונדאי זוכה לעיצוב חיצוני ופנימי קרבי וייחודי. החזית כוללת גריל שחור בולט, פנסי LED חדים ומכסה מנוע עם קווים דרמטיים, שמעניקים לרכב מראה אגרסיבי במיוחד. הפגוש הקדמי מצויד בסנפירים אווירודינמיים, ובחלק האחורי בולטים דיפיוזר, ספוילר מסוג Wing-Type וסמל N שחור, כולם חלק מחבילת עיצוב שמבדילה אותה מהאלנטרה הרגילה בצורה ברורה. עוד בתפריט: חישוקי 19 אינץ’ בעיצובים בלעדיים ובצביעה כמו Performance Blue או Cyber Gray, עם קליפרים אדומים ובלמים מחוזקים שתואמים את הרוח הספורטיבית.

    Large-62156-2025ElantraN.jpg

    יחידת הכח הספורטיבית כוללת מנוע בנזין 2.0 טורבו המפיק 276 כ"ס ומומנט מרבי של 40 קג"מ. באופן חריג (ולשמחתנו), את הדגם תוכלו לרכוש בארץ כאשר הוא מצוייד בתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 8 הילוכים, או ידנית 6 הילוכים למיקסום חווית הנהיגה. אלו מעניקים לו ביצועים מרשימים עם תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.3 שניות בגרסה האוטומטית ו-5.8 שניות בגרסה הידנית ומהירות מרבית שעומדת על 250 קמ"ש, לצד צריכת דלק של 9.6 ק"מ לליטר בגרסה האוטומטית ו-10.3 ק"מ לליטר בגרסה הידנית, שזה אמנם רחוק מאוד מהאלנטרה ההיברידית, אך נתון לא רע לרכב עם ביצועים שכאלה.

    Large-62136-2025ElantraN.jpg

    תא הנוסעים שודרג בהתאם והרכב מגיע עם מושבי ספורט מסוג “באקט” עטופים בעור ואלקנטרה עם תפירה כחולה, וסמל N מואר בתאורת LED בחלק העליון של גב המושב – נגיעה יוקרתית שמייצרת אווירה של מכונית מסלול. הכיסאות האחוריים בעיצוב חדש וצר יותר, מאפשרים תוספת מקום לנוסעים מאחור, מה ששומר על הרכב הזה כשימושי גם למשפחה בחיי היום יום. מפרט האבזור כולל: מערכת מולטימדיה "10.25 עם קישוריות ל- Apple CarPlay וAndroid- Auto, לוח מחוונים דיגיטלי מלא "10.25, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, טעינה אלחוטית לנייד, גג שמש חשמלי, מפתח חכם, תאורת LED חיצונית, חימום מושבים קדמיים, חימום הגה ומערכת שמע יוקרתית מבית BOSE.

    Large-62135-2025ElantraN-1.jpg

    מפרט הבטיחות כולל: 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית בעת חירום עם זיהוי הולכי רגל, כלי רכב ודו גלגלי, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת אקטיבית לזיהוי ומניעת התנגשות בשטח מת, מערכת למניעת פגיעה ברכב חוצה בעת נסיעה לאחור, מערכת אזהרת פתיחת דלתות, מערכת התרעה על שיכחת נוסע במושב האחורי ועוד.

    תמחור תחרותי: מחיר יונדאי אלנטרה N יחל מ-224,900 ₪ לגרסה הידנית ו-234,900 ₪ לדגם האוטומטי. לשם השוואה, סקודה אוקטביה RS אוטומטית עולה בארץ החל מ-266,990 שקל ומחיר קופרה לאון VZ אוטומטית מתחיל מ-264,400 שקל.

    מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעת מחיר מסודרת הכוללת אפשרויות מימון וטרייד-אין? לחצו כאן לפרטים.

    קרדיט: WHEEL

    ליצירת קשר לחץ כאן

    המפותחה ג 2 תגובות תגובה אחרונה
    5
    • מאירמ מאיר

      גרסת הביצועים הקיצונית של המשפחתית הפופולרית כיום בישראל, מצוידת במנוע טורבו 2.0 ליטר 276 כ"ס, המאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש בעד 5.3 שניות, ולצד מכלולים ספורטיביים משלימים, תוצע לשמחתנו עם גיר ידני או אוטומטי לבחירה, לצד מחיר אטרקטיבי שיחל מ-224,900 שקל.

      ששי כהן 25 ביונ, 2025

      rsz_large-62159-2025elantran.jpg

      חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, מעלה הילוך בזירת הרכבים הספורטיביים ומשיקה את האלנטרה N, הגרסה הקרבית והחזקה ביותר של המשפחתית הפופולרית. במקום יחידת הנעה היברידית חסכונית וירוקה, מציעה האלנטרה N חוויית נהיגה מסעירה עם מנוע טורבו עוצמתי, שלדה מוקשחת ואופי של רכב מסלול. הדגם נועד לחובבי נהיגה שמחפשים רכב שימושי ליום-יום, אך כזה שמספק אדרנלין אמיתי בכל לחיצה על הדוושה. הוא מוצב כמתחרה ישירה מול דגמים מוערכים כמו סקודה אוקטביה RS, קופרה לאון VZ והונדה סיוויק טייפ R, תוך שהוא מביא לשוק הישראלי את האופי הייחודי של חטיבת הביצועים N של יונדאי, אך במחיר נגיש ואטרקטיבי מהמקובל.

      כדי שלא תתבלבלו חלילה עם האלנטרה של השכן שקיבל מהעבודה, גרסת ה-N של יונדאי זוכה לעיצוב חיצוני ופנימי קרבי וייחודי. החזית כוללת גריל שחור בולט, פנסי LED חדים ומכסה מנוע עם קווים דרמטיים, שמעניקים לרכב מראה אגרסיבי במיוחד. הפגוש הקדמי מצויד בסנפירים אווירודינמיים, ובחלק האחורי בולטים דיפיוזר, ספוילר מסוג Wing-Type וסמל N שחור, כולם חלק מחבילת עיצוב שמבדילה אותה מהאלנטרה הרגילה בצורה ברורה. עוד בתפריט: חישוקי 19 אינץ’ בעיצובים בלעדיים ובצביעה כמו Performance Blue או Cyber Gray, עם קליפרים אדומים ובלמים מחוזקים שתואמים את הרוח הספורטיבית.

      Large-62156-2025ElantraN.jpg

      יחידת הכח הספורטיבית כוללת מנוע בנזין 2.0 טורבו המפיק 276 כ"ס ומומנט מרבי של 40 קג"מ. באופן חריג (ולשמחתנו), את הדגם תוכלו לרכוש בארץ כאשר הוא מצוייד בתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 8 הילוכים, או ידנית 6 הילוכים למיקסום חווית הנהיגה. אלו מעניקים לו ביצועים מרשימים עם תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.3 שניות בגרסה האוטומטית ו-5.8 שניות בגרסה הידנית ומהירות מרבית שעומדת על 250 קמ"ש, לצד צריכת דלק של 9.6 ק"מ לליטר בגרסה האוטומטית ו-10.3 ק"מ לליטר בגרסה הידנית, שזה אמנם רחוק מאוד מהאלנטרה ההיברידית, אך נתון לא רע לרכב עם ביצועים שכאלה.

      Large-62136-2025ElantraN.jpg

      תא הנוסעים שודרג בהתאם והרכב מגיע עם מושבי ספורט מסוג “באקט” עטופים בעור ואלקנטרה עם תפירה כחולה, וסמל N מואר בתאורת LED בחלק העליון של גב המושב – נגיעה יוקרתית שמייצרת אווירה של מכונית מסלול. הכיסאות האחוריים בעיצוב חדש וצר יותר, מאפשרים תוספת מקום לנוסעים מאחור, מה ששומר על הרכב הזה כשימושי גם למשפחה בחיי היום יום. מפרט האבזור כולל: מערכת מולטימדיה "10.25 עם קישוריות ל- Apple CarPlay וAndroid- Auto, לוח מחוונים דיגיטלי מלא "10.25, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, טעינה אלחוטית לנייד, גג שמש חשמלי, מפתח חכם, תאורת LED חיצונית, חימום מושבים קדמיים, חימום הגה ומערכת שמע יוקרתית מבית BOSE.

      Large-62135-2025ElantraN-1.jpg

      מפרט הבטיחות כולל: 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית בעת חירום עם זיהוי הולכי רגל, כלי רכב ודו גלגלי, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת אקטיבית לזיהוי ומניעת התנגשות בשטח מת, מערכת למניעת פגיעה ברכב חוצה בעת נסיעה לאחור, מערכת אזהרת פתיחת דלתות, מערכת התרעה על שיכחת נוסע במושב האחורי ועוד.

      תמחור תחרותי: מחיר יונדאי אלנטרה N יחל מ-224,900 ₪ לגרסה הידנית ו-234,900 ₪ לדגם האוטומטי. לשם השוואה, סקודה אוקטביה RS אוטומטית עולה בארץ החל מ-266,990 שקל ומחיר קופרה לאון VZ אוטומטית מתחיל מ-264,400 שקל.

      מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעת מחיר מסודרת הכוללת אפשרויות מימון וטרייד-אין? לחצו כאן לפרטים.

      קרדיט: WHEEL

      המפותחה מנותק
      המפותחה מנותק
      המפותח
      מייבין
      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
      #2

      @מאיר אני מעדיף rav 4 שעלותו החל מ 205 אלף גם טיוטה וגם יותר זול

      מתקין מערכות מולטימדיה
      טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
      בצפת והסביבה
      לפרטים: במייל שבפרופיל

      מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מאירמ מאיר

        גרסת הביצועים הקיצונית של המשפחתית הפופולרית כיום בישראל, מצוידת במנוע טורבו 2.0 ליטר 276 כ"ס, המאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש בעד 5.3 שניות, ולצד מכלולים ספורטיביים משלימים, תוצע לשמחתנו עם גיר ידני או אוטומטי לבחירה, לצד מחיר אטרקטיבי שיחל מ-224,900 שקל.

        ששי כהן 25 ביונ, 2025

        rsz_large-62159-2025elantran.jpg

        חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, מעלה הילוך בזירת הרכבים הספורטיביים ומשיקה את האלנטרה N, הגרסה הקרבית והחזקה ביותר של המשפחתית הפופולרית. במקום יחידת הנעה היברידית חסכונית וירוקה, מציעה האלנטרה N חוויית נהיגה מסעירה עם מנוע טורבו עוצמתי, שלדה מוקשחת ואופי של רכב מסלול. הדגם נועד לחובבי נהיגה שמחפשים רכב שימושי ליום-יום, אך כזה שמספק אדרנלין אמיתי בכל לחיצה על הדוושה. הוא מוצב כמתחרה ישירה מול דגמים מוערכים כמו סקודה אוקטביה RS, קופרה לאון VZ והונדה סיוויק טייפ R, תוך שהוא מביא לשוק הישראלי את האופי הייחודי של חטיבת הביצועים N של יונדאי, אך במחיר נגיש ואטרקטיבי מהמקובל.

        כדי שלא תתבלבלו חלילה עם האלנטרה של השכן שקיבל מהעבודה, גרסת ה-N של יונדאי זוכה לעיצוב חיצוני ופנימי קרבי וייחודי. החזית כוללת גריל שחור בולט, פנסי LED חדים ומכסה מנוע עם קווים דרמטיים, שמעניקים לרכב מראה אגרסיבי במיוחד. הפגוש הקדמי מצויד בסנפירים אווירודינמיים, ובחלק האחורי בולטים דיפיוזר, ספוילר מסוג Wing-Type וסמל N שחור, כולם חלק מחבילת עיצוב שמבדילה אותה מהאלנטרה הרגילה בצורה ברורה. עוד בתפריט: חישוקי 19 אינץ’ בעיצובים בלעדיים ובצביעה כמו Performance Blue או Cyber Gray, עם קליפרים אדומים ובלמים מחוזקים שתואמים את הרוח הספורטיבית.

        Large-62156-2025ElantraN.jpg

        יחידת הכח הספורטיבית כוללת מנוע בנזין 2.0 טורבו המפיק 276 כ"ס ומומנט מרבי של 40 קג"מ. באופן חריג (ולשמחתנו), את הדגם תוכלו לרכוש בארץ כאשר הוא מצוייד בתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 8 הילוכים, או ידנית 6 הילוכים למיקסום חווית הנהיגה. אלו מעניקים לו ביצועים מרשימים עם תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.3 שניות בגרסה האוטומטית ו-5.8 שניות בגרסה הידנית ומהירות מרבית שעומדת על 250 קמ"ש, לצד צריכת דלק של 9.6 ק"מ לליטר בגרסה האוטומטית ו-10.3 ק"מ לליטר בגרסה הידנית, שזה אמנם רחוק מאוד מהאלנטרה ההיברידית, אך נתון לא רע לרכב עם ביצועים שכאלה.

        Large-62136-2025ElantraN.jpg

        תא הנוסעים שודרג בהתאם והרכב מגיע עם מושבי ספורט מסוג “באקט” עטופים בעור ואלקנטרה עם תפירה כחולה, וסמל N מואר בתאורת LED בחלק העליון של גב המושב – נגיעה יוקרתית שמייצרת אווירה של מכונית מסלול. הכיסאות האחוריים בעיצוב חדש וצר יותר, מאפשרים תוספת מקום לנוסעים מאחור, מה ששומר על הרכב הזה כשימושי גם למשפחה בחיי היום יום. מפרט האבזור כולל: מערכת מולטימדיה "10.25 עם קישוריות ל- Apple CarPlay וAndroid- Auto, לוח מחוונים דיגיטלי מלא "10.25, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, טעינה אלחוטית לנייד, גג שמש חשמלי, מפתח חכם, תאורת LED חיצונית, חימום מושבים קדמיים, חימום הגה ומערכת שמע יוקרתית מבית BOSE.

        Large-62135-2025ElantraN-1.jpg

        מפרט הבטיחות כולל: 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית בעת חירום עם זיהוי הולכי רגל, כלי רכב ודו גלגלי, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת אקטיבית לזיהוי ומניעת התנגשות בשטח מת, מערכת למניעת פגיעה ברכב חוצה בעת נסיעה לאחור, מערכת אזהרת פתיחת דלתות, מערכת התרעה על שיכחת נוסע במושב האחורי ועוד.

        תמחור תחרותי: מחיר יונדאי אלנטרה N יחל מ-224,900 ₪ לגרסה הידנית ו-234,900 ₪ לדגם האוטומטי. לשם השוואה, סקודה אוקטביה RS אוטומטית עולה בארץ החל מ-266,990 שקל ומחיר קופרה לאון VZ אוטומטית מתחיל מ-264,400 שקל.

        מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעת מחיר מסודרת הכוללת אפשרויות מימון וטרייד-אין? לחצו כאן לפרטים.

        קרדיט: WHEEL

        ג מנותק
        ג מנותק
        גיל
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מאיר כתב בהפתעה ספורטיבית: יונדאי אלנטרה N בישראל במחיר פחות ממה שחשבתם:

        לצד צריכת דלק של 9.6 ק"מ לליטר בגרסה האוטומטית ו-10.3 ק"מ לליטר בגרסה הידנית, שזה אמנם רחוק מאוד מהאלנטרה ההיברידית, אך נתון לא רע לרכב עם ביצועים שכאלה.

        טוב, זה הגיוני. מי שהולך לרכב ספורט לא מאלו שמזיז להם הנתון של צריכת דלק.
        זה כמו מישהו שיקנה פרארי ויאמר “רגע, אבל איך היא צריכת דלק?”


        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • המפותחה המפותח

          @מאיר אני מעדיף rav 4 שעלותו החל מ 205 אלף גם טיוטה וגם יותר זול

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
          #4

          @המפותח כתב בהפתעה ספורטיבית: יונדאי אלנטרה N בישראל במחיר פחות ממה שחשבתם:

          @מאיר אני מעדיף rav 4 שעלותו החל מ 205 אלף גם טיוטה וגם יותר זול

          חד משמעית הרכב לא מיועד לך! וכנראה בשלב זה גם לא לי… אבל האמת אם הייתי מוציא כזה סכום נראה לי שהייתי מתפתה על הידנית…

          כדי להמחיש לך מה מצב השוק במכוניות הספורט בקנה מידה דומה:

          582edd23-5da4-46f4-bee0-7b199baebe0d-image.png

          ליצירת קשר לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          🕹 ❤ 😲
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            אליה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            ואוו איזו הפתעה בטח בגרסא הידנית
            כבר חשבתי שלא יגיע יותר לארץ אחרי שה I20N כבר לא נמכרת
            @המפותח בדיוק לאנשים כמוך הרכב הזה לא מיועד

            המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אליה

              ואוו איזו הפתעה בטח בגרסא הידנית
              כבר חשבתי שלא יגיע יותר לארץ אחרי שה I20N כבר לא נמכרת
              @המפותח בדיוק לאנשים כמוך הרכב הזה לא מיועד

              המפותחה מנותק
              המפותחה מנותק
              המפותח
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @אליה כתב בהפתעה ספורטיבית: יונדאי אלנטרה N בישראל במחיר פחות ממה שחשבתם:

              ואוו איזו הפתעה בטח בגרסא הידנית
              כבר חשבתי שלא יגיע יותר לארץ אחרי שה I20N כבר לא נמכרת
              @המפותח בדיוק לאנשים כמוך הרכב הזה לא מיועד

              הפוך, אני מעדיף ידני

              מתקין מערכות מולטימדיה
              טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
              בצפת והסביבה
              לפרטים: במייל שבפרופיל

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • המפותחה המפותח

                @אליה כתב בהפתעה ספורטיבית: יונדאי אלנטרה N בישראל במחיר פחות ממה שחשבתם:

                ואוו איזו הפתעה בטח בגרסא הידנית
                כבר חשבתי שלא יגיע יותר לארץ אחרי שה I20N כבר לא נמכרת
                @המפותח בדיוק לאנשים כמוך הרכב הזה לא מיועד

                הפוך, אני מעדיף ידני

                א מנותק
                א מנותק
                אליה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @המפותח מי שמעדיף רכב מנותק מהכביש על פני רכב עם התנהגות-הרכב הזה לא מיועד לו
                לא התכוונתי בענין הידני

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                4

                מחובר

                1.6k

                משתמשים

                5.2k

                נושאים

                70.6k

                פוסטים
                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • תקנון הפורום
                • מילון מושגים המלא
                • המדריך המלא למשתמש
                • פוסטים אחרונים
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום