תיקון למשאבה אינוורטר טויוטה
-
בעז’‘ה אני יתחיל לחקור את המשאבה אינוורטר, מה אני יגיד לכם, קשה לי לראות שהיא נהרסת כ’‘כ הרבה פעמים והמחיר שלה בשמים וזה הוצאה שנופלת פתאום על בעל הרכב, אם זה לדגמים הישנים וכ’‘ש לחדשים.
אם יהיה תיקון קל למשאבה הזאת אשתף אתכם.
אשמח למי שיש משאבה כזאת אם יוכל להביא לי לבדוק.
עכ’‘פ עדיין בכלל לא התעמקתי בזה, לא מכיר לא יודע אין לי רכב היברידי.
אבל בכל זאת מצאתי את זה, לא מתאים לכל אחד, עכ’‘פ זה רק בשביל הרעיון של הענין. [הבדיקה בזה אם אתה מסובב את המנוע והוא תקוע אז לכאורה זה החלק, אם כי צריך לבדוק אם המק’'ט תואם]
אפשר לבדוק.
אשמח מכל מי שיש לו נסיון בזה ומכיר את המנוע מה נדפק שם שישתף. [לא מידע מהרשת, זה לא חסר]. @נייטרון-חפשי
תודה מראש -
בעז’‘ה אני יתחיל לחקור את המשאבה אינוורטר, מה אני יגיד לכם, קשה לי לראות שהיא נהרסת כ’‘כ הרבה פעמים והמחיר שלה בשמים וזה הוצאה שנופלת פתאום על בעל הרכב, אם זה לדגמים הישנים וכ’‘ש לחדשים.
אם יהיה תיקון קל למשאבה הזאת אשתף אתכם.
אשמח למי שיש משאבה כזאת אם יוכל להביא לי לבדוק.
עכ’‘פ עדיין בכלל לא התעמקתי בזה, לא מכיר לא יודע אין לי רכב היברידי.
אבל בכל זאת מצאתי את זה, לא מתאים לכל אחד, עכ’‘פ זה רק בשביל הרעיון של הענין. [הבדיקה בזה אם אתה מסובב את המנוע והוא תקוע אז לכאורה זה החלק, אם כי צריך לבדוק אם המק’'ט תואם]
אפשר לבדוק.
אשמח מכל מי שיש לו נסיון בזה ומכיר את המנוע מה נדפק שם שישתף. [לא מידע מהרשת, זה לא חסר]. @נייטרון-חפשי
תודה מראש@מיוחד כתב בתיקון למשאבה אינוורטר טויוטה:
אשמח מכל מי שיש לו נסיון בזה ומכיר את המנוע מה נדפק שם שישתף. [לא מידע מהרשת, זה לא חסר]. @נייטרון-חפשי
תודה מראשדבר ראשון, זו ‘מחלה’ של הדגם הישן, בחדשים לא שמעתי עדיין שהמשאבה הולכת (וזה כמדומני המוצר ולא מה שהבאת).
בקשר למשאבות הישנות, פירקתי פעם אחת (אלא מה חשבת?) ותיקון קל זה בטח לא יהיה, אם בכלל. המשאבות האלו בנויות עם נתק מוחלט בין הרוטור לסלילים כדי למנוע דליפות, והרוטור ממוקם בתוך כמין כוס פלסטיק כשמהצד החיצוני שלה נמצאים לוח אלקטרוני וסלילים, ליתר ביטחון יצקו גומי [שרק לקלף אותו זה חתיכת עבודה] על כל הלוח. במשאבה שאני פירקתי היו רכיבים שרופים בלוח, אני מניח שזה נשרף בגלל הגומי שלא מאפשר איוורור וקירור ללוח, וראיה לזה ממשאבות אחרות [כגון משאבת מנוע של פריוס 2010] שבנויות אחרת.
החלק שהבאת בקישור זה רוטור למשאבת מנוע (לא משאבת אינוורטר, אלא משאבת המים של המנוע שבדור השני עוד הייתה מכנית עם רצועה) שעל בשרי למדתי שזה בלבד מה שנהרס שם, משאבת מים חדשה חילופית כזו עולה (תחזיק חזק!) 2,400 ש"ח! ואני הרגשתי מלך העולם כשהזמנתי באיביי מיפן משאבה בפחות מ700 ש"ח כולל מיסים (של דנסו שהוא יצרן המקור והיה ניתן לראות שהיא יוצרה עם סמל טויוטה ושייפו אותו כדי למכור בפרטי), אח"כ הבנתי שניתן להחליף רק את הרוטור ב50 ש"ח מעלי.