דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      716 פוסטים 103 כותבים 69.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י יואלי

        וזה המספר של האוטו שלי!!!
        אפילו עצרו אותי פעם בכביש וביקשו לצלם לאיזה פורום של רכבים (לא שלנו…)
        לא הבנתי מה כל כך מתלהבים עד שהשווער שלי הסביר לי שאפשר לקרוא את המספר בשני הכיוונים… נו שוין…

        fc5d038a-12b3-4e12-8fba-bda2f8f06ae8-לסובב.png

        יחצ המקצועןי מנותק
        יחצ המקצועןי מנותק
        יחצ המקצוען
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #68
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א אפייי

          @אבי-ים ראבד…

          טוסוןט מנותק
          טוסוןט מנותק
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #69

          @אפייי יש עוד אחת כזו במעונות ויז’ניץ ג"כ בשימוש יומיומי

          וגם בתיקון יומיומי

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

            מזמן רציתי לצלם אותו… את האוטו 😉
            תכלס זה מה שהצלחתי לצלם.

            רכב נדיר = עקב המחיר 💵

            קאדילאק
            ESCALADE IQ SPORT 2
            בשווי 760,000 ש"ח !!

            222222.jpg

            י מנותק
            י מנותק
            יראת שמים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #70

            @תודה-לבורא-עולם-0

            רכב נדיר = עקב המחיר

            בשווי 760,000 ש"ח !!

            תבוא לעיר שלי, תמצא מחירים כאלו בשפע, ואף יותר…
            ‘ועמך כולם עשירים’…

            ידני

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מדברים רכב
            • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
              #71

              מיצובישי נוסטלגי שנת ייצור 1994

              11.jpg

              22.jpg

              33.jpg

              מסכנים הילדים שהיו בתוך האוטו לא הבינו מה אני רוצה מהחיים שלהם,
              למה אתה מצלם, קרה משהו? 😦

              אבי יםא E 2 תגובות תגובה אחרונה
              4
              • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                מיצובישי נוסטלגי שנת ייצור 1994

                11.jpg

                22.jpg

                33.jpg

                מסכנים הילדים שהיו בתוך האוטו לא הבינו מה אני רוצה מהחיים שלהם,
                למה אתה מצלם, קרה משהו? 😦

                אבי יםא מנותק
                אבי יםא מנותק
                אבי ים
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #72

                @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                מסכנים הילדים שהיו בתוך האוטו לא הבינו מה אני רוצה מהחיים שלהם,
                למה אתה מצלם, קרה משהו?

                מסתמא אתה לא היחיד שמצלם אותם…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                  מיצובישי נוסטלגי שנת ייצור 1994

                  11.jpg

                  22.jpg

                  33.jpg

                  מסכנים הילדים שהיו בתוך האוטו לא הבינו מה אני רוצה מהחיים שלהם,
                  למה אתה מצלם, קרה משהו? 😦

                  E מנותק
                  E מנותק
                  ez058
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #73

                  @תודה-לבורא-עולם-0
                  זה אאוטלנדר לא?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר מגיה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #74

                    אתמול ראיתי סמוי על הכביש עם ילד לא חגור מאחור,
                    מחד אני מאוכזב שלא עלה בידי לצלם (זה לא בזוית של מצלמת דרך)
                    מאידך כדאי שהדברים ישארו כספויילר שלא נסתבך עם מקורות…


                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • סוסיתא קדישתאס מנותק
                      סוסיתא קדישתאס מנותק
                      סוסיתא קדישתא
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #75

                      אנשים השתבשו לגמרי…
                      IMG_20250806_150308_838.jpg

                      ב א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא

                        אנשים השתבשו לגמרי…
                        IMG_20250806_150308_838.jpg

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        ביני
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #76

                        @סוסיתא-קדישתא
                        (התכוונת לברלינה שזה בכלל גרסת סדאן?)
                        מה הרווח שלו בשטות הזאת?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא

                          אנשים השתבשו לגמרי…
                          IMG_20250806_150308_838.jpg

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איש פשוט מאוד
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #77

                          @סוסיתא-קדישתא כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                          אנשים השתבשו לגמרי…
                          IMG_20250806_150308_838.jpg

                          הוא התכוין לכתוב איסתרא בלגינא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מאירמ מנותק
                            מאירמ מנותק
                            מאיר
                            מנהל ראשי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                            #78

                            סיטרואן כנראה דה שבו. עם מנוע בין 350 ל600 סמק עם קירור אויר והרכב עם משקל של כ500 קילו. רוחב הרכב כ1.45 מטר (נראה לי שרוחב החניות כיום נגזר מהסטנדרטים של אז) .

                            IMG_20250811_113626_082.jpg

                            התמונה צולמה באשדוד אז @שמואל-קליין אם הוא יבוא לעשות טרייד אין תעדכן אותי.

                            ליצירת קשר לחץ כאן

                            שמואל קלייןש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • מאירמ מאיר

                              סיטרואן כנראה דה שבו. עם מנוע בין 350 ל600 סמק עם קירור אויר והרכב עם משקל של כ500 קילו. רוחב הרכב כ1.45 מטר (נראה לי שרוחב החניות כיום נגזר מהסטנדרטים של אז) .

                              IMG_20250811_113626_082.jpg

                              התמונה צולמה באשדוד אז @שמואל-קליין אם הוא יבוא לעשות טרייד אין תעדכן אותי.

                              שמואל קלייןש מנותק
                              שמואל קלייןש מנותק
                              שמואל קליין
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #79

                              @מאיר מכיר אותו
                              מלקק את הרכב
                              ממש

                              יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                              לחץ כאן!
                              או ב- 055-6708066

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מאירמ מנותק
                                מאירמ מנותק
                                מאיר
                                מנהל ראשי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #80

                                ניסיון די מוצלח להפיכת יאריס קרוס ללנד קרוזר…

                                IMG_20250815_184647_368.jpg

                                רק לא הבנתי מה העניין להכניס צמיגי שטח לגלגלים האחוריים אם ההנעה קדמית?.. @הכל-בעזרת-השם

                                ליצירת קשר לחץ כאן

                                KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • מאירמ מאיר

                                  ניסיון די מוצלח להפיכת יאריס קרוס ללנד קרוזר…

                                  IMG_20250815_184647_368.jpg

                                  רק לא הבנתי מה העניין להכניס צמיגי שטח לגלגלים האחוריים אם ההנעה קדמית?.. @הכל-בעזרת-השם

                                  KlonimoosK מנותק
                                  KlonimoosK מנותק
                                  Klonimoos
                                  מייבין סיירת פיקוח
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #81

                                  @מאיר כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                  רק לא הבנתי מה העניין להכניס צמיגי שטח לגלגלים האחוריים אם ההנעה קדמית?..

                                  עניין של גובה ואחיזה, לא?


                                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                    #82

                                    רכב מיני חשמלי
                                    יצרן: פולו סין
                                    דגם: EK100
                                    שנת ייצור: 2019.

                                    מישהו פה אמר בימבה?..
                                    חיפשתי עליה באינטרנט ולא מצאתי כלום מידע על סוג הרכב הזה.

                                    עיצוב מוזר ומעניין, שמתם לב איפה הפגוש נמצא? 😲
                                    לא יכולתי לצלם מקדימה, היות והרכב היה זרוק בין ערימות של שמאטעס…

                                    7777777.jpg

                                    ש ג LexusL 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    4
                                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                      רכב מיני חשמלי
                                      יצרן: פולו סין
                                      דגם: EK100
                                      שנת ייצור: 2019.

                                      מישהו פה אמר בימבה?..
                                      חיפשתי עליה באינטרנט ולא מצאתי כלום מידע על סוג הרכב הזה.

                                      עיצוב מוזר ומעניין, שמתם לב איפה הפגוש נמצא? 😲
                                      לא יכולתי לצלם מקדימה, היות והרכב היה זרוק בין ערימות של שמאטעס…

                                      7777777.jpg

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמואל 2
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל 2
                                      #83

                                      @תודה-לבורא-עולם-0
                                      קוראים לה ליצ׳י
                                      https://www.youtube.com/watch?v=fUR2DIbEY9c

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                        רכב מיני חשמלי
                                        יצרן: פולו סין
                                        דגם: EK100
                                        שנת ייצור: 2019.

                                        מישהו פה אמר בימבה?..
                                        חיפשתי עליה באינטרנט ולא מצאתי כלום מידע על סוג הרכב הזה.

                                        עיצוב מוזר ומעניין, שמתם לב איפה הפגוש נמצא? 😲
                                        לא יכולתי לצלם מקדימה, היות והרכב היה זרוק בין ערימות של שמאטעס…

                                        7777777.jpg

                                        ג מנותק
                                        ג מנותק
                                        גיל
                                        מאסטר מגיה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #84

                                        @תודה-לבורא-עולם-0 נראית כמו צידנית עם גלגלים…


                                        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                          רכב מיני חשמלי
                                          יצרן: פולו סין
                                          דגם: EK100
                                          שנת ייצור: 2019.

                                          מישהו פה אמר בימבה?..
                                          חיפשתי עליה באינטרנט ולא מצאתי כלום מידע על סוג הרכב הזה.

                                          עיצוב מוזר ומעניין, שמתם לב איפה הפגוש נמצא? 😲
                                          לא יכולתי לצלם מקדימה, היות והרכב היה זרוק בין ערימות של שמאטעס…

                                          7777777.jpg

                                          LexusL מנותק
                                          LexusL מנותק
                                          Lexus
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                          #85

                                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                          רכב מיני חשמלי
                                          יצרן: פולו סין
                                          דגם: EK100
                                          שנת ייצור: 2019.

                                          מישהו פה אמר בימבה?..
                                          חיפשתי עליה באינטרנט ולא מצאתי כלום מידע על סוג הרכב הזה.

                                          עיצוב מוזר ומעניין, שמתם לב איפה הפגוש נמצא? 😲
                                          לא יכולתי לצלם מקדימה, היות והרכב היה זרוק בין ערימות של שמאטעס…

                                          זה סך הכל חיקוי של טויוטה 😃
                                          2e5932ad-aae5-4293-a051-e3c14f1daa8f-image.png

                                          שיפור החיפוש ביד2

                                          תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • LexusL Lexus

                                            @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                            רכב מיני חשמלי
                                            יצרן: פולו סין
                                            דגם: EK100
                                            שנת ייצור: 2019.

                                            מישהו פה אמר בימבה?..
                                            חיפשתי עליה באינטרנט ולא מצאתי כלום מידע על סוג הרכב הזה.

                                            עיצוב מוזר ומעניין, שמתם לב איפה הפגוש נמצא? 😲
                                            לא יכולתי לצלם מקדימה, היות והרכב היה זרוק בין ערימות של שמאטעס…

                                            זה סך הכל חיקוי של טויוטה 😃
                                            2e5932ad-aae5-4293-a051-e3c14f1daa8f-image.png

                                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                            תודה לבורא עולם 0
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #86

                                            @Lexus אהבתי את בעל הבימבה החשמלית שהחליט ללכת עד הסוף ולשים לוגו של טויוטה… 😆

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • LexusL מנותק
                                              LexusL מנותק
                                              Lexus
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #87

                                              ממש פספוס לפגוש כזה רכב בלילה עם מצלמה באיכות בינונית ומטה
                                              IMG_20250821_204317_639.jpg IMG_20250821_204339_378.jpg IMG_20250821_204309_173.jpg
                                              IMG_20250821_203720_883.jpg
                                              IMG_20250821_203720_883.jpg

                                              שיפור החיפוש ביד2

                                              אלוף העולם 1א חיים ברזלח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              8

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 14
                                              • 15
                                              • 16
                                              • 17
                                              • 18
                                              • 35
                                              • 36

                                              82

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום