דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      716 פוסטים 103 כותבים 69.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ר מנותק
        ר מנותק
        רפאל יהושע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רפאל יהושע
        #29

        31eb669f-3e75-4667-a779-99c4b0efd0c5-image.png

        f78c2cce-5651-4bc0-8d73-48c44aae0f25-image.png

        2c54d2e8-b2a9-4209-b430-6f3d5abb7cd7-image.png

        רכב מעניין שראיתי היום
        בדקתי ברכב ישראל ומדובר בקרייזלר 1948!
        מה שמוזר שהצצתי לפנים ולא ראיתי ידית הילוכים ידנית, זה ייתכן?

        עריכה: עכשיו קראתי באיזה מקום שיש לרכב תיבת הילוכים חצי־אוטומטית

        מאירמ המפותחה ת יחצ המקצועןי 4 תגובות תגובה אחרונה
        8
        • ר רפאל יהושע

          31eb669f-3e75-4667-a779-99c4b0efd0c5-image.png

          f78c2cce-5651-4bc0-8d73-48c44aae0f25-image.png

          2c54d2e8-b2a9-4209-b430-6f3d5abb7cd7-image.png

          רכב מעניין שראיתי היום
          בדקתי ברכב ישראל ומדובר בקרייזלר 1948!
          מה שמוזר שהצצתי לפנים ולא ראיתי ידית הילוכים ידנית, זה ייתכן?

          עריכה: עכשיו קראתי באיזה מקום שיש לרכב תיבת הילוכים חצי־אוטומטית

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
          #30

          @רפאל-יהושע כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

          ולא ראיתי ידית הילוכים ידנית

          בעבר לפעמים ידית ההילוכים הייתה ליד ההגה.

          בא נגיד ככה: לטעמיך שזה אוטומט, היכן הידית שמעבירה לדרייב וכו’ על כורחיך לומר שהיא ליד ההגה ואי מטית להכא שיש ידית ליד ההגה - שאלה מעיקרא ליתא…

          ליצירת קשר לחץ כאן

          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
          7
          • ר רפאל יהושע

            31eb669f-3e75-4667-a779-99c4b0efd0c5-image.png

            f78c2cce-5651-4bc0-8d73-48c44aae0f25-image.png

            2c54d2e8-b2a9-4209-b430-6f3d5abb7cd7-image.png

            רכב מעניין שראיתי היום
            בדקתי ברכב ישראל ומדובר בקרייזלר 1948!
            מה שמוזר שהצצתי לפנים ולא ראיתי ידית הילוכים ידנית, זה ייתכן?

            עריכה: עכשיו קראתי באיזה מקום שיש לרכב תיבת הילוכים חצי־אוטומטית

            המפותחה מנותק
            המפותחה מנותק
            המפותח
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #31

            @רפאל-יהושע כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

            רכב מעניין שראיתי היום
            בדקתי ברכב ישראל ומדובר בקרייזלר 1948!
            מה שמוזר שהצצתי לפנים ולא ראיתי ידית הילוכים ידנית, זה ייתכן?

            בכאלה שנתונים הידית הילוכים נמצאת ליד הגה
            איפה שהידית של הווישרים

            מתקין מערכות מולטימדיה
            טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
            בצפת והסביבה
            לפרטים: במייל שבפרופיל

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מאירמ מאיר

              @רפאל-יהושע כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

              ולא ראיתי ידית הילוכים ידנית

              בעבר לפעמים ידית ההילוכים הייתה ליד ההגה.

              בא נגיד ככה: לטעמיך שזה אוטומט, היכן הידית שמעבירה לדרייב וכו’ על כורחיך לומר שהיא ליד ההגה ואי מטית להכא שיש ידית ליד ההגה - שאלה מעיקרא ליתא…

              ר מנותק
              ר מנותק
              רפאל יהושע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              @מאיר כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

              בא נגיד ככה: לטעמיך שזה אוטומט, היכן הידית שמעבירה לדרייב וכו’ על כורחיך לומר שהיא ליד ההגה ואם יש ידית ליד ההגה - שאלה מעיקרה ליתא…

              ראיתי ידית ליד ההגה, חשבתי שזה האוטומט, כמו שראיתי פעם רכב שיש לו ידית אוטו’ שם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                אין לי כרגע פרטים על הרכב 😉

                IMG_20250618_144619_043~2.jpg

                IMG_20250618_144626_764.jpg

                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ר רפאל יהושע

                  31eb669f-3e75-4667-a779-99c4b0efd0c5-image.png

                  f78c2cce-5651-4bc0-8d73-48c44aae0f25-image.png

                  2c54d2e8-b2a9-4209-b430-6f3d5abb7cd7-image.png

                  רכב מעניין שראיתי היום
                  בדקתי ברכב ישראל ומדובר בקרייזלר 1948!
                  מה שמוזר שהצצתי לפנים ולא ראיתי ידית הילוכים ידנית, זה ייתכן?

                  עריכה: עכשיו קראתי באיזה מקום שיש לרכב תיבת הילוכים חצי־אוטומטית

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תלת גוונא
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי תלת גוונא
                  #34
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ר רפאל יהושע

                    31eb669f-3e75-4667-a779-99c4b0efd0c5-image.png

                    f78c2cce-5651-4bc0-8d73-48c44aae0f25-image.png

                    2c54d2e8-b2a9-4209-b430-6f3d5abb7cd7-image.png

                    רכב מעניין שראיתי היום
                    בדקתי ברכב ישראל ומדובר בקרייזלר 1948!
                    מה שמוזר שהצצתי לפנים ולא ראיתי ידית הילוכים ידנית, זה ייתכן?

                    עריכה: עכשיו קראתי באיזה מקום שיש לרכב תיבת הילוכים חצי־אוטומטית

                    יחצ המקצועןי מנותק
                    יחצ המקצועןי מנותק
                    יחצ המקצוען
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @רפאל-יהושע
                    גם הלוחית רישוי מספר נחמד.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                      אין לי כרגע פרטים על הרכב 😉

                      IMG_20250618_144619_043~2.jpg

                      IMG_20250618_144626_764.jpg

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #36

                      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                      אין לי כרגע פרטים על הרכב

                      הנה קצת מידע
                      פיג’ו 404U10
                      שנת ייצור
                      1973
                      ויש שם גם תמונה נוספת

                      pikolinou@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #37

                        מונית MG (נראה לי אין הרבה כאלו)
                        עם מספר מיוחד
                        5f748969-47dd-40f4-9d34-28517eff6d5c-image.png

                        שיפור החיפוש ביד2

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • ד מנותק
                          ד מנותק
                          דגש
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          אין לי שום פרטים על הרכב

                          IMG_20250703_212132_012.jpg IMG_20250703_212140_002.jpg IMG_20250703_212154_315.jpg

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • דוד שמשד מנותק
                            דוד שמשד מנותק
                            דוד שמש
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #39

                            טסלה סייברטראק

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • דוד שמשד דוד שמש

                              טסלה סייברטראק

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דגש
                              כתב נערך לאחרונה על ידי דגש
                              #40

                              @דוד-שמש כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                              טסלה סייברטראק

                              מה המחיר של רכב כזה?
                              מצאתי: קרוב למיליון שקל

                              פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ד דגש

                                @דוד-שמש כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                טסלה סייברטראק

                                מה המחיר של רכב כזה?
                                מצאתי: קרוב למיליון שקל

                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמועפ מנותק
                                פתוח לשמוע
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #41
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אפייי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #42

                                  IMG_20250706_165918_815.jpg

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יהודה2000
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #43

                                    תמונה של WhatsApp‏ 2025-07-07 בשעה 00.16.48_d47b6f9d.jpg תמונה של WhatsApp‏ 2025-07-07 בשעה 00.16.48_8dcedf5c.jpg תמונה של WhatsApp‏ 2025-07-07 בשעה 00.16.48_d1e8747c.jpg תמונה של WhatsApp‏ 2025-07-07 בשעה 00.16.48_cc4f6cdd.jpg תמונה של WhatsApp‏ 2025-07-07 בשעה 00.16.47_f66dc819.jpg תמונה של WhatsApp‏ 2025-07-07 בשעה 00.16.48_298bee04.jpg תמונה של WhatsApp‏ 2025-07-07 בשעה 00.16.47_443855e4.jpg

                                    לא יודע אם זה מיוחד (מבחינת זה שלא רואים אותם כמו מכוניות אספנות אבל…)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • אושר מתקרבא מנותק
                                      אושר מתקרבא מנותק
                                      אושר מתקרב
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי אושר מתקרב
                                      #44

                                      משאית SWAT בארה’'ב
                                      20bfd7c8-34e2-43df-a668-6d9074b74d60-image.png
                                      הרכבים בצד זה בשביל הפרופורציה…


                                      מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אפייי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #45

                                        IMG_20250707_131405_659.jpg

                                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • א אפייי

                                          IMG_20250707_131405_659.jpg

                                          טוסוןט מחובר
                                          טוסוןט מחובר
                                          טוסון
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #46

                                          @אפייי ועיין עוד

                                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                          (מס"י פ"א)

                                          נחייה ולא…

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                            תודה לבורא עולם 0
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #47

                                            11111111.jpg

                                            יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                              11111111.jpg

                                              יוניי מנותק
                                              יוניי מנותק
                                              יוני
                                              מגיה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #48
                                              פוסט זה נמחק!
                                              תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 35
                                              • 36

                                              66

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום