דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      716 פוסטים 103 כותבים 69.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • YKingsmartY מחובר
        YKingsmartY מחובר
        YKingsmart
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #188

        קורבט קבריולט 2022
        6,162 סמ"ק, 495 כ"ס
        צילום מסך 2025-11-07 135635.png צילום מסך 2025-11-07 135720.png צילום מסך 2025-11-07 135833.png

        אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

        מייל
        Ykingsmart1@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • ShebsaleS מנותק
          ShebsaleS מנותק
          Shebsale
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #189

          הונדה פיט? מישהו פעם נתקל בכזה דבר?
          זה נראה בדיוק כמו ג’אז רק טיפה יותר ארוך
          IMG_20251108_210943_383 (1).jpg IMG_20251108_210949_855.jpg

          תיווך רכבים זולים
          ‏‪052-817-9859‬‏

          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ShebsaleS Shebsale

            הונדה פיט? מישהו פעם נתקל בכזה דבר?
            זה נראה בדיוק כמו ג’אז רק טיפה יותר ארוך
            IMG_20251108_210943_383 (1).jpg IMG_20251108_210949_855.jpg

            LexusL מנותק
            LexusL מנותק
            Lexus
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #190

            @Shebsale כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

            הונדה פיט? מישהו פעם נתקל בכזה דבר?
            זה נראה בדיוק כמו ג’אז רק טיפה יותר ארוך
            IMG_20251108_210943_383 (1).jpg IMG_20251108_210949_855.jpg

            פיט זה השם של הג’אז בשווקי המזרח

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
              #191

              כמה כאלו ראיתם על הכביש?
              קאדילאק ESCALADE 2024

              22222 (16).jpg

              22222 (17).jpg

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • בעל עגולה 0ב מנותק
                בעל עגולה 0ב מנותק
                בעל עגולה 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #192

                זה לא תמונה מהארץ אבל אין ספק שזה מעניין
                IMG_6665.JPG IMG_6512.JPG IMG_6520.JPG IMG_6654.JPG

                חבל שכשראיתי את זה הייתי סתם חובבן אחרת הייתי עושה תמונות יותר טובות

                תודה לבורא עולם 0ת שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                9
                • בעל עגולה 0ב בעל עגולה 0

                  זה לא תמונה מהארץ אבל אין ספק שזה מעניין
                  IMG_6665.JPG IMG_6512.JPG IMG_6520.JPG IMG_6654.JPG

                  חבל שכשראיתי את זה הייתי סתם חובבן אחרת הייתי עושה תמונות יותר טובות

                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                  תודה לבורא עולם 0
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #193

                  @בעל-עגולה-0

                  התמונה הראשונה עלתה טוב, ונפתחה בנטפרי.
                  שתי התמונות הבאות נחסמו בנטפרי,
                  כדאי שתערוך / תמחק מה שצריך ותעלה שוב.

                  התמונה האחרונה לא עלתה בכלל.
                  יישר כח.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • בעל עגולה 0ב בעל עגולה 0

                    זה לא תמונה מהארץ אבל אין ספק שזה מעניין
                    IMG_6665.JPG IMG_6512.JPG IMG_6520.JPG IMG_6654.JPG

                    חבל שכשראיתי את זה הייתי סתם חובבן אחרת הייתי עושה תמונות יותר טובות

                    שלמהש מנותק
                    שלמהש מנותק
                    שלמה
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #194

                    @בעל-עגולה-0 וואו באמת חבל על התמונות…
                    מדובר ביגואר D-TYPE 1954
                    b5c8a973-45a4-4bf7-8bb0-9fd193dba12d-image.png

                    הרכב הזה יוצר בשילוב טכנולוגיות אווירודינמיות מתקדמות לאותה התקופה יחד עם מהנדסי תעופה נודעים
                    דגמי D-Type ניצחו בלה מאן ב-1955, 1956 ו-1957
                    מרוצים נחשבים באותה תקופה

                    כאן בשביל לעזור :)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • ShebsaleS מנותק
                      ShebsaleS מנותק
                      Shebsale
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #195

                      וולבו שנת 1969
                      IMG_20251111_134347_915.jpg IMG_20251111_134316_198.jpg

                      תיווך רכבים זולים
                      ‏‪052-817-9859‬‏

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • מאירמ מנותק
                        מאירמ מנותק
                        מאיר
                        מנהל ראשי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #196

                        לוחית זיהוי נמ (נגרר משטרתי)

                        IMG_20251110_132957_196.jpg

                        ליצירת קשר לחץ כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • סוסיתא קדישתאס מנותק
                          סוסיתא קדישתאס מנותק
                          סוסיתא קדישתא
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #197

                          לוחית לא שגרתית בישראל
                          IMG_20251113_231332_667.jpg

                          IMG_20251113_231350_010.jpg


                          בספויילר: דברי קדשו של ה-AI התורן בביאור העניין

                          יש כמה מצבים לגיטימיים שיכולים להסביר רכב עם לוחית שוויצרית שחונה בישראל. הנה האפשרויות הנפוצות:

                          1. רכב שמיועד לייבוא אישי ועדיין לא נרשם בארץ

                          לפעמים רכב מגיע לישראל במכולה או בטיסה, ובעליו עדיין לא סיים את תהליך המכס והרישוי. עד לרישום – הוא נשאר עם הלוחיות הזרות.

                          1. רכב של תייר / תושב חוץ שמגיע לזמן מוגבל

                          תיירים ותושבי חוץ יכולים להכניס לישראל רכב זר לתקופה מוגבלת (בדרך-כלל עד שנה), בתנאי שהרכב מבוטח ומוצהר כ”רכב תייר“.

                          1. רכב של עובד בשגרירות / גוף בינלאומי

                          אנשים שמגיעים מטעם מדינות זרות או ארגונים בינלאומיים משתמשים לעיתים ברכב פרטי עם לוחיות המדינה שלהם לפני קבלת לוחיות דיפלומטיות מקומיות.

                          1. רכב שחזר ארצה עם בעליו אחרי שהות ממושכת בחו״ל

                          מי שחי בחו״ל יכול להביא את רכבו לישראל יחד איתו, ועד שהרכב יירשם בארץ הוא עדיין נושא את הלוחית הזרה.

                          1. רכב שנמצא בתהליך שינוע / מכירה / העברה בין מדינות

                          לפעמים רכבים מגיעים דרך חברות שילוח, ותוך כדי תהליך הם חונים במקומות שונים עד העברת בעלות או משלוח נוסף.

                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • סוסיתא קדישתאס סוסיתא קדישתא

                            לוחית לא שגרתית בישראל
                            IMG_20251113_231332_667.jpg

                            IMG_20251113_231350_010.jpg


                            בספויילר: דברי קדשו של ה-AI התורן בביאור העניין

                            יש כמה מצבים לגיטימיים שיכולים להסביר רכב עם לוחית שוויצרית שחונה בישראל. הנה האפשרויות הנפוצות:

                            1. רכב שמיועד לייבוא אישי ועדיין לא נרשם בארץ

                            לפעמים רכב מגיע לישראל במכולה או בטיסה, ובעליו עדיין לא סיים את תהליך המכס והרישוי. עד לרישום – הוא נשאר עם הלוחיות הזרות.

                            1. רכב של תייר / תושב חוץ שמגיע לזמן מוגבל

                            תיירים ותושבי חוץ יכולים להכניס לישראל רכב זר לתקופה מוגבלת (בדרך-כלל עד שנה), בתנאי שהרכב מבוטח ומוצהר כ”רכב תייר“.

                            1. רכב של עובד בשגרירות / גוף בינלאומי

                            אנשים שמגיעים מטעם מדינות זרות או ארגונים בינלאומיים משתמשים לעיתים ברכב פרטי עם לוחיות המדינה שלהם לפני קבלת לוחיות דיפלומטיות מקומיות.

                            1. רכב שחזר ארצה עם בעליו אחרי שהות ממושכת בחו״ל

                            מי שחי בחו״ל יכול להביא את רכבו לישראל יחד איתו, ועד שהרכב יירשם בארץ הוא עדיין נושא את הלוחית הזרה.

                            1. רכב שנמצא בתהליך שינוע / מכירה / העברה בין מדינות

                            לפעמים רכבים מגיעים דרך חברות שילוח, ותוך כדי תהליך הם חונים במקומות שונים עד העברת בעלות או משלוח נוסף.

                            ג מנותק
                            ג מנותק
                            גיל
                            מאסטר מגיה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                            #198

                            @סוסיתא-קדישתא

                            עד כמה שידוע לי עפ"י הסמלים זו לוחית זיהוי של רכב משוויץ. היא אמורה להתחיל ב-GE בג’נבה, ZH זה כמדומני בציריך.
                            72a7f865-61eb-44ec-b6ef-07e41b6a28ae-image.png


                            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                              תודה לבורא עולם 0
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                              #199

                              מספר רכב יפה…
                              והמסר עוד יותר יפה… אם תשאל מאיפה התקציב לרכב…

                              22222 (18).jpg

                              עריכה:
                              ומלפניו…
                              ב מ וו
                              דגם: 318I
                              שנת ייצור: 1998


                              ו… נוסטלגיה רצינית!!
                              יבוא אישי-משומש.
                              יצרן: סאאב שודיה
                              דגם: 95
                              שנת ייצור: 1977!

                              2.jpg

                              2 (2).jpg

                              2 (3).jpg

                              2 (4).jpg

                              LexusL חיים ברזלח טוסוןט 3 תגובות תגובה אחרונה
                              14
                              • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                מספר רכב יפה…
                                והמסר עוד יותר יפה… אם תשאל מאיפה התקציב לרכב…

                                22222 (18).jpg

                                עריכה:
                                ומלפניו…
                                ב מ וו
                                דגם: 318I
                                שנת ייצור: 1998


                                ו… נוסטלגיה רצינית!!
                                יבוא אישי-משומש.
                                יצרן: סאאב שודיה
                                דגם: 95
                                שנת ייצור: 1977!

                                2.jpg

                                2 (2).jpg

                                2 (3).jpg

                                2 (4).jpg

                                LexusL מנותק
                                LexusL מנותק
                                Lexus
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #200
                                פוסט זה נמחק!
                                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                  מספר רכב יפה…
                                  והמסר עוד יותר יפה… אם תשאל מאיפה התקציב לרכב…

                                  22222 (18).jpg

                                  עריכה:
                                  ומלפניו…
                                  ב מ וו
                                  דגם: 318I
                                  שנת ייצור: 1998


                                  ו… נוסטלגיה רצינית!!
                                  יבוא אישי-משומש.
                                  יצרן: סאאב שודיה
                                  דגם: 95
                                  שנת ייצור: 1977!

                                  2.jpg

                                  2 (2).jpg

                                  2 (3).jpg

                                  2 (4).jpg

                                  חיים ברזלח מנותק
                                  חיים ברזלח מנותק
                                  חיים ברזל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #201

                                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                  מספר רכב יפה…
                                  והמסר עוד יותר יפה… אם תשאל מאיפה התקציב לרכב…

                                  22222 (18).jpg

                                  גם הלוחית רישוי של הרכב מלפניו קצת מעניין, לא?

                                  תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • חיים ברזלח חיים ברזל

                                    @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                    מספר רכב יפה…
                                    והמסר עוד יותר יפה… אם תשאל מאיפה התקציב לרכב…

                                    22222 (18).jpg

                                    גם הלוחית רישוי של הרכב מלפניו קצת מעניין, לא?

                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                    תודה לבורא עולם 0
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #202

                                    @חיים-ברזל אכן לא שמתי לב לזה!
                                    ב מ וו
                                    דגם: 318I
                                    שנת ייצור: 1998

                                    הוספתי לעיל…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • LexusL Lexus

                                      פוסט זה נמחק!

                                      M מחובר
                                      M מחובר
                                      MEM
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #203
                                      פוסט זה נמחק!
                                      LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • M MEM

                                        פוסט זה נמחק!

                                        LexusL מנותק
                                        LexusL מנותק
                                        Lexus
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                        #204
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • YKingsmartY מחובר
                                          YKingsmartY מחובר
                                          YKingsmart
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי YKingsmart
                                          #205

                                          יצא לי לראות לפני כמה חודשים רכב אספנות ישן (אם אני זוכר נכון זה היה סובארו), מכיון שזה היה בשבת לא צילמתי, אך מה שמשך את עיני היה הלוחית רישוי - שהתחילה בספרה 0… עד כה לא נתקלתי בתופעה זו, אם למישהו יש מה להרחיב בעניין, נשמח לשמוע…

                                          עריכה: תשובתו של ג’מיני, אמין? תחליטו אתם
                                          זו תצפית מעניינת, וההסבר לכך נעוץ בהיסטוריה של לוחיות הרישוי בישראל.

                                          אתה צודק במה שראית. בעוד שמספרי רישוי מודרניים (בני 7 או 8 ספרות) בישראל אכן אינם מתחילים בספרה 0, רכבי אספנות הם מקרה יוצא דופן.

                                          ההסבר המרכזי: מספר מקורי

                                          הסיבה שראית רכב אספנות עם מספר המתחיל ב-0 היא שככל הנראה זהו מספר הרישוי המקורי של הרכב מלפני עשרות שנים.

                                          1. שיטות מספור ישנות:

                                            • עד שנת 1980, לוחיות הרישוי בישראל היו בנות 6 ספרות (במבנה XX-XXX או XXX-XXX).
                                            • לפני 1961, המספרים היו אף קצרים יותר (3-5 ספרות).
                                          2. שימור המספר:

                                            • רכב אספנות, המוגדר בישראל כרכב שגילו מעל 30 שנה, רשאי במקרים רבים לשמור על מספר הרישוי המקורי שהונפק לו כשעלה לכביש.
                                            • בשיטות המספור הישנות (של 6 ספרות, למשל), היה אפשרי שמספר הרישוי יתחיל בספרה 0 (לדוגמה: 0X-XXX).

                                          לכן, כשאתה רואה רכב אספנות עם לוחית רישוי “משונה” – קצרה יותר או כזו המתחילה ב-0 – אתה למעשה רואה פיסת היסטוריה שמשקפת את שיטת המספור שהייתה נהוגה בישראל בעת שהרכב נרשם לראשונה.

                                          אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                                          מייל
                                          Ykingsmart1@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3
                                          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                            מספר רכב יפה…
                                            והמסר עוד יותר יפה… אם תשאל מאיפה התקציב לרכב…

                                            22222 (18).jpg

                                            עריכה:
                                            ומלפניו…
                                            ב מ וו
                                            דגם: 318I
                                            שנת ייצור: 1998


                                            ו… נוסטלגיה רצינית!!
                                            יבוא אישי-משומש.
                                            יצרן: סאאב שודיה
                                            דגם: 95
                                            שנת ייצור: 1977!

                                            2.jpg

                                            2 (2).jpg

                                            2 (3).jpg

                                            2 (4).jpg

                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                            #206

                                            @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                            מספר רכב יפה…
                                            והמסר עוד יותר יפה… אם תשאל מאיפה התקציב לרכב…

                                            22222 (18).jpg

                                            זה כנראה הרכב החדש שלו
                                            הפרש של ספרה אחת במס’ רישוי (601 בסוף במקום 501)

                                            ויש גם תשובה לשאלה ששאלתי בזמנו בספויילר

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            4
                                            • טוסוןט טוסון

                                              @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

                                              מספר רכב יפה…
                                              והמסר עוד יותר יפה… אם תשאל מאיפה התקציב לרכב…

                                              22222 (18).jpg

                                              זה כנראה הרכב החדש שלו
                                              הפרש של ספרה אחת במס’ רישוי (601 בסוף במקום 501)

                                              ויש גם תשובה לשאלה ששאלתי בזמנו בספויילר

                                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                              תודה לבורא עולם 0
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #207

                                              @טוסון הבחור מהמרצדס חבל"ז!!..
                                              סגרתי לך מעגל עם המרצדס הזה… 😉

                                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 32
                                              • 33
                                              • 34
                                              • 35
                                              • 36

                                              66

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום