דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. כיכר שלכאו' לא בנוי טוב

      כיכר שלכאו' לא בנוי טוב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      12 פוסטים 6 כותבים 491 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה פוצל מתוך הנושא הזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!) מאיר
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ג גיל

        @EBA הבאתי לך הפתעה… תראה מה מסומן על הכביש… (חוץ מהקיווקוו)
        e9a9d1d2-d063-492a-b3da-1ebe1746cfcc-image.png

        יעקב מ. פינסי מנותק
        יעקב מ. פינסי מנותק
        יעקב מ. פינס
        סיירת פיקוח מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @גיל
        תמרור אין שם?

        שמישהו כותב עם במקום אם,
        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

        הגמ"ח
        ניתן להתקשר 0583262568
        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

          @גיל
          תמרור אין שם?

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר מגיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
          #3

          @יעקב-מ.-פינס עיניך הרואות…וגם,

          @גיל כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):

          הקו הוא מקווקוו, ולכן אם אין תמרור שאוסר (ואין)


          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ג גיל

            @EBA הבאתי לך הפתעה… תראה מה מסומן על הכביש… (חוץ מהקיווקוו)
            e9a9d1d2-d063-492a-b3da-1ebe1746cfcc-image.png

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @גיל החץ הזה הוא היסטוריה, עוד מהימים שהכלניות היה דו סטרי, כל המדרכה הרחבה הזו משמאל לא היתה, והיה נתיב ישר ומסודר לנסיעה ישר.

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @גיל החץ הזה הוא היסטוריה, עוד מהימים שהכלניות היה דו סטרי, כל המדרכה הרחבה הזו משמאל לא היתה, והיה נתיב ישר ומסודר לנסיעה ישר.

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @EBA כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):

              @גיל החץ הזה הוא היסטוריה, עוד מהימים שהכלניות היה דו סטרי, כל המדרכה הרחבה הזו משמאל לא היתה, והיה נתיב ישר ומסודר לנסיעה ישר.

              אמת, אבל בתכלס…הוא נשאר. פירושו של דבר שהוא תקף, עד שיימחק, כדינו של כל תמרור.


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מאירמ מאיר

                @יעקב-מ.-פינס

                לטובת העניין הוספתי קווים להמחשת:

                CGHV CFHFR CB,HCU,.png

                אגב, לכאורה במקרה הזה מכיוון שיש תמרור הוא גובר על סימונים בכביש ומותר למעשה מבחינה חוקית ליסוע על אי התנועה… נכון @גיל?

                אלי 2023א מנותק
                אלי 2023א מנותק
                אלי 2023
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @מאיר כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):

                @יעקב-מ.-פינס

                לטובת העניין הוספתי קווים להמחשת:

                CGHV CFHFR CB,HCU,.png

                אגב, לכאורה במקרה הזה מכיוון שיש תמרור הוא גובר על סימונים בכביש ומותר למעשה מבחינה חוקית ליסוע על אי התנועה… נכון @גיל?

                באמת שלא הבנתי מה הבעיה בזה
                אני נוסע שם הרבה וזה קצת מרגיז התימרון אבל עוברים את זה
                אשמח להסבר

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אלי 2023א אלי 2023

                  @מאיר כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):

                  @יעקב-מ.-פינס

                  לטובת העניין הוספתי קווים להמחשת:

                  CGHV CFHFR CB,HCU,.png

                  אגב, לכאורה במקרה הזה מכיוון שיש תמרור הוא גובר על סימונים בכביש ומותר למעשה מבחינה חוקית ליסוע על אי התנועה… נכון @גיל?

                  באמת שלא הבנתי מה הבעיה בזה
                  אני נוסע שם הרבה וזה קצת מרגיז התימרון אבל עוברים את זה
                  אשמח להסבר

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גיל
                  מאסטר מגיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @אלי-2023 כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):

                  באמת שלא הבנתי מה הבעיה בזה
                  אני נוסע שם הרבה וזה קצת מרגיז התימרון אבל עוברים את זה
                  אשמח להסבר

                  אני מתנדב להסביר. תחשוב על טייס שמנחית את המטוס שלו במסלול נחיתה ללא סימונים, או עם סימונים מטעים. הוא טייס אלוף, Ace אמיתי (יעויין בערך אלופי תעופה) ובכל פעם כשהוא מנחית את המטוס, הוא מצליח, אבל אומר “אוף, איזה מרגיז המסלול הזה!”
                  כך ידידי היקר. אתה מצליח, כי אתה נהג מצויין, וזה רק קצת מרגיז אותך. אבל כשיבוא שונא ישראל שנוהג הרבה פחות טוב ממך, ויסע לפי הסימון, ומולו יבוא שונא ישראל אחר, ובדיוק שניהם ממהרים ודעתם מוסחת - התוצאה תהיה רכב אחד עם תא מטען משני הצדדים.
                  הבעיה ברורה?


                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                  EBAE אלי 2023א נייטרון חפשינ 3 תגובות תגובה אחרונה
                  10
                  • ג גיל

                    @אלי-2023 כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):

                    באמת שלא הבנתי מה הבעיה בזה
                    אני נוסע שם הרבה וזה קצת מרגיז התימרון אבל עוברים את זה
                    אשמח להסבר

                    אני מתנדב להסביר. תחשוב על טייס שמנחית את המטוס שלו במסלול נחיתה ללא סימונים, או עם סימונים מטעים. הוא טייס אלוף, Ace אמיתי (יעויין בערך אלופי תעופה) ובכל פעם כשהוא מנחית את המטוס, הוא מצליח, אבל אומר “אוף, איזה מרגיז המסלול הזה!”
                    כך ידידי היקר. אתה מצליח, כי אתה נהג מצויין, וזה רק קצת מרגיז אותך. אבל כשיבוא שונא ישראל שנוהג הרבה פחות טוב ממך, ויסע לפי הסימון, ומולו יבוא שונא ישראל אחר, ובדיוק שניהם ממהרים ודעתם מוסחת - התוצאה תהיה רכב אחד עם תא מטען משני הצדדים.
                    הבעיה ברורה?

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @גיל כל עוד מדובר בשונאי ישראל אני באמת לא רואה כאן בעיה… אבל יפה.

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • EBAE EBA

                      @גיל כל עוד מדובר בשונאי ישראל אני באמת לא רואה כאן בעיה… אבל יפה.

                      KlonimoosK מנותק
                      KlonimoosK מנותק
                      Klonimoos
                      מייבין סיירת פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                      #9

                      @EBA כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):

                      @גיל כל עוד מדובר בשונאי ישראל אני באמת לא רואה כאן בעיה… אבל יפה.

                      מבריק!
                      כידוע @גיל ת’‘ח לא קטן ונקיט לישנא דגמרא, וד’'ל.


                      ''חכם לב, יקח מצוות!''
                      🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • ג גיל התייחס לנושא זה ב
                      • ג גיל

                        @אלי-2023 כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):

                        באמת שלא הבנתי מה הבעיה בזה
                        אני נוסע שם הרבה וזה קצת מרגיז התימרון אבל עוברים את זה
                        אשמח להסבר

                        אני מתנדב להסביר. תחשוב על טייס שמנחית את המטוס שלו במסלול נחיתה ללא סימונים, או עם סימונים מטעים. הוא טייס אלוף, Ace אמיתי (יעויין בערך אלופי תעופה) ובכל פעם כשהוא מנחית את המטוס, הוא מצליח, אבל אומר “אוף, איזה מרגיז המסלול הזה!”
                        כך ידידי היקר. אתה מצליח, כי אתה נהג מצויין, וזה רק קצת מרגיז אותך. אבל כשיבוא שונא ישראל שנוהג הרבה פחות טוב ממך, ויסע לפי הסימון, ומולו יבוא שונא ישראל אחר, ובדיוק שניהם ממהרים ודעתם מוסחת - התוצאה תהיה רכב אחד עם תא מטען משני הצדדים.
                        הבעיה ברורה?

                        אלי 2023א מנותק
                        אלי 2023א מנותק
                        אלי 2023
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @גיל כתב בכיכר שלכאו' לא בנוי טוב:

                        @אלי-2023 כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):

                        באמת שלא הבנתי מה הבעיה בזה
                        אני נוסע שם הרבה וזה קצת מרגיז התימרון אבל עוברים את זה
                        אשמח להסבר

                        אני מתנדב להסביר. תחשוב על טייס שמנחית את המטוס שלו במסלול נחיתה ללא סימונים, או עם סימונים מטעים. הוא טייס אלוף, Ace אמיתי (יעויין בערך אלופי תעופה) ובכל פעם כשהוא מנחית את המטוס, הוא מצליח, אבל אומר “אוף, איזה מרגיז המסלול הזה!”
                        כך ידידי היקר. אתה מצליח, כי אתה נהג מצויין, וזה רק קצת מרגיז אותך. אבל כשיבוא שונא ישראל שנוהג הרבה פחות טוב ממך, ויסע לפי הסימון, ומולו יבוא שונא ישראל אחר, ובדיוק שניהם ממהרים ודעתם מוסחת - התוצאה תהיה רכב אחד עם תא מטען משני הצדדים.
                        הבעיה ברורה?

                        איזה קטע רק אחרי התגובה שלך שמתי לב לקווקווים עד עכשיו זה היה לי ברור שיש שם שלוש נתיבים לא שמתי לב בשום שלב שנסעתי שם שזה כביכול שני נתיבים
                        אולי זה בגלל שחצי מהעיר מתוכננת כך שאתה תמיד נוסע על הפסים בגלל מכוניות חונות או חוסר תכנון כמו כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג גיל

                          @אלי-2023 כתב בהזויים בדרכים - כל מה שלא חלמת לראות מבעד לשמשה (לא כולל כלי רכב!):

                          באמת שלא הבנתי מה הבעיה בזה
                          אני נוסע שם הרבה וזה קצת מרגיז התימרון אבל עוברים את זה
                          אשמח להסבר

                          אני מתנדב להסביר. תחשוב על טייס שמנחית את המטוס שלו במסלול נחיתה ללא סימונים, או עם סימונים מטעים. הוא טייס אלוף, Ace אמיתי (יעויין בערך אלופי תעופה) ובכל פעם כשהוא מנחית את המטוס, הוא מצליח, אבל אומר “אוף, איזה מרגיז המסלול הזה!”
                          כך ידידי היקר. אתה מצליח, כי אתה נהג מצויין, וזה רק קצת מרגיז אותך. אבל כשיבוא שונא ישראל שנוהג הרבה פחות טוב ממך, ויסע לפי הסימון, ומולו יבוא שונא ישראל אחר, ובדיוק שניהם ממהרים ודעתם מוסחת - התוצאה תהיה רכב אחד עם תא מטען משני הצדדים.
                          הבעיה ברורה?

                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשי
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          modules:composer.user-said-in, @גיל, כיכר שלכאו’ לא בנוי טוב

                          התוצאה תהיה רכב אחד עם תא מטען משני הצדדים.

                          ההשראה מהלוגו של הפורום?

                          pikolinou@gmail.com

                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                            modules:composer.user-said-in, @גיל, כיכר שלכאו’ לא בנוי טוב

                            התוצאה תהיה רכב אחד עם תא מטען משני הצדדים.

                            ההשראה מהלוגו של הפורום?

                            ג מנותק
                            ג מנותק
                            גיל
                            מאסטר מגיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @נייטרון-חפשי כתב בכיכר שלכאו' לא בנוי טוב:

                            ההשראה מהלוגו של הפורום?

                            כמדומה ששם זה רכב אחד.


                            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מדברים רכב
                            • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב

                            24

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.2k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום