תיקון פנצ'ר עשה זאת בעצמך... "פטריה"
-
יש 2 פתרונות נפוצים
“תולעת” הוותיקה ו"בורג" המודרני
על שניהם דובר רבות בפורום מכל היבט אפשריסיכום קצר…
הבורג יותר פרקטי אבל מוגבל לחורים קטנים, הוא עשוי מתכת מה שגרם לכמה מהכותבים כאן להעלות סברות שונות לגבי בטיחות השימוש…התולעת מצריך ערכת כלים ויותר התעסקות אבל סותם גם חורים גדולים יחסית אם כי יש שטענו שסיבי הפשתן עלולים להחדיר מים לרשת שבצמיג ולגרום לה חלודה ח"ו
לאחרונה ראיתי שיש פתרון נוסף
“פטריה”
מדובר בפטריה מגומי שמוחדרת לגלגל ע"י מכשיר ש"מכווץ" אותה לתוך החור בגלגל כך ש"ראש" הפטריה נפתח בפנים וה"רגל" יושבת בתוך החור כאשר את העודף מהרגל חותכים…
החסרונות: הצורך בהתעסקות (כמובן), וערכת כלים (יקרה)
המעלות: 1. תיקון חורים גדולים 2. מסתבר שמדובר בתיקון האיכותי ביותר, שכן מדובר באותו חומר ממנו עשוי הגלגל וכן במבנה “פטריה” בדומה למה שעושים בפנצריות (רק בקוטר קטן יותר… )
אם למישהו יש ניסיון מעשי או מידע נוסף בעניין זה המקום…
-
@יוני כתב בתיקון פנצ'ר עשה זאת בעצמך... "פטריה":
@EBA מה דעתך
לא מכיר [עדיין]
ודעת ידידים בענין?
לא יודע, וגם לא משנה.
-
@EBA כתב בתיקון פנצ'ר עשה זאת בעצמך... "פטריה":
וגם לא משנה.
למה לא משנה?
יש להם ידע בתחום אז הם אמורים לומר האם זה מוצלח או לא -
יש 2 פתרונות נפוצים
“תולעת” הוותיקה ו"בורג" המודרני
על שניהם דובר רבות בפורום מכל היבט אפשריסיכום קצר…
הבורג יותר פרקטי אבל מוגבל לחורים קטנים, הוא עשוי מתכת מה שגרם לכמה מהכותבים כאן להעלות סברות שונות לגבי בטיחות השימוש…התולעת מצריך ערכת כלים ויותר התעסקות אבל סותם גם חורים גדולים יחסית אם כי יש שטענו שסיבי הפשתן עלולים להחדיר מים לרשת שבצמיג ולגרום לה חלודה ח"ו
לאחרונה ראיתי שיש פתרון נוסף
“פטריה”
מדובר בפטריה מגומי שמוחדרת לגלגל ע"י מכשיר ש"מכווץ" אותה לתוך החור בגלגל כך ש"ראש" הפטריה נפתח בפנים וה"רגל" יושבת בתוך החור כאשר את העודף מהרגל חותכים…
החסרונות: הצורך בהתעסקות (כמובן), וערכת כלים (יקרה)
המעלות: 1. תיקון חורים גדולים 2. מסתבר שמדובר בתיקון האיכותי ביותר, שכן מדובר באותו חומר ממנו עשוי הגלגל וכן במבנה “פטריה” בדומה למה שעושים בפנצריות (רק בקוטר קטן יותר… )
אם למישהו יש ניסיון מעשי או מידע נוסף בעניין זה המקום…
-
נראה שאין שם דבק, לכאורה מה שמחזיק את הפטריה זה שני דברים:
לחץ האויר בצמיג
רגל הפטריה היושבת בתוך החור בלחץ גדול.