דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. גלגלים וצמיגים
  3. הגדלת צמיגים - ג'אנטים

הגדלת צמיגים - ג'אנטים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר גלגלים וצמיגים
19 פוסטים 6 כותבים 191 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טוסוןט מנותק
    טוסוןט מנותק
    טוסון
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    אני מתעניין מה מותר ומה אסור בהחלפת צמיגים
    לאיזה גודל אפשר להחליף, מתי צריך להחליף גם את הג’אנטים
    אני מעוניין להגדיל את הצמיגים ולהחליף לצמיגי A/T-50/50
    הרכב XV 2015
    כיום יש בו צמיגים R17
    די התבלבלתי מכל האתרים
    ולא הבנתי איזה חברה מומלצת

    זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

    צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

    אביחיא ג יצחק רשטוני 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • טוסוןט טוסון סימן נושא זה כשאלה
    • טוסוןט טוסון

      אני מתעניין מה מותר ומה אסור בהחלפת צמיגים
      לאיזה גודל אפשר להחליף, מתי צריך להחליף גם את הג’אנטים
      אני מעוניין להגדיל את הצמיגים ולהחליף לצמיגי A/T-50/50
      הרכב XV 2015
      כיום יש בו צמיגים R17
      די התבלבלתי מכל האתרים
      ולא הבנתי איזה חברה מומלצת

      אביחיא מנותק
      אביחיא מנותק
      אביחי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @טוסון זה יכול להיות שינוי במבנה נרכב שמצריך אישור ממשרד התחבורה ולא עובר ככה טסט!!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • טוסוןט טוסון

        אני מתעניין מה מותר ומה אסור בהחלפת צמיגים
        לאיזה גודל אפשר להחליף, מתי צריך להחליף גם את הג’אנטים
        אני מעוניין להגדיל את הצמיגים ולהחליף לצמיגי A/T-50/50
        הרכב XV 2015
        כיום יש בו צמיגים R17
        די התבלבלתי מכל האתרים
        ולא הבנתי איזה חברה מומלצת

        ג מנותק
        ג מנותק
        גיל
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @טוסון בעניין הגודל ענה לך @אביחי נכונה שזה אסור עפ"י חוק ללא אישור ממשרד הרישוי על שינוי מרכב הרכב. לא רואה גם סיבה לעשות את זה אא"כ אתה מתכוון להפוך את הרכב למטוס.
        ג’אנטים צריך להחליף רק ביום שהרסת אותם.
        עד כמה שזכור לי לסובארו XV יש יופי של אחיזה בכביש, די דומה לפורסטר.
        R17 זה רק שליש ממידת הצמיג, זה מציין את אורך החתך של החישוק, יש עוד שני מספרים קודם אליו (בסה"כ יופיע לדוגמא 215/60/17 כשל-17 צמוד R בדר"כ)
        לגבי המלצה - אני אישית בודק מבצעים באוטודיפו ולוקח צמיגים של גודייר EfficientGrip Performance
        אבל זה תלוי, אם אתה כמעט לא נוסע, עדיף לך משהו טוב וזול שהוא סיני וכד’, כי חום השמש משפיע על כל הצמיגים במידה די דומה (לא ממש, מנסיון), אם אתה נוסע מעל 10K בשנה - לדעתי כדאי לך לחשוב על גודייר או מישלן.


        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג גיל

          @טוסון בעניין הגודל ענה לך @אביחי נכונה שזה אסור עפ"י חוק ללא אישור ממשרד הרישוי על שינוי מרכב הרכב. לא רואה גם סיבה לעשות את זה אא"כ אתה מתכוון להפוך את הרכב למטוס.
          ג’אנטים צריך להחליף רק ביום שהרסת אותם.
          עד כמה שזכור לי לסובארו XV יש יופי של אחיזה בכביש, די דומה לפורסטר.
          R17 זה רק שליש ממידת הצמיג, זה מציין את אורך החתך של החישוק, יש עוד שני מספרים קודם אליו (בסה"כ יופיע לדוגמא 215/60/17 כשל-17 צמוד R בדר"כ)
          לגבי המלצה - אני אישית בודק מבצעים באוטודיפו ולוקח צמיגים של גודייר EfficientGrip Performance
          אבל זה תלוי, אם אתה כמעט לא נוסע, עדיף לך משהו טוב וזול שהוא סיני וכד’, כי חום השמש משפיע על כל הצמיגים במידה די דומה (לא ממש, מנסיון), אם אתה נוסע מעל 10K בשנה - לדעתי כדאי לך לחשוב על גודייר או מישלן.

          טוסוןט מנותק
          טוסוןט מנותק
          טוסון
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @גיל כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

          @טוסון בעניין הגודל ענה לך @אביחי נכונה שזה אסור עפ"י חוק ללא אישור ממשרד הרישוי על שינוי מרכב הרכב.

          הבנתי שיש רשימה של גדלים מותרים, ומקבלים בקלות אישור ממשרד התחבורה (כאר-דאטה או משהו כזה)

          לא רואה גם סיבה לעשות את זה אא"כ אתה מתכוון להפוך את הרכב למטוס.

          עוד גובה ואחיזה בשטח
          ואם אני מגדיל את הצמיג אז צריך להגדיל גם את הג’אנט לא?

          R17 זה רק שליש ממידת הצמיג, זה מציין את אורך החתך של החישוק, יש עוד שני מספרים קודם אליו (בסה"כ יופיע לדוגמא 215/60/17 כשל-17 צמוד R בדר"כ)

          זה אני לא יודע מה יש לי נראה לי 225/55 ואני רוצה גם רוחב יותר

          זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

          צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טוסוןט טוסון

            אני מתעניין מה מותר ומה אסור בהחלפת צמיגים
            לאיזה גודל אפשר להחליף, מתי צריך להחליף גם את הג’אנטים
            אני מעוניין להגדיל את הצמיגים ולהחליף לצמיגי A/T-50/50
            הרכב XV 2015
            כיום יש בו צמיגים R17
            די התבלבלתי מכל האתרים
            ולא הבנתי איזה חברה מומלצת

            יצחק רשטוני מחובר
            יצחק רשטוני מחובר
            יצחק רשטונ
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

            אני מעוניין להגדיל את הצמיגים ולהחליף לצמיגי A/T-50/50
            הרכב XV 2015
            כיום יש בו צמיגים R17

            17 זה קוטר הגאנט שלך ובעצם המידה של הקוטר הפנימי של הצמיג [ מעבר לזה יש לצמיג מידת רוחב ומידת חתך]
            A-T 50/50 זה בעצם אומר באיזה סוג צמיג מדובר וA-T זה צמיג לכל מצב [ALL TERRAIN] שמתאים גם לכביש וגם לשטח ו50 50 זה בעצם 50 אחוז כביש ו50 אחוז שטח .
            צמיג כזה יתן לך יותר יכולת שטח מצמיג כביש ממוצע אך גם יפגום לך בנוחות הנסיעה בצריכת הדלק וברעשי הכביש
            כמו שכתבתי זה לא קשור למידה , אתה יכול להשאר עם אותה המידה שיש לך עכשיו רק להחליף את סוג הצמי

            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

              @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

              אני מעוניין להגדיל את הצמיגים ולהחליף לצמיגי A/T-50/50
              הרכב XV 2015
              כיום יש בו צמיגים R17

              17 זה קוטר הגאנט שלך ובעצם המידה של הקוטר הפנימי של הצמיג [ מעבר לזה יש לצמיג מידת רוחב ומידת חתך]
              A-T 50/50 זה בעצם אומר באיזה סוג צמיג מדובר וA-T זה צמיג לכל מצב [ALL TERRAIN] שמתאים גם לכביש וגם לשטח ו50 50 זה בעצם 50 אחוז כביש ו50 אחוז שטח .
              צמיג כזה יתן לך יותר יכולת שטח מצמיג כביש ממוצע אך גם יפגום לך בנוחות הנסיעה בצריכת הדלק וברעשי הכביש
              כמו שכתבתי זה לא קשור למידה , אתה יכול להשאר עם אותה המידה שיש לך עכשיו רק להחליף את סוג הצמי

              טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יצחק-רשטונ אני יודע מה זה צמיגי 50/50
              וזה מה שאני רוצה
              חוץ מזה אני גם מעוניין להגדיל אותם
              זה טוב יותר בשטח
              ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

              זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

              צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

              יצחק רשטוני מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • טוסוןט טוסון

                @יצחק-רשטונ אני יודע מה זה צמיגי 50/50
                וזה מה שאני רוצה
                חוץ מזה אני גם מעוניין להגדיל אותם
                זה טוב יותר בשטח
                ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                יצחק רשטוני מחובר
                יצחק רשטוני מחובר
                יצחק רשטונ
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                אני יודע מה זה צמיגי 50/50
                וזה מה שאני רוצה
                חוץ מזה אני גם מעוניין להגדיל אותם
                זה טוב יותר בשטח
                ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                לדעתי לא מתאים לסובארו XV , דברים כאלה עושים ברכבי שטח קשוחים יותר .
                עכ"פ כשמגדילים צמיג בשביל נסיעת שטח אז דווקא מקטינים את הגאנט ומגדילים את החתך של הצמיג .
                שינוי מידת צמיגים/גאנטים ברשיון זה תלוי אם אתה משנה לצמיג במידה שהגיעה לארץ בדגם הזה ברמת גימור אחרת אז אתה יכול בכל מכון רישיון בעלות זעומה של 30 שקלים , אבל אם אתה רוצה לשנות לגמרי אז זה תהליך יותר מורכב

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                  @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                  אני יודע מה זה צמיגי 50/50
                  וזה מה שאני רוצה
                  חוץ מזה אני גם מעוניין להגדיל אותם
                  זה טוב יותר בשטח
                  ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                  לדעתי לא מתאים לסובארו XV , דברים כאלה עושים ברכבי שטח קשוחים יותר .
                  עכ"פ כשמגדילים צמיג בשביל נסיעת שטח אז דווקא מקטינים את הגאנט ומגדילים את החתך של הצמיג .
                  שינוי מידת צמיגים/גאנטים ברשיון זה תלוי אם אתה משנה לצמיג במידה שהגיעה לארץ בדגם הזה ברמת גימור אחרת אז אתה יכול בכל מכון רישיון בעלות זעומה של 30 שקלים , אבל אם אתה רוצה לשנות לגמרי אז זה תהליך יותר מורכב

                  טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                  #8

                  @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                  @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                  אני יודע מה זה צמיגי 50/50
                  וזה מה שאני רוצה
                  חוץ מזה אני גם מעוניין להגדיל אותם
                  זה טוב יותר בשטח
                  ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                  לדעתי לא מתאים לסובארו XV , דברים כאלה עושים ברכבי שטח קשוחים יותר .

                  היית צריך לראות לאן הגענו עם ה @טוסון ולהבין למה מצפים מהXV

                  זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

                  צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

                  יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טוסוןט טוסון

                    @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                    @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                    אני יודע מה זה צמיגי 50/50
                    וזה מה שאני רוצה
                    חוץ מזה אני גם מעוניין להגדיל אותם
                    זה טוב יותר בשטח
                    ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                    לדעתי לא מתאים לסובארו XV , דברים כאלה עושים ברכבי שטח קשוחים יותר .

                    היית צריך לראות לאן הגענו עם ה @טוסון ולהבין למה מצפים מהXV

                    יצחק רשטוני מחובר
                    יצחק רשטוני מחובר
                    יצחק רשטונ
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                    #9

                    @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                    היית צריך לראות לאן הגענו עם ה @טוסון ולהבין למה מצפים מהXV

                    אין לי כח להאריך אבל לענ"ד זה צעד אחד יותר מידי בשביל XV
                    אתה יכול להסתפק בAT במידה הקיימת

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יצחק רשטוני מחובר
                      יצחק רשטוני מחובר
                      יצחק רשטונ
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                      #10

                      אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                        אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                        אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

                        @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                        אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

                        אין שם את הגירסה שלנו (מנוע 1.6 גיר רציף)
                        a61d20d4-f898-4a0a-9516-2426e3c55057-image.png

                        זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

                        צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

                        יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טוסוןט טוסון

                          @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                          אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

                          @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                          אם אתה רוצה בכל אופן מחשבון להמרת צמיגים, רמה גבוהה

                          אין שם את הגירסה שלנו (מנוע 1.6 גיר רציף)
                          a61d20d4-f898-4a0a-9516-2426e3c55057-image.png

                          יצחק רשטוני מחובר
                          יצחק רשטוני מחובר
                          יצחק רשטונ
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                          #12

                          @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                          אין שם את הגירסה שלנו (מנוע 1.6 גיר רציף)

                          לא צריך דגם יש מחשבון להמרה לפי מידות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • טוסוןט טוסון

                            @יצחק-רשטונ אני יודע מה זה צמיגי 50/50
                            וזה מה שאני רוצה
                            חוץ מזה אני גם מעוניין להגדיל אותם
                            זה טוב יותר בשטח
                            ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                            מאירמ מנותק
                            מאירמ מנותק
                            מאיר
                            מנהל ראשי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                            #13

                            @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                            זה טוב יותר בשטח
                            ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                            כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                            לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                            בקיצור לא שייך…

                            ליצירת קשר לחץ כאן

                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מאירמ מאיר

                              @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                              זה טוב יותר בשטח
                              ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                              כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                              לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                              בקיצור לא שייך…

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גיל
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                              @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                              זה טוב יותר בשטח
                              ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                              כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                              לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                              בקיצור לא שייך…

                              להוסיף על דברי ר’ @מאיר כיהודה ועוד לקרא, כמדומני שיחס הגרירה של הצמיג משתנה וא"כ גם צריכת הדלק תושפע. ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.


                              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ג גיל

                                @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                זה טוב יותר בשטח
                                ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                                כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                                לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                                בקיצור לא שייך…

                                להוסיף על דברי ר’ @מאיר כיהודה ועוד לקרא, כמדומני שיחס הגרירה של הצמיג משתנה וא"כ גם צריכת הדלק תושפע. ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.

                                טוסוןט מנותק
                                טוסוןט מנותק
                                טוסון
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @גיל כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                זה טוב יותר בשטח
                                ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                                כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                                לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                                בקיצור לא שייך…

                                להוסיף על דברי ר’ @מאיר כיהודה ועוד לקרא, כמדומני שיחס הגרירה של הצמיג משתנה וא"כ גם צריכת הדלק תושפע. ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.

                                וברכב ממונע בגז?
                                גם ככה הוא לוקח אחד ל7, אז לא מדי מפחיד אחד ל6

                                @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                                לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                                ומה הבעיה לכייל את הגיר?
                                תאורטית כמובן, אני לא אעשה את זה (אם כבר היינו מחליפים למנוע 2000), אבל עקרונית למה לא

                                זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

                                צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

                                ג יצחק רשטוני 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • טוסוןט טוסון

                                  @גיל כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                  @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                  @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                  זה טוב יותר בשטח
                                  ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                                  כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                                  לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                                  בקיצור לא שייך…

                                  להוסיף על דברי ר’ @מאיר כיהודה ועוד לקרא, כמדומני שיחס הגרירה של הצמיג משתנה וא"כ גם צריכת הדלק תושפע. ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.

                                  וברכב ממונע בגז?
                                  גם ככה הוא לוקח אחד ל7, אז לא מדי מפחיד אחד ל6

                                  @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                  כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                                  לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                                  ומה הבעיה לכייל את הגיר?
                                  תאורטית כמובן, אני לא אעשה את זה (אם כבר היינו מחליפים למנוע 2000), אבל עקרונית למה לא

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גיל
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                  וברכב ממונע בגז?
                                  גם ככה הוא לוקח אחד ל7, אז לא מדי מפחיד אחד ל6

                                  אני לא יודע להצביע על אחוז מדוייק של עלייה בצריכה, אבל שוב, אם בגלל הגפ"מ הצריכה היא כבר לא שיקול, אזי דינו כאמור

                                  @גיל כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                  ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.


                                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @גיל כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                    @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                    @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                    זה טוב יותר בשטח
                                    ועל זה אני שואל מה מותר ומה אסור

                                    כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                                    לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                                    בקיצור לא שייך…

                                    להוסיף על דברי ר’ @מאיר כיהודה ועוד לקרא, כמדומני שיחס הגרירה של הצמיג משתנה וא"כ גם צריכת הדלק תושפע. ברכבי ספורט צריכת דלק מעולם איננה שיקול, וכל מטרתם אחיזה כדי שלא יעופו בסיבוב.

                                    וברכב ממונע בגז?
                                    גם ככה הוא לוקח אחד ל7, אז לא מדי מפחיד אחד ל6

                                    @מאיר כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                    כל השינויים החוקיים בצמיגים הם בסך הכל משחק בין הג’אנט לחתך של הצמיג כלומר שלמעשה הגלגל באותו הגודל והיקפו שווה בין האפשרויות החוקיות!

                                    לו יצוייר ותחליף לגלגל גדול יותר אתה תשבש את התיפקוד התקין של הגיר (ככל שהגלגל גדול יותר כך ההיקף שלו גודל, יוצא שאם עד היום הרכב היה מתקדם 1.5 מטר על כל סיבוב, בגלגלים החדשים הוא יתקדם 2 מטר לצורך הדוגמה וזה מצריך כיול מחדש לגיר!) והלוח יראה לך מהירות נמוכה מהאמיתית…

                                    ומה הבעיה לכייל את הגיר?
                                    תאורטית כמובן, אני לא אעשה את זה (אם כבר היינו מחליפים למנוע 2000), אבל עקרונית למה לא

                                    יצחק רשטוני מחובר
                                    יצחק רשטוני מחובר
                                    יצחק רשטונ
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                    #17

                                    @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                    תאורטית כמובן, אני לא אעשה את זה (אם כבר היינו מחליפים למנוע 2000), אבל עקרונית למה לא

                                    כמו שכתבו כאן אין דרך חוקית להגדיל את הקוטר הסופי של הגלגל וגם מבחינה מכנית זה פשוט לא שייך ברכב כזה שגם ככה הוא יחסית עצל וכ"ש בגירסת ה1.6 [0-100 13.9 שניות]
                                    כמו שכתב מאיר אפשר להקטין את הגאנט ולהגדיל את החתך של הצמיג או להגדיל את הגאנט ולהקטין את החתך של הצמיג , בדרך כלל ברכבי ספורט מגדילים את הגאנט ומקטינים את החתך בשביל לקבל יציבות ואחיזה יותר גבוהה [וכמובן פוזה] וברכבי שטח דווקא מקטינים את הגאנט ומגדילים את החתך של הצמיג בשביל לקבל צמיג עם יותר גמישות בשטח וגם שהגאנט יחטוף פחות מכות בשטח [ולזה מועיל המחשבון שצירפתי] אבל זה כבר תעלול יקר שדורש גם החלפת גאנטים ועוד
                                    לפעמים ברכבי שטח קשוחים כמו פורד ברונקו או ג’יפ רנגלר יש גירסאות ייחודיות שמיועדות לאכול שטח קשה ויש להם צמיגים שגם בקוטר הסופי הם יותר גדולים אבל מדובר ברכבים מחוזקים מכל הבט
                                    עכ"פ לענ"ד דיי לך להחליף את המידה הקיימת בצמיגי AT

                                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                      @טוסון כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                      תאורטית כמובן, אני לא אעשה את זה (אם כבר היינו מחליפים למנוע 2000), אבל עקרונית למה לא

                                      כמו שכתבו כאן אין דרך חוקית להגדיל את הקוטר הסופי של הגלגל וגם מבחינה מכנית זה פשוט לא שייך ברכב כזה שגם ככה הוא יחסית עצל וכ"ש בגירסת ה1.6 [0-100 13.9 שניות]
                                      כמו שכתב מאיר אפשר להקטין את הגאנט ולהגדיל את החתך של הצמיג או להגדיל את הגאנט ולהקטין את החתך של הצמיג , בדרך כלל ברכבי ספורט מגדילים את הגאנט ומקטינים את החתך בשביל לקבל יציבות ואחיזה יותר גבוהה [וכמובן פוזה] וברכבי שטח דווקא מקטינים את הגאנט ומגדילים את החתך של הצמיג בשביל לקבל צמיג עם יותר גמישות בשטח וגם שהגאנט יחטוף פחות מכות בשטח [ולזה מועיל המחשבון שצירפתי] אבל זה כבר תעלול יקר שדורש גם החלפת גאנטים ועוד
                                      לפעמים ברכבי שטח קשוחים כמו פורד ברונקו או ג’יפ רנגלר יש גירסאות ייחודיות שמיועדות לאכול שטח קשה ויש להם צמיגים שגם בקוטר הסופי הם יותר גדולים אבל מדובר ברכבים מחוזקים מכל הבט
                                      עכ"פ לענ"ד דיי לך להחליף את המידה הקיימת בצמיגי AT

                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסון
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @יצחק-רשטונ כתב בהגדלת צמיגים - ג'אנטים:

                                      עכ"פ לענ"ד דיי לך להחליף את המידה הקיימת בצמיגי AT

                                      שכנעתם אותי סופית,

                                      עכשיו אני צריך לשכנע את שאר המשפחה

                                      זה ששעון תקול מראה את השעה פעמיים ביום לא אומר שהוא יודע מה הוא אומר…

                                      צריך פוסט בפורום על תופעת ה'ציידת' (כשאינה לצורך גמ''ח)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אפייי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                        #19

                                        אם מגזימים עם שינוי המידה זה יכול לדפוק את הגיר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1

                                        28

                                        מחובר

                                        1.4k

                                        משתמשים

                                        4.7k

                                        נושאים

                                        63.7k

                                        פוסטים
                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • תקנון הפורום
                                        • המדריך המלא למשתמש
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום