דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. מי אשם ?

      מי אשם ?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      54 פוסטים 16 כותבים 2.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • M מנותק
        M מנותק
        MEIR
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        VID-20250424-WA0002.mp4

        יאנג בויי ר י מאירמ 4 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • M מנותק
          M מנותק
          MEIR
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          שלחתי לבדיקה !!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • M MEIR

            VID-20250424-WA0002.mp4

            יאנג בויי מחובר
            יאנג בויי מחובר
            יאנג בוי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאנג בוי
            #3

            @MEIR
            לא מבין בזה יותר מדי…
            זה רגע התאונה:
            30ae90b2-8087-417c-add1-40f39add94db-image.png
            פה, מסומן החץ שמורה על הנתיב שלו:
            d9b21191-e781-437e-88cb-1004904bf7f9-image.png

            אני לא יודע אם זה מפריד בין הנתיב לנתיב הפניה, או שזה רק נתיב אחד וזה חץ כזה:
            dfaa7590-d6df-43a4-9482-5f98db12e715-image.png
            (לא מצאתי תמונה ברורה יותר, סורי.)
            אם ההנחה השניה נכונה הרי שהיונדאי (?) קיה סטה מהנתיב שלו.
            כך גם נראה מרכבים אחרים שנראו לי יותר קרובים למצלמה ממנו.
            מה זה אומר? לא יודע.

            נשמח לצילום אוויר, ולכתובת לחיפוש במפות.

            M תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • M מנותק
              M מנותק
              MEIR
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              על איזה יונדאי כבודו מדבר ?

              יאנג בויי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M MEIR

                על איזה יונדאי כבודו מדבר ?

                יאנג בויי מחובר
                יאנג בויי מחובר
                יאנג בוי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @MEIR הרכב שהגיע משמאל…
                זה לא סונטה?
                לכן שמתי סימן שאלה.
                הרכב השני ברור שזה טויוטה אאוריס.
                (לא נכנס לאיך כותבים אאוריס 😂)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • M מנותק
                  M מנותק
                  MEIR
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  זה קיה פורטה
                  והוא אכן סטה שמאלה קודם כל כי התגובה הראשונה לרכב שמתפרץ מימין היא להטות שמאלה ועוד סיבה שאם הוא היה ממשיך ישר היה פוגע בנוסעי הרכב

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יאנג בויי יאנג בוי

                    @MEIR
                    לא מבין בזה יותר מדי…
                    זה רגע התאונה:
                    30ae90b2-8087-417c-add1-40f39add94db-image.png
                    פה, מסומן החץ שמורה על הנתיב שלו:
                    d9b21191-e781-437e-88cb-1004904bf7f9-image.png

                    אני לא יודע אם זה מפריד בין הנתיב לנתיב הפניה, או שזה רק נתיב אחד וזה חץ כזה:
                    dfaa7590-d6df-43a4-9482-5f98db12e715-image.png
                    (לא מצאתי תמונה ברורה יותר, סורי.)
                    אם ההנחה השניה נכונה הרי שהיונדאי (?) קיה סטה מהנתיב שלו.
                    כך גם נראה מרכבים אחרים שנראו לי יותר קרובים למצלמה ממנו.
                    מה זה אומר? לא יודע.

                    נשמח לצילום אוויר, ולכתובת לחיפוש במפות.

                    M מנותק
                    M מנותק
                    MEIR
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @יאנג-בוי כתב במי אשם ?:

                    נשמח לצילום אוויר, ולכתובת לחיפוש במפות.

                    כביש 669 צומת ניר דוד
                    מאד אשמח שתעלה צילומים אצלי זה חסום

                    יאנג בויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M MEIR

                      @יאנג-בוי כתב במי אשם ?:

                      נשמח לצילום אוויר, ולכתובת לחיפוש במפות.

                      כביש 669 צומת ניר דוד
                      מאד אשמח שתעלה צילומים אצלי זה חסום

                      יאנג בויי מחובר
                      יאנג בויי מחובר
                      יאנג בוי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @MEIR כתב במי אשם ?:

                      כביש 669 צומת ניר דוד

                      כאן?
                      43ec54aa-2a8b-46e0-9ce5-dedd1fba6000-image.png
                      ואם כן, אלו השלטים?
                      997fa033-de02-4eb0-bd90-399698e5a135-image.png

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • M מנותק
                        M מנותק
                        MEIR
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי MEIR
                        #9

                        כן לפי התמונה השנייה זה הצומת. (הראשונה לא נפתחה משום מה)

                        מ יאנג בויי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • M MEIR

                          כן לפי התמונה השנייה זה הצומת. (הראשונה לא נפתחה משום מה)

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה הישראלי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @MEIR
                          משום מה נראה שאין בכלל חץ בצד שלו. רק ביציאה מניר דוד !
                          819f9a93-1304-44b2-88f3-ffa8cc89e194-image.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M מנותק
                            M מנותק
                            MEIR
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            ומה זה אומר ?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • M MEIR

                              כן לפי התמונה השנייה זה הצומת. (הראשונה לא נפתחה משום מה)

                              יאנג בויי מחובר
                              יאנג בויי מחובר
                              יאנג בוי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @MEIR
                              מעלה השערות:
                              מתמונה זו (מטווח התחנה בערך):
                              e4303de0-1aec-46c0-b4d9-fe843be41550-image.png
                              נראה כי שדה הראיה שלו כלל את הרכב היוצא.
                              אם הוא נהג במהירות סבירה היה אמור להספיק לבלום.
                              בכלל, כל הכביש נראה ישר מכדי לא לראות את מי שיוצא, וגם ישר מכדי שהרכב היוצא לא יראה מי מגיע:
                              395838f9-aaa3-4ce9-be59-07468ff9e010-image.png
                              אלא מאי, הטויוטה ראתה את הקיה מגיעה, שיערה שהיא במהירות המקובלת לנסיעה באותו הכביש, ולכן יש לה די זמן כדי לצאת.
                              הקיה לעומתה נסעה במהירות גבוהה (ואולי גם הסתכלה בטלפון תוכ"ד) ולכן הספקולציה שלי היא אשמת הקיה.

                              בכל מקרה בשעת התאונה הקיה הייתה בסטיה משמעותית מהנתיב שלה.



                              כתבו פה פעם על אתר לתצ"א יותר טובים ממפות גוגל, מאן דהוא זוכר?

                              אושר מתקרבא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • M מנותק
                                M מנותק
                                MEIR
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                קודם כל יש לטויוטה תמרור עצור מתן זכות קדימה ואם תסתכל טוב בסרטון בשנייה 50 הטויוטה עוד בעצירה מוחלטת ואז שהיא יוצאת אחרי שרכב מאחורה הלחיץ אותו בצפירות להתקדם ובשנייה 52 הקיה כבר בפריים של המצלמה מה שאומר שהיה לקיה 2 שניות לעצור

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • M מנותק
                                  M מנותק
                                  MEIR
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  וודאי שהוא ראה את הרכב היוצא רק שהוא ראה אותו עומד ולא חלם שהוא יתפרץ לכביש פתאום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יאנג בויי יאנג בוי

                                    @MEIR
                                    מעלה השערות:
                                    מתמונה זו (מטווח התחנה בערך):
                                    e4303de0-1aec-46c0-b4d9-fe843be41550-image.png
                                    נראה כי שדה הראיה שלו כלל את הרכב היוצא.
                                    אם הוא נהג במהירות סבירה היה אמור להספיק לבלום.
                                    בכלל, כל הכביש נראה ישר מכדי לא לראות את מי שיוצא, וגם ישר מכדי שהרכב היוצא לא יראה מי מגיע:
                                    395838f9-aaa3-4ce9-be59-07468ff9e010-image.png
                                    אלא מאי, הטויוטה ראתה את הקיה מגיעה, שיערה שהיא במהירות המקובלת לנסיעה באותו הכביש, ולכן יש לה די זמן כדי לצאת.
                                    הקיה לעומתה נסעה במהירות גבוהה (ואולי גם הסתכלה בטלפון תוכ"ד) ולכן הספקולציה שלי היא אשמת הקיה.

                                    בכל מקרה בשעת התאונה הקיה הייתה בסטיה משמעותית מהנתיב שלה.



                                    כתבו פה פעם על אתר לתצ"א יותר טובים ממפות גוגל, מאן דהוא זוכר?

                                    אושר מתקרבא מנותק
                                    אושר מתקרבא מנותק
                                    אושר מתקרב
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @יאנג-בוי כתב במי אשם ?:

                                    כתבו פה פעם על אתר לתצ"א יותר טובים ממפות גוגל, מאן דהוא זוכר?

                                    בוודאי, GIS+שם העיר, ואם לא אז גובמאפ, בשעת הדחק ממש אפשר גם להשתמש בצילומי האוויר של ‘‘פלייטראדאר’’,שאגב, לא מצונזרים בכלל ואפשר לראות שם בבירור גם את בסיס הצוללות בחיפה ובסיסי חיל האוויר, הבעיה שא’'א לחפש לפי כתובת


                                    מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                    אביחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • M MEIR

                                      VID-20250424-WA0002.mp4

                                      ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      רפאל יהושע
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @MEIR כתב במי אשם ?:

                                      VID-20250424-WA0002.mp4

                                      מה השאלה? ודאי הרכב שפנה שמאלה אשם, יש לו עצור והוא פנה שמאלה כשרכב מגיע במהירות משמאל!
                                      כנראה המיקרה שצפר לו הלחיץ אותו, חבל שא"א גם לחייב אותו כגורם אשם!
                                      אסור אף פעם להתייחס לצפירות של רכבים!

                                      ק אביחיא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      6
                                      • יוניי מנותק
                                        יוניי מנותק
                                        יוני
                                        מגיה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        גם אני חושב שהטיוטה אשם הוא לא יצא לפניה כי הוא חשב שהוא יספיק אלא רק בגלל שהוא נבהל מהצפירות
                                        אגב מסתבר שהוא נהג חדש לפי"ז שהוא חיכה לפני זה הרבה זמן ולפי"ז שהוא נבהל מהצפירות וישר יצא וא"כ גם יותר מסתבר לחשבן שהוא לא חישבן טוב את מהירות הרכב הבא
                                        לא רואה שום סיבה נראית לעין שהקיה אשם

                                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                          @יאנג-בוי כתב במי אשם ?:

                                          כתבו פה פעם על אתר לתצ"א יותר טובים ממפות גוגל, מאן דהוא זוכר?

                                          בוודאי, GIS+שם העיר, ואם לא אז גובמאפ, בשעת הדחק ממש אפשר גם להשתמש בצילומי האוויר של ‘‘פלייטראדאר’’,שאגב, לא מצונזרים בכלל ואפשר לראות שם בבירור גם את בסיס הצוללות בחיפה ובסיסי חיל האוויר, הבעיה שא’'א לחפש לפי כתובת

                                          אביחיא מנותק
                                          אביחיא מנותק
                                          אביחי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @אושר-מתקרב

                                          @אושר-מתקרב כתב במי אשם ?:

                                          ‘‘פלייטראדאר ’’,

                                          לא הבנתי איך עובדים עם האתר הזה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • M MEIR

                                            VID-20250424-WA0002.mp4

                                            י מנותק
                                            י מנותק
                                            יראת שמים
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @MEIR נראה לי שאין פה ספק.
                                            האשמה המלאה היא של הטויוטה. גם אם הוא יוכיח שהקיה נסע במהירות גבוהה, לא בטוח שזה יספיק לו, כי הוא בפירוש לא ציית להוראות התמרור שלו.
                                            למה זה קרה? 2 השערות: 1. הוא נלחץ מצפירות של הרכב מאחוריו. 2. הוא הסתכל בעת הפניה רק לצד ימין (הנתיב שאליו הוא רוצה להשתלב), ולא לשמאל (הנתיב שאותו הוא חוצה).
                                            שימו לב שהיה לקיה כ-600 מטר מהעיקול האחרון עד לצומת (מצ"ב תמונה), מה שאומר בהכרח שהטויוטה לא הסתכל.
                                            98f1dff6-c4e0-4a78-8d7d-e36525bc8f4a-image.png

                                            ידני

                                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • י יראת שמים

                                              @MEIR נראה לי שאין פה ספק.
                                              האשמה המלאה היא של הטויוטה. גם אם הוא יוכיח שהקיה נסע במהירות גבוהה, לא בטוח שזה יספיק לו, כי הוא בפירוש לא ציית להוראות התמרור שלו.
                                              למה זה קרה? 2 השערות: 1. הוא נלחץ מצפירות של הרכב מאחוריו. 2. הוא הסתכל בעת הפניה רק לצד ימין (הנתיב שאליו הוא רוצה להשתלב), ולא לשמאל (הנתיב שאותו הוא חוצה).
                                              שימו לב שהיה לקיה כ-600 מטר מהעיקול האחרון עד לצומת (מצ"ב תמונה), מה שאומר בהכרח שהטויוטה לא הסתכל.
                                              98f1dff6-c4e0-4a78-8d7d-e36525bc8f4a-image.png

                                              ג מנותק
                                              ג מנותק
                                              גיל
                                              מאסטר מגיה
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                              #20

                                              @יראת-שמים כתב במי אשם ?:

                                              האשמה המלאה היא של הטויוטה. גם אם הוא יוכיח שהקיה נסע במהירות גבוהה, לא בטוח שזה יספיק לו, כי הוא בפירוש לא ציית להוראות התמרור שלו.
                                              למה זה קרה? 2 השערות: 1. הוא נלחץ מצפירות של הרכב מאחוריו. 2. הוא הסתכל בעת הפניה רק לצד ימין (הנתיב שאליו הוא רוצה להשתלב), ולא לשמאל (הנתיב שאותו הוא חוצה).

                                              לא הבנתי את הנחות היסוד שלך. מתי הוא לא ציית לתמרור? הוא קיים את חובת העצירה שלו כבר.
                                              זכות קדימה - כאן בדיוק הדיון.
                                              לגבי ההשערה ה-2 : אני מציע שתחזור ותצפה בסרטון ותסביר לנו איך הגעת למסקנה שהוא פונה ימינה ולא שמאלה…


                                              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              34

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.2k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום