רכב חשמלי MG
-
ערכו של רכב חשמלי נמדד כיום לפי הטווח של הסוללה, 265 ק’‘מ זה כלום ושום דבר ביחס למה שיש היום בשוק, בי ווי די עם 420 ק’‘מ, וטסלה עם 450 ק’‘מ וכו’
ועם ההתקדמות הטכנולוגית זה רק ילך ויעלה, והירידת ערך של הרכבים עם הטווח הנמוך רק תלך ותגדל -
ברור שזה כלום אם יש לך המווווון כסף לקנות רכבים כאלו… לכן הדגשתי שהרכב הנ"ל עולה באיזור חמישים אלף שזה כבר מחיר של רכב היברידי במצב מעולה. ועל זה השאלה אם זה שווה.
-
ברור שזה כלום אם יש לך המווווון כסף לקנות רכבים כאלו… לכן הדגשתי שהרכב הנ"ל עולה באיזור חמישים אלף שזה כבר מחיר של רכב היברידי במצב מעולה. ועל זה השאלה אם זה שווה.
-
הי ערב טוב, רציתי להתייעץ, ראיתי ביד 2 היצע יפה של רכבי אם ג’י חשמלי - טווח נסיעה 265 ק"מ, באיזור חמישים שישים אלף ש"ח, וזה די קורץ… אך למה לא כולם קונים אם זה כזה פשוט???
@שלמה-7
ברוך הבא לפורום
יש כמה דברים חשובים שצריך לשים לאליהם
- החישוב קילומטר כל פעם במיוחד לאלו שנוסעים הרבה
{וזה מתבטא לחפש עמדת הטענה וכ"ו } - אם טווח הנסיעה 265 ק"מ רשמי אז זה לא בדיוק 265 ק"מ גם בנסיעה
סבירה ובמיוחד שאם אתה לוחץ קצת יותר על הדוושה זה גומר את הבטרייה
ממה שזכור לי הג’לי הכי אמינה בטווח הנסיעה - מס נסיעה שיתחילו לקחת בקרוב {שזה לא תמיד משתלם במיוחד לאלה
שלא נוסעים הרבה } לעוד פרטים על המס נסועה ראה פה ופה - כמו @אושר-מתקרב הזכיר יש גם ירידת ערך מאוד משמעותית
זה הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם
- החישוב קילומטר כל פעם במיוחד לאלו שנוסעים הרבה
-
בקשר למה שכתבת על ההיברידי, זה נכון שלא צריך להטעין, אך גם סו"ס הוא כן דורש דלק…
לגבי המס נסיעה, לא ידעתי שהולך להיות מס על זה… אז איך כל השוק מוצף חשמלי? סתם שאלה לסקרנות…
שורה תחתונה אם הבנתי נכון, לא שווה? -
הי ערב טוב, רציתי להתייעץ, ראיתי ביד 2 היצע יפה של רכבי אם ג’י חשמלי - טווח נסיעה 265 ק"מ, באיזור חמישים שישים אלף ש"ח, וזה די קורץ… אך למה לא כולם קונים אם זה כזה פשוט???
-
בא לי לתייג את @שלמה ו @הכל-בעזרת-השם
@Klonimoos כתב ברכב חשמלי MG:
בא לי לתייג את @שלמה
ראיתי את השרשור הזה ואת התגובות הקולעות ונכונות שכתבו, תכלס המחיר בשוק נגזר מהרבה מאפיינים ואצל MG בעיקר, הציבור ראה במוחשי שהבנזין הוא סיני באיכות אלי אקספרס (את הMG350 והג’פון אנשים קנו בהמוניהם)
ומכאן נגזר גם על הג’יפון החשמלי למרות שהוא איכותי מהבנזין> ו @הכל-בעזרת-השם
@Klonimoos הבחור עסוק עד הגג ואם בדיוק הוא עצבני על הילדים שלא ניקו את התנור, הדבר היחיד שיהיה חסר לו זה לקרוא עכשיו על MG
-
@שלמה-7
ברוך הבא לפורום
יש כמה דברים חשובים שצריך לשים לאליהם
- החישוב קילומטר כל פעם במיוחד לאלו שנוסעים הרבה
{וזה מתבטא לחפש עמדת הטענה וכ"ו } - אם טווח הנסיעה 265 ק"מ רשמי אז זה לא בדיוק 265 ק"מ גם בנסיעה
סבירה ובמיוחד שאם אתה לוחץ קצת יותר על הדוושה זה גומר את הבטרייה
ממה שזכור לי הג’לי הכי אמינה בטווח הנסיעה - מס נסיעה שיתחילו לקחת בקרוב {שזה לא תמיד משתלם במיוחד לאלה
שלא נוסעים הרבה } לעוד פרטים על המס נסועה ראה פה ופה - כמו @אושר-מתקרב הזכיר יש גם ירידת ערך מאוד משמעותית
זה הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם
@יחצ-המקצוען כתב ברכב חשמלי MG:
יש כמה דברים חשובים שצריך לשים לה עליהם
החישוב קילומטר כול פעם במיוחד לאלו שנוסעים הרבה
{וזה מתבטא לחפש עמדת הטענה וכ"ו }
אם טווח הנסיעה 265 ק"מ רשמי אז זה לא בדיוק 265 ק"מ גם בנסיעה
סבירה ובמיוחד שאם אתה לוחץ קצת יותר על הדוושה זה גומר את הבטרייה
ממה שזכור לי הג’לי הכי אמינה בטווח הנסיעה
מס נסיעה שיתחילו לקחת בקרוב {שזה לא תמיד משתלם במיוחד לאלה
שלא נוסעים הרבה } לעוד פרטים על המס נסועה ראה פה ופה
כמו @אושר-מתקרב הזכיר יש גם ירידת ערך מאוד משמעותית
זה הדברים החשובים שצריך לשים לב עליהםתכלס השאלה היא, רוב האנשים שמתעניינים ברכב חשמלי יכולים לארגן עמדת טעינה פרטית, ורוב האנשים נוסעים עד 150 ק"מ ביום, ואם אפשר למצוא ב65 אל"ש ג’יפון חשמלי מפנק ומאובזר, בטוח ונוח, יחסית עם מעט תקלות (גם כי לחשמלי בכללות יש פחות מערכות, וגם כי זה דגם יחסית אמין בחשמלי), אז למה לקחת באותו מחיר פריוס מהוללת מבוגרת ב4-5 שנים ולא רואה את הMG מבחינת נוחות ואבזור?
לגבי הירידת ערך אף פעם אי אפשר לצפות את זה מראש, חשמליות מתיישנות זה דבר שעדיין לא היה, ומכל מקום צ"ע כמה הפער יהיה עוד 5 שנים בין הירידת ערך שלה לירידת ערך של רכב אחר באותו סביבת מחיר
לגבי המס נסועה, גם אם זה יתחיל באמת בתחילת השנה הלועזית הבאה, עדיין זה יצא יותר חסכוני מדלק. אז תכלס זה לא הצעה טובה? - החישוב קילומטר כל פעם במיוחד לאלו שנוסעים הרבה
-
@יחצ-המקצוען כתב ברכב חשמלי MG:
יש כמה דברים חשובים שצריך לשים לה עליהם
החישוב קילומטר כול פעם במיוחד לאלו שנוסעים הרבה
{וזה מתבטא לחפש עמדת הטענה וכ"ו }
אם טווח הנסיעה 265 ק"מ רשמי אז זה לא בדיוק 265 ק"מ גם בנסיעה
סבירה ובמיוחד שאם אתה לוחץ קצת יותר על הדוושה זה גומר את הבטרייה
ממה שזכור לי הג’לי הכי אמינה בטווח הנסיעה
מס נסיעה שיתחילו לקחת בקרוב {שזה לא תמיד משתלם במיוחד לאלה
שלא נוסעים הרבה } לעוד פרטים על המס נסועה ראה פה ופה
כמו @אושר-מתקרב הזכיר יש גם ירידת ערך מאוד משמעותית
זה הדברים החשובים שצריך לשים לב עליהםתכלס השאלה היא, רוב האנשים שמתעניינים ברכב חשמלי יכולים לארגן עמדת טעינה פרטית, ורוב האנשים נוסעים עד 150 ק"מ ביום, ואם אפשר למצוא ב65 אל"ש ג’יפון חשמלי מפנק ומאובזר, בטוח ונוח, יחסית עם מעט תקלות (גם כי לחשמלי בכללות יש פחות מערכות, וגם כי זה דגם יחסית אמין בחשמלי), אז למה לקחת באותו מחיר פריוס מהוללת מבוגרת ב4-5 שנים ולא רואה את הMG מבחינת נוחות ואבזור?
לגבי הירידת ערך אף פעם אי אפשר לצפות את זה מראש, חשמליות מתיישנות זה דבר שעדיין לא היה, ומכל מקום צ"ע כמה הפער יהיה עוד 5 שנים בין הירידת ערך שלה לירידת ערך של רכב אחר באותו סביבת מחיר
לגבי המס נסועה, גם אם זה יתחיל באמת בתחילת השנה הלועזית הבאה, עדיין זה יצא יותר חסכוני מדלק. אז תכלס זה לא הצעה טובה?@עבד-נאמן כתב ברכב חשמלי MG:
לגבי הירידת ערך אף פעם אי אפשר לצפות את זה מראש, חשמליות מתיישנות זה דבר שעדיין לא היה,
תסתכל כמה היא עולה חדש וכמה היא נמכרת…
-
הי ערב טוב, רציתי להתייעץ, ראיתי ביד 2 היצע יפה של רכבי אם ג’י חשמלי - טווח נסיעה 265 ק"מ, באיזור חמישים שישים אלף ש"ח, וזה די קורץ… אך למה לא כולם קונים אם זה כזה פשוט???
@שלמה-7 כתב ברכב חשמלי MG:
הי ערב טוב, רציתי להתייעץ, ראיתי ביד 2 היצע יפה של רכבי אם ג’י חשמלי - טווח נסיעה 265 ק"מ, באיזור חמישים שישים אלף ש"ח, וזה די קורץ… אך למה לא כולם קונים אם זה כזה פשוט???
קודם כל מהם הנסיעות שלך? מאתיים ומשהו קילומטר זה קצת לרוב האנשים.
כמו כן האם זה ריאלי עבורך להתקין עמדת טעינה?
אני לא יודע מהי מהירות הטעינה של הרכב הזה אבל כנראה איטית בהרבה מהמקובל כיום. כלומר שאם תצטרך לעשות נסיעה ארוכה (נניח טיול לצפון) תצטרך להמתין זמן רב בכדי לקבל טווח ראוי (יש להוסיף בחשבון את עלות השתיה והגלידות שקונים בעמדת הטעינה…)
עכשיו הגיע הזמן לבדוק האם מבחינה כלכלית זה כדאי. הרכב לקראת סיום תקופת האחריות על הסוללה (או שסיים כבר) וסוללה עולה המון כסף (עשרות אלפי שקלים). וכמובן יש את עניין האמיניות של שאר המכלולים, וזה דבר שמצריך בדיקה מעמיקה כי אם הפלסטיקה מתפוררת בשמש וכיו"ב זה לא נעים בעליל…
בקיצור כל עוד והדברים לא הובררו עד דק, קיים סיכון גבוה לאיבוד כסף רב, והרפתקאות שכאלה מיועדות לאנשים שיש להם רזרבות רבות של כסף ולא למי שקונה רכב בפרוטתו האחרונה.
אתה יכול בכסף הזה להסב רכב היברידי לגז ועלות הנסיעה תהיה דומה לזו של רכב חשמלי עם סיכונים נמוכים בהרבה ואגב טווח הנסיעה יתקרב לכ1500 ק"מ (גז ודלק) שזה תענוג צרוף מאשר עצירה ארוכה כל כ200 ק"מ בודדים…
-
@יחצ-המקצוען כתב ברכב חשמלי MG:
יש כמה דברים חשובים שצריך לשים לה עליהם
החישוב קילומטר כול פעם במיוחד לאלו שנוסעים הרבה
{וזה מתבטא לחפש עמדת הטענה וכ"ו }
אם טווח הנסיעה 265 ק"מ רשמי אז זה לא בדיוק 265 ק"מ גם בנסיעה
סבירה ובמיוחד שאם אתה לוחץ קצת יותר על הדוושה זה גומר את הבטרייה
ממה שזכור לי הג’לי הכי אמינה בטווח הנסיעה
מס נסיעה שיתחילו לקחת בקרוב {שזה לא תמיד משתלם במיוחד לאלה
שלא נוסעים הרבה } לעוד פרטים על המס נסועה ראה פה ופה
כמו @אושר-מתקרב הזכיר יש גם ירידת ערך מאוד משמעותית
זה הדברים החשובים שצריך לשים לב עליהםתכלס השאלה היא, רוב האנשים שמתעניינים ברכב חשמלי יכולים לארגן עמדת טעינה פרטית, ורוב האנשים נוסעים עד 150 ק"מ ביום, ואם אפשר למצוא ב65 אל"ש ג’יפון חשמלי מפנק ומאובזר, בטוח ונוח, יחסית עם מעט תקלות (גם כי לחשמלי בכללות יש פחות מערכות, וגם כי זה דגם יחסית אמין בחשמלי), אז למה לקחת באותו מחיר פריוס מהוללת מבוגרת ב4-5 שנים ולא רואה את הMG מבחינת נוחות ואבזור?
לגבי הירידת ערך אף פעם אי אפשר לצפות את זה מראש, חשמליות מתיישנות זה דבר שעדיין לא היה, ומכל מקום צ"ע כמה הפער יהיה עוד 5 שנים בין הירידת ערך שלה לירידת ערך של רכב אחר באותו סביבת מחיר
לגבי המס נסועה, גם אם זה יתחיל באמת בתחילת השנה הלועזית הבאה, עדיין זה יצא יותר חסכוני מדלק. אז תכלס זה לא הצעה טובה?@עבד-נאמן כתב ברכב חשמלי MG:
אז למה לקחת באותו מחיר פריוס מהוללת מבוגרת ב4-5 שנים ולא רואה את הMG מבחינת נוחות ואבזור?
בגלל מה שעשה את הפריוס לכזו
אמינות. -
חברה, תודה על כל התגובות…
אהבתי את הרעיון של היברדי + גז רק השאלה אם זה לא שתי כאב ראש? כאילו לא מספיק הבטריה עוד להוסיף לה גז… מה אומרים המומחים?@שלמה-7 כתב ברכב חשמלי MG:
חברה, תודה על כל התגובות…
אהבתי את הרעיון של היברדי + גז רק השאלה אם זה לא שתי כאב ראש? כאילו לא מספיק הבטריה עוד להוסיף לה גז… מה אומרים המומחים?ע"פ מה ששמעתי מכמה מומחים (בינהם עירן מבאר שבע) שזה עובד טוב וההנעות חלקות. כמובן שמדובר על מערכות תקינות ומטופחות.
לגבי סוללה, אם אתה קונה את הרכב הנכון, תהיה בטוח שהיא פחות מדאיגה מרכב חשמלי…
לכמה זמן אתה מתכנן להחזיק את הרכב?
-
@שלמה-7 אני רק מחדד נקודה, כשממליצים לך כאן על היברידי מוסב לגז אין הכוונה לשום חברה מלבד טויוטה.
מה התקציב שלך? והאם משנה לך נראות? -
חברה, תודה על כל התגובות…
אהבתי את הרעיון של היברדי + גז רק השאלה אם זה לא שתי כאב ראש? כאילו לא מספיק הבטריה עוד להוסיף לה גז… מה אומרים המומחים?@שלמה-7 כתב ברכב חשמלי MG:
אהבתי את הרעיון של היברדי + גז רק השאלה אם זה לא שתי כאב ראש? כאילו לא מספיק הבטריה עוד להוסיף לה גז… מה אומרים המומחים?