דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. גיר (תיבת הילוכים)
  3. חצי קלאץ' בעלייה

חצי קלאץ' בעלייה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיר (תיבת הילוכים)
17 פוסטים 6 כותבים 286 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אפייי

    @מיוחד כתב בחצי קלאץ' בעלייה:

    יש כאן חום ושפשוף לרפידה של הקלאץ, לא בריא ולא טוב.

    גם אוכל את הקלאץ וכמובן אוכל גם דלק

    מאירמ מנותק
    מאירמ מנותק
    מאיר
    מנהל ראשי
    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
    #8

    @אפייי כתב בחצי קלאץ' בעלייה:

    גם אוכל את הקלאץ וכמובן אוכל גם דלק

    אני תוהה אולי יש גם בלאי למנוע משום שיש לו התנגדות מיותרת שאינה קיימת בניוטרל.

    ליצירת קשר לחץ כאן

    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מאירמ מאיר

      @אפייי כתב בחצי קלאץ' בעלייה:

      גם אוכל את הקלאץ וכמובן אוכל גם דלק

      אני תוהה אולי יש גם בלאי למנוע משום שיש לו התנגדות מיותרת שאינה קיימת בניוטרל.

      נייטרון חפשינ מנותק
      נייטרון חפשינ מנותק
      נייטרון חפשי
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
      #9

      @מאיר אם כבר יש לו פחות התנגדות כי הוא מחובר לגיר רק חצי.
      זה קצת נכון שכשעושים חצי קלאץ זה בד"כ כשהמנוע מתאמץ מאוד ולא רוצים להפיל עליו את זה בבת אחת (למשל בזינוק בעליה), אבל במקרה שלנו זה לא העניין.

      עריכת תגובה:
      בוודאי, אבל זה ס"ה בלאי של שימוש רגיל.

      pikolinou@gmail.com

      מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א מנותק
        א מנותק
        איציק 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        אני רואה שההתנגדות פה היא מקיר אל קיר, ואני מודה לכם על שהארתם את עיניי.
        ואני סקרן האם רק המורה שלי לימד לעשות ככה, או גם המורים שלכם, וכולם לא מקצועיים ואחראיים מספיק??

        נייטרון חפשינ מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א איציק 1

          אני רואה שההתנגדות פה היא מקיר אל קיר, ואני מודה לכם על שהארתם את עיניי.
          ואני סקרן האם רק המורה שלי לימד לעשות ככה, או גם המורים שלכם, וכולם לא מקצועיים ואחראיים מספיק??

          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשינ מנותק
          נייטרון חפשי
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @איציק-1 זה לא ‘סוף העולם’ אלא בלאי מוגבר, ייתכן שהמורה שלך מעדיף לספוג את הבלאי כדי שתעבור יותר בקלות.

          pikolinou@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

            @מאיר אם כבר יש לו פחות התנגדות כי הוא מחובר לגיר רק חצי.
            זה קצת נכון שכשעושים חצי קלאץ זה בד"כ כשהמנוע מתאמץ מאוד ולא רוצים להפיל עליו את זה בבת אחת (למשל בזינוק בעליה), אבל במקרה שלנו זה לא העניין.

            עריכת תגובה:
            בוודאי, אבל זה ס"ה בלאי של שימוש רגיל.

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
            #12

            @נייטרון-חפשי כתב בחצי קלאץ' בעלייה:

            אם כבר יש לו פחות התנגדות כי הוא מחובר לגיר רק חצי.

            טעיתי בלשוני. התכוונתי שיש למנוע התנגדות בהשוואה לניוטרל. תיקנתי בפוסט המקורי.

            ליצירת קשר לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א איציק 1

              אני רואה שההתנגדות פה היא מקיר אל קיר, ואני מודה לכם על שהארתם את עיניי.
              ואני סקרן האם רק המורה שלי לימד לעשות ככה, או גם המורים שלכם, וכולם לא מקצועיים ואחראיים מספיק??

              מאירמ מנותק
              מאירמ מנותק
              מאיר
              מנהל ראשי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @איציק-1 כתב בחצי קלאץ' בעלייה:

              ואני סקרן האם רק המורה שלי לימד לעשות ככה, או גם המורים שלכם, וכולם לא מקצועיים ואחראיים מספיק??

              אם אתה עושה את זה לשניה או שתים (כגון שאתה רואה שהרמזור מתחלף וכיו"ב), לית לן בה (אין בעיה). אבל אם זה בתדירות גבוהה או שזאת העמידה שלך בעליות אז בודאי שזה מזיק.

              ליצירת קשר לחץ כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                הגיר הדו מצמדי הידוע הוא משל טוב לשאלה שנשאלה כאן, דובר על כאן רבות אולי אחד האלופים יביא קישור.

                pikolinou@gmail.com

                מיוחדמ ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  הגיר הדו מצמדי הידוע הוא משל טוב לשאלה שנשאלה כאן, דובר על כאן רבות אולי אחד האלופים יביא קישור.

                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחדמ מנותק
                  מיוחד
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @נייטרון-חפשי

                  לא הבנתי תוכל לפרט

                  כותב רק רעיונות.
                  גמ"ח רכב "והלכת בדרכיו".
                  כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות - קידוד/חריטה.
                  בתשלום סימלי.
                  special12323@gmail.com

                  נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    הגיר הדו מצמדי הידוע הוא משל טוב לשאלה שנשאלה כאן, דובר על כאן רבות אולי אחד האלופים יביא קישור.

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גיל
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                    #16

                    @נייטרון-חפשי כתב בחצי קלאץ' בעלייה:

                    הגיר הדו מצמדי הידוע הוא משל טוב לשאלה שנשאלה כאן, דובר על כאן רבות אולי אחד האלופים יביא קישור.

                    אתה מתכוון למשהו בסגנון הזה?


                    דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                    למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מיוחדמ מיוחד

                      @נייטרון-חפשי

                      לא הבנתי תוכל לפרט

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @מיוחד דובר בעבר על כך שבגיר דו מצמדי (של קיה סיד כמדומני) יש הוראת יצרן מאוחרת שלא לעמוד בפקקים על ההילוך אלא לתת ברקס, עמידה בעליה על הגיר עלולה לשחוק את הקלאצ’ים וזה סיפור קצת יקר (10,000 ש"ח), דובר גם על כך שבמדינות מסויימות היו על כך תביעות ייצוגיות וכו’.
                      ההגיון שבדברים שהובאו כאן הוא מה שהורס את הקלאצ’ים של ה’דו מצמדי’ .

                      (אם מישהו מסיק מכך שעדיף לא להשתמש בהגיון שידע שלהגיון יש גם יתרונות, לזרוק את השכל זה בנוסף גם לא הגיוני)

                      pikolinou@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      💪 👍
                      2

                      30

                      מחובר

                      1.5k

                      משתמשים

                      4.9k

                      נושאים

                      66.9k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום