בעיה בהגה אחרי פנצ’ר
-
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:
מה שלא יהיה זה צריך להיות בטווח 28-34 לא מעבר
לדעתי בתחנת דלק כדאי להוסיף קצת יותר מהוראות היצרן
איפשהו בפורום פה טענו בטווח של כשתיים יותר@בעל-עגלה סביר להניח שמילאו לך יותר …
הרבה פעמים ככה זה
שמח לשמוע שזה היה הבעיה -
@מוטי-56 כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:
מה שלא יהיה זה צריך להיות בטווח 28-34 לא מעבר
לדעתי בתחנת דלק כדאי להוסיף קצת יותר מהוראות היצרן
איפשהו בפורום פה טענו בטווח של כשתיים יותר
@Klonimoos כתב בטבלת אויר בצמיגים:ואם היא נשמעת בסדר, המלצת הפנצריות להוסיף עוד 2-3 מספרים על מה שרשום ברכב.
ואכן, בד’'כ פנצ’ריות בחורף מוסיפים טיפה יותר כי יש נטיה בקור לגלגל לרדת בלחץ אוויר
והנטיה שלי לומר שה40 בתחנת דלק ממש לא מדוייק אלא פחות, וממילא ה32 לא 32…@בעל-עגלה סביר להניח שמילאו לך יותר …
הרבה פעמים ככה זה
שמח לשמוע שזה היה הבעיהרגע!!
נפתרה לך הבעיה!? רק מוודא, זה נשמע לי מעניין. (וכמו שאכן משתמע מדבריך כמו שהבין @מוטי-56 )
-
@קינג-קומפיוטר כתבתי אוריס 2015
-
@בעל-עגלה כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:
@Klonimoos כן חזר לקדמותו
אז אני מניח שבעצם העניין היה חוסר איזון הלחץ אוויר בגלגלים.
ממליץ לך בחום ללכת לפנצ’רייה או לקחת קומפרסור אמין כנ’'ל ולדייק את כל הגלגלים כמו שצריך, חשוב מאד לחץ אוויר תקין.@בעל-עגלה כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:
@קינג-קומפיוטר כתבתי אוריס 2015
-
K Klonimoos סימן נושא זה כשאלה
-
K Klonimoos סימן נושא זה כנפתר
-
@יראת-שמים כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:
בדרך כלל כשעושים איזון אחרי פנצ’ר זה רק לאותו גלגל שטופל, אבל אם יש לך בעיות מומלץ לעשות להכל, או לכל הפחות לחלק שהיה בו פנצ’ר (קדמי או אחורי).
חוסר איזון קדמי = רעידות בהגה
חוסר איזון אחורי = רעידות ברכב -
@בעל-עגלה כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:
למעשה השאלה מה אתם אומרים שמתי את כל הגלגלים על 35 זה בסדר
זה מצויין.
[לא שאני יודע בוודאות שהמשאבה שם תקינה אבל בפשטות מילאת כמו שצריך ואין סיבה לחשוש, הפאנצר מאכר הדומה לחמור שמילא 40 לא מעיד על כלום מלבד על היותו חמור] -
בקשר לטענות על חוסר הדיוק של המשאבות בתחנת דלק, לכאורה גם אם היא מזייפת היא מזייפת בשווה, ולא אמור להיות חסר באיזון אם ניפחתי את כולם באותה הזדמנות.
-
קראתי איפשהו שאם ממלאים אוויר והגלגל חם הלחץ בתוך הגלגל עולה ולכן צריך לנפח 2-3 psi יותר ממה שצריך
אז אולי זה הסיבה ולא בגלל שהמשאבות מזייפות -
@נייטרון-חפשי כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:
בקשר לטענות על חוסר הדיוק של המשאבות בתחנת דלק, לכאורה גם אם היא מזייפת היא מזייפת בשווה, ולא אמור להיות חסר באיזון אם ניפחתי את כולם באותה הזדמנות.
בוודאי שהיה לו חוסר איזון, השאלה האם לכולם היה פחות, סתם כי הרבה זמן לא נגעו בהם, ורק מה שתוקן טופל כהוגן, והמכונה אכן מזייפת בכמה מספרים.
זה שאינם מדוייקות זה נתון שאני בדקתי בעצמי בלפחות 13 תחנות דלק, ושמעתי מלפחות 4 ‘‘פנצ’ריסטים’’ יהודים.
ו @קינג-קומפיוטר אתה צודק שאחרי נסיעה עם צמיג חם אכן צריך למלאת 2-3 יותר אבל זה חוץ מזיוף המכונה עצמה, וכנ’'ל. -
@יצחק-רשטונ כנראה לא קראתי טוב הגלגל של הפנצ’ר התמלא ע”י עם הדומה לחמור בפנצ’ריה ואחרי השווה של כל הגלגלים באותו מכונה זה הסתדר,
-
@Klonimoos כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:
זה שאינם מדוייקות זה נתון שאני בדקתי בעצמי בלפחות 13 תחנות דלק, ושמעתי מלפחות 4 ‘‘פנצ’ריסטים’’ יהודים.
הנתון שאומר שהפנצ’ריסטים לא מדייקים הוא לא פחות מאומת.
ולדעתי האישית זה באמת לא משנה הדיוק עד כד"כ, דהרי יש מידות מומלצות לרכב ריק או עמוס ואף אחד לא חושב שזה קריטי לשנות את הלחץ ברגע שמעלים טרמפיסטים אלא ממלאים בערך לפי ממוצע השימוש ברכב. -
@בעל-עגלה כתב בבעיה בהגה אחרי פנצ’ר:
כנראה לא קראתי טוב הגלגל של הפנצ’ר התמלא ע”י עם הדומה לחמור בפנצ’ריה ואחרי השווה של כל הגלגלים באותו מכונה זה הסתדר,
כן הבנתי
בקיצור עכשיו שמילאת 35 בכל הגלגלים זה מצויין ואין צורך לחזור אל החמור